Nowa Edycja

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Re: Nowa Edycja

Post autor: likaon »

trzeba zużyć kości jak przy każdym bound spellu
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Mikel
Wałkarz
Posty: 88

Post autor: Mikel »

mam pytanie o przydatność (sprawdzoną w playtestach) na armie strzelające takie jak Imperium albo Kraski (z takimi zazwyczaj grywam) takich jednostek jak: Sfinksy, Stalkerzy i Surferzy na Kobrach? Figurki mi się podobają ale nie chce kupić czegoś co jest drogie a potem będzie niewystawialne. Nie chodzi mi o maksymalne wyciskanie wyników ani z drugiej strony o totalny klimat tylko czy da się tym pograć na takie armie? czy jest to przydatne? Tylko proszę nie piszcie mi pograj na proxach i oceń sam. Problem w tym że mam czas na góra 2 bitewki w miesiącu więc długo bym się o tym przekonywał. Z góry dziękuję za wszelkie pomocne spostrzeżenia:)

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

necro najci i serpenty (stalkerzy) napewno sie przydadza z racji mozliwosci zakopania ich
tak samo jak skorpiony (imo przydatniejsze) ale napewno zapomnij przy takich przeciwnikach
o swinksach, gigantach etc

Awatar użytkownika
Undead
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Undead »

archeolog pisze:necro najci i serpenty (stalkerzy) napewno sie przydadza z racji mozliwosci zakopania ich
tak samo jak skorpiony (imo przydatniejsze) ale napewno zapomnij przy takich przeciwnikach
o swinksach, gigantach etc
Serpenty to takie gówno że szkoda gadać. Wydawać tyle pkt aby co ture zabijać po 2 - 3 modele to jakaś paranoja. Szkoda pkt. i zachodu.

Grałem ostatnio 1 raz nowymi TK na turnieju u nas w Krakowie. Rozpiska totalnie testowa. Testowałem wszystko co wystawiłem na różne sposoby na przykład wykonując chore i głupie szarże by wiedzieć jak dana jednostka radzi sobie w różnych sytuacjach. I po rozegraniu wszystkich bitew wiem jedno. Gwardia aby działała to tak od bidy 40 z halabardami FCG i Kingiem fajnie może tłuc. Jak przeciwnik miał tylko trochę strzelania to nie nadążałem leczyć ;p.
Stalkerzy no comment.
Tytan jest naprawde spoko ale pchanie go do jakiejkolwiek walki to duże ryzyko.
& x rydwany z princem ( kingiem) to wymiot na całego.Tak jestem zadowolny z tej jednostki że głowa mała.
Magia z booka jest wypaśna i nie widzę potrzeby dawania liczkom czegoś innego niż własnego lora.
Regena 6+ daje rade. Mnie uratowała kilka razy ;p;p;p

Tyle z mojej strony.Testy będą trwać i bede pisać co i jak

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2633
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

czy ktos moglby mi przeslac pdfa z zasadami do nowej edycji albo pliczek do AB? :)

Z gory dzieki ;)

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Odszczekuję swoje stwierdzenia o TK. Ta armia miażdży system.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Undead
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Undead »

Fluffy pisze:Odszczekuję swoje stwierdzenia o TK. Ta armia miażdży system.

Pozdrawiam
Jezu odkryłeś coś o czym świat jeszcze niewie??;p

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Chyba tak :wink:

Awatar użytkownika
Undead
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Undead »

Fluffy pisze:Chyba tak :wink:
To może sie podzielisz??;p

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Po testach :wink:
Żartuję :wink:

1 Liche High Priest @ 280.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Book of Ashur [70.0]

1 Liche High Priest @ 260.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
Neferra's Scrolls of Mighty Incantations [50.0]

1 Tomb Prince @ 181.0 Pts
Great Weapon; Shield
Gambler's Armour [20.0] Chariot @ [55.0] Pts

1 Tomb Prince @ 186.0 Pts
General; Great Weapon; Shield
Glitering Scales [25.0] Chariot @ [55.0] Pts

6 Skeleton Chariots @ 360.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

6 Skeleton Chariots @ 365.0 Pts
Standard; Musician, Banner of sfiftness

1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death

1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
Fiery Roar

1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
Fiery Roar

27 Skeleton Archers @ 172.0 Pts
Normal Bow; Standard

Wstepnie cos takiego. Na pewno będa kosmetyczne zmiany, ale tak to wyglada na chwile obecna.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

rydwany zadają teraz k3 czy k6 impactów?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

k6
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

czad :)

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Fluffy - wygląda nieźle :)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Ja musze teraz porządnie wziąć się za testy, ale im dłużej teoretycznie myślę na Sfinksami, tym bardziej wydaje mi się, że są spoko :D. Wspaniały bloker. A Ty Fluffy to testowałeś? jak świniaczki działały?

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Testy warświniaków in progress, na razie wyglada to dobrze, ale nie o to chodzi.
Po prostu TK nie maja odpowiedzi na silne klocki piechoty. Jeden unit rydwanów nie rozwiazuje sprawy, musi byc wsparcie. W szkiele czy gwardie trzeba wpuscic za duzo buffów, to oddzialy "szczególnej troski", w dodatku drogie ze dramat. Nawet z buffami sobie srednio radzą z powazniejszymi rzeczami. Natomiast doholowanego do combatu warswiniaka mozna juz zostawic, powinien sobie spokojnie sam radzic jezeli przeciwnik nie nakula za duzo "6".
Po prostu doszedlem do wniosku że świniaki to mus w rozpie i nie ma marudzenia ze ssą. Ta rozpa jest prosta jak budowa cepa: +1 do zaczynania, ruszamy na pelnej kurwie do przodu, magujemy "cosie", mass wardy, cascety itp, na ostatniej kości ładujemy massbrionne z ifką i parzymy na panikę po drugiej stronie stolu.
Przeciwnik ma zazwyczaj jedną turę na wystrzelanie/wymagowanie naszej armii, potem powinien zacząć się holocaust.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Racja sfinksy ładnie sobie na stole radzą, szczególnie w wersji wojennej. Necro niby są fajne na wszkielkiej maści potwory i postacie, ale przeciwnik będzie je blokował możliwie najtańszą piechotą w której spędzą resztę starcia.

Czy ktoś już używał ushatbi w tej edycji?
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Ja raz (z resztą tylko raz grałem :P) i nie miałem okazji ich porządniej użyć, raczej były tak ustawione, by taktycznie szachować. Ogólnie za 300 pkt jestem w stanie je wystawiać póki co, ale najgorzej mają z tym healem beznadziejnym.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Dla mnie ushabti to taka gwardia której sie nie da leczyc :wink:
Znaczy out z rozpy :mrgreen:

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

W sumie racja, zbyt wiele sobą nie reprezentują, ale i tak będą pojawiają się na stołach, będą z nich ładne fillery do oddziałów szkieletów i gwardii
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

ODPOWIEDZ