Szczury 2500, Bell included
Szczury 2500, Bell included
Na SW (jeśli pojadę) to raczej Chaosem, bo kłopotliwe jest smyczenie ze sobą takiej ilości figsów przy braku walizki...
Ale spisałem sobie takie coś, bo może 1) skończę pisać podyplomówkę i pojadę i 2) przełamię się i wezmę skaveny (i 3 tobołki + plecak na nie ) 3) toto poniżej nie ulegnie całkowicie miażdżącej krytyce.
Panie (jeśli jakieś czytają to) i Panowie! Eksperymentalnie, po raz pierwszy w moim wykonaniu w takiej odsłonie: bez pełnej obsady weapon teamów na regimenty, bez miotacza spaczognia (zawsze brałem) bez storverminów, mnisi bez AddHweap (trochę się z tym czuję nieswojo, jak jakiś heretyk )? O co chodzi? M.in. o liczebną armię, mimo wzięcia dzwona. Chciałem zobaczyć, ile tego da się wycisnąć, przy zachowaniu jakiejś grywalności.
Dzwon lubię i kiedyś chciałbym zobaczyć jak sprawdza się w warunkach poligonu turniejowego. W "warunkach domowych" sprawdzał mi się dotychczas znakomicie. Inna sprawa, że najczęściej grałem na takie punkty, że przeciwnik miał inne zmartwienia niż tylko dzwon...
Poza tym żadnych rewelacji taktycznych raczej już nie odkryję.
Co mógłbym zmienić (poza swoim nastawieniem i założeniami jako gracza zdecydowanie "domowego" )?
Mocno myślę nad zamianą assasina na BSB ze Storm Banner. Myślałem też o zmianie censer bearerów albo na kolejnego WLC, albo na moździerz (z zasadami hot - pota), ale z drugiej strony skirmishersi z magicznymi atakami przydadzą się (zwłaszcza że na 12 obecnie zgłoszonych armii 5 to WE ).
1 Grey Seer @ 650 Pts
General; 4 Warpstone Tokens Twisted Crown of the Horned Rat, Warpstone Charm, Dispel Scroll
Screaming Bell
Pchacze: 20 Clanrats S, M
2 x 25 Clanrats @ 200 Pts SM, Ratling Gun
4 Poison Wind Globadiers @ 40 Pts
22 Clanrat Slaves @ 48 Pts Musician
21 Clanrat Slaves @ 46 Pts Musician
6 Night Runners, 2ndWeapon @ 42 Pts
5 Night Runners @ 25 Pts
2x 5 Gutter Runners Tunnelling Team, Poisoned ADDHand Weapons @ 85 Pts
9 Warplock Jezzail teams @ 180 Pts
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts
1 Plague Priest @ 136 Pts
Censer, Warpstone Amulet, Bands of Power
24 Plague Monks @ 194 Pts FCG
War Banner
7 Plague Censer Bearers @ 119 Pts
2 Giant Rat Pack (12 rats + 2 packmasters) @ 60 Pts
1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Sprzęt elektromontera poza pistoletem, Warpstone Token, Storm Daemon, Dispel Scroll
1 Assassin @ 155 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars, Warpstone Stars (lub Brass Orb, ew. Weeping Blade)
Casting Pool: 10 Dispel Pool: 5
Models in Army: 200
Total Army Cost: 2500
Ale spisałem sobie takie coś, bo może 1) skończę pisać podyplomówkę i pojadę i 2) przełamię się i wezmę skaveny (i 3 tobołki + plecak na nie ) 3) toto poniżej nie ulegnie całkowicie miażdżącej krytyce.
Panie (jeśli jakieś czytają to) i Panowie! Eksperymentalnie, po raz pierwszy w moim wykonaniu w takiej odsłonie: bez pełnej obsady weapon teamów na regimenty, bez miotacza spaczognia (zawsze brałem) bez storverminów, mnisi bez AddHweap (trochę się z tym czuję nieswojo, jak jakiś heretyk )? O co chodzi? M.in. o liczebną armię, mimo wzięcia dzwona. Chciałem zobaczyć, ile tego da się wycisnąć, przy zachowaniu jakiejś grywalności.
Dzwon lubię i kiedyś chciałbym zobaczyć jak sprawdza się w warunkach poligonu turniejowego. W "warunkach domowych" sprawdzał mi się dotychczas znakomicie. Inna sprawa, że najczęściej grałem na takie punkty, że przeciwnik miał inne zmartwienia niż tylko dzwon...
