Początkujący
Moderator: #helion#
Demisie nie są takie
wyrazaj sie Wychwa z Eltharionem
pozdrawiam
#helion#
wyrazaj sie Wychwa z Eltharionem
pozdrawiam
#helion#
Witam serdecznie ,
przeczytałem cały temat i teraz mam taki dylemat: gram już dość długo w battla jednak bez wielkich sukcesów. Chciałbym mieć rozpiskę (na armię już padło -EMP ), która:
- da radę na turniejach (nie jako free frag)
- dużo strzela
(takiej jeszcze tutaj nikt nie podał)
Ogólnie to jestem klimaciażem i zawsze ceniłem sobie fluff w grze, grałem tym co lubię itd. (gram OnG, ok. 6 k pkt). Jednak teraz chciałbym mieć armię i rozpiskę, która nauczy mnie porządnie grać w battla, połoił trochę zarozumiałych tyłków i sprawi, że będę się przy tym dobrze bawił . Wiem, że pewnie od razu wyślecie mnie do działu rozpiskowego żebym tam sobie szukał PG rozpy, ale nie chciałbym popadać w taką skrajność. i jak wyżej: chciałbym po prostu móc wystrzelać przeciwnika a jak sam stoi to nie bać się też do niego podejść. Help plz .
przeczytałem cały temat i teraz mam taki dylemat: gram już dość długo w battla jednak bez wielkich sukcesów. Chciałbym mieć rozpiskę (na armię już padło -EMP ), która:
- da radę na turniejach (nie jako free frag)
- dużo strzela
(takiej jeszcze tutaj nikt nie podał)
Ogólnie to jestem klimaciażem i zawsze ceniłem sobie fluff w grze, grałem tym co lubię itd. (gram OnG, ok. 6 k pkt). Jednak teraz chciałbym mieć armię i rozpiskę, która nauczy mnie porządnie grać w battla, połoił trochę zarozumiałych tyłków i sprawi, że będę się przy tym dobrze bawił . Wiem, że pewnie od razu wyślecie mnie do działu rozpiskowego żebym tam sobie szukał PG rozpy, ale nie chciałbym popadać w taką skrajność. i jak wyżej: chciałbym po prostu móc wystrzelać przeciwnika a jak sam stoi to nie bać się też do niego podejść. Help plz .
Jak chcesz wystrzelać to podstawą będzie 2 inżynierów+2 helblastery+3 działa. W corach możesz dać masę śmiecia do utrudniania przeciwnikowi marszu do ciebie. Do tego może kilku magów i outriderów. No i może jeszcze czołg aby było więcej dział oraz ew. za pozostałe pkt inżynierów z gołębiami.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Like it! Właśnie zastanawiałem się mocno nad gołębiami. W ogóle korzysta ktoś z nich na tzw. poważne bitwy?
Gołębie są całkiem ok - walą mocniej niż katapulta jeżeli zależy Ci na koszeniu hord i są w sumie niewiele mniej celne.Profi pisze:Like it! Właśnie zastanawiałem się mocno nad gołębiami. W ogóle korzysta ktoś z nich na tzw. poważne bitwy?
Jak robisz armię opartą o defensywę to nie zapomnij, że coś zawsze do Ciebie dojdzie. Wg mnie czołg + jeszcze z jeden dobrze walczący oddział to mus. Coś do polowania na rzeczy, które polują na Twoje armaty też się przyda. Zazwyczaj jest to pegaz ale małe oddziały rycerzy i pistolierzy nie są złe.
Maciek
Halabardy?
Dzięki wielkie w ogóle za odpowiedzi .
Dzięki wielkie w ogóle za odpowiedzi .
Widzę, że w rozpiskach pojawia się np lord na pegazie. Jakich modeli używacie do przedstawienia tej jednostki?
Ok, dzięki.
Ostatecznie zakupione zostaną jednostki:
Demigryfy, batalion, generał, 2x state troops, greatswords, battle wizards, priest, hellblaster, master engineer i AB Będę coś z tego rzeźbił Generał i wizardsi brane pod kątem rozwoju (po dwa figsy w obydwu pudełkach). Jak widać figurki wybierałem raczej pod względem różnorodności i wyglądu niż przyszłych rozpisek, a co z tego w graniu wyjdzie to się przekonam na własnej skórze
Ostatecznie zakupione zostaną jednostki:
Demigryfy, batalion, generał, 2x state troops, greatswords, battle wizards, priest, hellblaster, master engineer i AB Będę coś z tego rzeźbił Generał i wizardsi brane pod kątem rozwoju (po dwa figsy w obydwu pudełkach). Jak widać figurki wybierałem raczej pod względem różnorodności i wyglądu niż przyszłych rozpisek, a co z tego w graniu wyjdzie to się przekonam na własnej skórze
Według mnie fajny wybór ,sam gram na połączeniu kawalerii i piechoty tak Ci tylko doradzę ,że jakbyś sklejał model pieszy z Generała ,to sklej sobie Sztandarowego (BSB)
I co bardzo ważne : Jedno działo z batalionu Ci nie starczy ,to jest potężna rzecz. Zakup również kolejne(żeby mieć dwa)
I przemyśl czołg
alternatywą jest też: nie kupować pudełka z Generałami ,zamiast tego działo ,a sztandarowego mieć ,przerabiając fajnie Greatsworda.
