HElfy vs Krasnoludy

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szrederator
Chuck Norris
Posty: 646
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Re: HElfy vs Krasnoludy

Post autor: Szrederator »

Myślał ktoś nad opcją(oczywiście z całym tym czarowaniem i strzelaniem w maszyny) żeby puścić 30 lub więcej spearmanów przed wl tak żeby ich osłaniali przed maszynami? Oczywiście o ile te nie są na górkach. Spearów tak nie szkoda a jak jakieś dojdą to szarża w cokolwiek i Wl robią rozpierduchę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

EmpGeX pisze:
1 Mage @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
Seerstaff of Saphery [30.0]


Z Shadowa bierzesz 0 i 5. Pitka jeśli w końcu wejdzie to robi kasiom masakrę. Melkoth jest tani wiec spamujesz w niego, a jak wejdzie to obniżasz BS.
moim zdaniem posiadanie pitki lub innego czaru z Shadowa takim magiem jest niemozliwe... :mrgreen:

Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Havelock »

Szrederator pisze:Myślał ktoś nad opcją(oczywiście z całym tym czarowaniem i strzelaniem w maszyny) żeby puścić 30 lub więcej spearmanów przed wl tak żeby ich osłaniali przed maszynami? Oczywiście o ile te nie są na górkach. Spearów tak nie szkoda a jak jakieś dojdą to szarża w cokolwiek i Wl robią rozpierduchę.
spearmenów może i nie szkoda, ale za to 270pkt już tak (licząc golasów)
jeśli chcesz się bawić w ten sposób to już lepiej 10xSH gołych (ale z tarczami) w jednej linii. 230pkt, dużo lepiej zniosą ostrzał, dużo lepiej zasłonią tych WL (dzięki rozmiarom), dużo szybciej dotrą do gunline'a wroga, przez co nie będzie mógł ich ignorować tak jak speary, no i jak się wbiją w jakiś strzelców to w pierwszej turze faktycznie mogą coś zdziałać, tym bardziej że traktujesz ich tylko jako preludium przed toporami WL
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę

Awatar użytkownika
Szrederator
Chuck Norris
Posty: 646
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Szrederator »

Racja. Jednak na turniej preferowałbym speary bo(głupi argument) brzytwa. No i zajmują cory.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jak masz BoH to można nawet dać ponad 40, z brzytwą rozwalą wszystko.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

mam problem z poradzeniem sobie z dwarfami :D ostatnio przegrałem 15:5 z takim czymś: 2 katapy z S5, canon, 30 hamerów, 30 lognów i 40 warriorów + kowadło i 2x 10 minerów.
Ciężko dobiec klockami w takim stanie, żeby poradzić sobie z tymi ogromnymi blokami pokurczy... zwłaszcza, że arcy z HM ma okrojone mozliwości ze względu na bardzo dobrą antymagie i brak pitki/słoneczka :D flamesy feniksa z S3 niebardzo ruszają klocki dwarfów, a do S4 nie udaje się dotrwać, bo zawsze dwarfy zdispelują tego ripa...
macie jakis patent? czy poprostu grac na remis i liczyc na pecha w strzelaniu :D?

Krzysiek_312
Oszukista
Posty: 782
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Krzysiek_312 »

death na arcymagu :mrgreen:
Obrazek

Majestic
Falubaz
Posty: 1264

Post autor: Majestic »

Hmm... A klasyczny mag samobójca ze słoneczkiem i power scrollem? :)
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

na euro power scroll jest zbanowany, a pozatym w rozpisce mam High Magic, a nie death :D

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

dwelers/pita w kowadło. i masz maske bo kolo nie ma już dispela na kolejne :D
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Przypomniały mi się moje pierwsze gry na 8 z krasiami. 1 tura, dwelersi z PS i zdejmuj kowadło. Ech, aż się łezka w oku kręci... :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

ale w HM nie ma ani słoneczka ani dwellersów :D
trza będzie wziąść Heaven i rzucać na tą groźniejszą katapke sygnature... 50% szansy ze nie strzeli :D zmieściłem jednego orła więcej i charmed shield na bsb, więc powinien przetrwać pierwszy kamień na łeb, a potem to juz szarza :D

Awatar użytkownika
Pixel
Wodzirej
Posty: 709

Post autor: Pixel »

Nie wiem czemu wszyscy mówią o heavenie, nie lepiej 1. z ligth'a? Wszystkie oddziały mogą mieć tak, że strzelająca katapa ma 50% szans na wystrzał. A tak jak są 2 klopy to tylko 1 ma jakieś utrudnienie. Wiem, że sygnaturke łatwiej wylosować :wink:
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

KayolPixel pisze:Wiem, że sygnaturke łatwiej wylosować :wink:
mając 1/2 poziomowego maga, wylosuj w każdej grze 1 z lighta :D

Awatar użytkownika
Pixel
Wodzirej
Posty: 709

Post autor: Pixel »

Wiadomo, 2 lvl ma ok. 41% na wylosowanie konkretnego czaru :wink: A znając życie, to może przez cały turniej nie wypaść ta 1 :P
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

dać mu seera i będzie miał już 100% szans na odpowiedni czar. Przecież przeciw kasnoludkom nie potrzeba antymagii :)
Obrazek

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

na krasie nie potrzeba antymagii, ale to ma być rozpiska nie tylko na krasie :P tyle że uwzględniająca dwarfy jako przeciwkina - Annulian obowiązkowy ^^
w heavenie są też fajne pociski na jakieś bydlaki z duzym T lub AS i augment bardzo dobry dla naszej elity poza tą sygnaturką, więc w połączeniu z pięcioma czarami z HM myśle, że nawet nie grając przeciwko dwarfom będzie co czarować :P

jeśli walne vaula w katape, to schodzą wszystkie runki?

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Rabsp pisze: jeśli walne vaula w katape, to schodzą wszystkie runki?
tak
Obrazek

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

No to nie zwałowałem przeciwnika :P
mega dużą różnice robi zdjęcie S5 z klopy...

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

Rabsp pisze: jeśli walne vaula w katape, to schodzą wszystkie runki?
A nie jedna?
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

ODPOWIEDZ