To moja pierwsza rozpiska VC. Do tej pory grałem O&G, ale znudziło mi się przegrywać i rzucac na psychology, więc się przerzuciłem na VC. Gram tylko z kumplami, więc lista nie musi być morderczo efektywna, ale prosiłbym o wyłapanie jakichś oczywistych błędów i niedoróbek.
Grave Guard muszą zostać z gw, bo tarcze mi były potrzebne dla BK.
1 Vampire @ 190 Pts
The Master: Summon Ghouls
The Arkayne: Dark Acolyte
Black Periapt
Helm of Commandment
1 Vampire @ 200 Pts
The Martialle: Dread Knight
The Courtly: Walking Death
Book of Arkhan
Enchanted Shield
1 Wight King @ 225 Pts
Battle Standard Bearer; Heavy armour; Shield
The Drakenhof Banner
9 Crypt Ghouls @ 88 Pts
1 Ghast
9 Crypt Ghouls @ 88 Pts
1 Ghast
9 Crypt Ghouls @ 88 Pts
1 Ghast
4 Dire Wolves @ 50 Pts
1 Doom Wolf
4 Dire Wolves @ 50 Pts
1 Doom Wolf
8 Black Knights @ 317 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner
1 Hell Knight
18 Grave Guard @ 322 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Barrows
1 Seneschal
1 Varghulf @ 175 Pts
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 72
Total Army Cost: 1793
Wampir czarodziej się chowa w GG albo w Ghulach, ewentualnie ucieka z oddziału przed walką. Wampir rycerz idzie do BK. Wight Lord BSB idzie do Grave Guard.
Moi standardowi przeciwnicy to Chaos, Dwarfs, Wood Elves, rzadko Empire i High Elves.
Z góry dziękuję za ewentualne komentarze.
Vampire Counts 1800 pts
Moje spostrzeżenia:
Nie spełniasz BP+R, ale przy przyjacielskich pojedynkach to kwestia umowy, więc nvm.
Drakenhoff nie ma sensu na GG tutaj, bo GG i tak wstają po 2D6 na turę a za te punkty można kupić dajmy na to banner z hatem i kilku dodatkowych GG, barrows w tym momencie możemy spieniężyć na więcej GG
Wrzuć Hellfire Banner na BK, przyda się przeciw pieprzylasom i wielu innym ścierwom
Wampirowi na koniu dałbym sword of battle zamiast enchanted shielda - save 2+ daje radę, S5 też a dodatkowy atak to niezłe cacko
Nie spełniasz BP+R, ale przy przyjacielskich pojedynkach to kwestia umowy, więc nvm.
Drakenhoff nie ma sensu na GG tutaj, bo GG i tak wstają po 2D6 na turę a za te punkty można kupić dajmy na to banner z hatem i kilku dodatkowych GG, barrows w tym momencie możemy spieniężyć na więcej GG
Wrzuć Hellfire Banner na BK, przyda się przeciw pieprzylasom i wielu innym ścierwom
Wampirowi na koniu dałbym sword of battle zamiast enchanted shielda - save 2+ daje radę, S5 też a dodatkowy atak to niezłe cacko
A ja bym wogole tego wright kinka zamienil na necra z corps cartem i bookiem wysmienita postac do supportu twoich GG z great weaponami A i tak maja stracic eterycznu ruch przez wampira to king im nie potrzebny
Na wood elfy za ty wywalil bym tego wampira z black knightow oddzial BK z ich eterycznym ruchem jest niezbedny do uganiania sie za nimi po lasach
A dwarfy wygrywaja z ta rozpiska na 4+ jednym rollem
Spelleater rune jak stracisz inkantacje na Vampirku z summon ghoul to jestes ugotowany na dwarfy trzeba miec przynajmniej 2 mastery w armi
Pozatym masz za duzo mini maxow ja kna taka magie bardziej optymalna byla by zamiana jednego oddzialu ghouli na zoombiaki wstaja duuuuzo szybciej i jest ich na starcie wecej za te same pkty ;]
Na wood elfy za ty wywalil bym tego wampira z black knightow oddzial BK z ich eterycznym ruchem jest niezbedny do uganiania sie za nimi po lasach
A dwarfy wygrywaja z ta rozpiska na 4+ jednym rollem
Spelleater rune jak stracisz inkantacje na Vampirku z summon ghoul to jestes ugotowany na dwarfy trzeba miec przynajmniej 2 mastery w armi
Pozatym masz za duzo mini maxow ja kna taka magie bardziej optymalna byla by zamiana jednego oddzialu ghouli na zoombiaki wstaja duuuuzo szybciej i jest ich na starcie wecej za te same pkty ;]
