Propozycja Barbarossy.

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Re: Propozycja Barbarossy.

Post autor: Khuman »

spawn slaa...dupa ( przepraszam ale przez gardło nie przechodzi ) będzie miał 3d6 + Afs takiego spawna slaa...dupa nie było

powyżej widziałem żeby zmienić mark of khorna by dawał 1DD albo 1mr czy inne dziwne rzeczy...

na noce przyszedł kolejny wspaniały pomysł za ten koszt niech jednostka dostanie Bloodgreed jaki mają teraz minoski co wy na to ? :twisted:

pozdrawiam 8)

ps.: zajebioza, zacznę nękać kolegów o teściki :mrgreen:

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

spawn jest potrzebny jak sami zauważyliście do łapania śmiecia a do tego nic poza 3d6 mv mu nie jest potrzebne
We fluffie mamy potężną i przerażającą piechotę a Demoniczny Książe jest ostateczną nagrodą dla Lorda Chaosu/Lorda Maga.
Piechoty przerażającej nie mamy, a Deamon Prince to tylko ładna figurka.

a co chcesz od naszej piechoty ? jest bardzo dobra jak na piechote przecież :roll:
demoniczny książę też jest dobrze skonstruowany (poza maicznymi atakami)

temat schodzi na jakieś coraz bardziej dziwne pomysły
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Lord na smoku klepacz
2xcaddy
4xpsy
2xmarudy
1xfast
2xnajci
2xforsejkeni
helka
2xspawn

To testuję w przyszłym tygodniu na defensie VC Matiego i jak dobrze pójdzie O&G Ruperta... Tylko smoczyca od Rocketa musi dojść...

Awatar użytkownika
Zaklinacz Kostek
Falubaz
Posty: 1346
Lokalizacja: In Stahlgewittern

Post autor: Zaklinacz Kostek »

kuman pisze: powyżej widziałem żeby zmienić mark of khorna by dawał 1DD albo 1mr czy inne dziwne rzeczy...
Czemu dziwne? To tylko powrót do starego MoK, który pozwalałby na jakąś ochronę magiczną bez konieczności brania do oporu magów.
Lest we forget:
Obrazek

Awatar użytkownika
Górken
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Lublin/ Kraków

Post autor: Górken »

jakby dawał 1 DD khorne to kompletnie bym się załamał... wchodziłyby do BP i nie dałoby się rozpy na magii robic z khornem:P
MR jeszcze jeszcze;)

Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: ANtY »

Górken pisze:jakby dawał 1 DD khorne to kompletnie bym się załamał... wchodziłyby do BP i nie dałoby się rozpy na magii robic z khornem:P
MR jeszcze jeszcze;)
CO? Chyba po to ten 1 dd, żeby nie trzeba było robić rozpy na magii.

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Tyle, iż armie z jakimikolwiek magami nie miały by jak zmieścić jednostki z MoK.
Dajcie spokój z tym +1 DD, to nie szósta edycja. W ten sposób na silę wprowadzamy jakieś restrykcje pseudo-fluffowe, na które nie ma miejsca w tym AB.
na noce przyszedł kolejny wspaniały pomysł za ten koszt niech jednostka dostanie Bloodgreed jaki mają teraz minoski co wy na to ? :twisted:
#-o Kuman, chłopie. WoCh nie jest aż tak słaby, by go tak mocno podpakowywać.
spawn jest potrzebny jak sami zauważyliście do łapania śmiecia a do tego nic poza 3d6 mv mu nie jest potrzebne
Tym bardziej 3d6 dla każdego Spawna to pożądana zmiana. Chyba najbardziej pożądana nawet.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

dlaczego dla każdego? na co Ci s5 łapaniu furii ? za 75pkt oba bonusy (6ed spawn i 7ed spawn ) to za mało to raz
a dwa że zrozum że spawn nurgla nie może popylać 3d6 cali jak spawn slanesha : ] to jakaś patologia i nie normalność fluffowa

imo: najbardziej porządane są m.ataki ; p spawn nigdy nie wygra konkurecji z helką w dobie 2 abomek
Obrazek
T

