Długobrodzi Maca - Alternatywne AL dla Dwarfów

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Re: Długobrodzi Maca - Alternatywne AL dla Dwarfów

Post autor: Varinastari »

Gdyż zapewne wyląduje niebawem na Warserze.
:wink:

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

skoro tak to ok ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Mimo to postanowiłem, że przetłumaczę większość rzeczy (poza nazwami run, nazwami zasad z RB+AB i nazwami jednostek) - w końcu to polskie forum. Poza tym są wprowadzone zmiany w kowadle, a także drobne zmiany w innych miejscach (np. Rune of Intensity - Runic Power: 5 to teraz Master Rune of Intensity - Runic Power: 10).
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Jak na razie ostateczne podsumowanie, bez kolejnych zmian w planach (przynajmniej do czasu jakiś luźnych play-testów):
1. Większość rzeczy (poza nazwami run, nazwami zasad z AB i RB, nazwami jednostek) przetłumaczona na język polski
2. Wyklarowanie zapisu dotyczącego posiadania trzech znaczników urazy (użycie szeregów w ramach bonusu do walki wręcz i liczenie modeli w walczącym szereg na potrzeby zasady hordy)
2. Znaczne zmiany w działaniu kowadła (z lekkimi zmianami w tabelce miscast) + adekwatna zmiana siódmego czar w Tradycji Runicznej
3. Klarowniejszy opis, dający obraz na fazę magii krasnoludzką + zmiana dotycząca możliwości użycia kości runicznych do rozpraszania RiP + zapis dający Runelordowi i Runesmithowi możliwość channelowania runicznych kości
4. Zmiana Rune of Intensity - Runic Power: 5 na Master Rune of Intensity - Runic Power: 10
5. Zamiana Master Rune of Power - Runic Power: 5 (dodawała dodatkową kostkę runiczną do puli) na Master Rune of Channeling - Runic Power: 4
6. Zmiany w zasadzie Ściana Tarcz jednostki Ironbreakerów (bez zmniejszania siły ataków przeciwnika, lecz zmniejszanie możliwości trafienia oddziału) + adekwatne zmiany w Master Rune of Honourable Stand - Runic Power: 10 (bez zwiększania bonusu zmniejszającego siłę ataków przeciwnika, lecz zwiększanie bonus dodającego punkt do wyniku walki)
7. Zmiana Rune of Reinforcing - Runic Power: 5 na Rune of Reinforcing - Runic Power: 7
8. Zmiana siły w Rune of Backlash z S5 na S4
9. Lekka zmiana w ulepszeniu do Działa Ognistego: "Podwójna Beczka - Rozpuszczona Smoła" - zamiast redukować WS i AS przeciwnika o 1, teraz redukuje WS przeciwnika o 1 i daje modelom w jednostce przeciwnika zasadę specjalną "Always Strike Last" aż do tury strzelania gracza krasnoludzkiego.
10. Klaryfikacja zapisu zasady "Royal Blood" dotycząca oddziałów Longbeardów i ich zależności o oddziałów Warriorów
11. Klaryfikacja statystyk weteranów jednostek Quarrellers i Thunderers - zamiast 2A mają 4BS
Ostatnio zmieniony 27 sty 2011, o 17:22 przez Mac, łącznie zmieniany 2 razy.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Cormagh
Dr. House
Posty: 365
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Cormagh »

Pomysł naprawdę świetny i godny pochwały =D>
W zasadzie jest to materializacja wszystkich krasnoludzkich żalów i uraz, kultywowana przez krasnoludzkich generałów już od V edycji, kiedy to nasza "kochana" GW zaczęła nas systematycznie ograbiać z wszelkich bonusów :evil:
Jestem wszystkimi czterema kończynami za udziałem krasnoludów w fazie magii, choć nie wiem, czy zaprezentowane zasady nie są zbyt mocno rozbudowane (sam myślałem o pierwotnej magii żywiołów i -analogicznie do MtG- pięciu runach: ognia, wody, ziemi, powietrza i śmierci; trochę jak w starym kowadle).
Może jeszcze Ancestors (Summoning) Master Rune - tworzy oddział 2D6 duchów przodków o charakterysyce jak u Spirit Host

Co do maszyn miotających - może dwie alternatywne amunicje: 1. zwykła, jak obecnie 2. zapalająca(-1S, no saves)
Hakownica (alternatywnie do Jezzaila) - S5, penetration, zasięg 30 lub 36 cali, engineer lub master engineer

I ostatnia kwestia - czy tylko ja uważam, że slayerzy powinni biegać w skirmishu???
Nic tak nie przekona w dyspucie, jak dwie stopy krasnoludzkiej stali między łopatkami. Trudno zignorować tak celny argument.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mam w sobie taki potencjał, że gdybym tylko chciał, rzuciłbym do swych stóp cały świat. Na szczęście dla świata jestem na to zbyt leniwy...

ODPOWIEDZ