Bandy w Mordheimie

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Telchar
Wodzirej
Posty: 751
Lokalizacja: Łorsoł

Post autor: Telchar »

Majones pisze:jak coś jest oficjalne to przeważnie jest nudne ;P
W Mordheim jak coś jest nieoficjalne to zazwyczaj jest przegięte. IMO najklimatyczniejsze i najciekawsze są bandy "oficjalne". Aczkolwiek jeżeli współgracze nie mają nic przeciwko - feel free. Liczy się przede wszystkim dobra zabawa :D

Awatar użytkownika
Nilgar
Kretozord
Posty: 1502
Lokalizacja: Caledor
Kontakt:

Post autor: Nilgar »

Pamiętam jak Lustria była oficjalnym dodatkiem - wcale nie było lekko grać warbandami stamtąd z np. Skavenami, poza tym jak się dłużej gra jakoś tak ciągnie do urozmaiceń - najostrzejsze z czym miałem do czynienia to Blood Dragon, praktycznie nie zniszczalny ale i jego dawało się pojechać... moim zdaniem nie ma się co ograniczać do podstawowych warbandów w grze, której wydawca i tak już nie wspiera :?
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Telchar
Wodzirej
Posty: 751
Lokalizacja: Łorsoł

Post autor: Telchar »

Lustria jest nadal oficjalnym dodatkiem. Tyle, że bandy z tamtąd są "troszkę" mocniejsze i nadają sie do gry praktycznie tylko w tym settingu.

Z reszta podaj mi sensowny powód pojawienia się lizardemenów czy innych dziwadeł w Mordheim...

Awatar użytkownika
Motyl
Oszukista
Posty: 788
Lokalizacja: krk

Post autor: Motyl »

money man, money, money man ;)

Awatar użytkownika
Nilgar
Kretozord
Posty: 1502
Lokalizacja: Caledor
Kontakt:

Post autor: Nilgar »

Telchar, fabuła gry jest punktem wyjścia, a nie ograniczeniem. Po moim Mordheimie biegają drowy z AD&D, których w ogóle nie ma w świecie Warhammera :shock: (oczywiście pamiętam, że Ci nie pasują) :twisted:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Telchar
Wodzirej
Posty: 751
Lokalizacja: Łorsoł

Post autor: Telchar »

Telchar pisze: Liczy się przede wszystkim dobra zabawa :D
Nadal uważam że to najważniejsza zasada w Mordheim :)

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8785
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Witam,

planuje zaczac grac w Mordheima, podoba mi sie dosc sporo band i w zwiazku z tym mam pytanie: czy jest jakos tak zeby ktoras byla skazana na porazke z jakas inna praktycznie przed rozpoczeciem?
(mam tu na mysli np. skaveny przeciw armiom z fearem)

Awatar użytkownika
Telchar
Wodzirej
Posty: 751
Lokalizacja: Łorsoł

Post autor: Telchar »

Nie, bandy są (w miarę) zbalansowane. A skaveny są akurat jedną z mocniejszych.
http://azylium.vot.pl - Serwis Społeczności Mordheim

Awatar użytkownika
Chmura
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 186
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Chmura »

Telchar pisze:Z reszta podaj mi sensowny powód pojawienia się lizardemenów czy innych dziwadeł w Mordheim...
Lizaki z tego co wiem to maja hopla na punkcie astronomii i astrologii, napewno tez obserwowali komete Casandory i po jej pierdyknieciu gdzies daleko po za ich wzrokiem postanowili zobaczyc coz tez z gwiazd im zeslano.

Dark Elfy to raczej wystepuja na wybrzezach Starego Swiata, gdzi grabia plondruja i rekrutuja nowych niewolnikow. Ale z drugiej strony to raczej tez na niebie widzieli komete, a ze Stir jest zeglowna to mozna bylo sobie spokojnie poplynac w gore rzeki.( z tego co kojarze to odcinek od morza do mordheim, choc po roznych rzekach to jest caly zeglowny ).
To samo tyczy sie Norsow.

Chlopaki z Tilei i Estalii to rowniez tak na prawde najemnicy, nie widze powodu by nie mogli sie znalezc w Mordheim.

Najwieksza dla mnie zagadka pozostaje co by w miescie potepionych mialy robic dzikie baby tzn. Amazonki. Jak ktos wpadnie na pomysl to niech da znac :)
EDIT: A nie, przepraszam. Juz wiem co moglyby robic tam Amazonki. Przypomnialy mi sie tylne okladki TC ( te z ogloszeniami ). Amazonki sa sprowadzane jako atrakcyjne i dzikie niewolnice dla bogatych panow. Wystawiane sa na targach. ( drogie babeczki, a i tak nie wiesz czy ci w nocy gardla nie przegryzie ).

Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Skavenblight »

Telchar pisze:Lustria jest nadal oficjalnym dodatkiem. Tyle, że bandy z tamtąd są "troszkę" mocniejsze i nadają sie do gry praktycznie tylko w tym settingu.
Jeśli ktoś chce zachować balans, to tak. IMO bandy z settingów są bardzo fajne (sama popełniłam kilka do Karak Zorn ;) ) ale do gry w settingach. Settingi są na ogół wewnętrznie zbalansowane a bandy z nich pasują klimatem najlepiej właśnie do tego miejsca i czasu. Nie wprowadziłabym dzikich orków ani upadłych kraśków do Mordheim ;)
Telchar pisze:Z reszta podaj mi sensowny powód pojawienia się lizardemenów czy innych dziwadeł w Mordheim...
Nie proś nikogo, kto chce tymi bandami grać w Mordheim ;) Jak ktoś chce, to zawsze wymyśli fluff, może nawet niezły. Niestety (albo stety) z fluffem jest tu dokładnie tak samo jak z mechaniką gry - zmieniasz JEDNĄ rzecz, wydaje się że dotyczy tylko twojej bandy, a wpływa na całą rozgrywkę i zmienia wszystko.

Jasne, najważniejsza jest dobra zabawa, dlatego jeśli przeciwnicy nie mają nic przeciwko, to jak dla mnie można grać nawet bandą ludzi-krabów :) Ale nadal uważam że bandy oficjalne są najciekawsze :)

Awatar użytkownika
Kozisyn
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kozisyn »

poprosze, jeśli macie linka do listy piratów, bo mi gdzieś pdf się skasował na przestrzeni lat
King of the Slayers, and the Slayer of Kings

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8785
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »


Awatar użytkownika
Kalion
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 48
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Kalion »

Witam. Mam zamiar rozpocząć swoja przygodę z Mordheim'em od złożenia bandy Łowców Czarownic. Czy uważacie, że zakup Flagellant Warband [dziesięciu w zestawie] to dobra inwestycja na początek?

Awatar użytkownika
Nilgar
Kretozord
Posty: 1502
Lokalizacja: Caledor
Kontakt:

Post autor: Nilgar »

Nie. Co zrobisz z 10ma pątnikami?! Bandy w Mordzie mają bardziej indywidualny charakter szukaj więc charakternych figurek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Telchar
Wodzirej
Posty: 751
Lokalizacja: Łorsoł

Post autor: Telchar »

Tu się nie zgodzę. Flagellantów do bandy potrzebujesz 5. Reszty bitsów możesz użyć do zmontowania zealotów. Na bohaterów potrzebujesz jednak coś innego.
http://azylium.vot.pl - Serwis Społeczności Mordheim

Awatar użytkownika
Chmura
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 186
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Chmura »

Nilgar pisze:Nie. Co zrobisz z 10ma pątnikami?! Bandy w Mordzie mają bardziej indywidualny charakter szukaj więc charakternych figurek
Co ty pierdzielisz? Flagusie to podstawa tej bandy. Pieciu tworzysz jako zwyklych biczownikow a pozostalych przerabiasz na zealotow ( porownaj sobie flagoli i zealotow z orginalnego boxa, roznica niewielnka, raczej w uzbrojenie ). Dlatego powinienies Kalion oprocz flagoli kupic box militii. Do mieszania bitsow przy robieniu zealotow jak i do stworzenia bohaterow.
( przy okazji modeli z boxa militii starczy ci jeszcze na zrobienie bandy najemnikow ).

EDIT: Kurcze Telchar, ubiegles mnie :) .

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

Skąd wziąć alterntywne bandy ? np te z lustri ?

Zeka
Warzywo
Posty: 19
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Zeka »

Zobacz tutaj. Jeżeli by Ci się nie chciało ściągać zawartości stron, to daj znać - sporo rzeczy mam w plikach pdf, to mogę Ci je przesłać.

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

A czy banda "Norse" (wiem że jest nieoficjalna ) jest jakoś zbalansowana nie za silna itd ?
Bo wreszcie jest jakaś co mi pasuje 8)
Bestie nic nie strzelają a orki mają krzywe ryje ( reszta nie wchodzi w gre )
http://www.mordheimer.com/warbands/unofficial/norse.htm

Awatar użytkownika
Chmura
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 186
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Chmura »

A czy banda "Norse" (wiem że jest nieoficjalna ) jest jakoś zbalansowana nie za silna itd ?
Co gracz to opinia. Wedlug niektorych wszystko co nie jest z podstawki nie jest zbalansowane w grze z bandami z podstawki.

Moim zdaniem Norsi to silna, lecz zbalansowana banda.

A jak ktos ci bedzie marudzil, to powiedz mu ze zawsze sie mozesz przerzucic na Beastmenow :) .

ODPOWIEDZ