TK na 2k

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
poule
Plankton
Posty: 4

TK na 2k

Post autor: poule »

Witam! Jestem tu nowy a w WFB gram od dwóch miesięcy. Oto moja wizja armii. Proszę o wskazówki i rady. Pozdrawiam!

Tomb King (1x) 280p
-GENERAL
-sword of might
-enchanted shield
-armur of the ages
-golden ankhar


Liche Priest (1x) 148p
-HIEROPHANT
-Dispel Scroll
-Skeleton Steed


Liche Priest (1x) 148p
-Dispel Scroll
-Skeleton Steed


Liche Priest (1x) 148p
-Dispel Scroll
-Skeleton Steed


Skeleton Warriors (16x) 128p
-Bows


Skeleton Warriors (16x) 128p
-Bows


Skeleton Chariots (3x) 150p
-Standard Bearer
-Musician


Skeleton Chariots (3x) 150p
-Standard Bearer
-Musician



Tomb Swarms (1x) 45p


Tomb Scorpion (1x) 85p


Tomb Scorpion (1x) 85p


Tomb Guard (19x) 283p
-Musician
-Standard Bearer
-Champion
-Standard Of The Undying Legion


Screaming Skull Catapult (1x) 110p
-Skulls Of The Foe


Screaming Skull Catapult (1x) 110p
-Skulls Of The Foe

Power Dice: 2
Dispel Pool: 5
Models in Army: 82
Total Army Cost: 1998

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

nielegalna. nie mozesz miec enchanted shielda i armour of the ages

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Niestety Shino ma racje .

Co do samej rozpy :
-Kinga zrób lepiej latającego ;)Twój nie jest zbyt mobilny ....
-Konie dla liczek imho strata pkt.
-Brakuje mi Jara na hierofancie
-Rydwany to gole dawaj (no chyba ,ze chcesz tam herosa na wózku wsadzić)
-TG daj Icone .
-Swarmy najlepiej 2
-Maz wolny slot special ,daj carriony albo skorpa .
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

szczurek pisze: Co do samej rozpy :
-Kinga zrób lepiej latającego ;)Twój nie jest zbyt mobilny ....
-Konie dla liczek imho strata pkt.
W tych kwesiach go nie słuchaj
szczurek pisze: -Brakuje mi Jara na hierofancie
-Rydwany to gole dawaj (no chyba ,ze chcesz tam herosa na wózku wsadzić)
-TG daj Icone .
-Swarmy najlepiej 2
-Maz wolny slot special ,daj carriony albo skorpa .
A w tych tak
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

@Mlody
:P :P :P
Latajacy KIng tez moze siedziec w TG ,a jak ci przeciwnik ich oleje itp. zawsze mozez wyleciec i byc tam gdzie jest potrzebny .

Co do koni to imho placic 8 pkt. za +4 do Mv ?? niby mozna ale jakos ...... (nie wspominam juz o tym zenujacym sv. 6+ :lol: )
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2633
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

ja gdybym miał figsy to bym wystawiał liczki na konikach zawsze...ale mam ładnie pomalowane na piechte ;)
zasięg inkantacji liczek zwiększa się z 16 cali do 20 cali.....

Kingowi na piechte dałbym to latanie i dwuraka zamiast Sword of Might. Ma wtedy siły 7 i jest fajny :)

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

szczurek pisze:@Mlody
:P :P :P
Latajacy KIng tez moze siedziec w TG ,a jak ci przeciwnik ich oleje itp. zawsze mozez wyleciec i byc tam gdzie jest potrzebny .

Co do koni to imho placic 8 pkt. za +4 do Mv ?? niby mozna ale jakos ...... (nie wspominam juz o tym zenujacym sv. 6+ :lol: )
Jak grasz na defensie to ci to 20 cali ruchu jest totalnie niepotrzebne, oczywiscie latania nie biorę tylko jak mam Destroyera(czyli zawsze), jak grasz na armii z masą łucznikow i 2 klopami, to rakaph+ruch+popychaczka wystarczają w zupełnosci.

A w liczkach konnych nie chodzi o sejw, tylko o zwiększenie zasięgu inkantacji do 20 cali, dobrze że zrobiłem ostatnio konne liczki ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
poule
Plankton
Posty: 4

Post autor: poule »

Wniosłem poprawki biorąc pod uwagę rady i wyszło takie coś:

Tomb King 340p
-flail of skulls
-sword of battle
-armour of the ages
-golden ankhar
-cloak of dunes
Konie dla liczek imho strata pkt
Z uwagi na niewielki zasięg inkantacji chcialem mieć jakiś mobilny magic power i myślę że to 8pkt nie wiele zmieni a często może uratować liczy życie pozwalając wycofać się z zagrożonego miejsca.
Brakuje mi Jara na hierofancie
Też tak myślę. Mógłbym uszczuplić troche szkielety za jego cenę, ale wydaje mi się że mam wystarczajacą ilosć power dice'ów.

TG daj Icone
Ale jaką?? Rakaph czy Sacred Eye?? Myslałem jeszcze nad mirage standard.
Maz wolny slot special ,daj carriony albo skorpa
Niestety trzeci skorp już się nie wciśnie, a wszystko inne jest mi potrzebne. Nie mam co wywalić.
Rydwany to gole dawaj (no chyba ,ze chcesz tam herosa na wózku wsadzić)
Posłucham sie rady bo nie gralem wiele razy chociaż ten sztandar i muzyk przydawaly sie bardzo.

A tak na offtopie mam pytanie. Czy flail of skulls w połączeniu z sword of battle daje dodatkowy atak z racji posiadania dwóch hand weaponów?

Fojtolator
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 150

Post autor: Fojtolator »

flail of skulls nie jest hand weaponem tylko flailem :wink:
nie kumuluje sie to bo jest po prostu nielegalne (2 magiczne bronie sa niezgodne z zasadami)

wywalilbym chyba jedne szkiele w zamian za scorpa i jara

Awatar użytkownika
Kharnan
Mudżahedin
Posty: 294

Post autor: Kharnan »

Masz co wywalić by zmieścić 3 skorpa, zawsze jest miejsce dla skorpa!

Masz na Herosie itemów za ponad 150 pkt, można mieć max za 100.
Wywal Sword of Battle, zostaw Flaila, można tylko 1 magiczną broń mieć a Flail>Sword.

Jar jest ok choć na zwykłej liczce nigdy mi się nie sprawdził. Za to Ravening Staff tak, zawsze to bound (i zawsze mi 1 BK na turę ściąga hihi).

Flail, Cloak, Sapesh- fajna kombinacja dla latacza.
And he did say "War", and the world did tremble...
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

poule pisze:Wniosłem poprawki biorąc pod uwagę rady i wyszło takie coś:

Tomb King 340p
-flail of skulls
-sword of battle
-armour of the ages
-golden ankhar
-cloak of dunes
Takie go wypasionego kinga nie zrobisz ;), masz limit 100 pkt na itemy. Także zostaw flaila, cloak i za golden ankrhe daj collara.

I mowa oczywiscie o icon of rakaph, to jest chyba jedyny opłacalny sztandar do TG.
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
poule
Plankton
Posty: 4

Post autor: poule »

Racjia ten King troche za bardzo, wpadłem jeszcze na taki pomysł:

Tomb King 283p
-flail of skulls
-flail
-cloak of dunes
-golden ankhar

Pewnie znowu jakiś wałek dałem. Czy ten limit itemów liczy sie do wszystkich upground'ów czy tylko do "common magic items", "magic weapons" i "magic armours"??
Czy za posiadanie flail of skulls i zwykłego flail'a mam +2 S ??
Sorry za takie amatorskie pytania ale nie jestem jeszcze za dobry.

Awatar użytkownika
Crom
Chuck Norris
Posty: 430
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Crom »

Jeżeli masz zwykłą i magiczną bron to musisz uzywac tej magicznej (chyba, że zostanie ona zniszczona, np. przez bound HE). Flail of skulls to magiczny flail, tak? w takim razie masz +2S w 1 turze walki i dodatkowo to co wynika z jego magicznych własciwosci.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Ja tam wole króla w opcji:
Dwurak
Pancerz skorpiona
Płaszcz Wydm
I inkantacja 2d6

Reszta może być.

Rydwany z miragem
TG z rakaph.
I gites.
Jak punktów brakuje to wywalaj jednych łuczników a drugich dopakuj do 20.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

ODPOWIEDZ