Czym grać, przeciw komu?
Moderator: Yudokuno
Tularian nie rob mu wody z mózgu, wcale nie musi jest poprostu preferowana. Poprostu jest najlepszym wyborem. ALE NIE MUSI!
Co do Assasina to nie jestem tego taki pewien. 1000ptk to mało myśle ze lepiej zainwestowac te ptk gdzie indziej. Ale to tylko moja opinia.
Co do Assasina to nie jestem tego taki pewien. 1000ptk to mało myśle ze lepiej zainwestowac te ptk gdzie indziej. Ale to tylko moja opinia.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Pół armii ma warda +5 którego ściągają magiczne ataki.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
przepraszam zatą wodę w mózgu , tak poprostu chciałem zakcentować potęgę hydry na WE A kociołka bym nie brał na 1k . Dobrym pomysłem jest Lifetaker który prześlicznie kosi tancerzy a i bohatera zabije , bo oni często dają takiego biegacza ,który nie moze wrść do oddiału. Magiczne ataki to mus, hydra też , a jak maż jeszcze BG to bajka
pozdro
pozdro
Na WE za 1000:
- 2 magiczki i nobel z lifetakerem,
- w corach trudno powiedziec co najlepsze, chyba DR i harpie jako screen
- COK i BG w specjalach moze jeden oddzial shadsow
- jak sie uda wcisnac hydre to mile widziana
Napewno magia i lifetaker zaboli lesniaki, COK i hydra tez i to mocno wiec wez pod uwage takie opcje.
Mozesz tez wziazdz 2 bolce zamiast hydry, tez bardzo bola.
- 2 magiczki i nobel z lifetakerem,
- w corach trudno powiedziec co najlepsze, chyba DR i harpie jako screen
- COK i BG w specjalach moze jeden oddzial shadsow
- jak sie uda wcisnac hydre to mile widziana
Napewno magia i lifetaker zaboli lesniaki, COK i hydra tez i to mocno wiec wez pod uwage takie opcje.
Mozesz tez wziazdz 2 bolce zamiast hydry, tez bardzo bola.
Spox.dzieki za podpowiedzi;) rozpiski jako takiej nie mam,tylko zarys...
-hydra 220pkt.
-5 Harpii 65pkt.
-5 Zimnych(Rycerz Strachu,chorazy,muzyk i sztandar rzezi) 227pkt.
-2*5 Mrocznych Jezdzcow(powt. kusze,moze byc chorazy,muzyk czy tam dowodca) zaleznie 240-310pkt.
-i jakis bohater,asasyn czy ktos
ostrzegalem,ze to zarys..
-hydra 220pkt.
-5 Harpii 65pkt.
-5 Zimnych(Rycerz Strachu,chorazy,muzyk i sztandar rzezi) 227pkt.
-2*5 Mrocznych Jezdzcow(powt. kusze,moze byc chorazy,muzyk czy tam dowodca) zaleznie 240-310pkt.
-i jakis bohater,asasyn czy ktos
ostrzegalem,ze to zarys..
chyba to są dane ze starego podręcznikaKrzysztov pisze:Spox.dzieki za podpowiedzi;) rozpiski jako takiej nie mam,tylko zarys...
-hydra 220pkt.
-5 Harpii 65pkt.
-5 Zimnych(Rycerz Strachu,chorazy,muzyk i sztandar rzezi) 227pkt.
-2*5 Mrocznych Jezdzcow(powt. kusze,moze byc chorazy,muzyk czy tam dowodca) zaleznie 240-310pkt.
-i jakis bohater,asasyn czy ktos
ostrzegalem,ze to zarys..
są lepsze w 7 bo są tansze
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
to chyba chodziło ogólnie o dark elfy
powiem tak:
-hydry są tańsze i lepsze(7 ataków, regeneracja)
-harpie w core i już nie są 0-1
-BG = najlepsza piechota w w battlu
-assasyni w core
-hate na całęj armii
-kociołek jako maszyna dla herosa
i wogóle wszystko tańsze lepsze i przyjemniejsze
powiem tak:
-hydry są tańsze i lepsze(7 ataków, regeneracja)
-harpie w core i już nie są 0-1
-BG = najlepsza piechota w w battlu
-assasyni w core
-hate na całęj armii
-kociołek jako maszyna dla herosa
i wogóle wszystko tańsze lepsze i przyjemniejsze
Grałem przeciwko Demoną 2 razy na 850pkt wycisnąłem 17-3 dla mnie , a na 2250 19-1 dla mnie. Wspaniałe są nasze kusze , najlepiej sprawdzają sie widma , które zabijają wszystko. Na 850pkt Przydała mi się hydra , najpierw się chowałem przed 3 flamerami , a kiedy zostały ekstereminowane przez mojego pegaza , siała spustoszenie , najlepiej sprawdziła mi sie taktyka z harpiami na tyłach które wyhamowąły nurgli i hydra która z S5 i póżniej 4 zioneła na nurgli którzy nie mogli się regenerować , a póżniej COk na przód i hydra na tył , A kusznicy wyrąbali 10x bloodlettersówi po wszystkim. Na 2250 grałem podobną rozpiską jaką zrobił Jankiel , magiczka na smoku. Zarąbałęm jakiegoś tam mega wielkiego ziomala od slannesza , z widmowych kusz i latającą szarża assa( któryy zarąbał tago lorda i i jeszcze jednego bohatera na tym maetalowym piesku) , a magia zarąbała wszystko , Nie zostło mu nic . A więc podsumowując
-Widma
-kusze
-DR ( z magiczka )
-Hydra ( po ekstereminacji flamerów )
-Magia
-RBT
-BG , fcg , z dręczycielem , ASF
Moim zdaniem to tyle
Pozdro
-Widma
-kusze
-DR ( z magiczka )
-Hydra ( po ekstereminacji flamerów )
-Magia
-RBT
-BG , fcg , z dręczycielem , ASF
Moim zdaniem to tyle
Pozdro