Ponieważ nie mam jeszcze sklejonych i pomalowanych figurek do nowych VC rozpracowuję sobie for fun trochę Orki.
Złożyłem takie coś jak poniżej.
Poproszę o konstruktywną krytykę i uwagi co można by poprawić. Zaznaczam, że bitwy rozegrane Orkami można policzyć na palcach obu rąk więc mało.
1 Orc Big Boss @ 111.0 Pts
General; Great Weapon; Shield
Armour of Destiny [50.0]
1 Goblin Great Shaman @ 575.0 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Toughness [20.0]
1 Arachnarok Spider @ [330.0] Pts
Spidershrine
1 Night Goblin Shaman @ 80.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Night Goblin Shaman @ 50.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
1 Goblin Big Boss @ 155.0 Pts
Great Weapon; Short Bow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Spider Banner [85.0]
50 Night Goblins @ 303.0 Pts Netters; Shortbow; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
34 Orc Big 'Uns @ 365.0 Pts
Standard of Discipline [15.0]
1 Orc Boss @ [15.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
20 Squig Herd @ 280.0 Pts
40 Night Goblin Herders @ [120.0] Pts
1 Orc Boar Chariot @ 90.0 Pts 3 Orc Crew @ [0.0] Pts
1 Arachnarok Spider @ 290.0 Pts
Models in Army: 157
Total Army Cost: 2399.0
+Bazyliszek Assus (eteryczny Vamp)
Generał do Orków. BSB do Nocnych Gobosów. Pająk w zasięgu generała i Nocnych z szamanami (chyba, że ten goły szaman zbędny)
40 Herdersów powinno dać radę utrzymać Squigi przy życiu ze strzelania i w CC w hordzie.
50 Nocnych to 35 strzałów z poisonem.
Martwię się trochę, że mało Orków się mieści i będą podatni na strzelanie (chociaż cełów do strzelania trochę jest).
Czy tych Orkasów wymienić na 30 Savage? ale wtedy nie ma sztandaru +1 Ld.
Jak myślicie ma to ręce i nogi?
Dzięki za uwagi
Pozdrawiam
OnG 2400 Euro Bazyl 2 Pająki
OnG 2400 Euro Bazyl 2 Pająki
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
big unsi savagowi, i dużo ich, bez głowy są marni, dlatego powinien znaleźć sie tutaj savadżowy magunio
dużo animozji i brak quella na kombatowym klocku->bardzo niestabilna armia
jeden cziriot to szajs, maksymalizuj je
dużo animozji i brak quella na kombatowym klocku->bardzo niestabilna armia
jeden cziriot to szajs, maksymalizuj je
Dzięki Aron
mam tylko 30 modeli pomalowanych SO, inne musiałbym brać zwykłych boyzów.
przy 2 pająkach jakoś nie ma ptk na nich.
zmnniejszyć Nocniki i Squigi? wtedy bym zmieścił BOBB by stłumić animozję i może po wywaleniu gołego szamana rydwan by wszedł
mam tylko 30 modeli pomalowanych SO, inne musiałbym brać zwykłych boyzów.
przy 2 pająkach jakoś nie ma ptk na nich.
zmnniejszyć Nocniki i Squigi? wtedy bym zmieścił BOBB by stłumić animozję i może po wywaleniu gołego szamana rydwan by wszedł
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
z rydwanem się nie zgodzę. gram na 1 i zawsze jest ok ale ja tu nie widze kowboja.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Jak dla mnie, to:
1) Kombo arok + spidershrine na obecne euro jest niestety nieopłacalne
2) Mnniejsze squigi, albo rozdzielic na dwa unity - miękki oddzial itp który nie moze zadeklarowac flee - szkoda w razie czego stracic tyle punktów
3) Szamani duzi lepsi nocni - czasami spalą tego grzyba, ale generalnie dosc poważnie wzmacnia to fazy magii i raczej warto
4) przydałoby sie jakiś ekohero z najtanszymi zabawkami, troche za duzo teraz tych eteryków
5) jak grasz tylko na Little Waagh, ruby Ring imo niezbędny - bardzo brakuje tego drugiego lowCV pocisku.
6) idea dwóch aroków bardzo mi sie podoba (oba w rarach), odrzuca mnie tylko lepienie i pacianie tak duzego modelu
Pozdrawiam
1) Kombo arok + spidershrine na obecne euro jest niestety nieopłacalne
2) Mnniejsze squigi, albo rozdzielic na dwa unity - miękki oddzial itp który nie moze zadeklarowac flee - szkoda w razie czego stracic tyle punktów
3) Szamani duzi lepsi nocni - czasami spalą tego grzyba, ale generalnie dosc poważnie wzmacnia to fazy magii i raczej warto
4) przydałoby sie jakiś ekohero z najtanszymi zabawkami, troche za duzo teraz tych eteryków
5) jak grasz tylko na Little Waagh, ruby Ring imo niezbędny - bardzo brakuje tego drugiego lowCV pocisku.
6) idea dwóch aroków bardzo mi sie podoba (oba w rarach), odrzuca mnie tylko lepienie i pacianie tak duzego modelu
Pozdrawiam
1. Wywal szamana z pająka i daj samego pająka - ewentualnie jeden pająk manglery i 2 x DD
2. Dużego szaman daj NG
3. Spróbuj wcisnąć gienkowi koronę
4. Praktycznie brak magicznych ataków będzie ciężko z DoCH, WE, i VC
5. Wilki bez grajka?
6. Przydał by się chociaż jeden DD zawsze karci coś z dużym ASv.
7. Nie obcinaj NG bo zatrute ataki mają sens kiedy chmara jest duża
8. Orkom daj FCG czasem swift reform ratuje dupę
2. Dużego szaman daj NG
3. Spróbuj wcisnąć gienkowi koronę
4. Praktycznie brak magicznych ataków będzie ciężko z DoCH, WE, i VC
5. Wilki bez grajka?
6. Przydał by się chociaż jeden DD zawsze karci coś z dużym ASv.
7. Nie obcinaj NG bo zatrute ataki mają sens kiedy chmara jest duża
8. Orkom daj FCG czasem swift reform ratuje dupę
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
dzięki za uwagi
hmm nie mam figurek manglerów
jakbym wywalił rydwan to akurat na DD byłoby miejsce.
muzyków dodałem, zagrać planuję 2 bitwy w weekend (bez DD) to zobaczę jak to wyjdzie
@Fluffy
akurat sklejanie i malowanie Arachnaroków to super zabawa była i bardzo sprawnie mi poszły oba modele. Nie widzę jakoś tu nic odrzucającego. Kombinowanie tylko miałem przy oddzielnym sklejaniu i malowaniu kosza i załogi.
hmm nie mam figurek manglerów
jakbym wywalił rydwan to akurat na DD byłoby miejsce.
muzyków dodałem, zagrać planuję 2 bitwy w weekend (bez DD) to zobaczę jak to wyjdzie
@Fluffy
akurat sklejanie i malowanie Arachnaroków to super zabawa była i bardzo sprawnie mi poszły oba modele. Nie widzę jakoś tu nic odrzucającego. Kombinowanie tylko miałem przy oddzielnym sklejaniu i malowaniu kosza i załogi.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A