Proszę o pomoc w wykonaniu rozpiski demonów

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
AeternusJester
Wałkarz
Posty: 60
Lokalizacja: Kraków

Proszę o pomoc w wykonaniu rozpiski demonów

Post autor: AeternusJester »

Witam. Jestem nowy w świecie gry warhammera, kiedyś grałem dawno temu klika razy Chaos Dwarfami ale nie wiele z tego pamiętam.

Zaczynam grać demonami, na razie zbieram armie i sobie ją maluję. Proszę o pomoc w zbudowaniu rozpiski. Gram Tzeenchem i Slaneshem.

Moja wizja armii wyglada tak (na razie podaje bez punktów i bez przedmiotow, bo nie wiem co moge sensownie wybrac):

Lord of Change - wronka

Herald of Slanesh on steed
Herald of Slanesh on chariot
Herald of Tzeench on disc

Core:
15 x demonettes
15x demonnetes
20x pink horrors
6x furie

Special:
7x demonettes on steed

Rare
6x flamers


to są figurki ktorymi dysponuje na dzien dzisiejszy, czy da sie z tego wykminić jakas sesowna armie na 2k?? Chciałbym jeszcze dokupic 2 fiendy. Chcialbym zeby ta armia byla klimatyczna; npewno bede sie trzymal tego ze ma to byc tylko Slaanesh i Tzeench. Zalezy mi na tym zeby to byla szybka armia wspomagana magia, stąd wybór wrony jako generała. Zastanawiam sie jedynie czy da rade oprzeć główną siłe uderzeniową corowych oddziałów na demonetkach?? Czy ta armia nie bedzie szybka ale zbyt miekka przez to??

Bardzo bylbym wdzieczny jesli ktos by mi doradził jakie odziały ewentulanie dokupic, jakie wyrzucic i jakie wziać bannery, itemy itd.


dzieki wielkie i proszę o wyrozumialosc

Ps: proszę się nie czepiać o brak polskich znaków, bo siedze na angielskiej windzie

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »