Biograficzny zarys batlowców

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mortipher
"Nie po to jadę"
Posty: 350
Lokalizacja: Będzin / Kędzierzyn-Koźle

Biograficzny zarys batlowców

Post autor: Mortipher »

do założenia tego tematu skłoniło mnie kila rzeczy

-po pierwsze to jego brak.(mam nadzieję że go nigdzie nie przeoczyłem)
-po drugie w większości już się znacie, ale jest tutaj grono nowych osób, w tym gronie i ja, które nie zna prawie nikogo
-po trzecie przyjemniej się rozmawia i snuje rozważania z osobami które zna się już trochę -na razie na tyle na ile pozwala internet:-)
-po czwarte chęć poznania waszych batlowych biografii i nurtujące pytanie dlaczego he

tak więc

liczę sobie 31 wiosen. Gram od kilku miesięcy.
do batla przymierzałem się już kilka lat ale zawsze było coś co nie pozwalało się tym zająć (coś czytaj kasa :-) ) parę lat temu próbowałem nawet sam modelować figurki i odlewałem je z melotu ale nie poszło mi to najlepiej choć jeden taki model gra ze mną w toczonych bitwach (sentyment no i rzuty mi na nim wychodzą :-) ) potem miał być mordheim potem długo nic i potem znów mordheim kumpel kupił milicje imperium by z nich złożyć bandy i zaczęło się......lawinowo dokupił resztę i gra imperium a ja hmm wahałem się między o&g a he miałem kilka figurek z V edycji he które dawno temu kupiłem w komisie bo mi się podobały no i to przeważyło potem AB i złapałem klimat że hoho
to właściwie tyle.
Ostatnio zmieniony 16 lis 2008, o 02:04 przez Mortipher, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

heh...
ja mam 20 wiosen, a battla zaczelem zbierać oj dawno, dawno temu, nie pamiętam już, ale to jakoś pod koniec V edycji, ewentualnie na początku VI.
Jedna armia, armia wysokich elfów, zawsze :D

dlaczego?
Bo zawsze lubialem finezje, dostojeństwo, wynioslosć, dobre maniery, poszanowanie wiedzy etc ;)