Ojro.
Moderator: Ziemko
- Donderwolf
- Wałkarz
- Posty: 72
Ojro.
Ostatnio mam totalnego blackout'a odnośnie kminienia nowych rzeczy... na podwórku Szczecińskim złożenie "coś a'la" standard sprawdza się całkiem dobrze... ale jak pokazał BoB podwórko nasze zbyt mocne nie jest.
(rozpiska standard)
1 Slann Mage-Priest @ 430.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Battle Standard
# Focus of Mystery [0.0]
# Becalming Cogitation [0.0]
Bane Head [15.0]
Feedback Scroll [50.0]
Standard of Discipline [15.0]
1 Skink Priest @ 415.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dawnstone [25.0]
1 Ancient Stegadon with Engine of the Gods @ [290.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 148.0 Pts
Shield
Burning Blade of Chotec [20.0]
Dragonhelm [10.0]
Potion of Speed [5.0]
Luckstone [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
24 Temple Guard @ 450.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Revered Guardian @ [19.0] Pts
Ironcurse Icon [5.0]
25 Saurus Warriors @ 293.0 Pts
Standard; Musician
8 Chameleon Skinks @ 96.0 Pts
8 Chameleon Skinks @ 96.0 Pts
2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skinks @ 56.0 Pts
Musician
10 Skinks @ 56.0 Pts
Musician
Models in Army: 124
Total Army Cost: 2400.0
no ale czegoś mi w tym brakuje i jak tak patrzę na nowe trendy Shadow'owe to przyznam, że sam myślałem nad czymś podobnym do tego czym grał Ziemko na BoB... aczkolwiek zamiast 2 x warriorów wrzuciłbym ich raz a porządnie a jako kontrę kroxy albo Ancienta... przy jednym i drugim wariancie zostaje kilka pkt do wrzucenia...
wersja na Lone Slannie:
1 Slann Mage-Priest @ 505.0 Pts
General; 3 Discipline; Magic Level 4; Battle Standard
# Focus of Mystery [0.0]
# Higher State of Consciousness [0.0]
# Becalming Cogitation [0.0]
Standard of Discipline [15.0]
Obsidian Amulet [30.0]
Crown of Command [35.0]
Earthing Rod [25.0]
1 Skink Priest @ 415.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dawnstone [25.0]
1 Ancient Stegadon with Engine of the Gods @ [290.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 148.0 Pts
Shield
Burning Blade of Chotec [20.0]
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]
Potion of Speed [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
30 Saurus Warriors @ 390.0 Pts
Spear; FCG
7 Chameleon Skinks @ 84.0 Pts
7 Chameleon Skinks @ 84.0 Pts
3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts
6 Kroxigors @ 330.0 Pts / Ancient Stegadon.
Models in Army: 92
Total Army Cost: 2391.0
co o tym sądzicie?!
prosiłbym o komentarz do pierwszej jak i drugiej rozpiski.
pozd.
(rozpiska standard)
1 Slann Mage-Priest @ 430.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Battle Standard
# Focus of Mystery [0.0]
# Becalming Cogitation [0.0]
Bane Head [15.0]
Feedback Scroll [50.0]
Standard of Discipline [15.0]
1 Skink Priest @ 415.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dawnstone [25.0]
1 Ancient Stegadon with Engine of the Gods @ [290.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 148.0 Pts
Shield
Burning Blade of Chotec [20.0]
Dragonhelm [10.0]
Potion of Speed [5.0]
Luckstone [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
24 Temple Guard @ 450.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Revered Guardian @ [19.0] Pts
Ironcurse Icon [5.0]
25 Saurus Warriors @ 293.0 Pts
Standard; Musician
8 Chameleon Skinks @ 96.0 Pts
8 Chameleon Skinks @ 96.0 Pts
2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skinks @ 56.0 Pts
Musician
10 Skinks @ 56.0 Pts
Musician
Models in Army: 124
Total Army Cost: 2400.0
no ale czegoś mi w tym brakuje i jak tak patrzę na nowe trendy Shadow'owe to przyznam, że sam myślałem nad czymś podobnym do tego czym grał Ziemko na BoB... aczkolwiek zamiast 2 x warriorów wrzuciłbym ich raz a porządnie a jako kontrę kroxy albo Ancienta... przy jednym i drugim wariancie zostaje kilka pkt do wrzucenia...