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Dobra, nie dojdziemy do porozumienia w kwestii fluffowości 3d6 Spawnów każdego boga na to wygląda :wink:
spawn nigdy nie wygra konkurecji z helką w dobie 2 abomek
Nie każdy gra Szczurkami. Poza tym, nie każdy szczurek wystawia 2 dominacje. Sam tym grałem i wiem, iż wystawiane 2 jest dość ryzykowne. Dużo lepsza jest kombinacja DW+HPA.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

tak samo jak abomka na kejos działa - star dragon , black dragon, bloodthrister : ] naprawdę IMO trzeba mieć te strzelenie , ale każdy gra jak woli i czym woli dlatego boostowanie spawnów to dobry pomysł ogólnie tylko nie tak na chama


IMO
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

jeśli ktoś brał mego posta na poważnie to przepraszam to jeno taki "sarkazm"

co do DD to jak herosi by dawali był bym zadowolony ( poważnie ) ale nie oznacza że chcę tego na cham, miała być wolna dyskusja(?)

może zakończmy i skończmy oraz stańmy na wiadomym:

1. MA "demonów"
2. skirmish forsekenów
3. spawny 3d6 ( dalej będę się upieram nad wszystkimi )

z tej strony to wszystko na ten temat

pozdrawiam :)

ps.: nie ma co testować tylko już pisać w BP i tyle.. w 8ed niebędzie to potrzebne

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Spawn Slaanesha 3D6 + ASF :mrgreen: odrazu brał bym 2 do armii :mrgreen:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Ew. Można by było pomyśleć na daniem spawnom starych efektów marków - 3k6 ruchu dla slaneshowego, zioniecie dla tzeenthowego i td.
może zakończmy i skończmy oraz stańmy na wiadomym:

1. MA "demonów"
2. skirmish forsekenów
3. spawny 3d6 ( dalej będę się upieram nad wszystkimi )
Zasadniczo pod tą listą podpisuję się wszystkimi kończynami. Choć jak ostatnio kombinowałem ten DD za khorna też zły by nie był ( choc w takim wypadku wyleciał by ruch spamów ). Potestuje nieco obie opcje to się zobaczy co lepsze.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

youza
Plankton
Posty: 2

Post autor: youza »

no wreszcie spawny stają się grywalne

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Piechota WoCh nie jest dobrze złożona bo:
a) za droga
b) za wolna
c) za łatwa do zablokowania marszu przez latający byle śmieć

Co z tego, że spawny dostaną 3k6 ruchu, skoro piechota i tak nigdzie nie dojdzie? Dobrze złożoną piechotę mają HE. Dlaczego?
Mają 5M dzięki czemu są znacznie bardziej mobilni, a do tego 15 ptk./model, ASF, 6S <w przypadku najbardziej popularnych obecnie WL>, w dodatku mają sztandary i opcje magicznego przedmiotu na championie.
A co My mamy?
4M , 15 ptk + ewentualne bronie, marki <które najczęściej są bronią obusieczną> nie najlepsze sztandary. Wygrywamy tylko większym T i AS, jednak brak wsparcia w fazie shootingu (bo jedna helena niestety czasem to za mało) i magii <jak się woli mieć 1 caddiego oraz 2 exaltedów>.
Więc jeżeli mamy mieć offens to potrzebujemy ruszyć nieco nasz potencjał ukryty w piechocie, ale tak długo jak jest ona tak droga albo tak wolna to nie ma szans na jej wykorzystanie.
Proponuje więc:
Spawny slanesha - 3d6 ruchu.
Wojownicy + Wybrańcy - 5M <zamiast skirmishu na forsekenach których i tak nikt nie będzie chciał>
Wybrańcom zmiejszyć koszt FCG z 50 ptk do 40. < czyli 8 16 16> bo ten koszt jest absurdalny.

Te zmiany wg. mnie mogą zmienić rozpiski WoCh`u ponieważ szybsza piechota idąca w zgrabnie ułożonym szyku jest np. dużo cięższa do odgięcia niż kawaleria. W dodatku z tym +1M piechota będzie w stanie dotrzymać kroku spawnom z 3d6 ruchu co też jest ważne, bo z kolei spawny na kawaleryjskim WoChu z średnim 12 M będą za wolne, aby wspomóc ewentualnie kawalerię w pierwszym <ale najważniejszym> starciu z przeciwnikiem.