Poza tym żadnych rewelacji taktycznych raczej już nie odkryję.
Co mógłbym zmienić (poza swoim nastawieniem i założeniami jako gracza zdecydowanie "domowego" )?
Mocno myślę nad zamianą assasina na BSB ze Storm Banner. Myślałem też o zmianie censer bearerów albo na kolejnego WLC, albo na moździerz (z zasadami hot - pota), ale z drugiej strony skirmishersi z magicznymi atakami przydadzą się (zwłaszcza że na 12 obecnie zgłoszonych armii 5 to WE ).
1 Grey Seer @ 650 Pts
General; 4 Warpstone Tokens Twisted Crown of the Horned Rat, Warpstone Charm, Dispel Scroll
Screaming Bell
Pchacze: 20 Clanrats S, M
2 x 25 Clanrats @ 200 Pts SM, Ratling Gun
4 Poison Wind Globadiers @ 40 Pts
22 Clanrat Slaves @ 48 Pts Musician
21 Clanrat Slaves @ 46 Pts Musician
6 Night Runners, 2ndWeapon @ 42 Pts
5 Night Runners @ 25 Pts
2x 5 Gutter Runners Tunnelling Team, Poisoned ADDHand Weapons @ 85 Pts
9 Warplock Jezzail teams @ 180 Pts
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts
1 Plague Priest @ 136 Pts
Censer, Warpstone Amulet, Bands of Power
24 Plague Monks @ 194 Pts FCG
War Banner
7 Plague Censer Bearers @ 119 Pts
2 Giant Rat Pack (12 rats + 2 packmasters) @ 60 Pts
1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Sprzęt elektromontera poza pistoletem, Warpstone Token, Storm Daemon, Dispel Scroll
1 Assassin @ 155 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars, Warpstone Stars (lub Brass Orb, ew. Weeping Blade)
Casting Pool: 10 Dispel Pool: 5
Models in Army: 200
Total Army Cost: 2500
mnie sie rozpa podoba (sam bym cos niemal identycznego wykombinowal na te pkt.):D jedyne co bym zmienil to ten assassin (sam go lubie ?ale na turniej to lepiej chyba BSB (z wiadomo czym) albo kolejnego elektryka
Dziękuję za opinie.
Mam w sumie 14 jezzaili na stanie, więc dałbym radę wystawić dwa oddziały (9 i 5), co na duże punkty robię. Pasują mi poza tym modelami: mam 9 nowych i 5 z poprzednich edycji (w tym jeden zrobiony z dawnego inżyniera z muszkietem ). Ale tu się nie wepchną dwa oddziały...
Może będzie okazja...
... jeśli wezmę się za pisanie, zamiast po forumach łazić.
Tak myślałem, że to raczej taki standart.szczurek pisze: mnie sie rozpa podoba (sam bym cos niemal identycznego wykombinowal na te pkt.):D
szczurek pisze: jedyne co bym zmienil to ten assassin (sam go lubie ?ale na turniej to lepiej chyba BSB (z wiadomo czym) albo kolejnego elektryka
W takim razie wchodzi BSB ze stormem i jest jeszcze kilka punktów do rozdzielenia (i przekraczam granicę 200 modeli). No i nie wymieniam PCB na dodatkową "antylerye".zafael pisze:I MUSI BYC BSB!!!!! inaczej armie do walki nie sa za mocne
nie da rady -> limit speciali wyczerpanyzafael pisze:jesli mozesz podziel Jazaile na 2 czesci
Mam w sumie 14 jezzaili na stanie, więc dałbym radę wystawić dwa oddziały (9 i 5), co na duże punkty robię. Pasują mi poza tym modelami: mam 9 nowych i 5 z poprzednich edycji (w tym jeden zrobiony z dawnego inżyniera z muszkietem ). Ale tu się nie wepchną dwa oddziały...
Ta, ale jeden elf za kilka szczurów stanie.zafael pisze:ogolnie podoba mi sie liczba modeli
z mila chcecia zagralbym z taka rozpiska:
200 VS 100 modeli
Może będzie okazja...
