Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: QQrydza »

sword of battle jest dla magicznych ataków, jedyny sensowny mieczyk

minosy nie mają nic robic - sa tylko LoS dla doombulla. Ciesze się jak przezyja ; p

wstepne testy były obiecujace ^^ ale generalnie zobaczymy ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Ja totalnie nie widzę możliwości łączenia rozpiski Minotaurowej i Hordowej. Wygląda to nieestetycznie (!!), jest niejednolite co u mnie jest ważne, a poza tym ja nie czuje wtedy tego klimatu klimatu w armii. Niestety mam takie zwichrowanie albo nic albo na maxa jednolicie. Jak doombull to x2 jak duży mag to tylko w hordach. Tak wiem że różnorodność poprawia efektywność ale w moim odczuciu to nie jest najważniejsze.

W skrócie - albo Rybki albo Grzybki, albo minosy albo bestigory.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

Dibo pisze:Ja totalnie nie widzę możliwości łączenia rozpiski Minotaurowej i Hordowej. Wygląda to nieestetycznie (!!), jest niejednolite co u mnie jest ważne, a poza tym ja nie czuje wtedy tego klimatu klimatu w armii. Niestety mam takie zwichrowanie albo nic albo na maxa jednolicie. Jak doombull to x2 jak duży mag to tylko w hordach. Tak wiem że różnorodność poprawia efektywność ale w moim odczuciu to nie jest najważniejsze.

W skrócie - albo Rybki albo Grzybki, albo minosy albo bestigory.
Dibo Dibo klimat klimat? wazna wazna meta meta!

zarcik zarcik ;-)
yep i melt my models with acetone! my space marine melt like they were melted with melta guns

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

też tego nie widzę ale jak kto woli, przy minoskach fajnie wygląda horda gorów a nie bestigorów

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Ja po prostu nie widze tego shamana jak dla mnie zle jest zlozony...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

dużo wszystkiego nic pewnego :P

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Pojazd w opór ^^
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Ostatnio kminię nad czymś mniej więcej takim.
Unnamed2600 Pts - Beastmen Army

Doombull @ 353.0 Pts
General; Frenzy; Heavy Armour; Shield
Gnarled Hide [15.0]
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Arabyan Carpet [50.0]

Doombull @ 295.0 Pts
Frenzy
Warrior Bane [5.0]
Trollhide Armour [50.0]
Dragonbane Gem [5.0]

Gorebull @ 240.0 Pts
2ndWeapon; Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]

Gorebull @ 210.0 Pts
Talisman of Preservation [45.0]
Tormentor Sword [5.0]

Bray Shaman @ 135.0 Pts
Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]

10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Musician

10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Musician

10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Musician

10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Musician

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

10 Gor Herd @ 80.0 Pts
2ndWeapon

Cygor @ 275.0 Pts

Cygor @ 275.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts

Models in Army: 61


Total Army Cost: 2600.0
Dywanista kampi się i potem wyjeżdża, inne byczki siedzą w ungorach coby zbierały pestki.
Mag za rydwanami coby popychać je(7 cali to imho trochę mało)
Ostatnio zmieniony 25 paź 2012, o 09:41 przez krusk, łącznie zmieniany 1 raz.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

doombulle da się lepiej złożyć, gorebulle w miarę optymalnie

nie wiem po co te 10 ungorów

zamiast razorgorów harpie

na shamanie 2lvl, bo na samą sygnaturkę 1lvl to mało, no i warto mieć wybór co rzucić

bardzo przyjemnie się tym gra :)

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Ungory, bo nie chciałem klocków(choć tych 10 gorów nie da się uniknąć)
Harpi nie posiadam.

Akurat były wolne punkty więc mag ma 2 lvl.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

krusk pisze:Akurat były wolne punkty więc mag ma 2 lvl.
fakt jakoś przeczytałem 1lvl.. :P

ungory klockowe zamień na skirmisze a wolne pkt.daj w gory 10 to mało nic nie zrobią nawet nie obronią szamana, przy okazji mogą dawać szeregi do CR

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Ridersów IMHO raczej 6+muzyk - na machiny i tak wystarczy (no może poza krasnoludzkimi, ale tu 10 nie pomoże), strzelanie i tak jajo warte, a łatwiej manewrować. Nadwyżka punktów w tym wypadku powinna pójść w Gory i FCG dla nich (wyższy próg paniki, 25%, w masie być może coś nawet zrobią, muzyk+sztandar to jednak jakiś tam static, a chempion do wyciągania w pojedynki kowbojów celem osłony szamana). Ja jako bunkry używam 17-20 Gorów z FCG i wtedy nawet zwinięte w 6-ki potrafią coś podziałać przeciwko typowym mage-hunterom (np. spokojnie obganiają 3-kę pegazów Bretońskich). W większej liczebności jest szansa, że nawet wykorzystasz ich do ściągnięcia ranków przeciwnikowi walczącemu z minosami (a tu jak stracisz jeden model to już dupa).

