Na mały zbliżający się lokal:
Kompozycja armii:
0-25% Heroes
25%+ Core Units
0-50% Special Units
0-25% Rare Units
-max. 2 takie same oddziały (dotyczy także herosów)
-max. 1 Large Target
-max. 2 Warmachine
Unnamed1200 Pts - Lizardmen Army
1 Saurus Scar-Veteran @ 138.0 Pts
General; Light Armour; Shield
Opal Amulet [15.0]
Burning Blade of Chotec [20.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 157.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Battle Standard
Luckstone [5.0]
Venom of Firefly Frog [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
25 Skinks @ 296.0 Pts
Javelin; Shield; Musician
3 Kroxigors @ [165.0] Pts
Great Weapon
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
10 Chameleon Skinks @ 120.0 Pts
2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts
1 Salamander Hunting Packs @ 75.0 Pts
Models in Army: 80
Total Army Cost: 1196.0
Nie wiem czy ogromnym problemem nie będzie brak anty magii.
W najgorszym wypadku będzie trzeba poświęcić jedne kameleony żeby ubić maga - z tymi normalnymi mają jakąś szansę ( normalny = nie woch, vc)
Bez magii chyba lepiej zainwestować w klocek skinków z kroxami.
Co wy na to?
Lokal 1200 pkt
Moderator: Ziemko