... jeśli wezmę się za pisanie, zamiast po forumach łazić.
hehe
DAro by Cie jednak uprzedzil to on mnie wyzwal 1wszy ale zapraszam na srodkowe stoly.(dalej nie bede po 1wszej bitwie, bo ja z krasiami mam slabo)
Pozatym swietnie wpisalbys sie w kanon rozpisek, bo akurat ten tureniej ma byc for fun i zalozenie jest, ze ludzie tez tak potraktuja turnej.
For fun nie znaczy, ze slabe rozpy-co to to nie
a co masz w sp. bo ja srtednio kojaze sloty w Scurkach
DAro by Cie jednak uprzedzil to on mnie wyzwal 1wszy ale zapraszam na srodkowe stoly.(dalej nie bede po 1wszej bitwie, bo ja z krasiami mam slabo)
Pozatym swietnie wpisalbys sie w kanon rozpisek, bo akurat ten tureniej ma byc for fun i zalozenie jest, ze ludzie tez tak potraktuja turnej.
For fun nie znaczy, ze slabe rozpy-co to to nie
a co masz w sp. bo ja srtednio kojaze sloty w Scurkach
No dla mnie ta rozpiska to czysty fun, bo pierwszy raz czymś takim, no i na turniej z dzwonem.
Powoli zaczynam się przekonywać, ze może jednak dam radę szczury gdzieś spakować. Bo z Chaosu to miałbym ciężej coś sensownego ułożyć, tj. musiałbym na generała wziąć prince'a i z corami ciężko (jako zbieracz fluffowej armii Nurgle'a mam np. około 40 warriorów... i jeszcze trochę w trakcie "konwersacji". Bestii mało, a armia demoniczna Nurgle'a to już trochę ciężko - w corach miałbym furie, nurglęta i plaguebearers).
W tej armii ze speciali jest 2 x tunneling team, jezzaile i monki.
Poza tym u skavenów w specialach są jeszcze ogroszczury (czyli w sumie 4 jednostki do wyboru).
Powoli zaczynam się przekonywać, ze może jednak dam radę szczury gdzieś spakować. Bo z Chaosu to miałbym ciężej coś sensownego ułożyć, tj. musiałbym na generała wziąć prince'a i z corami ciężko (jako zbieracz fluffowej armii Nurgle'a mam np. około 40 warriorów... i jeszcze trochę w trakcie "konwersacji". Bestii mało, a armia demoniczna Nurgle'a to już trochę ciężko - w corach miałbym furie, nurglęta i plaguebearers).
W tej armii ze speciali jest 2 x tunneling team, jezzaile i monki.
Poza tym u skavenów w specialach są jeszcze ogroszczury (czyli w sumie 4 jednostki do wyboru).
jak sie wystawia monkow to koniecznie censerow wiec nie bierz 2 latarek
no i jak sie bierze monki to zawsze jest dylemat (2 jezaile i tylko 1 wykopywaczka czy na odwrot )
no i jak sie bierze monki to zawsze jest dylemat (2 jezaile i tylko 1 wykopywaczka czy na odwrot )
Hmm
No to tak:
zaladuj sie mogom byc scury, zbierz ekipe wojow, wskakujcie do afta i biegiem na turniej.
Chleb ze smalcem gwaranowany
Turniej mam nadzieje rozpisek -for fun i eksperymentalnych.
podobno te kilka os, ktore przeslalo rozpy sa w wiekszosci na dobrej drodze do czerpania przyjemnosci z eksperymenowania.
ale na koniec Spamu powiem, ze granie nurglem to Fun w czystej postaci chcialbym kiedys nauczyc sie, robic tak zabawne rozpiski
Narazie to probuje polaczen...
No to tak:
zaladuj sie mogom byc scury, zbierz ekipe wojow, wskakujcie do afta i biegiem na turniej.
Chleb ze smalcem gwaranowany
Turniej mam nadzieje rozpisek -for fun i eksperymentalnych.
podobno te kilka os, ktore przeslalo rozpy sa w wiekszosci na dobrej drodze do czerpania przyjemnosci z eksperymenowania.
ale na koniec Spamu powiem, ze granie nurglem to Fun w czystej postaci chcialbym kiedys nauczyc sie, robic tak zabawne rozpiski
Narazie to probuje polaczen...
szczurek pisze:jak sie wystawia monkow to koniecznie censerow wiec nie bierz 2 latarek
To były takie dywagacje. Bardziej w sumie się nad tym moździerzem zastanawiałem. Nie wiedzieć czemu, budził on u dotychczasowych przeciwników taką niechęć, ze marnowali dość potężne środki jak na maszynę za 50 pkt...