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

... ooo tym, o tym :)

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

Da się stworzyć grywalną rozpę bez nadmiaru minosów i ich wariacji ?

EDIT:

poprawiona literówka. Dzięki za info :wink: Może jak zbiore imperium zakręce sie wokół kózek
Ostatnio zmieniony 27 paź 2012, o 16:45 przez Brushlicker, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Da się, masa osób tak gra(np. Przemcio)
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Awatar użytkownika
SGR1
Pseudoklimaciarz
Posty: 34

Post autor: SGR1 »

Czemu raidersi tak burżuazyjnie: sześciu z muzykiem? Ja zawsze brałem 5 bez niczego. Jeśli jest w tym jakiś ukryty sposób na przejęcie władzy nad światem to proszę mnie oświecić. [-o<
Obrazek

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

6 to liczba parzysta (!) więc 6 wygląda ładniej niż 5 w foramcji 3 z przodu 3(2) z tyłu. Ponadto walka Ungorów z czym kolwiek niemal zawsze kończy sie remisem(!!), ten muzyk potrafi być wtedy kluczowy :wink:
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Muzyk - "języczek u wagi" przy remisie (jak Dibo), ale też jako +1 do Ld przy próbach zbierania (co jako odginaczkom i nieszczególnie potężnemu oddziałowi potrzebne jest dość często).

Liczebność - 6-ka, bo od 2+ oddziałów możesz skorzystać z ambusha do obskoczenia maszyn - limit "desantu" na maszyny wynosi właśnie 6... (a biorąc pod uwagę co Dibo powiedział o ich skuteczności to im więcej atakujących ungorów tym lepiej :) ) A czemu nie więcej niż 6? Bo szkoda punktów na oddział który ma z natury dość samobójcze zadanie (odginanie, ataki na machiny; na strzelanie ungorów lepiej nie liczyć...).

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

ehh... czemu 6 bo nie 8 :P

wytłumaczenie 6 z muzykiem i chempionem kosztuje równe 45pkt., w sam raz za taki oddział:

1. 6 bo chempio ma lookouta
2. chempion bo w kresce może zatrzymać HE, np las i stubborn albo 9 - 4CR = 5ld z re-rollem
3. chempion bo w CC może przyjąć niepotrzebny cheleng a minosek robi swoje
4. muzyk w przypadku remisu
5. a jak zginie chempion to dalej minosek nie wchodzi do przodu
6. minoski w nich ( nugorach ) mają :
a) mobilność
b) nie zdają dandzerusó na niektórych teranach
c) skirmisz ( - 1 to hit na BS )
7. jak pisał Dibo chodzimy w formacji 2 / 2 / 2
8. for Khorne :twisted:

co do bestii be minosków da się, wtedy jest to rozpiska z siną magią i dwoma dużymi klockami gorów z BSB 206 + bestigorów z +1LD albo FA

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

2800 Babice

Great Bray-Shaman lv 4 Beast Gen 315
Fencers Blade 35
Talizman of Preserwation 45
Doombull 333
HA12; Sh 6
Sword of Swift Slaying 25
Gnadled Hide 15
Dawnstone 25
Ramhorn Helm 15
Gorbull 220
Armour of Silver Steell 45
Luckstone 5
GW 10
Gorbull BSB 249
Armour of Destiny 50
GW 10; Shield 4
Bray-Shaman Lv 1 Shadow 100
Dispell Scroll 25
Bray-Shaman Lv1 Shadow 110
Shards of Herdstne 50-Additional PD for each mage in 6”
30 Bestigor Herd 405
FCG, Standard of Discipline 15
1 Razorgor 55
2x5 Harpy 2x70
Scout
4x 6 Ungor Riders 4x 45
Musician Champion
30 Gor Herd 265
FCG; AHW
4xTuskgor Chariot 4x80
Ostatnio zmieniony 6 lis 2012, o 09:55 przez Klops, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