Kolejna bardzo dobra propozycja która tutaj przeczytałem, ale jakby nie została zupełnie skomentowana to, to aby magowie mimo marka mogli używać lorów magii z booka jaki im przysługuje, czyli Death i fire albo death fire shadow i hevens. I ta mała zmiana mogłaby naprawdę wiele zmienić.
Jasiuuu pisze: bo chaos jest armią średnią a nie upośledzoną ,sto razy wolałem 6ed book wiele razy już to pisałem ale grajmy tym czym mamy a nie wymyślajmy nowych jednostek/zasad.

więc wracając do tematu, jakie są największe problemy chaosu ? jak to ustalimy będzie łatwiej ze zmianami
Te słowa były powiedziane na początku, i się z nimi zgadzam trzeba wprowadzać niewielkie zmiany, ale za to kompleksowe, które będą się składały na jakiś nieco nowy obraz rozgrywki WoChu.
Tak między Tzinczem a prawda na chuj Ci forsekeni z nawet 6 M skoro kawa Ci pojedzie dalej a oni sami najpewniej zostaną odgięci <dzięki frenzy> przez to czym mieli się "rzekomo" zająć a kawa i tak zostanie spowolniona.
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Spawny slanesha - 3d6 ruchu.
Wojownicy + Wybrańcy - 5M <zamiast skirmishu na forsekenach których i tak nikt nie będzie chciał>
W 100% popieram:) ale nie wierze, że dadzą 5M Worriorom i Choosenom
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Przemcio251 pisze:
Spawny slanesha - 3d6 ruchu.
Wojownicy + Wybrańcy - 5M <zamiast skirmishu na forsekenach których i tak nikt nie będzie chciał>
W 100% popieram:) ale nie wierze, że dadzą 5M Worriorom i Choosenom
Na pewno nie przed 8 ed. bo nie wiadomo co i jak będzie, ale uważam że jest to do przełknięcia bo zmiana nie wielka a cieszy.
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Sorry, ale 5 ruchu na pewno nie przejdzie :P . Ratunkiem było by ciecie kosztu, ale jak nie zrobili tego przy rzeczach typu hydra/abominacja to nie ma co liczyć na to, że zrobią dla wojaków wyjątek :evil: . Zresztą 8 ed. dla piechoty zapowiada się ciekawie . Na razie zostajemy przy wersji - magiczne ataki, skirmish i DD/3k6 ruchu.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Infernal Puppet pisze:Sorry, ale 5 ruchu na pewno nie przejdzie :P . Ratunkiem było by ciecie kosztu, ale jak nie zrobili tego przy rzeczach typu hydra/abominacja to nie ma co liczyć na to, że zrobią dla wojaków wyjątek :evil: . Zresztą 8 ed. dla piechoty zapowiada się ciekawie . Na razie zostajemy przy wersji - magiczne ataki, skirmish i DD/3k6 ruchu.
Jeżeli +1 M nie przejdzie to dlaczego +d6 M ma przejść? :shock:
Nie rozumiem waszego uporu do marnowania speciala na coś tak dennego jak Forsekeni z skirmishem, którzy nawet jak dojdą to nie wiele będą w stanie zrobić. DD - to w ogóle odpada w przedbiegach więc nie ma po co w ogóle z tym wychodzić.
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Bo te +k6 robi games workshop i nie mamy tu wiele do gadania :P . Wiesz, ja bardzo chętnie napisał bym całego AB od nowa, ale bierz na poprawkę, ze wielu graczy innych armi jest zmianom w WoCh-u przeciwnym, trzeba więc kombinować tak, by zmiany były jak najbardziej "niewinne", ale pomagały możliwie jak najwięcej. Trzeba wiec ratować największe bolączki, na resztę jeszcze kiedyś przyjdzie czas.

A co do DD - czemu :twisted: ? Na takie wampiry to super opcja, na inne armie też niezła, bo można zrobić w miarę sensowną naporówkę, nie inwestując kupy pkt. w magów. I im wiecej się nad tym zastanawiam, tym bardzie ten DD mi się od ruchu spamów podoba.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

ODPOWIEDZ