Chińczycy jak komuś źle życzą, to mówią "obyś miał tysiąc wyborów". Tu tylko dwa, a jaki problem...szczurek pisze:no i jak sie bierze monki to zawsze jest dylemat (2 jezaile i tylko 1 wykopywaczka czy na odwrot )
Na razie z naszej ekipy tylko ja jestem zainteresowany, a to i tak zalezy jak mi z pracą pójdzie...zafael pisze:Hmm
No to tak:
zaladuj sie mogom byc scury, zbierz ekipe wojow, wskakujcie do afta i biegiem na turniej.
To bardzo poważny argument. Słyszałem już o "krómce ze tustym na SW" legendy.zafael pisze: Chleb ze smalcem gwaranowany
To nawet jakbym przybył z Chaosem, to nie będę od modelu experymentalnego odstawał.zafael pisze: Turniej mam nadzieje rozpisek -for fun i eksperymentalnych.
podobno te kilka os, ktore przeslalo rozpy sa w wiekszosci na dobrej drodze do czerpania przyjemnosci z eksperymenowania.
Lubię Papę za możliwość ciekawych konwersji (no i pasuje do skavenów) i fajne modele.zafael pisze: powiem, ze granie nurglem to Fun w czystej postaci chcialbym kiedys nauczyc sie, robic tak zabawne rozpiski
Narazie to probuje polaczen...
Z rozpisek for fun, to chyba pamiętasz tę z NG, z Bestiami. To był IMO fun i klimat: każdy z bohaterów miał swoich "popleczników". Nie lubię rozpisek Chaosu wymieszanych, bo "Korniki dają DD, spawny Slanesza są szybkie, skrimery się przydają, a nurgleta to fajny support". Wiem, są efektywniejsze, ale nie umiem się przekonać... Lata grania "house games" robią swoje (do niedawna dla mnie monk = add h weap. ).
Pozdrawiam,
Krzysiek
dla mnie GS jest juz klimatem...
w zasadzie on nie ma dobrego czaru do rzucenia(prawie jak cińć)
censerzy sa jedna z lepszych jednostek do walki u skavow...jak jest mozliwosc-brac
w zasadzie liczba jezzaili zalezy od reszty skladu...i od tego w co chcesz strzelac-fajne polaczenie to wiekszy oddzial strzelcow (a nie 2x5)i 2x wykopywaczka...z drugiej strony sa armie gdzie wykopywanie sie jest malo przydatne
a chaosu tez Nurgl mi sie podoba...ma IMO najfajniejszy klimacik
ale zasady ma raczej z doopy
licze ze poprawia w nowym AB
w zasadzie on nie ma dobrego czaru do rzucenia(prawie jak cińć)
censerzy sa jedna z lepszych jednostek do walki u skavow...jak jest mozliwosc-brac
w zasadzie liczba jezzaili zalezy od reszty skladu...i od tego w co chcesz strzelac-fajne polaczenie to wiekszy oddzial strzelcow (a nie 2x5)i 2x wykopywaczka...z drugiej strony sa armie gdzie wykopywanie sie jest malo przydatne
a chaosu tez Nurgl mi sie podoba...ma IMO najfajniejszy klimacik
ale zasady ma raczej z doopy
licze ze poprawia w nowym AB
K.W. jest klimaciarzem Lukaszu.
Dlatego nienaruszajac jego specificznego stylu gry, proponowalem bsb i podzielenie odzialu Jazzaili.
Nurgle to klimat! i do tego plew
Teraz IMO w skavenach najsilniejsze sa rozpy Solo-we - ale mu nie mowcie bo wpadnie w samozachwyt, a wiadomo, ze on swoim schematem niebardzo sobie radzi
wriant Solo-sa to:
Lord do walki
bsb
1/2 inzynierow
0/1 plauge prist
i duzo jednostek do walki [monki, 3/4 clani, storm, censerzy, 2-3 slave, (siakies night ale nieduzo)]
lekkie wspomaganie strzeleckie
2xRTG
dzialo
5xjazzaili (chyba)
2x wykopywaczki
IMO fajnie sie tym gra i z tym gra
jednak Smok to kosi ...
Dlatego nienaruszajac jego specificznego stylu gry, proponowalem bsb i podzielenie odzialu Jazzaili.
