kilka pytań początkującego 2

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Re: kilka pytań początkującego 2

Post autor: Byro »

Shino, o co CI chodzi z tym greenskins? Przecież Ancestral Grudge jasno definiuje, na które jednostki krasnoludy mają hate.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Byro pisze:Shino, o co Ci chodzi z tym greenskins? Przecież Ancestral Grudge jasno definiuje, na które jednostki krasnoludy mają hate.
Zmyłka z Army Buildera :)

Awatar użytkownika
Fanatic
Chuck Norris
Posty: 468

Post autor: Fanatic »

Unit z random movement może wylecieć za stół?Taki np fanatyk?I ewentualnie czy może wrócić?
Obrazek

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3445
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

To różnie bywa, niektóre jednostki zatrzymują się cal od krawędzi, inne, jak fanatycy, wypadają poza stół i tam zostają.
Obrazek
"Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia."
~Warren E. Buffett

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

A czy doom diver może wrócić?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Praktyka jest taka że templete przepada dopiero jak jego środek wyleci za stół tak więc doom diver nie wraca.

Random movement panujące nad swoim kierunkiem nie może wypaść za stół zatrzymuje się cal od, fanatycy giną.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Byro pisze:Shino, o co CI chodzi z tym greenskins? Przecież Ancestral Grudge jasno definiuje, na które jednostki krasnoludy mają hate.
wiem. Chodzi o to, ze niegdy nie bylo zasady greenskins i nie ma nigdzie zmieny booka a wiec i zmiany tej zasady

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Pytanie 1: rzucam bramę Tzeentcha na Slaanna, który jest w odległości 3 cali od oddziału saurusów. Wypada S12. Zgodnie z zasadami przyjętymi na turniejach dostaje żaba look out, w związku z tym zostaje wessany cały oddział saurusów, czy tylko jeden model z nich?

Pytanie 2: Czy od wciągania w bagno Nurgla jest look out sir? Test I, potem test AS, potem usuwanie modelu.

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

1. Jak podasz wording to Ci powiem.

2. Nie ma LoS, ta zasada została dodana do niektórych czarów na niektórych turniejach, bagno chyba nigdy nie miało jej dodanej.

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

"Pick a enemy unit. If that unit is within 24" of the caster, it takes 2d6 hits at a Strength of 2d6. If an 11 or 12 is rolled for determining the spell's Strength value, remove the target unit (and accompanying characters) from play as it is whisked into Realm of Chaos."

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Tylko 1
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

Imho caly oddzial
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Ale zasada LoS mówi, że amiast pierwotnego celu obrywa pojedynczy model, a nie cała jednostka. Ale sytuacja faktycznie ciekawa.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

ok, ale w opisie czaru pisze "(and accompanying characters)" co imho w tym wypadku odnosi sie do calej reszty modeli oddzialu.
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Problem jest taki że look outa kulasz na każdego hita osobno, wciągnie Ci zarówno slana jak i oddział. Nawet gdyby to były tylko pojedyncze modele z oddziału i tak by się nie opłacało.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Jeden model. House rule ETC.

Awatar użytkownika
Fumijako
Falubaz
Posty: 1171
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Fumijako »

Brama wciąga cały oddział z bohaterami, chyba , że na turnieju jest dopisek do LOS , że na bramę jest również to wtedy pada wszystko poza bohaterem, chyba , że 1 wykulasz

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

A co, jeżeli oddział ma ten ogrzy banner z przerzucaniem czaru na oddział obok? Bohater zdeje los, czar wchodzi w oddział, a oddział na 2+ przerzuca go z powrotem na herosa? :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5678

Post autor: Afro »

nie, wtedy zgodnie z wordingiem banneru, jeśli nie ma już innego celu, czar przepada ;)
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Fumijako
Falubaz
Posty: 1171
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Fumijako »

No i pierw jeśli dobrze mi się wydaje jest przenoszony czar na następny oddział, a dopiero potem rzuty na trafienia i siłę

Zablokowany