wersja na Lone Slannie:
1 Slann Mage-Priest @ 505.0 Pts
General; 3 Discipline; Magic Level 4; Battle Standard
# Focus of Mystery [0.0]
# Higher State of Consciousness [0.0]
# Becalming Cogitation [0.0]
Standard of Discipline [15.0]
Obsidian Amulet [30.0]
Crown of Command [35.0]
Earthing Rod [25.0]
1 Skink Priest @ 415.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dawnstone [25.0]
1 Ancient Stegadon with Engine of the Gods @ [290.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 148.0 Pts
Shield
Burning Blade of Chotec [20.0]
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]
Potion of Speed [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
30 Saurus Warriors @ 390.0 Pts
Spear; FCG
7 Chameleon Skinks @ 84.0 Pts
7 Chameleon Skinks @ 84.0 Pts
3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts
6 Kroxigors @ 330.0 Pts / Ancient Stegadon.
Models in Army: 92
Total Army Cost: 2391.0
co o tym sądzicie?!
prosiłbym o komentarz do pierwszej jak i drugiej rozpiski.
pozd.
Obie rozpiski mi sa dosc znane
W pierwszej bezsensu daesz herosa na co - nie masz losa, a on ma siedziec w saurusach i zdejmowac regenki. No i 3 salki to must have.
Druga - jesli bierzesz shadow to lepiej ancient zdecydowanie, bo kroxy sa spoko, ale tylko z lifem, ktory je leczy, lub wzmacnia.
Poza tym masz 2 cale na ktore mozesz rzucic steed of shadows.
W pierwszej bezsensu daesz herosa na co - nie masz losa, a on ma siedziec w saurusach i zdejmowac regenki. No i 3 salki to must have.
Druga - jesli bierzesz shadow to lepiej ancient zdecydowanie, bo kroxy sa spoko, ale tylko z lifem, ktory je leczy, lub wzmacnia.
Poza tym masz 2 cale na ktore mozesz rzucic steed of shadows.
- Donderwolf
- Wałkarz
- Posty: 72
dzięki.
pozostaje pytanie co warto uszczuplić, coby wrzucić 3cią salkę... - chamki czy TG:)
pozostaje pytanie co warto uszczuplić, coby wrzucić 3cią salkę... - chamki czy TG:)
10 kohorty + cold one na veteranie + jedna chama.
- Donderwolf
- Wałkarz
- Posty: 72
ściągnięcie cohorty spowoduje obniżenie corów poniżej 25%... bez cięcia TG się nie da:/
Nieprawda, dodasz jednego skinka do skirmisha i bedzie ok.
Jak dla mnie wcale nie potrzebne są 3 salki w oddziale. Po pierwsze oddział za 225 pkt. jest już oddziałem drogim i staje się tak zwanym "must killem", a po drugie tak z doświadczenia często jest misfire i nic nie daje ta 3 salka, a na koniec to zdecydowanie trudniej jest manewowac takim oddziałem, i mówię to zupełnie poważnie. Co do saurusa na cd jest kompletnie zbędny tak jak mówił ziemko, a przy okazji mam pytanie jak sprawdzają się stegadony? grałem nimi pare razy na 8-ed. ale jakoś nie przekonały mnie do siebie, a jak wykasowali park jurajski to już kompletnie, dlatego co wy o nich myślicie?
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Wiesz co ja biore engina, zwyklych nie.
Engine daje mozliwosc dania warda na strzelanie, co czesto ratowalo mu dupe i sporej czesci innych oddzialow, poza tym masz moc no save magiczna - bat na WE, Brete, Eteryki, pendantowca, kawe chaosowa, kawe wampirza.
Nie zgodze sie z Toba jesli chodzi o 3 salke, one nawet za 150 pktow sa oddzialem must kill.
Przy stracie jednej - masz juz tylko 1, przy stracie 1 w 3 nadal masz oddzial, ktory duzo moze zrobic.
Poza tym 3 w walce zdecydowanie daja rade i niejednokrotnie nimi juz szarzowalem.
15 atakow to 15 atakow w koncu.
Jedynym ich minusem jest manewrowanie, ale jak sie pokmini to tez to daje rade.
Engine daje mozliwosc dania warda na strzelanie, co czesto ratowalo mu dupe i sporej czesci innych oddzialow, poza tym masz moc no save magiczna - bat na WE, Brete, Eteryki, pendantowca, kawe chaosowa, kawe wampirza.
Nie zgodze sie z Toba jesli chodzi o 3 salke, one nawet za 150 pktow sa oddzialem must kill.
Przy stracie jednej - masz juz tylko 1, przy stracie 1 w 3 nadal masz oddzial, ktory duzo moze zrobic.
Poza tym 3 w walce zdecydowanie daja rade i niejednokrotnie nimi juz szarzowalem.
15 atakow to 15 atakow w koncu.
Jedynym ich minusem jest manewrowanie, ale jak sie pokmini to tez to daje rade.
Zaraz czekaj, salka ma 5 ataków? co jest? A jeżeli skinki poganiacze atakują to na jakiej zasadzie, tego nie wyłapałem. Co do 3 salek, 2 jak już mają stracic to z reguły cały oddział w walce, przynajmniej ja tak mam, a co do tego must killa przy 150 pkt. z mojego dośwaidczenia wynika że właśnie nie do końca, spróbuj kiedyś pograc na 2 i graj nimi ostrożnie a zobaczysz że ludzie strzasznie żadko ci je będą zabijali, co prawda mogą być różnice spowodowane rozpiskami, ja zazwyczaj mam jeszcze troche do poblokowania, ale jest nadal jeden argument za 2 salkami, jak dla mnie przynajmniej, to ta głupia sytuacja gdzie prawie zawsze jedna zzera swoich poganiaczy na turę. Wiem że to marny argument tak czysto rozumowo, ale ta pieprzona (eufemizm w tym przypadu) sytuacja zdażała mi się zdecydowanie za często, a od kiedy wystawiam 2 to niestrzelają tylko w kluczowych momentach, np. na lord maga HE na ostatniej ranie bez oddziału (ostatni lokal, ale dostałem nerwa).
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Golonka bez euro gram 2x2 - najlepsze polaczenie.
Dobry gracz , ktory ogarnia bedzie chcial je zlikwidowac czym predzej - obojetnie czy beda 2 czy 3.
15 atakow - 6 atakow salek 9 atakow skinkow.
KAzdy ma swoja wizje i racje, 3jka ma kilka minusow, ale tez sporo plusow.
Tu nie ma co sie wyklocac tylko wydaje mi sie wszystko zalezy od indywiduwalnego stylu grania.
Dobry gracz , ktory ogarnia bedzie chcial je zlikwidowac czym predzej - obojetnie czy beda 2 czy 3.
15 atakow - 6 atakow salek 9 atakow skinkow.
KAzdy ma swoja wizje i racje, 3jka ma kilka minusow, ale tez sporo plusow.
Tu nie ma co sie wyklocac tylko wydaje mi sie wszystko zalezy od indywiduwalnego stylu grania.
Monster and handlers zasada z glownego podrecznika.
Nie moga strzelac po marszu, poczytaj ich zasady zanim zaczniesz je wychwalac.
Poza tym w tej edycji jednostki robiace taki maly dmg jak one sa niegrywalne, dlatego znikneli handgunerzy, kusznicy itd. z wielu armii.
Poza tym w tej edycji jednostki robiace taki maly dmg jak one sa niegrywalne, dlatego znikneli handgunerzy, kusznicy itd. z wielu armii.