Nurgle to klimat! i do tego plew
Teraz IMO w skavenach najsilniejsze sa rozpy Solo-we - ale mu nie mowcie bo wpadnie w samozachwyt, a wiadomo, ze on swoim schematem niebardzo sobie radzi
wriant Solo-sa to:
Lord do walki
bsb
1/2 inzynierow
0/1 plauge prist
i duzo jednostek do walki [monki, 3/4 clani, storm, censerzy, 2-3 slave, (siakies night ale nieduzo)]
lekkie wspomaganie strzeleckie
2xRTG
dzialo
5xjazzaili (chyba)
2x wykopywaczki
IMO fajnie sie tym gra i z tym gra
jednak Smok to kosi ...
Ostatnio zmieniony 11 sty 2007, o 19:43 przez zaf, łącznie zmieniany 1 raz.
Jakie?
Tylko nie mow ze na elektrykach
oni sie zabijaja z 1 na piorunie, tokenow, a teraz doszlo ze z miscastow tez
Jesli gracz ma normalne rzuty to niedozyje mu polowe elektrykow do konca,a przynejmniej z wiekszosci przeciwnik ma polowe pkt.
nie ma jedostki tak szybko oddajacej swe pkt w zadnej armii
Tylko nie mow ze na elektrykach
oni sie zabijaja z 1 na piorunie, tokenow, a teraz doszlo ze z miscastow tez
Jesli gracz ma normalne rzuty to niedozyje mu polowe elektrykow do konca,a przynejmniej z wiekszosci przeciwnik ma polowe pkt.
nie ma jedostki tak szybko oddajacej swe pkt w zadnej armii
takie jak wyzejJakie?
Generalnie GS na dzwonie i ze 2 elektrykow oraz Storm .
Do tego ze 2-3 kloce clanbraci z ratlingami ,sporo plewu ,troche jezaili ,ze 2 wykopywaczki ,2 latarki albo latarka i cenzerzy
To sa IMHO najlepiej zlozone skaveny (pod wzgledem sily oczywiscie )
No to już ostatecznie wchodzi BSB, a różnica z assasina rozpełza się po regimentach.
Dziekuję za wszystkie opinie, porady itd.
OK, koniec OT, przepraszam.
Jak trochę zbiorę odwagi, to wstawię alternatywną rozpiskę do tej, Chaośną...
Ano, moje najczęstsze bitwy to na minimum 3k, często udziwnione (2 na 2, 3 graczy każdy na każdego, czasem siege, wymieszane teamy itp.) i różne myki typowo truniejowe są mi niemal obce (monki bez addhweap... Się mi normalnie w głowie nie mieściło) ).
Dziekuję za wszystkie opinie, porady itd.
quas pisze: a chaosu tez Nurgl mi sie podoba...ma IMO najfajniejszy klimacik
ale zasady ma raczej z doopy
licze ze poprawia w nowym AB
Ano, jest cięzko. Czary niektóre mocne, inne słabe. Nurglingi fajne jako support, a reszta to już dla klimatu... Jako DL była jeszcze nadzieja. Czasem daję moim Knightom lub Warriorom Plague Banner, ale jak mam naprawdę nastrój na klimat (w końcu to chorągiew Nurgle'a, wiadomo! Kto może mieć zaszczyt noszenia takiego artefaktu, jak nie wybrańcy), bo zamysł sztandaru ciekawy, ale zasady zupełnie do niczego. Koszt znaku dla jednostek zabija. Ciekawy jest pomysł z minosami Nurgle'a: jak się jest szeregowym minotaurem, to ma się łuski, na 5+ aż! A jak się zostaje doombullem Nurgle'a, to łuski chyba odpadają... I tak dalej. A szkoda, bo potencjał jest, konwersje też da się robić chore że aż miło popatrzeć, a stare modele czempionów Nurgle'a zabijają. Mój faworyt to Pan Mucha (czasem używam jako szamana z mark of Nurgle).zafael pisze: Nurgle to klimat! i do tego plew
OK, koniec OT, przepraszam.
Jak trochę zbiorę odwagi, to wstawię alternatywną rozpiskę do tej, Chaośną...
Dziękuję.zafael pisze:K.W. jest klimaciarzem Lukaszu.
Dlatego nienaruszajac jego specificznego stylu gry, proponowalem bsb i odzielenie odzialu Jazzaili.