I co bardzo ważne : Jedno działo z batalionu Ci nie starczy ,to jest potężna rzecz. Zakup również kolejne(żeby mieć dwa)
I przemyśl czołg
alternatywą jest też: nie kupować pudełka z Generałami ,zamiast tego działo ,a sztandarowego mieć ,przerabiając fajnie Greatsworda.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Głównie dla sztandarowego kupiłem to pudełko
Jeżeli chodzi o działo to zdaję sobie sprawę, że jeszcze jedno się przyda. Zobaczę kiedy fundusze pozwolą na zakup. Od nich zależy czy kupię działo czy czołg.
Czy na wszystkich turniejach jest obowiązek grania pomalowanymi figurkami?
Jeżeli chodzi o działo to zdaję sobie sprawę, że jeszcze jedno się przyda. Zobaczę kiedy fundusze pozwolą na zakup. Od nich zależy czy kupię działo czy czołg.
Czy na wszystkich turniejach jest obowiązek grania pomalowanymi figurkami?
-
- Wałkarz
- Posty: 69
Panowie wiem,że już zadałem kilka pytań,ale jezeli możecie to odpiszcie.
W chwili obecnej mam taką armię:
Mag
Master Engineer
Captain
10 Empire Knight
2 Great Cannon
20 Halabard
20 Hanganersów
Moje pytanie jest takie co teraz powinienem kupić??
Demigryfy? Czy lepiej wózek z Altarem??
Wiem też,że potrzebuje pewnie jeszcze z 60 halabardników, i pewnie jeszcze conajmniej jeden mag. o czymś zapomniałem??
W chwili obecnej mam taką armię:
Mag
Master Engineer
Captain
10 Empire Knight
2 Great Cannon
20 Halabard
20 Hanganersów
Moje pytanie jest takie co teraz powinienem kupić??
Demigryfy? Czy lepiej wózek z Altarem??
Wiem też,że potrzebuje pewnie jeszcze z 60 halabardników, i pewnie jeszcze conajmniej jeden mag. o czymś zapomniałem??
Nie ,ale są za nie dodatkowe punkty.Lechu pisze:Czy na wszystkich turniejach jest obowiązek grania pomalowanymi figurkami?
Zawsze trzeba pytac ,by nie bładzićvampire1308 pisze:Panowie wiem,że już zadałem kilka pytań,ale jezeli możecie to odpiszcie.
Demigryfy ,20 halabard i kapłanvampire1308 pisze:Moje pytanie jest takie co teraz powinienem kupić??
Demigryfy? Czy lepiej wózek z Altarem??
Wiem też,że potrzebuje pewnie jeszcze z 60 halabardników, i pewnie jeszcze conajmniej jeden mag. o czymś zapomniałem??
Uwierz mi ,że zabranie bonusów dawanych przez kapłanów o wiele ułatwi sytuacje przeciwnikowiAzgaroth pisze:Widzieliście nowego Faqa ? Demigryphs Knigths z T4 Już z T3 ciężko wam jest ubić tych dziadów a co dopiero teraz...
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Na większości nie trzeba mieć pomalowanych figurek.Lechu pisze:Czy na wszystkich turniejach jest obowiązek grania pomalowanymi figurkami?
Jak dla mnie to demigryfy, 20 halabardników i kapłan (pieszy lub konny, zależy jak grasz). Później zależy od tego czym będziesz grał najczęściej, ale pewnie prędzej czy później będziesz musiał kupić czołg, więcej demigryfów i więcej halabard/KO.vampire1308 pisze: Moje pytanie jest takie co teraz powinienem kupić??
Pewnie, że widzieliśmy. Co prawda nie uodporniło ich to na WL, ale nie można mieć wszystkiego.Azgaroth pisze:Widzieliście nowego Faqa ? Demigryphs Knigths z T4 Już z T3 ciężko wam jest ubić tych dziadów a co dopiero teraz...
EDIT: heh, całkowicie niezależnie mamy dokładnie taką samą odpowiedź na pytanie co kupić
EDIT 2: to że modlitwy nie działają na mounty jak dla mnie nie jest tak dużą stratą, po prostu demigryfy nie będą mogły dostać rerolla to wound, hate nadal może im dawać altar
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Ale mogło się okazać, że kapłan zginał zanim demigryfy uderzyły i nici z hate.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki