Klopa i jeden załgonat musi widzieć reszta w krzaki.Krzysiek pisze:A można zrobć ten sam myk z katapą??
Taktyki i początki gry Tomb Kings
Moderator: Shino
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6355
Sa dobre do kasowania defensow. Wykopujace sie za plecami wroga scorpy i swarmy to koszmar dla kazdej armii na maszynach.
Ma poteznych herosow. Sa w stanie pojechac po naprawde duzej liczbie jednostek. W polaczeniu z ciekawymi przedmiotami, ktorych tu nie brakuje robia rzez.
Genialne rary. Katapulta kasuje wszystko o malym LD bo powoduje panike nawet jak wbije tylko 1 wounda. Gigant ktory atakuje bez przerwy dopoki rzuca na zaranienie. I Cascet- legenda, ktory i tak kazdy dispeluje bo wszyscy sie go boja.
Niestety to dosc droga armia wiec olbrzymie legiony nieumarlych nalezy tu wstawic raczej miedzy bajki.
Potezna magia, nie robiaca rzezi, ale bardzo skuteczna (brak miscastow), oparta na popchnieciach i dodatkowych strzalach.
Ogolnie armia przy ktorej trzeba troche pomyslec zeby cos wyszlo. I fart na wykopywanie sie.
Ma poteznych herosow. Sa w stanie pojechac po naprawde duzej liczbie jednostek. W polaczeniu z ciekawymi przedmiotami, ktorych tu nie brakuje robia rzez.
Genialne rary. Katapulta kasuje wszystko o malym LD bo powoduje panike nawet jak wbije tylko 1 wounda. Gigant ktory atakuje bez przerwy dopoki rzuca na zaranienie. I Cascet- legenda, ktory i tak kazdy dispeluje bo wszyscy sie go boja.
Niestety to dosc droga armia wiec olbrzymie legiony nieumarlych nalezy tu wstawic raczej miedzy bajki.
Potezna magia, nie robiaca rzezi, ale bardzo skuteczna (brak miscastow), oparta na popchnieciach i dodatkowych strzalach.
Ogolnie armia przy ktorej trzeba troche pomyslec zeby cos wyszlo. I fart na wykopywanie sie.
Czy tomb guardzi w walce mają 4+ armour save? Ze względu na hand weapon & shield? Czy to działa tylko wtedy jeśli ma się zwykły hand weapon bez żadnych magicznych dodatków?
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1231
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Bez obaw, aż tak źle nie jest, oczywiście mają save na 4+Duinhir pisze:Czy tomb guardzi w walce mają 4+ armour save? Ze względu na hand weapon & shield? Czy to działa tylko wtedy jeśli ma się zwykły hand weapon bez żadnych magicznych dodatków?
Q. Do models on foot armed with Tomb Blades and mundane
shields qualify for the hand weapon and shield bonus in
close combat?
A. Yes. "Tomb Blades" is actually a special rule which
applies to the various types of mundane weapons that the
models carry. If these models on foot choose to use their hand
weapons along with mundane shields, they qualify for the
bonus.
S. Tomb Kings Army Book page 27 / Rulebook page 56
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2633
- Lokalizacja: Moria - Lublin
ja grając na oddziale rydwanow z małą mumią na 2000+ wygrałem kupe bitew ;] ale TG to tez wspaniały oddział (testowałem na DMP- byłem w szoku co potrafią zrobic )Reyki pisze:A ja nadal twardo gram bez TG.
Jakos udaje mi się wygrywać.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6355
TG to jak wyraził się pewien mój znajomy: "małe, twarde dranie". Kiedy przegrywałem, zawsze TG zostawały na polu bitwy jako ostatnie. Kiedy Wygrywałęm zawsze one miotły ciężką kawę wroga tudzież biegły do przodu. Są wspaniałe, a T:4 i S:4 robią swoje
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1231
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Szkoda tylko, że mają zaledwie lekkie zbroje, save 4+/5+ to za mało jak na elitę. Kosztują 12 punktów i giną równie łatwo co ork za 6 punktów. Ich odpowiednik w armii VC - Grave Guard kosztują o punkt więcej, mają ciężkie zbroje i dzięki temu save 3+/4+, przez co można GG zaliczyć do "heavy infantry", TG to niestety "medium infantry". Ale za to TG można leczyć, a GG nie.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1231
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
A GG to niby nie mają?Reyki pisze:I TG mają killing blow:P
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Nie wiem.Ja nie jestem z tych co to czytaja wszystkie army booki i znaja na pamięć każą armie WFB.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1231
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Zarówno TG jaki i GG mają killing blow. Mają identyczne statystyki. Jedyna różnica między tymi oddziałami jest taka, że TG kosztują 12 punktów, mają lekkie zbroje i można ich wskrzeszać, a GG kosztują 13 punktów, mają ciężkie zbroje i nie można ich wskrzeszać. No i GG mogą maszerować w pobliżu generałaReyki pisze:Nie wiem.Ja nie jestem z tych co to czytaja wszystkie army booki i znaja na pamięć każą armie WFB.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Fajnie ,ze można ich wskrzeszać d6 to wbrew pozorom dużo ....
Kiedyś mi ich otoczyli, z przodu 25 swordsmenów z tylu 2 bohów jeden na gryfie drugi na pegazie i od boków detadmentchy(czy jakoś tak) facet mi ich jechał przez 4 tury a i tak mu się nie udało Nie obeszło by się bez HLP w oddziale.
TG rządzą tylko jeszcze HA brakuje
TG rządzą tylko jeszcze HA brakuje