Forgeworldowe jednostki - opis zawsze w 1 poście
Moderator: esgaroth
Re: Forgeworldowe jednostki - opis zawsze w 1 poście
Gwoli ścisłości chciałem tylko zaznaczyć iz temat ma być zbiorczą wersją możliwego pdfa lub wiadomości dotyczącej jednostek CHD FW z możliwym tłumaczeniem i ogólnie rozmową o taktyce gry ok?
Army list CHD by ForgeWorld - zbiór informacji - tu sobie w sumie możemy offtopować na temat FW
Barth jak tam?
P.s. miejmy nadzieję że Barth dostając info nie zaczął ze szczęścia zacieszać :D:D:D:D
Army list CHD by ForgeWorld - zbiór informacji - tu sobie w sumie możemy offtopować na temat FW
Barth jak tam?
P.s. miejmy nadzieję że Barth dostając info nie zaczął ze szczęścia zacieszać :D:D:D:D
Ja mam pytania:
1. lista czarów CV i opis... magi Hashut.... bardzo by się przydało - jeśli sygnaturka będzie taka jak obecnie jest znana to troszkę słabo moim zdaniem.... chyba że czary i CV nadrobią tą "niedoróbkę"...
2. Czy w końcu Prophet ma zasady "Demonsmitha" (przerzuty na maszynkach i LOS w 3") ?
3. Statystyki Monestera z Rare
1. lista czarów CV i opis... magi Hashut.... bardzo by się przydało - jeśli sygnaturka będzie taka jak obecnie jest znana to troszkę słabo moim zdaniem.... chyba że czary i CV nadrobią tą "niedoróbkę"...
2. Czy w końcu Prophet ma zasady "Demonsmitha" (przerzuty na maszynkach i LOS w 3") ?
3. Statystyki Monestera z Rare
Ostatnio zmieniony 6 paź 2011, o 13:47 przez Raamiel, łącznie zmieniany 1 raz.
Wydaje mi się, że te wielkości ogrów to K'daai FireBorn, a duży wymiatacz to K'daai Destroyer.
Ten ostatni będzie czarnym koniem tego lista, oto opinia z CDO:
Ten ostatni będzie czarnym koniem tego lista, oto opinia z CDO:
fonejaker na CDO pisze:the destroyer is the most horrible thing in the army
the game i had a few days ago, it charged 5 chaos knights, (they all died), then charged into a unit of 30chaos warriors with a lord (they took two turns to kill)
it finished the game having made it points back and not being wounded,
the trick is not to charge it at something that could hurt it, go for the soft stuff
Ostatnio zmieniony 6 paź 2011, o 14:51 przez Barth, łącznie zmieniany 1 raz.
z tego wynika że chaos knighci i chaos wariorzy z lordem to jest cały czas 'soft stuff' dla tego stworkaBarth pisze:Wydaje mi się, że te wielkości ogrów to K'daai FireBorn, a duży wymiatacz to K'daai Destroyer.
Ten ostatni będzie czarnym koniem tego lista, oto opinia z CDO:
fonejaker* na CDO pisze:the destroyer is the most horrible thing in the army
the game i had a few days ago, it charged 5 chaos knights, (they all died), then charged into a unit of 30chaos warriors with a lord (they took two turns to kill)
it finished the game having made it points back and not being wounded,
the trick is not to charge it at something that could hurt it, go for the soft stuff
* - fonejaker jest szczęśliwym posiadaczem książki, który nawet nie raczył odpisać na mojego priwa z prostym "nie skanuje książek"
Hmm. barth jeśli ma on rzeczywiście 6tafa, 4+ward i blazing boody, do tego ciosy, flamingi i thunderstopmy, to rzeczywiście będzie on obowiązkiem w armii. ja juz szukam na niego modelu, bo raczej na pewno u mnie zagości.
Co do opisu bitwy:
5Chaos knightsów ... hmm no mamy 7 siły więc pewne szanse są, ale chyba facet musiał mieć mega farta by ubić wszystkich.
Co do klepania Chaos warriorów... moze nie mieli dwuraków tylko halabardy albo ręczną? Bo od średnio 16ataków z s6 w końcu nawet i K'dai powinien paść - chociaż prawda że wolno.
Rzecz jasna to piechota więc i thunderstomp się pojawia nie wspominając o fakcie że koelsie może nie grają na 3+wardzie warriorów
Co do opisu bitwy:
5Chaos knightsów ... hmm no mamy 7 siły więc pewne szanse są, ale chyba facet musiał mieć mega farta by ubić wszystkich.
Co do klepania Chaos warriorów... moze nie mieli dwuraków tylko halabardy albo ręczną? Bo od średnio 16ataków z s6 w końcu nawet i K'dai powinien paść - chociaż prawda że wolno.
Rzecz jasna to piechota więc i thunderstomp się pojawia nie wspominając o fakcie że koelsie może nie grają na 3+wardzie warriorów
mi destroyer w 2 tury wymiótł oddział chaos wariorów który schował się w domku poczym zabił cały oddział warriorów którzy zaszarżowali go od boku. Jedyny problem ze z pierwszych 5 wardow żadnego nie zdałem i potem konik Hero mi go zabił. Ale destroyer ma jedna malutką wade Dragon Hellm i ssij. knightów tez bez problemu by rozwalił gdybym ich trafiał xD
PS ale szefu na lamusa już się nie przebija przez rycerzy przetestowałem xD
PS ale szefu na lamusa już się nie przebija przez rycerzy przetestowałem xD
Nijlor - nie jesteś oryginalny na Balroga już pół świata wpadło Natomiast ponoć fluffowo ten monster przeszedł metamorfozę z byczka wiec Balrog jak najbardziej pasuje....
Ja mam 3 modele elementali z Rackhamu (ziemi, ognia i ciemności) - są jak na mój gust za malutkie ale gdyby posadzić je wysoko na dobrze zmajstrowanej podstawce mogą uchodzić za K'daai Destoyer
W ostateczność można z nich zrobić K'daai FireBorn ...
Tutaj link do fotek: http://underthemountain.wordpress.com/a ... lementals/
Szkoda że system Rackham'u padł, był świetny....
Ja mam 3 modele elementali z Rackhamu (ziemi, ognia i ciemności) - są jak na mój gust za malutkie ale gdyby posadzić je wysoko na dobrze zmajstrowanej podstawce mogą uchodzić za K'daai Destoyer
W ostateczność można z nich zrobić K'daai FireBorn ...
Tutaj link do fotek: http://underthemountain.wordpress.com/a ... lementals/
Szkoda że system Rackham'u padł, był świetny....
Ostatnio zmieniony 7 paź 2011, o 06:50 przez Raamiel, łącznie zmieniany 1 raz.
Gość, który miał mi odpisać na pytania w końcu sie odezwał jest w podróży służbowej i ma słaby dostep do neta.
A teraz garść zasad :
1.) mały k'daii:
M6 WS4 S5 T4 W2 I4 A2 LD7 55 pts.
2.) k'daii destroyer:
M9 WS5 S7 T6 W6 I5 A6 LD8 325 pts.
3.) blood of hashut 25 pts.
4.) add. hand weapon u hogobów 0.5pts
5.) Despoilers :
If the wolf raiders charge from flank or rear, they get an additional +1 to the combat resolution.
But if they are charged, they suffer a -1 to hit roll (wolf aren't affected)
6.) Hailshot Blunderbusses :
Range 12" S3 Armour Piercing.
1D3 multiple shots (roll one time for the unit).
If 10 Hailshot Blunderbusses : no penalties for both long range and stand and shoot reaction.
If 20 or more : Reroll failed to wound rolls.
A teraz garść zasad :
1.) mały k'daii:
M6 WS4 S5 T4 W2 I4 A2 LD7 55 pts.
2.) k'daii destroyer:
M9 WS5 S7 T6 W6 I5 A6 LD8 325 pts.
3.) blood of hashut 25 pts.
4.) add. hand weapon u hogobów 0.5pts
5.) Despoilers :
If the wolf raiders charge from flank or rear, they get an additional +1 to the combat resolution.
But if they are charged, they suffer a -1 to hit roll (wolf aren't affected)
6.) Hailshot Blunderbusses :
Range 12" S3 Armour Piercing.
1D3 multiple shots (roll one time for the unit).
If 10 Hailshot Blunderbusses : no penalties for both long range and stand and shoot reaction.
If 20 or more : Reroll failed to wound rolls.
W sumie to stworzyłem dwa podobne wątki. Ten do bajania nad jednostkach drugi do szczególowych danych i utworzenia army lista
qwa
Jeśli jest tak jak w 1 poście, iż oba K'dai mają 4+ward i 2+ogień i pozostałe zasady... może być ok.
Destroyer trochę drogi. 325 powoduje że w sumie tylko na 2600 uda się dwa wystawić. Może to i dobrze, inne figurki też na polu bitwy się pojawią?
Z drugiej strony...9 ruchu, s7...6t i5 - nie do ubicia z magii testów i/s
Mały K'dai - hmm 2 rany...dość niestandardowo, chyba że to jakieś psowaty demonogolem?
Imo nie starczy punktów... zakładając nawet rozpy 2600, pewnie część będzie się zastanawiało od Bullami?
Infernale z blunderami... 20 typków, każdy minimum 1 strzałmax3, średnio na 5+(za ruch) na 3 strzały to ok=110 pocisków/ok35hitów/25-17-11ranien (w zależności od T i ilości ludków w regimencie). Koszt za regiment ok 370 punktów, 3 tury strzelania i o ile w pierwszej turze jeszcze może może szarży nie dostaniemy to w następnej bankowo. podkreślam koszt 370 punktów...
Infernale z fireglave. ok. 350 punktów za 20. 20 strzałów=7 hitów=3-5ranien. Prawdopodobnie jeszcze jedna tura strzelania.
Imo obie jednostki dobre do omiatania fastów i różnych dziwnych orłów. Regimenty powinny liczyć maks 15 ludków, a najlepiej tyle co startowo + muzyk bo reform przed ruchem może być dla tych strzelców bardzo ważny.
Posiadając s4, 4+pancerz i 5+ward na ogień... daje spore szanse walki z średnim celem. Dlatego też fireglave Może być takim dobrym "półśrodkiem". Na potwory stworki, jakąś kawalerię czy rydwany, jakieś ranki się wbije, a potem z s5 coś się pociśnie.
Blundy to imo typowa 10-12 ludków z zadaniem - znajdź się blisko i piźnij...niestety 15 cali zasięgu... to mało.
Wiadomo potencjalna liczba pocisków jest zatrważająca.
Infernal z dwurakiem. Imo jeden regiment musi być. S6 w core, 4+pancerz, 5ward to imo na tyle dobra wartość że należy ich brać. W zależności od ustawienia minimum 10 zwrotnych ataków. Warto nawet kasztelana brać bo daje stubborn.
Za jakiś czas zrobię wersję pdf wszystkiego co wiemy
qwa
Jeśli jest tak jak w 1 poście, iż oba K'dai mają 4+ward i 2+ogień i pozostałe zasady... może być ok.
Destroyer trochę drogi. 325 powoduje że w sumie tylko na 2600 uda się dwa wystawić. Może to i dobrze, inne figurki też na polu bitwy się pojawią?
Z drugiej strony...9 ruchu, s7...6t i5 - nie do ubicia z magii testów i/s
Mały K'dai - hmm 2 rany...dość niestandardowo, chyba że to jakieś psowaty demonogolem?
Imo nie starczy punktów... zakładając nawet rozpy 2600, pewnie część będzie się zastanawiało od Bullami?
Infernale z blunderami... 20 typków, każdy minimum 1 strzałmax3, średnio na 5+(za ruch) na 3 strzały to ok=110 pocisków/ok35hitów/25-17-11ranien (w zależności od T i ilości ludków w regimencie). Koszt za regiment ok 370 punktów, 3 tury strzelania i o ile w pierwszej turze jeszcze może może szarży nie dostaniemy to w następnej bankowo. podkreślam koszt 370 punktów...
Infernale z fireglave. ok. 350 punktów za 20. 20 strzałów=7 hitów=3-5ranien. Prawdopodobnie jeszcze jedna tura strzelania.
Imo obie jednostki dobre do omiatania fastów i różnych dziwnych orłów. Regimenty powinny liczyć maks 15 ludków, a najlepiej tyle co startowo + muzyk bo reform przed ruchem może być dla tych strzelców bardzo ważny.
Posiadając s4, 4+pancerz i 5+ward na ogień... daje spore szanse walki z średnim celem. Dlatego też fireglave Może być takim dobrym "półśrodkiem". Na potwory stworki, jakąś kawalerię czy rydwany, jakieś ranki się wbije, a potem z s5 coś się pociśnie.
Blundy to imo typowa 10-12 ludków z zadaniem - znajdź się blisko i piźnij...niestety 15 cali zasięgu... to mało.
Wiadomo potencjalna liczba pocisków jest zatrważająca.
Infernal z dwurakiem. Imo jeden regiment musi być. S6 w core, 4+pancerz, 5ward to imo na tyle dobra wartość że należy ich brać. W zależności od ustawienia minimum 10 zwrotnych ataków. Warto nawet kasztelana brać bo daje stubborn.
