Ogry 2250 pkt

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Ogry 2250 pkt

Post autor: Maciek P. »

Sporo turniejów w najbliższym czasie na ten fantastyczny format 2250 pkt. Dracon, Knurów, pewnie Arena też tym razem będzie na coś podobnego.

Oto ostatnio eksploataowana rozpiska Ogrów. Raczej sie sprawdza. Od Imperium, Dwarfów, VC bardzo w plecy, ale na resztę armi całkiem, całkiem:

Tyrant + handguny, magiczny dwurak D3 rany, Great Skull (pancerz powodujący miskasty na dubletach 1,2,3), ward 6+
Bruiser + BSB, magiczny dwurak +3S, ward 5+
Hunter + Mastodont Armor (jak straci ostatnią ranę od strzelania/magii to wstaje na 2+)
Butcher + 2xDS

8 Gnoblar Trappers
8 Gnoblar Trappers
20 Gnoblars
20 Gnoblars
3 Ogres
3 Ogres
3 Ironguts + Runemaw Banner (przerzuca na 2+ czar na inną sojuszniczą jednostkę)
2 Leadbelchers
2 Leadbelchers
Scraplauncha
Scraplauncha
Maneater + handguns
Maneater + handguns


Rozpiska jest modyfikacją armylista z Master Blastera (brak Gorgera, Maneaterzy osobno, więcej broni magicznych) i całkiem fajnie sobie radzi. Szczególnie z armiami piechotnymi, bez dział, i o niskim T (elfy, skaveny).

Gnoblary robią świetnego screena, armia dosyć mocno strzela, a bohaterowie potrafią przywalić.
Mało nas, ale dajemy radę

ODPOWIEDZ