Wasi Najgorsi Wrogowie i Sposoby na nich
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Wasi Najgorsi Wrogowie i Sposoby na nich
Jestem Ciekawy jacy są wasi najgroźniejsi wrogowie i jakie rozpiski pod nich tworzycie, jakie taktyki stosujecie i czego się najbarziej boicie od wroga oraz jak wam się różne jednostki sprawują a jakie nie na tą armię i jak negujecie jego zalety np:
a)650 pkt - Krasnoludy
Używam przeciw krasnoludom na 650pkt takiej rozpiski... lub ...(itp)
Najbardziej się boje wrogiego np. ostrzału więc wystawiam wielu SH i SW
gdyż pełnią one takie funkcje...
Wogóle nie spłacają mi się rydwany ponieważ...
Na duże klocki Slayerów...
Na organki...
(Itd itp)
b)1500 pkt - Jaszczuroludzie...
Mam nadzieje ,że zrozumieliście o co mi chodzi i, że szanowni zaawansowani gracze podzielą się swoimi uwagami na temat poszczególnych armii z którymi inni gracze mogą mieć problemy i podadzą swoię skomplikowane( ) taktyki
a)650 pkt - Krasnoludy
Używam przeciw krasnoludom na 650pkt takiej rozpiski... lub ...(itp)
Najbardziej się boje wrogiego np. ostrzału więc wystawiam wielu SH i SW
gdyż pełnią one takie funkcje...
Wogóle nie spłacają mi się rydwany ponieważ...
Na duże klocki Slayerów...
Na organki...
(Itd itp)
b)1500 pkt - Jaszczuroludzie...
Mam nadzieje ,że zrozumieliście o co mi chodzi i, że szanowni zaawansowani gracze podzielą się swoimi uwagami na temat poszczególnych armii z którymi inni gracze mogą mieć problemy i podadzą swoię skomplikowane( ) taktyki
Koszmarnie jest być kucharzem na służbie bogów chaosu:
- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy
- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy
a po co podchodzić?
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Luki maj 30 cali a thundererzy tylko 24 kup sobie ze 40
Ja mam problemy z organkami na mniej niż 1000
Ja mam problemy z organkami na mniej niż 1000
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Że też na to nie wpadłemAndrzej pisze:Sam sobie odpowiedziałeś. Organki mają 24 cale zasiegu, a łuki/bolce 30/48. Kup sobie 40/2
Na małe punkty ogólnie chyba gorzej się gra HE a szczególnie z Bretą, Imperium i Dwarfami. Mamy drogie punktowo jednostki i mało nas na stole. Strata jednego klocka jak się ma 3-4 to dużo. WE na małe punkty też są wkurzające, potrafią kitrać się w lesie i zasypywać strzałami (np. taki miły kołczan od którego może zejść cały klocuszek )
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Jestem ciekawy czy dla was Armia Wojowników Chaosu jest jakąś wielką przeszkodą. Jakie macie na nich taktyki i jak niszczycie ich poszczególne jednostki np: jaką rozpiską i taktyką byście zniszczyli lorda na smoku 2xrydwan 1x6 lub więcej oddziałów rycerzy chaosu ze stadem psów i konnych maruderów z zaporą anty magiczną na 2250 itd itp ?
Ogólnie na jakie punkty jak sobie z nimi radzicie?
Ogólnie na jakie punkty jak sobie z nimi radzicie?
Koszmarnie jest być kucharzem na służbie bogów chaosu:
- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy
- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy
viewtopic.php?p=399351#p399351
Bardzo dobra rozpa na WoCh. Ewentualnie można zamienić DP na 2x7 SM. Taktyka: smokiem szchować jego konnice i smoka, WL przyjmują na klate rycerzy (zredukowanych do 4-5 przez bolce), łucznicy z bolcami najpierw zabijają śmiecie, potem koncentrują się na smoku i konnicy. WoCh to nie jest trudny przeciwnik dla HE, chyba że wystawi się na full magii. No, ale to to już zupełnie inna historia
Bardzo dobra rozpa na WoCh. Ewentualnie można zamienić DP na 2x7 SM. Taktyka: smokiem szchować jego konnice i smoka, WL przyjmują na klate rycerzy (zredukowanych do 4-5 przez bolce), łucznicy z bolcami najpierw zabijają śmiecie, potem koncentrują się na smoku i konnicy. WoCh to nie jest trudny przeciwnik dla HE, chyba że wystawi się na full magii. No, ale to to już zupełnie inna historia
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
2250 - Orki & Gobliny
Bardzo trudny przeciwnik ze względu na multum bolców, doomdiverów i static CR.
W pierwszej kolejności należy wyeliminować fasty i maszyny. Kitrać smoka do czasu zdjęcia maszyn, ewentualnie używać zionięcia do panikowania śmieci. Z niskim Ld jest to dla Orków problem.
Z łuczników zdejmować fasty i takich ustawić żeby osłaniali bolce. Pamiętać o zarzucaniu Drain Magic bo magia zielonych może zrobić rzeźnię. No i najważniejsze, pamiętać o tym, że generał orkowski może zadeklarować Waagh.
2250 - Wood Elves
Najgorszy, obok Demonów, przeciwnik z jakim mogłem się zmierzyć ( regularnie mój oponent bierze rozpiskę z dwoma biegaczami i wardem na 3+, jest to udręka). Generalnie nawet na smoku należy zagrać defensywnie. Najlepiej opuszczona flanka tak żeby przeciwnik nie mógł Cię otoczyć. Na magu z seerem można zaryzykować wzięcie kometki tak żeby czarodzieje leśniaków nie kitrali się pojedyńczo w lesie ale z oddziałami. Dobrym wyborem jest też Lore of Beast. Bolce z tyłu, tak żeby łucznicy nas nie wystrzelali, da nam to początkową przewagę przy ostrzale.
Generalnie ciężko jest coś ugrać bo poza Treemanem leśniaki nie mają jednostki która mogłaby zwrócić koszt punktowy smoka.
2250 - Dark Elves
Żeby obejść Ring of Hotek bierz jakiś Lore co ma niski casting value (i wtedy rzucasz w przeciwnika czary na dwóch kościach, daje to "tylko" 16 procent szans na miscasta przy Hoteku) a jednocześnie może być skuteczny lub taki który oddziaływuje na Twoje jednostki, ja polecałbym następujące Lory (Shadow- Creeping Death, Unseen Lurker; Beast- Beast Cowers, Wolf Hunts, Crow's Feast). Najczęściej DE biorą Hydrę więc ustawia się bolce przy krawędzi rozstawienia tak żeby maksymalnie wykorzystać przewagę zasięgu ostrzału. Jeśli są scouci warto jedną jednostkę ustawić tak żeby już w pierwszej turze nie mieć ich w swojej strefie rozstawienia.
Zlikwidowanie Harpii i DR to priorytet. Potem można zająć się resztą. Gwardia bardzo ładnie składa się od Smoka w walce lub od jego zionięcia. No i koniecznie pamiętać o przerzutach psychologii.
Bardzo trudny przeciwnik ze względu na multum bolców, doomdiverów i static CR.
W pierwszej kolejności należy wyeliminować fasty i maszyny. Kitrać smoka do czasu zdjęcia maszyn, ewentualnie używać zionięcia do panikowania śmieci. Z niskim Ld jest to dla Orków problem.
Z łuczników zdejmować fasty i takich ustawić żeby osłaniali bolce. Pamiętać o zarzucaniu Drain Magic bo magia zielonych może zrobić rzeźnię. No i najważniejsze, pamiętać o tym, że generał orkowski może zadeklarować Waagh.
2250 - Wood Elves
Najgorszy, obok Demonów, przeciwnik z jakim mogłem się zmierzyć ( regularnie mój oponent bierze rozpiskę z dwoma biegaczami i wardem na 3+, jest to udręka). Generalnie nawet na smoku należy zagrać defensywnie. Najlepiej opuszczona flanka tak żeby przeciwnik nie mógł Cię otoczyć. Na magu z seerem można zaryzykować wzięcie kometki tak żeby czarodzieje leśniaków nie kitrali się pojedyńczo w lesie ale z oddziałami. Dobrym wyborem jest też Lore of Beast. Bolce z tyłu, tak żeby łucznicy nas nie wystrzelali, da nam to początkową przewagę przy ostrzale.
Generalnie ciężko jest coś ugrać bo poza Treemanem leśniaki nie mają jednostki która mogłaby zwrócić koszt punktowy smoka.
2250 - Dark Elves
Żeby obejść Ring of Hotek bierz jakiś Lore co ma niski casting value (i wtedy rzucasz w przeciwnika czary na dwóch kościach, daje to "tylko" 16 procent szans na miscasta przy Hoteku) a jednocześnie może być skuteczny lub taki który oddziaływuje na Twoje jednostki, ja polecałbym następujące Lory (Shadow- Creeping Death, Unseen Lurker; Beast- Beast Cowers, Wolf Hunts, Crow's Feast). Najczęściej DE biorą Hydrę więc ustawia się bolce przy krawędzi rozstawienia tak żeby maksymalnie wykorzystać przewagę zasięgu ostrzału. Jeśli są scouci warto jedną jednostkę ustawić tak żeby już w pierwszej turze nie mieć ich w swojej strefie rozstawienia.
Zlikwidowanie Harpii i DR to priorytet. Potem można zająć się resztą. Gwardia bardzo ładnie składa się od Smoka w walce lub od jego zionięcia. No i koniecznie pamiętać o przerzutach psychologii.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Jak dla mnie najgroźniejszym przeciwnikiem(turniejowym) dla HE są VC i TK. Obie te armie są straszliwie żywotne i strasznie ciężko jest coś zabić. VC dodatkowo mają wrighty, i nawet jak mamy smoka z magicznymi atakami, to nie możemy całą gre ich szachowac. A w rozpach TK są zawsze conajmniej 3 skorpy + swarmy, więc w 3 turze nie mamy bolców. Jest to o tyle irytujące, że kompletnie nie ma jak się przed tym bronić. Na DMP będę unikać tych armii jk ognia
@Embir
Nie wydaje mi się, żeby WE były grożne dla HE. Zależy to w dużej mierze od terenu, ale jak są na stol 2 lasy + les WE, to są spokojnie do pojechania. Tylko trzeba mieć 4 bolce by mieć powera w strzelaniu. Smokiem lecisz do przodu i nie pozwalasz WE dotrzeć do bolców i nawalasz do wszystkiego co się rusza. Mój najgorszy wynik z WE to 10:10 z Paraszczakiem na Draconie
@Embir
Nie wydaje mi się, żeby WE były grożne dla HE. Zależy to w dużej mierze od terenu, ale jak są na stol 2 lasy + les WE, to są spokojnie do pojechania. Tylko trzeba mieć 4 bolce by mieć powera w strzelaniu. Smokiem lecisz do przodu i nie pozwalasz WE dotrzeć do bolców i nawalasz do wszystkiego co się rusza. Mój najgorszy wynik z WE to 10:10 z Paraszczakiem na Draconie
Co możecie mi poradzić walcząc przeciwko Wampirom i czego mam unikać, w co zaatakować, czy mam się czegoś bać smokiem i czy mając smoka i 4xbolec to czy nie lepiej smoka chować z tyłu i użyć go do kontrszarży?
Koszmarnie jest być kucharzem na służbie bogów chaosu:
- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy
- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy
Na pewno weź AoL na smoka, oraz Lion standard i Banner of ballance.
Użycie smoka zależy od ilości popychaczek na magach VC. Jak jest więcej niż jedna, wtedy bardzo uważaj i trzymaj się z daleka od każdej piechoty i wilków z czempem. Wtedy chowasz smoka z tyłu i robisz kontrszarże.
Użycie smoka zależy od ilości popychaczek na magach VC. Jak jest więcej niż jedna, wtedy bardzo uważaj i trzymaj się z daleka od każdej piechoty i wilków z czempem. Wtedy chowasz smoka z tyłu i robisz kontrszarże.
Drodzy użytkownicy forum mam do was pytanie - jakie macie sposoby na Lizaki, jakie jednostki bierzecie a jakie nie oraz jakie taktyki stosujecie? Czy lepszy jest Lord na Star Dragonie ”Puszka” czy Arcymag z Book of Hoeth. Czy lepiej grać na DP i 4xBolec Star Dragon czy na Minimum bohaterów i max piechoty? Czekam na odpowiedź.
Koszmarnie jest być kucharzem na służbie bogów chaosu:
- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy
- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy
Przeciw VC bardzo dobrze sprawdzają się Lion Charioty. Są odporne na strach a dodatkowo w turach po szarży mają dużą siłę uderzenia - to ważne jeśli chcesz posypać ożywieńców. Poza tym jeśli już stricte nastawiać się na wampiry to pomyślałbym o Dragonhorn. Za 25pkt możesz być prawie pewny, że kluczowe szarże w grze nie zostaną zniweczone przez oblany test strachu lub terroru.Zelgadis pisze:Co możecie mi poradzić walcząc przeciwko Wampirom i czego mam unikać, w co zaatakować, czy mam się czegoś bać smokiem i czy mając smoka i 4xbolec to czy nie lepiej smoka chować z tyłu i użyć go do kontrszarży?
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Drodzy Użytkownicy forum czy możecie się podzielić z innymi swoimi uwagami do armii Lizardmenów i naszych plugawych niechcianych braci z Nagharoth.
Koszmarnie jest być kucharzem na służbie bogów chaosu:
- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy
- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy