OnG 2400 Euro Bazyl 2 Pająki

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

OnG 2400 Euro Bazyl 2 Pająki

Post autor: misha »

Ponieważ nie mam jeszcze sklejonych i pomalowanych figurek do nowych VC rozpracowuję sobie for fun trochę Orki.
Złożyłem takie coś jak poniżej.
Poproszę o konstruktywną krytykę i uwagi co można by poprawić. Zaznaczam, że bitwy rozegrane Orkami można policzyć na palcach obu rąk :) więc mało.

1 Orc Big Boss
@ 111.0 Pts
General; Great Weapon; Shield
Armour of Destiny [50.0]

1 Goblin Great Shaman @ 575.0 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Toughness [20.0]
1 Arachnarok Spider @ [330.0] Pts
Spidershrine

1 Night Goblin Shaman @ 80.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Night Goblin Shaman @ 50.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh

1 Goblin Big Boss @ 155.0 Pts
Great Weapon; Short Bow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Spider Banner [85.0]

50 Night Goblins @ 303.0 Pts Netters; Shortbow; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts

34 Orc Big 'Uns @ 365.0 Pts
Standard of Discipline [15.0]
1 Orc Boss @ [15.0] Pts

5 Goblin Wolf Riders
@ 50.0 Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts

20 Squig Herd @ 280.0 Pts
40 Night Goblin Herders @ [120.0] Pts

1 Orc Boar Chariot
@ 90.0 Pts 3 Orc Crew @ [0.0] Pts

1 Arachnarok Spider @ 290.0 Pts

Models in Army: 157
Total Army Cost: 2399.0

+Bazyliszek Assus (eteryczny Vamp)

Generał do Orków. BSB do Nocnych Gobosów. Pająk w zasięgu generała i Nocnych z szamanami (chyba, że ten goły szaman zbędny)
40 Herdersów powinno dać radę utrzymać Squigi przy życiu ze strzelania i w CC w hordzie.
50 Nocnych to 35 strzałów z poisonem.
Martwię się trochę, że mało Orków się mieści i będą podatni na strzelanie (chociaż cełów do strzelania trochę jest).
Czy tych Orkasów wymienić na 30 Savage? ale wtedy nie ma sztandaru +1 Ld.

Jak myślicie ma to ręce i nogi?
Dzięki za uwagi
Pozdrawiam
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

big unsi savagowi, i dużo ich, bez głowy są marni, dlatego powinien znaleźć sie tutaj savadżowy magunio

dużo animozji i brak quella na kombatowym klocku->bardzo niestabilna armia

jeden cziriot to szajs, maksymalizuj je
Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Dzięki Aron :)
mam tylko 30 modeli pomalowanych SO, inne musiałbym brać zwykłych boyzów.

przy 2 pająkach jakoś nie ma ptk na nich. 8)

zmnniejszyć Nocniki i Squigi? wtedy bym zmieścił BOBB by stłumić animozję i może po wywaleniu gołego szamana rydwan by wszedł
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

z rydwanem się nie zgodzę. gram na 1 i zawsze jest ok ale ja tu nie widze kowboja.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

rauliq
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp

Post autor: rauliq »

Ja bym Ng bądź squicki zostawił
bardziej bym był w kierunku 1 aroka
podpis był nieregulaminowy

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Jak dla mnie, to:

1) Kombo arok + spidershrine na obecne euro jest niestety nieopłacalne
2) Mnniejsze squigi, albo rozdzielic na dwa unity - miękki oddzial itp który nie moze zadeklarowac flee - szkoda w razie czego stracic tyle punktów
3) Szamani duzi lepsi nocni - czasami spalą tego grzyba, ale generalnie dosc poważnie wzmacnia to fazy magii i raczej warto
4) przydałoby sie jakiś ekohero z najtanszymi zabawkami, troche za duzo teraz tych eteryków
5) jak grasz tylko na Little Waagh, ruby Ring imo niezbędny - bardzo brakuje tego drugiego lowCV pocisku.
6) idea dwóch aroków bardzo mi sie podoba (oba w rarach), odrzuca mnie tylko lepienie i pacianie tak duzego modelu :mrgreen:


Pozdrawiam ;)

katerek
Masakrator
Posty: 2986
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

1. Wywal szamana z pająka i daj samego pająka - ewentualnie jeden pająk manglery i 2 x DD
2. Dużego szaman daj NG
3. Spróbuj wcisnąć gienkowi koronę
4. Praktycznie brak magicznych ataków będzie ciężko z DoCH, WE, i VC
5. Wilki bez grajka?
6. Przydał by się chociaż jeden DD zawsze karci coś z dużym ASv.
7. Nie obcinaj NG bo zatrute ataki mają sens kiedy chmara jest duża
8. Orkom daj FCG czasem swift reform ratuje dupę
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

dzięki za uwagi
hmm nie mam figurek manglerów :)
jakbym wywalił rydwan to akurat na DD byłoby miejsce.

muzyków dodałem, zagrać planuję 2 bitwy w weekend (bez DD) to zobaczę jak to wyjdzie

@Fluffy
akurat sklejanie i malowanie Arachnaroków to super zabawa była :) i bardzo sprawnie mi poszły oba modele. Nie widzę jakoś tu nic odrzucającego. Kombinowanie tylko miałem przy oddzielnym sklejaniu i malowaniu kosza i załogi.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

ODPOWIEDZ