Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
sword of battle jest dla magicznych ataków, jedyny sensowny mieczyk
minosy nie mają nic robic - sa tylko LoS dla doombulla. Ciesze się jak przezyja ; p
wstepne testy były obiecujace ^^ ale generalnie zobaczymy ; )
minosy nie mają nic robic - sa tylko LoS dla doombulla. Ciesze się jak przezyja ; p
wstepne testy były obiecujace ^^ ale generalnie zobaczymy ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Ja totalnie nie widzę możliwości łączenia rozpiski Minotaurowej i Hordowej. Wygląda to nieestetycznie (!!), jest niejednolite co u mnie jest ważne, a poza tym ja nie czuje wtedy tego klimatu klimatu w armii. Niestety mam takie zwichrowanie albo nic albo na maxa jednolicie. Jak doombull to x2 jak duży mag to tylko w hordach. Tak wiem że różnorodność poprawia efektywność ale w moim odczuciu to nie jest najważniejsze.
W skrócie - albo Rybki albo Grzybki, albo minosy albo bestigory.
W skrócie - albo Rybki albo Grzybki, albo minosy albo bestigory.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Dibo Dibo klimat klimat? wazna wazna meta meta!Dibo pisze:Ja totalnie nie widzę możliwości łączenia rozpiski Minotaurowej i Hordowej. Wygląda to nieestetycznie (!!), jest niejednolite co u mnie jest ważne, a poza tym ja nie czuje wtedy tego klimatu klimatu w armii. Niestety mam takie zwichrowanie albo nic albo na maxa jednolicie. Jak doombull to x2 jak duży mag to tylko w hordach. Tak wiem że różnorodność poprawia efektywność ale w moim odczuciu to nie jest najważniejsze.
W skrócie - albo Rybki albo Grzybki, albo minosy albo bestigory.
zarcik zarcik
yep i melt my models with acetone! my space marine melt like they were melted with melta guns
Ja po prostu nie widze tego shamana jak dla mnie zle jest zlozony...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Pojazd w opór ^^
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Ostatnio kminię nad czymś mniej więcej takim.
Mag za rydwanami coby popychać je(7 cali to imho trochę mało)
Dywanista kampi się i potem wyjeżdża, inne byczki siedzą w ungorach coby zbierały pestki.Unnamed2600 Pts - Beastmen Army
Doombull @ 353.0 Pts
General; Frenzy; Heavy Armour; Shield
Gnarled Hide [15.0]
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Arabyan Carpet [50.0]
Doombull @ 295.0 Pts
Frenzy
Warrior Bane [5.0]
Trollhide Armour [50.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Gorebull @ 240.0 Pts
2ndWeapon; Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]
Gorebull @ 210.0 Pts
Talisman of Preservation [45.0]
Tormentor Sword [5.0]
Bray Shaman @ 135.0 Pts
Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Musician
10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Musician
10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Musician
10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Musician
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
10 Gor Herd @ 80.0 Pts
2ndWeapon
Cygor @ 275.0 Pts
Cygor @ 275.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
Models in Army: 61
Total Army Cost: 2600.0
Mag za rydwanami coby popychać je(7 cali to imho trochę mało)
Ostatnio zmieniony 25 paź 2012, o 09:41 przez krusk, łącznie zmieniany 1 raz.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
doombulle da się lepiej złożyć, gorebulle w miarę optymalnie
nie wiem po co te 10 ungorów
zamiast razorgorów harpie
na shamanie 2lvl, bo na samą sygnaturkę 1lvl to mało, no i warto mieć wybór co rzucić
bardzo przyjemnie się tym gra
nie wiem po co te 10 ungorów
zamiast razorgorów harpie
na shamanie 2lvl, bo na samą sygnaturkę 1lvl to mało, no i warto mieć wybór co rzucić
bardzo przyjemnie się tym gra
Ungory, bo nie chciałem klocków(choć tych 10 gorów nie da się uniknąć)
Harpi nie posiadam.
Akurat były wolne punkty więc mag ma 2 lvl.
Harpi nie posiadam.
Akurat były wolne punkty więc mag ma 2 lvl.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
fakt jakoś przeczytałem 1lvl..krusk pisze:Akurat były wolne punkty więc mag ma 2 lvl.
ungory klockowe zamień na skirmisze a wolne pkt.daj w gory 10 to mało nic nie zrobią nawet nie obronią szamana, przy okazji mogą dawać szeregi do CR
Ridersów IMHO raczej 6+muzyk - na machiny i tak wystarczy (no może poza krasnoludzkimi, ale tu 10 nie pomoże), strzelanie i tak jajo warte, a łatwiej manewrować. Nadwyżka punktów w tym wypadku powinna pójść w Gory i FCG dla nich (wyższy próg paniki, 25%, w masie być może coś nawet zrobią, muzyk+sztandar to jednak jakiś tam static, a chempion do wyciągania w pojedynki kowbojów celem osłony szamana). Ja jako bunkry używam 17-20 Gorów z FCG i wtedy nawet zwinięte w 6-ki potrafią coś podziałać przeciwko typowym mage-hunterom (np. spokojnie obganiają 3-kę pegazów Bretońskich). W większej liczebności jest szansa, że nawet wykorzystasz ich do ściągnięcia ranków przeciwnikowi walczącemu z minosami (a tu jak stracisz jeden model to już dupa).
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
Da się stworzyć grywalną rozpę bez nadmiaru minosów i ich wariacji ?
EDIT:
poprawiona literówka. Dzięki za info Może jak zbiore imperium zakręce sie wokół kózek
EDIT:
poprawiona literówka. Dzięki za info Może jak zbiore imperium zakręce sie wokół kózek
Ostatnio zmieniony 27 paź 2012, o 16:45 przez Brushlicker, łącznie zmieniany 1 raz.