Ano, moje najczęstsze bitwy to na minimum 3k, często udziwnione (2 na 2, 3 graczy każdy na każdego, czasem siege, wymieszane teamy itp.) i różne myki typowo truniejowe są mi niemal obce (monki bez addhweap... Się mi normalnie w głowie nie mieściło) ).
zafael pisze: Teraz IMO w skavenach najsilniejsze sa rozpy Solo-we - ale mu nie mowcie bo wadnie w samozachwyt, a wiadomo, ze on swoim schematem niebardzo sobie radzi
Nieładnie mówić o nieobecnych... Na marginesie - Solo tu wczoraj zaglądał, rozmawialiśmy o SW i różnych wariantach.quas pisze: nie zgadzam sie
znam mocniejsze skavy...
choc jakby mial wiecej wprawy to te jego wariant tezpowinny sie spisywac
Na MPP miał już proroka i coś mówił, że się do nich przekonuje.zafael pisze: wriant Solo-sa to:
Lord do walki
zafael pisze: IMO fajnie sie tym gra i z tym gra
jednak Smok to kosi ...
Najczęściej jakoś działa, choć rzeczywiście dowódcy szczurowi narzekają na jaszczura. (patrz: odpowiedni temat w sekcji skavenów ) Dopóki był SoC, to było w miarę fajnie.quas pisze:na smoka powinien dzialac storm banner
przepraszam,nadal jest SoC
przynajmniej wg uscislen...nawet na GT maja prawo wstepu
nie wiem,przeciwnik z szarakiem jeszcze mnie nie polozyl...a z innymi mialem juz problemy(i pare razy w doope )
Solo wczoraj mi wyluszczal problemy,zalety szaraka...ja mu dawalem przeciw
wg spojrzenia hordowego zieloni maja latwiej z serkiem niz bez niego
tak naprawde problemem nie jest smok jako taki...
tylko smocurek chaosu
ale to problem nie tylko szczurzy
przynajmniej wg uscislen...nawet na GT maja prawo wstepu
nie wiem,przeciwnik z szarakiem jeszcze mnie nie polozyl...a z innymi mialem juz problemy(i pare razy w doope )
Solo wczoraj mi wyluszczal problemy,zalety szaraka...ja mu dawalem przeciw
wg spojrzenia hordowego zieloni maja latwiej z serkiem niz bez niego
tak naprawde problemem nie jest smok jako taki...
tylko smocurek chaosu
ale to problem nie tylko szczurzy
Tak, ale chodzi mi o ogólną tendencję do wyłaczania tych armii z turniejów. Ja np. z pierwszego Bibliothecariusa tez je wyłaczyłem, żeby nie mieszać np. jakie zasady dla armii po wejściu nowych booków (głównie o krasnoludy i O&G chodziło) i inne.quas pisze:przepraszam,nadal jest SoC
Kiedyś graliśmy 2 na 2 po 4.000, teamy losowane. Okazało się, że jestem z VC, bez żadnego smoczura, a naprzeciw mamy Chaos ze swoim i DE z ... trzema. (kumpel się wnerwił i wystawił armię "bestii" ).
Na koniec bitwy chaośnego nie było, dwa DE były zdjęte, a jeden nie miał jeźdzca. Tylko zeżarli generała VC (Neferata...) i te punkty dały im im zwycięstwo. Grałem Eshinem.
Smoczur mnie zawsze martwił, tylko jak pisałem, najcześciej toczyliśmy bitwy na większe punkty, ze specialami albo w sojuszach i zawsze było jakieś remedium. No i mam zwykle szczęście do rzutów na dzwon.
Ja znam najmocniejszy wariant. Mój .zafael pisze:Jakie?
Tylko nie mow ze na elektrykach
oni sie zabijaja z 1 na piorunie, tokenow, a teraz doszlo ze z miscastow tez
Jesli gracz ma normalne rzuty to niedozyje mu polowe elektrykow do konca,a przynejmniej z wiekszosci przeciwnik ma polowe pkt.
nie ma jedostki tak szybko oddajacej swe pkt w zadnej armii
Elektrycy sie wcale nie zabijają od razu, a ze połówki oddają to fakt, ale zwracają sie gdzies 3-krotnie. Muszą wejśc statystycznie 3 pioruny zeby sobie hita zadał elektryk, a to sie równa 20 hitów z siłą 5. Nie mów ze to sie nie opłaca