Za jakiś czas zrobię wersję pdf wszystkiego co wiemy
Barth pozostały dwa moje pytania bez odpowiedzi:
1. lista czarów CV i opis... magi Hashut.... bardzo by się przydało - jeśli sygnaturka będzie taka jak obecnie jest znana to troszkę słabo moim zdaniem.... chyba że czary i CV nadrobią tą "niedoróbkę"...
2. Czy w końcu Prophet ma zasady "Demonsmitha" (przerzuty na maszynkach i LOS w 3") ?
Komentarz:
1.) mały k'daii:
M6 WS4 S5 T4 W2 I4 A2 LD7 55 pts.
Dziwne miał mieć 3W i 3A czy to nie pomyłka ? Jeśli nie jest to pomyłka cena jest chyba lekko za duża...
I rodzi się kolejne pytanie na jakich podstawkach będzie ten model 50x50 czy 40x40 ???
1. lista czarów CV i opis... magi Hashut.... bardzo by się przydało - jeśli sygnaturka będzie taka jak obecnie jest znana to troszkę słabo moim zdaniem.... chyba że czary i CV nadrobią tą "niedoróbkę"...
2. Czy w końcu Prophet ma zasady "Demonsmitha" (przerzuty na maszynkach i LOS w 3") ?
Komentarz:
1.) mały k'daii:
M6 WS4 S5 T4 W2 I4 A2 LD7 55 pts.
Dziwne miał mieć 3W i 3A czy to nie pomyłka ? Jeśli nie jest to pomyłka cena jest chyba lekko za duża...
I rodzi się kolejne pytanie na jakich podstawkach będzie ten model 50x50 czy 40x40 ???
Raamiel. Cena jest imo bardzo w na miejscu zakładając że ma zasady 4+ward, 2+ogień... niezłamywalny, sypie się, fear, chyba ogniste ataki i s4 ognisty hit w kontakcie...
Wielkosć naturalnie MI czyli 40x40 jak ogr.
Według mnie cena jest w pytke, ale owszem 2 rany to tak niestandardowo.
Sądzę że magik lord nie będzie miał zasad daemonsmitha:), ale się okaże. Byłoby lekkie przegięcie
I tak jest ekstra że ma tą broń magiczną i zbroję na klacie...
Wielkosć naturalnie MI czyli 40x40 jak ogr.
Według mnie cena jest w pytke, ale owszem 2 rany to tak niestandardowo.
Sądzę że magik lord nie będzie miał zasad daemonsmitha:), ale się okaże. Byłoby lekkie przegięcie
I tak jest ekstra że ma tą broń magiczną i zbroję na klacie...
Banishment z Lighta - i możesz pozbyć się jednostki ... małych K'daii.... po drugie nie zapominaj o tym ... "At the beginning of the 2dn turn, and for each turn, toughness test. If failed, 1D3 wound without save"
Natomiast bardzo leży mi Destroyer... jest świetny
Odnośnie Blunderbussów też mam średnie odczucia
.... oczywiście jednostka zbustowana Metalem badz Firem .... będzie mocna... ale jednak duża losowość mulitshota to minus... i pewnie za to jest -1 do trafienia (czyli jednostka 20 ludzików po ruchu trafia na 6 .... to nie jest aż tak mega mocne w odniesieniu do punktów jakie kosztuje taki klocek).
Po drugie nie oszukujmy się aby mieć pewność rerolla na woundowanie należy wystawić więcej modeli aby uwzględni ewentualne starty ... 22,24,26.... i cena rośnie około 400+ pkt niech mi nikt nie pisze że to mało.... Obecnie na Indy Anihilatorzy się sprawdzali bo grałem na Shadow.... a teraz tego Lora nie mamy... więc lipa....
PS.
Prostuję co napisałem odnośnie Lora CD... miałem na myśli atrybut nie sygnaturkę
Natomiast bardzo leży mi Destroyer... jest świetny
Odnośnie Blunderbussów też mam średnie odczucia
.... oczywiście jednostka zbustowana Metalem badz Firem .... będzie mocna... ale jednak duża losowość mulitshota to minus... i pewnie za to jest -1 do trafienia (czyli jednostka 20 ludzików po ruchu trafia na 6 .... to nie jest aż tak mega mocne w odniesieniu do punktów jakie kosztuje taki klocek).
