Przyciecia

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rydl
Mudżahedin
Posty: 218
Lokalizacja: ŁDZ

Przyciecia

Post autor: Rydl »

Mam taka mała propozycje dla was bracia demoniszcze. Może sami pomożemy BP,cs itp uważam (sam gram demonami) ze jest to armia za mocna i powinniśmy coś w niej zmienić żeby nie była tak bez myślna żeby trzeba było coś pomyśleć grając nią.Mi osobiście jest aż głupio grać taką armia.Żeby nie być goło słownym moje najszybsze spostrzeżenia :

I.Blodthirster powinien zamiast przerzutów w każdej turze móc dokupić Hate
II.Psy powinny mieć S5 tylko w szarży tak to S4
III. Żeby móc wystawić 2 odziały psów trzeba wystawić 1 Bloodletterów

Awatar użytkownika
Possessed
Mudżahedin
Posty: 292
Lokalizacja: WaWa

Post autor: Possessed »

Rydl pisze:
I.Blodthirster powinien zamiast przerzutów w każdej turze móc dokupić Hate
II.Psy powinny mieć S5 tylko w szarży tak to S4
III. Żeby móc wystawić 2 odziały psów trzeba wystawić 1 Bloodletterów
I. Jasne, dobry pomysł, aż tak wiele mu nie zabierze ale nadal będzie zagrożeniem.
II. Tu wolę pozostawić tak jak jest, trudno żebym już kompletnie nie miał czym grać. Chce mieć chodziarz coś na czym mogę polegać :)
III. Tu się zgadzam, ciekawy pomysł :)

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1667
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

wyluzujcie, i tak sporo pocięli.
zgadzam się jedynie z III pomysłem.

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Osobiście wątpię żeby ludki zajmujący się takimi rzeczami jak CS'y czy niedawno powstałym BP wzięli pod uwagę to co tu będzie napisane przez demonicznych graczy :wink:

Tą armie jest najtrudniej wyważyć bo jest najbardziej, za przeproszeniem zjebana :lol2: . Bardzo łatwo może się to skończyć tym że zmiany zrobią z niej niegrywalną armię bądź niewiele wprowadzą.
III. Żeby móc wystawić 2 odziały psów trzeba wystawić 1 Bloodletterów
Ten pomysł mi się podoba i oprócz tego powinny być to tylko 0-2 oddziały i tylko po max 6 modeli w jednym.
Dopiszę później coś więcej bo chwilowo mi się spieszy...

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Tak jak powiedział przedmówca.
Demony to armia w której mamy w praktyce 3-4 uzywalne jednostki:
Horrory jako core, psy jako special, flamery jako rare i bonusowo furie jako tanie plewstwo do niszczenia machin - do niczego innego sie nei nadają, no może śmierci :).
Ostatnio doszedłem do wniosku, ze BP-R jest dobry dla demonów.
Jakby mmiał coś ciąć to bym wprowadził ograniczenia kopozycji armii na zasadzie połączeń, czyli że:
jesli genkiem jest dane bóstwo, to conajmniej jeden heros(jeśli jest), dwa cory i rejr muszą być jego marki. na każdego innego herosa - innej marki musi być regiment core. Czy cos w tym stylu

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3848
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Coś podobnego było juz proponowane - była to zasada "true core" ze starego Daemonic Legionu (pewno pamiętają ci, co grali demonami jeszcze w poprzedniej edycji :P ). Na każdy oddział "true core" można było wystawic inny oddział core (np. flamery albo screamery, które wtedybyły core), jeden oddział special i jeden rare (herosów wtedy pominięto).
Zastosowanie tej zasady, lekko zmodyfikowanej, proponowano przy okazji ostatnich cięć, ale ta propozycja nie przeszła.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

przeszła po części do restricted - na monoteizm :P
Tyle że należy pamiętam że większość graczy ma różne połączenia, które są właśnie przeważnie gięte. Bloodzio+słaby co prawda, ale zawsze heros slaanesza lub mocarny khrona i do tego mała wrona ze skrolem

Awatar użytkownika
Rydl
Mudżahedin
Posty: 218
Lokalizacja: ŁDZ

Post autor: Rydl »

ja tam bardzo np. lubie demonetki w karzdej postaci :P

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Demony na podstawie SoC były zupełnie inną armią niż obecne. Były wyważone i można je było ciekawie złożyć tworząc rozpiski monoteistyczne i politeistyczne :P Wtedy to były marki.
Według nowej książki monoteistyczne nie mają sensu. Żeby wystawić psiaki trzeba mieć letterów to dobra opcja ale co z resztą?
Horrory blokujące screamery to jakoś tego nie widzę :wink:
Plaguebearers blokujące nurglingi albo bestie nurgla to też średnio to widzę :wink:
Zastanawiałem się nad ograniczeniem Bloodzia aby zajmował slot Lord, Hero i Rare. a reszta GD podobnie ale łagodniej.
W corach coś z tymi horrorami by trzeba zrobić, mają 1 lvl magi i mogą mieć większy dlatego ograniczenie ich do 0-1 nie jest imo głupie.
Zakaz triplowania specjali a psy do max 6 modeli w oddziale.
Rare to wiadomo, zakaz dublowania.

Pozostaje jeszcze kwestia BSB, giftów, ikon, reszty bohaterów ale nad tym skupie się później jeśli było by zainteresowanie tym tematem.
A może ktoś sam coś od siebie doda :wink:

Awatar użytkownika
Kensiorek
Chuck Norris
Posty: 497

Post autor: Kensiorek »

demony na Soc najlepiej spisywaly sie kiedy byl tam tylko jeden - dwoch bogow. Z calym panteonem niedalo sie grac poprostu pomijajac fakt ze zwykle niemozna bylo wystawic juz 3 bogow bo pk sie konczyly.

Dla tych co maja czas poszukac niezadowolenie z tego totalnego miszmaszu pojawily sie jeszcze przed wyjsciem booka. Dziwne wydaje mi sie co innego. W takim imperium nikt za niefluufowe nieuwaza i w BP nie proboje przycinac faktu ze w armi jest kawaleria maszyny a niema np inzynierow. W demonach wedlug nowego fluffu wszyscy bogowie ida do boju zgodnie walczac ze soba co najwyzej na pustkowiach.
Jak powiedzial ktos na forum demonow chieliscie 4 armi demonow dostaliscie jedna a chyba zadnego innego przeciwnika nie zmusza sie aby gral 1/4 swojej armi.


Proba stworzenia armi na jednym bogu moze miala by sens gdyby bylo ich mniej a tak mamy ich az 4 kazdy z o innej specialnosci .Czysta armia khorna rozbija sie o dowolna armie z odrobina magi. Slaanesh mimo ze szybki brak mu powera i znowu obrony magicznej itd itd.


Stworzenie dobrego bp do tej ksiegi jest bardzo trudne nawet ze niemozliwe. Chyba zadna inna armia nie jest zmuszana do wystawiania zawsze generala na smoku a to zawsze jest sila.
Bardzo jestem ciekawy Lizakow gdzie pewnie ta sytuacja zostanie powtorzona jak dostana nakaz wystawiania zawsze slaana.


Przezywalnosc jednostek demonow tez nie jest jakas fantastyczna co rekompensuje przynajmniej w czesci ich dosc dobre zasady. Bylo by duzo latwiej gdyby 90% obrony anymagicznej nie nalezala do Tzeencha a 90% jednostek uderzeniowych do khorna.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

demony na jednym bogu są imo beznadziejne dla graczy grający nimi jak i przeciwko nim...
powód: jest zbyt malo jednostek danych bogów, po jednym corze, 2 z furiami, po jednym rarze, po jednym specialu (tak?) nudne jak flaki z olejem by to bylo.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Rainhold
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Rainhold »

Pisząc o 1/4 armii zapominasz, że gdyby była możliwość łączenia DoC, WoC i Bestii wszystko byłoby wspaniale.

Awatar użytkownika
Kensiorek
Chuck Norris
Posty: 497

Post autor: Kensiorek »

Rainhold pisze:Pisząc o 1/4 armii zapominasz, że gdyby była możliwość łączenia DoC, WoC i Bestii wszystko byłoby wspaniale.
GW z tego sie wycofal. Wielkie Demony zawsze beda poszkodowane przez fluff :) Albo sa za slabe i Bloodzia ktorego na kartach ksiazki cala banda bohaterow zabija FARTEM po 30 stronach walki w WFB ginie w 1 turze albo po dopakowaniu okazuja sie za tanie.

Wielki demon powinien kosztowac tak jak kiedys 700pk i jego wziecie rozwazac mozna w bitwach na 2700 lub wiecej jednak mialo by to sens tylko gdyby mial bardziej grywalnego zamiennika niz dziesiejszy DP.

Zamiast ciac GD powinno sie "naprawic" DP aby byl jakas alternatywa. Nie mowie o skillach ale o koszcie mozliwosci wziecia magi przez niego i giftow.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Zakaz triplowania specjali a psy do max 6 modeli w oddziale.
Czy to coś zmienia? Czy demony wygrywają dzieki wagonom po 15+ psów?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
^Karpiu^
Kretozord
Posty: 1614
Lokalizacja: Nowa Huta

Post autor: ^Karpiu^ »

hehe raczej slaby pomysl dla mnie.
demony sa ogolnie powerna armia ale deje sie im wklepac jak dla mnie pomysly na przyciecia sa malo trafione. Dla mnie to regularna Armia z ktora trzeba sobie radzic i tyle.
Zamiast wymyslac przyciecia latwiej bedzie wymyslec calego nowego booka.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

W demonach najgorsze jest to, że nie maja alternatywy. W praktyce od razu widać - spośród jednostek i herosów co warto uzywać. I tu jest ten popieprzony problem...

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Jankiel pisze:
Zakaz triplowania specjali a psy do max 6 modeli w oddziale.
Czy to coś zmienia? Czy demony wygrywają dzieki wagonom po 15+ psów?
Chodzi mi o to że bez żadnych ograniczeń znajdą się tacy co wypełnią wszystkie specjale oddziałami psów. Bitwy oczywiście nie wygrywają same psy ale mają pomoc innych oddziałów które świetnie je asekurują. Zakaz dublowania specjali w demonach jest za dużym ograniczeniem. Są naprawdę fajne psy, użyteczny oddział konnych demonetek, i screamery z nurglingami na które szkoda kasy wydawać.
Nigdy nie testowałem wagonu składającego się mniej więcej z 15 psów, nawet takiego nie spotkałem. Uważam natomiast że oddział 7 modeli za ich koszt pkt to bardzo dużo.

Awatar użytkownika
^Karpiu^
Kretozord
Posty: 1614
Lokalizacja: Nowa Huta

Post autor: ^Karpiu^ »

Ej no przepraszam Nurglingi sa calkiem przyjemna jednosta jak dla mnie. Pozatym osobiscie nie rozumiem narzekac na pozostale Cory i speciale. Ja osobiscie uzywam Demonetek i calkiem fanie sie sprawdzaja.
Chcialbym kiedys zobaczyc taki wagon 15 psow ladnie sie bedzie strzelac do tego :]

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

Ja w ogóle nie rozumiem tego typu dyskusji... Co one wnoszą?

Zgadzam się tutaj ze zdaniem Kensiorka, że w demonach nie ma wiele możliwości składania ich, po prostu od razu widać czym da sie grać, a czym średnio. Przesadne ograniczanie po prostu robi z tego armie niegrywalną.
BP-R który wszedł dla wszystkich armi jest IMO dobry, po pierwsze ogranicza wszystkie armie, po drugie jakoś to wszystko wygląda.
Kolejne cięcia nie mają moim zdaniem sensu, bo trochę srednio mi się chce kupować co każdy fantastyczny pomysł inne modele.

Poza tym, da się grać i da się wygrać z demonami, a większość lordów na smoku jest naprawdę bardziej przydatna niż ten stereotypowy blodzio ->choćby star dragon

Zazwyczaj jak wychodzi nowa armia i jest plewna, to każdy ma gdzies wszelkie dyskusje, jak już jednak jest lepsza od naszej to trzeba ją ciąć.
Panowie nie oszukujmy się, każdy chciałby wygrywać turnieje, tylko dlaczego zaden z tych "lords of change" nie zrobi swojego systemu, nie napisze własnej gry i sie w nią nie bawi sam w domu?

GW co chwile wydaje nowe AB i całą gra sie z nimi zmienia, to co teraz jest mocne za pół roku już nie będzie takie.

Podobnie było z Errantry War, kiedy wszyscy narzekali na siłę lancy za 180pts, teraz bretka ma coraz ciężej.

to sum up - jest dobry Balancing Path, jest dobry restricted, to po co dalej myśleć?

Awatar użytkownika
^Karpiu^
Kretozord
Posty: 1614
Lokalizacja: Nowa Huta

Post autor: ^Karpiu^ »

Dokładnie zgadzam się z przedmowca. Gramy w ten system i w jakiś sposób zgadzamy się z tym co podaje nam jego wydawca. Dlatego dla mnie demony są kolejna armia która można grac i grać przeciw niej. Dla mnie każda armia jest grywalną i przeciw każdej armii można grac ale nie należy zapomnieć ze jest to hobby a nie gra o "złote gacie". Balansing path to jedno a przycięcia to drugie. dla mnie granie dwoma regonami flesh houndow czy trzema nie ma różnicy. W końcu wszyscy gramy w tą grę i jest to naszym hobby

ODPOWIEDZ