6 to liczba parzysta (!) więc 6 wygląda ładniej niż 5 w foramcji 3 z przodu 3(2) z tyłu. Ponadto walka Ungorów z czym kolwiek niemal zawsze kończy sie remisem(!!), ten muzyk potrafi być wtedy kluczowy
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Muzyk - "języczek u wagi" przy remisie (jak Dibo), ale też jako +1 do Ld przy próbach zbierania (co jako odginaczkom i nieszczególnie potężnemu oddziałowi potrzebne jest dość często).
Liczebność - 6-ka, bo od 2+ oddziałów możesz skorzystać z ambusha do obskoczenia maszyn - limit "desantu" na maszyny wynosi właśnie 6... (a biorąc pod uwagę co Dibo powiedział o ich skuteczności to im więcej atakujących ungorów tym lepiej ) A czemu nie więcej niż 6? Bo szkoda punktów na oddział który ma z natury dość samobójcze zadanie (odginanie, ataki na machiny; na strzelanie ungorów lepiej nie liczyć...).
Liczebność - 6-ka, bo od 2+ oddziałów możesz skorzystać z ambusha do obskoczenia maszyn - limit "desantu" na maszyny wynosi właśnie 6... (a biorąc pod uwagę co Dibo powiedział o ich skuteczności to im więcej atakujących ungorów tym lepiej ) A czemu nie więcej niż 6? Bo szkoda punktów na oddział który ma z natury dość samobójcze zadanie (odginanie, ataki na machiny; na strzelanie ungorów lepiej nie liczyć...).
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
ehh... czemu 6 bo nie 8
wytłumaczenie 6 z muzykiem i chempionem kosztuje równe 45pkt., w sam raz za taki oddział:
1. 6 bo chempio ma lookouta
2. chempion bo w kresce może zatrzymać HE, np las i stubborn albo 9 - 4CR = 5ld z re-rollem
3. chempion bo w CC może przyjąć niepotrzebny cheleng a minosek robi swoje
4. muzyk w przypadku remisu
5. a jak zginie chempion to dalej minosek nie wchodzi do przodu
6. minoski w nich ( nugorach ) mają :
a) mobilność
b) nie zdają dandzerusó na niektórych teranach
c) skirmisz ( - 1 to hit na BS )
7. jak pisał Dibo chodzimy w formacji 2 / 2 / 2
8. for Khorne
co do bestii be minosków da się, wtedy jest to rozpiska z siną magią i dwoma dużymi klockami gorów z BSB 206 + bestigorów z +1LD albo FA
wytłumaczenie 6 z muzykiem i chempionem kosztuje równe 45pkt., w sam raz za taki oddział:
1. 6 bo chempio ma lookouta
2. chempion bo w kresce może zatrzymać HE, np las i stubborn albo 9 - 4CR = 5ld z re-rollem
3. chempion bo w CC może przyjąć niepotrzebny cheleng a minosek robi swoje
4. muzyk w przypadku remisu
5. a jak zginie chempion to dalej minosek nie wchodzi do przodu
6. minoski w nich ( nugorach ) mają :
a) mobilność
b) nie zdają dandzerusó na niektórych teranach
c) skirmisz ( - 1 to hit na BS )
7. jak pisał Dibo chodzimy w formacji 2 / 2 / 2
8. for Khorne
co do bestii be minosków da się, wtedy jest to rozpiska z siną magią i dwoma dużymi klockami gorów z BSB 206 + bestigorów z +1LD albo FA
2800 Babice
Great Bray-Shaman lv 4 Beast Gen 315
Fencers Blade 35
Talizman of Preserwation 45
Doombull 333
HA12; Sh 6
Sword of Swift Slaying 25
Gnadled Hide 15
Dawnstone 25
Ramhorn Helm 15
Gorbull 220
Armour of Silver Steell 45
Luckstone 5
GW 10
Gorbull BSB 249
Armour of Destiny 50
GW 10; Shield 4
Bray-Shaman Lv 1 Shadow 100
Dispell Scroll 25
Bray-Shaman Lv1 Shadow 110
Shards of Herdstne 50-Additional PD for each mage in 6”
30 Bestigor Herd 405
FCG, Standard of Discipline 15
1 Razorgor 55
2x5 Harpy 2x70
Scout
4x 6 Ungor Riders 4x 45
Musician Champion
30 Gor Herd 265
FCG; AHW
4xTuskgor Chariot 4x80
Great Bray-Shaman lv 4 Beast Gen 315
Fencers Blade 35
Talizman of Preserwation 45
Doombull 333
HA12; Sh 6
Sword of Swift Slaying 25
Gnadled Hide 15
Dawnstone 25
Ramhorn Helm 15
Gorbull 220
Armour of Silver Steell 45
Luckstone 5
GW 10
Gorbull BSB 249
Armour of Destiny 50
GW 10; Shield 4
Bray-Shaman Lv 1 Shadow 100
Dispell Scroll 25
Bray-Shaman Lv1 Shadow 110
Shards of Herdstne 50-Additional PD for each mage in 6”
30 Bestigor Herd 405
FCG, Standard of Discipline 15
1 Razorgor 55
2x5 Harpy 2x70
Scout
4x 6 Ungor Riders 4x 45
Musician Champion
30 Gor Herd 265
FCG; AHW
4xTuskgor Chariot 4x80
Ostatnio zmieniony 6 lis 2012, o 09:55 przez Klops, łącznie zmieniany 1 raz.