DE by Xet ( 10.05 Duża aktualizacja )

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3087
Lokalizacja: Rumia

DE by Xet ( 10.05 Duża aktualizacja )

Post autor: Xet »

Siema !
Sprzedałem swoje haje. Poza paroma modelami były tak słabo pomalowane, że aż wstyd było gdzieś z nimi jechać. Pomyślałem, że jak mam je malować w sumie od nowa to pomaluje nową armie.
Mam zamiar zdążyć do 24 maja.
Do pomalowania zostało:
Smok, Bsb, caddy, 20 kuszników, 5 DR , 15 harpii, 12 Cok, hydra, rydwan, 2 bolce 8) trzymajcie kciuki :roll: Do końca maja muszę też napisać mgr :roll:
Jako malarz nie mam dużego doświadczenia. Miałem do tego bardzo długą przerwę. Jako pierwsze pomalowałem cienie. Oto one, chwilkę przed lakierowaniem krylonem.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Całość razem.

Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 10 maja 2009, o 13:44 przez Xet, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4808
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

pdstawki, bardzo fajne. technicznie malowanie wydaje mi się że jest świetnie. Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to kolor włosów, wyglądają jakbyś na czarny podkład odrazu machnoł białą farbe i na tym skończył :? kiepsko to się prezętuje.
gratuluje również odwagi w doborze kolorystyki :wink: , ja bym się na taką nie porwał (jakoś tak mało mi do DE pasuje).
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
max
Dziecię Zarazy
Posty: 1804
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: max »