Hmm, myslałem że skoro chłopaki maja gw to beda schodzic za szybko i nikogo nie walną z dwuraków, a w oddziale nie ma zadnego hero - mordercy który by nabił cr - dlatego drakenhof + barrows, zeby sam oddział był w stanie zrobic komuś krzywdę.Shyym pisze:Drakenhoff nie ma sensu na GG tutaj, bo GG i tak wstają po 2D6 na turę a za te punkty można kupić dajmy na to banner z hatem i kilku dodatkowych GG, barrows w tym momencie możemy spieniężyć na więcej GG
GG w ogóle nie mają eterycznego ruchu. Co do tego nekro na wózku, fajnie to wygląda w teorii, trzeci caster by magic phase sporo ulepszył, ale jaki on ma Unit Strength? Może korzystać z Look Out Sir, i czy można w niego strzelać osobno nawet jak stoi w oddziale?Madimiel pisze:A ja bym wogole tego wright kinka zamienil na necra z corps cartem i bookiem wysmienita postac do supportu twoich GG z great weaponami A i tak maja stracic eterycznu ruch przez wampira to king im nie potrzebny
Mhm, prawda. Boje się tylko ze sami BK bez wampira nie będą mieli dość pary, żeby złamać średnio silny oddział.Madimiel pisze:Na wood elfy za ty wywalil bym tego wampira z black knightow oddzial BK z ich eterycznym ruchem jest niezbedny do uganiania sie za nimi po lasach
Trochę mnie zmartwiłeś z tymi dwarfami :/ No ale nic nie poradzę już, nie dam rady wcisnąć drugiego castera - wampira w te 1800, poza tym mam juz konnego wampira - knighta model i chciałbym nim pograć.
Dzięki raz jeszcze za komentarze, jeszcze VC nie grałem, więc każda uwaga jest cenna i mile widziana
IMO wraz z 7 edycją i możliwością wskrzeszania kawalerii i GG nie powinno w ogóle być takiego przedmiotu jak drakenhoff, a jeżeli już to nie noszonym przez postać za 75... ale do rzeczy.
Jeżeli już decydujesz się na wystawienie go to opłaca się dać great weapony, bo inaczej gwardia za szybko schodzi.
ale nie wiem czy jeżeli wystawisz na 1800 punktów oddział, za 600, który rusza się 8" to czy:
a) dojdziesz nim gdziekolwiek;
b) ktokolwiek się do niego zbliży;
c) nie zostaniesz zbojkotowany przez kumpli po paru bitwach
jeżeli chodzi o 10-cio osobowe oddziały ghouli to z 1 summon ghouls i 5 kostkami nie wiem czy dasz radę zwiększyć ich liczebność przed walką na tyle by byli bezpieczni.
pozdrawiam
Jeżeli już decydujesz się na wystawienie go to opłaca się dać great weapony, bo inaczej gwardia za szybko schodzi.
ale nie wiem czy jeżeli wystawisz na 1800 punktów oddział, za 600, który rusza się 8" to czy:
a) dojdziesz nim gdziekolwiek;
b) ktokolwiek się do niego zbliży;
c) nie zostaniesz zbojkotowany przez kumpli po paru bitwach
jeżeli chodzi o 10-cio osobowe oddziały ghouli to z 1 summon ghouls i 5 kostkami nie wiem czy dasz radę zwiększyć ich liczebność przed walką na tyle by byli bezpieczni.
pozdrawiam
Piszac o eterycznym ruchu mialem na mysli Black Knightow straca go jesli wsadzisz do nich wampira
Nie mozna strzelac do necra na corps carcie gdy jest w oddziale czy ma look out sira nie wiem bo jak zapytalem to sie tylk oczepili ze zle napisalem sir i nie odpowiedzieli...
Rosja od tego wlasnie sa necromanci z book of arkhan i znajacy popychaczke sami z siebie zeby taki oddzial dochodzil tam gdzie musi a bojkot.. coz...
I dlatego sugerowalem zamiane jednego z trzech oddzialow ghouli na zombie jest ich startowo 20 inkantuje je sie byle czym wrecz nigdy bohaterem ktory ma master bo szkoda kostek a jedne taki Vampir powinien sobie w sam raz poradzic ze wskrzeszeniem dwoch oddzialow
Nie mozna strzelac do necra na corps carcie gdy jest w oddziale czy ma look out sira nie wiem bo jak zapytalem to sie tylk oczepili ze zle napisalem sir i nie odpowiedzieli...
Rosja od tego wlasnie sa necromanci z book of arkhan i znajacy popychaczke sami z siebie zeby taki oddzial dochodzil tam gdzie musi a bojkot.. coz...
I dlatego sugerowalem zamiane jednego z trzech oddzialow ghouli na zombie jest ich startowo 20 inkantuje je sie byle czym wrecz nigdy bohaterem ktory ma master bo szkoda kostek a jedne taki Vampir powinien sobie w sam raz poradzic ze wskrzeszeniem dwoch oddzialow