Lone slann
Moderator: Ziemko
Lone slann
Tak jakos wpadl mi ostatnio pomysl na lone slanna , nie jest to to samo co w 6ed , kiedy taki build dawal rade po calosci, ale ten powinien mimo wszystko tez sobie w miare niezle radzic.
Jak zwykle smoki i bloodzie sprawiaja, ze podnosi sie nam adrenalina, ale wydaje mi sie, ze przy dobrych rozkminach mozna z nimi tez powalczyc na rowni
1 Slann Mage-Priest @ 500 Pts
General; 3 Discipline; Magic Level 4; Battle Standard
# Harrowing Scrutiny [0]
# Focused Rumination [0]
# Higher State of Consciousness [0]
Cupped Hands of the Old Ones [45]
Divine Plaque of Protection [30]
Dispel Scroll [25]
1 Skink Priest @ 390 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
1 Ancient Stegadon with Engine of the Gods @ [290] Pts
1 Skink Priest @ 395 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25]
Plaque of Tepok [15]
1 Ancient Stegadon with Engine of the Gods @ [290] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
10 Skinks @ 50 Pts
4 Terradon Riders @ 120 Pts
4 Terradon Riders @ 120 Pts
5 Cold One Cavalry @ 175 Pts
4 Kroxigors @ 220 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 7
Models in Army: 72
Total Army Cost: 2250
Jak zwykle smoki i bloodzie sprawiaja, ze podnosi sie nam adrenalina, ale wydaje mi sie, ze przy dobrych rozkminach mozna z nimi tez powalczyc na rowni
1 Slann Mage-Priest @ 500 Pts
General; 3 Discipline; Magic Level 4; Battle Standard
# Harrowing Scrutiny [0]
# Focused Rumination [0]
# Higher State of Consciousness [0]
Cupped Hands of the Old Ones [45]
Divine Plaque of Protection [30]
Dispel Scroll [25]
1 Skink Priest @ 390 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
1 Ancient Stegadon with Engine of the Gods @ [290] Pts
1 Skink Priest @ 395 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25]
Plaque of Tepok [15]
1 Ancient Stegadon with Engine of the Gods @ [290] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
10 Skinks @ 50 Pts
4 Terradon Riders @ 120 Pts
4 Terradon Riders @ 120 Pts
5 Cold One Cavalry @ 175 Pts
4 Kroxigors @ 220 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 7
Models in Army: 72
Total Army Cost: 2250
Slann z 4 czarami, czy mylę nazwy mocy? Bo jeśli z 4 czarami, to jakoś nie wiem... Nie przemawia do mnie, przy odpowiednio niefartownym rzucie mamy model za 500pkt, który poza aspektem świetnej psychologii reszty armii, zdziała niewiele... O fakcie, że bladź przemiela go w 1-2 tury kombatu nie wspominam, no ale już cała w tym cwaniacka lizardmeńska głowa, żeby albo nie doleciał, albo nie dożył
Kroxy się sprawdzają? Niby pornoimperium straciło na popularności, coś innego jeszcze robi im taką krzywdę?
I jak to się ma do BP, mieści się?
Generalnie ciekawa rozpa, choć nie całkiem do mnie przemawia, raportuj Ziemko zaraz, jak zrobisz jakie playtesty
Kroxy się sprawdzają? Niby pornoimperium straciło na popularności, coś innego jeszcze robi im taką krzywdę?
I jak to się ma do BP, mieści się?
Generalnie ciekawa rozpa, choć nie całkiem do mnie przemawia, raportuj Ziemko zaraz, jak zrobisz jakie playtesty
Nie ma calego lora - jak to sie mowi - ryzyk fizyk, jakies czary do rzucania na pewno bede mial , mimo wszystko wole chyba 4 czary niz brak dorzucania kosci. Jesli chodzi o limit PD i DD idealnie sie miesci - dlatego nie ma calego loru i jeden szaman ma 1 level (ale za to 2 czary Jasne, ze blodziu mieli zabke jak chce , ale czego on nie mieli jak chce ?
Kroxy eksperymentalnie - wlasnie ze wzgledu na porno imperium, ktore wraca coraz bardziej do lask - jak sie nie sprawdzi to wejdzie pewnie druga kawaleria i moze kohorta.
Kroxy eksperymentalnie - wlasnie ze wzgledu na porno imperium, ktore wraca coraz bardziej do lask - jak sie nie sprawdzi to wejdzie pewnie druga kawaleria i moze kohorta.
Damn myslalem, ze focused rumination zabiera 1 kostke... Echhh spieprzylo mi to pomysl na rozpe...
Teraz pytanie czy dorzucanie zamienic na caly lore czy zmniejszyc lore u drugiego szamana i dac dorzucanie czy olac obie moce i zrobic po prostu obu priestow level 2... Co myslicie?
Teraz pytanie czy dorzucanie zamienic na caly lore czy zmniejszyc lore u drugiego szamana i dac dorzucanie czy olac obie moce i zrobic po prostu obu priestow level 2... Co myslicie?
Mowisz, ze niegrywalne? Masz doswiadczenie w tej dziedzinie? Nikt tak nie gral to nie oznacza, ze jest to niegrywalne... Echhh Ci powtarzajacy schematy zwolennicy zaby z TG i cannonow...
Po to sie mu daje warda na 2 i eterycznosc... Zeby grac lone slannem trzeba miec skilla - gralem nim pol 6ed i wiem jak to robic. Jedynie nie wiem jak ogarnac kwestie ograniczen magii w BP.
Jeżeli nie dajesz full magii, to polecamzrezygnować z łapek miscastowych i spróbować żabkę w połączeniu z war drumami. robi się bardzo mobilna, łatwiej się jej ukryć. jak dodać do tego bsb+ war banner, to robi śię całkiem miło. testowałem to parę razy i taka gra daje spro radości. daj znać jak wypróbujesz kroxy, bardzo mnie ciekawi jak sie sprawdzą.
Jak już ryzyko, to może zostawić żabie czrowanie? cały lore, dodatkowa kość, eteryczność i terror. przy war drumach i bsb z war bannerem dosyć łatwo omijać większość zagrożeń.
Jak już ryzyko, to może zostawić żabie czrowanie? cały lore, dodatkowa kość, eteryczność i terror. przy war drumach i bsb z war bannerem dosyć łatwo omijać większość zagrożeń.
Tylko ciagle rozchodzi sie tu o moce jakie mam wziac , juz sie nie mieszcze w limicie. War drumy to nie za lapki , ale ewentualnie za ward na 2+. Tylko wtedy zaba ginie w sekunde od magicznych pociskow czy magicznych maszyn krasiowych
może rzeczywiście zamienic dorzucanie kostki na cały lore. wtedy żaba puszcza co prawda średnio 2 czary na turę, ale masz pewność, że w kluczowym momencie nie zabraknie ci najważniejszego zaklęcia. co do warda na 2+, to pociski nie sa az takie straszne, bo masz niezlą antymagię, gorzej z maszynami. może jakaś większa kohorta do look out sir na pierwsze chwile bitwy, dopóki maszynki jeszcze istnieją (chociaż dobry gracz nie da sobie tak łatwo zdeptać parku)?
war drum to moim zdaniem jednak must have na samotnej żabie.
btw, może jakiś mały kowboj na CO? nawet tania wersja ze spearem za 117 p. daje ciekawe możliwości taktyczne
generalnie rozpa bardzo fajna, czekam z niecierpliwością na wyniki testów, bo niezmiennie uważam, że lone slann ma potencjał. poza tym ileż można na templach pykać? benedyktyn by się znudził.
war drum to moim zdaniem jednak must have na samotnej żabie.
btw, może jakiś mały kowboj na CO? nawet tania wersja ze spearem za 117 p. daje ciekawe możliwości taktyczne
generalnie rozpa bardzo fajna, czekam z niecierpliwością na wyniki testów, bo niezmiennie uważam, że lone slann ma potencjał. poza tym ileż można na templach pykać? benedyktyn by się znudził.
Wszystko jest do przetestowania - rzeczywiscie drumy to niezla opcja - niby niezla antymagia, ale pamietaj, ze cos zawsze bedzie wchodzic...
dobra źle się wyraziłem na pewno słabasz...Ziemko pisze:Mowisz, ze niegrywalne? Masz doswiadczenie w tej dziedzinie? Nikt tak nie gral to nie oznacza, ze jest to niegrywalne... Echhh Ci powtarzajacy schematy zwolennicy zaby z TG i cannonow...
choć może nie koniecznie
Plusy lone slanna :
-można go kitrać w lasku i z telepatii castować czary
-mamy czwartego speciala co nam daję 3 terki ew. 2 kawy ( wedlug mojego shematu grania )
-oszczędzamy 350 pkt
więcej plusów nie pamiętam
Więc minusy:
- trzeba mu dać coś co uodporni go na terror i strzały
co daje nam mniej pkt na moce bardziej przeznaczone do czarowanie takie jak dodatkowa kość lub/i znajomość całego lora
PS jak coś mi przyjdzie go glowy to dopisze
2 PS to co zawarłem w tym poście to rozważania głównie teoretczyne może w środę sprubuje na lone slanie
Ostatnio zmieniony 18 lis 2009, o 11:38 przez eddie, łącznie zmieniany 2 razy.
Tu nie chodzi o to, ze tracimy moce na czarowanie kosztem tych defensywnych - tu boli nas BP i kosci magii. Naprawde nie wiem jak z tego wybrnac...