Po drugie nie oszukujmy się aby mieć pewność rerolla na woundowanie należy wystawić więcej modeli aby uwzględni ewentualne starty ... 22,24,26.... i cena rośnie około 400+ pkt niech mi nikt nie pisze że to mało.... Obecnie na Indy Anihilatorzy się sprawdzali bo grałem na Shadow.... a teraz tego Lora nie mamy... więc lipa....
PS.
Prostuję co napisałem odnośnie Lora CD... miałem na myśli atrybut nie sygnaturkę
Tak jak mówisz blundery są takie średnio grywalne. Fireglaivy też w sumie takie sobie. Da się nimi coś zrobić...ale dość mały zasięg lub losować troszkę mnie odstrasza.
Kurde, 30 krasnoludów z dwurakami to koszt 450 punktów... +30 za FCG + hmm discipline (by mieć z kasztelanem lub bez 10LD) = 495 punktów...
Hmm a gdyby tak traktować ich jak ironbrejkerów tyle że z mniejszym WS ale wardem na ogień? W końcu część jednostek w armiach wroga ma baner ognia. jak dobrze pójdzie a przeciwnik zapomni można specjalnie się ustawiać pod walkę z takimi klockami i liczyć że nasz save (z tarczą) i wardzik na ogień pomoże? Czyli aby brać na podstawowe punkty - 12. Wtedy regiment będzie warty 405. Szlag i tak dużo, a mniejsza siła przebicia. Z klanbraćmi stoimy do usranej śmierci...Chyba jednak dwurak.
Inna bajka czy może nie inwestować w hobgobliny. 40hobbków *4,5 (tarcza,lekka,noże do rzucania) = 180+FCG=205. I takie 3 kloce? 615. Walki dobrej nie mamy, ale blokować da radę.
Hmm optymalnie by było posiadać kloc z dwurakami+unit hobbków na przyjęcie+2K'dai destroyery... i wsparcie ogniowe w postaci rocketów.
Zakładając jednak 3 regony piechoty, można by wziąć 2iron demony na walkę i 2 K'dai
Wtedy hobby przyjmują na maskę, a potem :
Irondemony do mielenia piechoty
Kdai vs np. potwory,
Oba potwory na wroga który ma po prostu piechotę - vc, demony, haje,leśniki,skaveny,kraśki,woody (w części), darki (w części), wojownicy hałasu , bestie....
Iron demon na pewno by na Bretę/ogry obessał, ale przynajmniej by zatrzymał (z wyjątkiem szarży):D
Wiadomo z kraśkami, imperium...gorzej bo to wali niemiłosiernie.........
Kurde, 30 krasnoludów z dwurakami to koszt 450 punktów... +30 za FCG + hmm discipline (by mieć z kasztelanem lub bez 10LD) = 495 punktów...
Hmm a gdyby tak traktować ich jak ironbrejkerów tyle że z mniejszym WS ale wardem na ogień? W końcu część jednostek w armiach wroga ma baner ognia. jak dobrze pójdzie a przeciwnik zapomni można specjalnie się ustawiać pod walkę z takimi klockami i liczyć że nasz save (z tarczą) i wardzik na ogień pomoże? Czyli aby brać na podstawowe punkty - 12. Wtedy regiment będzie warty 405. Szlag i tak dużo, a mniejsza siła przebicia. Z klanbraćmi stoimy do usranej śmierci...Chyba jednak dwurak.
Inna bajka czy może nie inwestować w hobgobliny. 40hobbków *4,5 (tarcza,lekka,noże do rzucania) = 180+FCG=205. I takie 3 kloce? 615. Walki dobrej nie mamy, ale blokować da radę.
Hmm optymalnie by było posiadać kloc z dwurakami+unit hobbków na przyjęcie+2K'dai destroyery... i wsparcie ogniowe w postaci rocketów.
Zakładając jednak 3 regony piechoty, można by wziąć 2iron demony na walkę i 2 K'dai
Wtedy hobby przyjmują na maskę, a potem :
Irondemony do mielenia piechoty
Kdai vs np. potwory,
Oba potwory na wroga który ma po prostu piechotę - vc, demony, haje,leśniki,skaveny,kraśki,woody (w części), darki (w części), wojownicy hałasu , bestie....
Iron demon na pewno by na Bretę/ogry obessał, ale przynajmniej by zatrzymał (z wyjątkiem szarży):D
Wiadomo z kraśkami, imperium...gorzej bo to wali niemiłosiernie.........