VIII edycja
Moderator: Gremlin
Re: VIII edycja
7 lat
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2937
- Lokalizacja: Koszalin
Czyli zakładając, że GW nie chce pobić kolejnego rekordu to w ciągu nadchodzących 4 lat dostaniecie nowego AB .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
U WE nie jest aż tak źle. Bretka ma AB starszy o ponad rok.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
najgorzej co prawda nie jest, ale latwo też nie co akurat dobrze się składa. WE zawsze były armią która wymaga myślenia i kombinowania, pozostaje tylko mieć nadzieje,że się to nie zmieni po ewentualnym długowyczekiwanym wydaniu nowego booka. Oby pozostała co najmniej tak róźnorodna jak obecnie, bez głupich wpadek i nieprzemyślanych unitów. W sumie czekamy już tyle czasu, że dalsze oczekiwabie, przynajmniej na mnie, nie robi wrażenia, choć wiadomo, że się człowiek nieecierpliwi
chyba coś mnie ominęło: Glade Raiders, Eternal Guard ,Warhawk Riders to na pewno topowy wybór na każdy turnament który chciałbyś wygraćoczko pisze:Oby pozostała co najmniej tak róźnorodna jak obecnie, bez głupich wpadek i nieprzemyślanych unitów.
Ciąć byle pociąć ,to jak pie.... bedąc impotentem . Niby można, ale po co ?
Ja gram regularnie na warhawkach i dają radęErratu87 pisze:chyba coś mnie ominęło: Glade Raiders, Eternal Guard ,Warhawk Riders to na pewno topowy wybór na każdy turnament który chciałbyś wygraćoczko pisze:Oby pozostała co najmniej tak róźnorodna jak obecnie, bez głupich wpadek i nieprzemyślanych unitów.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
warhawki są grywalne, wbrew pozorom gladzi też, ja ich kilka razy używałem, i kto wie czy do tego nie wrócę, bo w przeciwieństwie do wildów mogą dać flee, mająą więcej strzal niż hawki za te same punkty, na ucieczkę zyskują zdaje się tyle samo co hawki dzięki reformowiitp
No te plusy są fajne...ale ta cena :/
Oni są warci co najwyżej 70-80pkt
Za 120 pkt +cena muzyka to ja wolę 10 łuczników.
Oni są warci co najwyżej 70-80pkt
Za 120 pkt +cena muzyka to ja wolę 10 łuczników.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
GR – WH
5 ran < 6 ran
Save ten sam
5 strzałów > 3 strzały
Zwykły ruch < lot
18 cali marszu < 20 cali marszu
5 ataków z S4 i 5 z S3 < 6 ataków z S4 + 3 stompy (bez szarży dalej jest kilka ataków z siłą 4)
(spore znaczenie ma też szerokość - możesz lepiej po magach np. ładować WH)
GR z każdą raną którą dostają mają mniej ataków, WH po 1 ranie biją się tak samo...)
Elven steedy 4I < warhawki 5I
Dodatkowo WH mają skirmish i hit’n’run
WH są znacznie lepsze.
5 ran < 6 ran
Save ten sam
5 strzałów > 3 strzały
Zwykły ruch < lot
18 cali marszu < 20 cali marszu
5 ataków z S4 i 5 z S3 < 6 ataków z S4 + 3 stompy (bez szarży dalej jest kilka ataków z siłą 4)
(spore znaczenie ma też szerokość - możesz lepiej po magach np. ładować WH)
GR z każdą raną którą dostają mają mniej ataków, WH po 1 ranie biją się tak samo...)
Elven steedy 4I < warhawki 5I
Dodatkowo WH mają skirmish i hit’n’run
WH są znacznie lepsze.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
zapewne nie grał ale przed skokiem do basenu bez wody też wie że nie jest to najlepszy pomysł
a tak zupełnie serio - multum punktów za AS 5+ - i jeszcze baaardzo drogi banner - nagle stają się mniej mobilni (duży się nie wszędzie zmieści) i znacznie bardziej atrakcyjni dla magii/ostrzału etc...
a tak zupełnie serio - multum punktów za AS 5+ - i jeszcze baaardzo drogi banner - nagle stają się mniej mobilni (duży się nie wszędzie zmieści) i znacznie bardziej atrakcyjni dla magii/ostrzału etc...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Demigryfy to problem – jak grasz na beast to najlepsza jest włócznia, do tego bagienko, trochę zmiękczyć ze strzelania, kowboj z boostem na bok i gotowe (w teorii:). Jak na life to jest większy problem, też trzeba zredukować ostrzałem, też kowbojem na bok, boost do T i próbować złamać…
Mournfangi są znacznie przyjemniejsze – przede wszystkim 2xprościej się je ściąga z ostrzału, włócznia, bagienko ale też dwellersy, odginanie i kowboj…
Mournfangi są znacznie przyjemniejsze – przede wszystkim 2xprościej się je ściąga z ostrzału, włócznia, bagienko ale też dwellersy, odginanie i kowboj…
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Mam takie pytanie , gdzie konkretnie jest napisane ze harcownicy, driady zasłaniające łuczników dają im osłonę i jednocześnie ci łucznicy mogą bez kary przez nie strzelać. Miałem dzisiaj z tym drobny problem a nie wiedziałem gdzie to ma swoje odbicie w zasadach itp. Proszono mnie o pokazanie konkretnego miejsca z ta zasadą.