Jak zanihilować Abominację?

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dziekan
Chuck Norris
Posty: 536
Lokalizacja: W-wa

Jak zanihilować Abominację?

Post autor: Dziekan »

Czy ktoś ma uniwersalny sposób na zniszczenie tego Monstrum? Tak grając na 1000 pt.? Mi się nie udało, dlatego pytam, czy jest jakiś sposób. Wykluczając Mengile i takie tam.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Bolce.

GoblinNadGobliny
Mudżahedin
Posty: 324

Post autor: GoblinNadGobliny »

katapulta.
Obrazek

Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Havelock »

Dyskusja prawdziwych orkowych generałów :mrgreen:
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

najlepsze są Mengile :lol2: :wink:
Dziekan no proszę Ty tak poważnie :?: :P - z Abomką problem mają armie bez strzelania - bolce + katapka powinna spokojnie dać radę nieduży problem może powstać jak wstanie :mrgreen:

pozdro,
Ż.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

po tym jak na DMP widzialem 11 regeneracji z rzedu w VC to mam mieszane uczucia odnosnie odstrzelenia pit hella.

ale generalnie lepiej unikac HtH...chyba ze wchodzimy na 1-2 W i mamy gdzies w poblizu zbroje.

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

quas pisze:po tym jak na DMP widzialem 11 regeneracji z rzedu w VC to mam mieszane uczucia odnosnie odstrzelenia pit hella.
Ja widziałem 2 zdane regenki na 9 kościach... Na moich trollach :) Stąd wniosek - różnie z tym bywa :)
Generalnie najlepiej trafić centralnie z katapulty i rzucić 6 ran po oblanej regence :) Zawsze się sprawdza jeśli kości współpracują :)
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Abominacje sie odstrzeliwuje, odmagowuje - nawet łatwiej niz z hydra bo hoteka nie bedzie ;) Unikac wali chyba ze jest na ostatniej ranie i mamy szanse ja zabic - bo jak odda bedzie krucho.

Awatar użytkownika
Dziekan
Chuck Norris
Posty: 536
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Dziekan »

A Storm Banner? Strzelanie, to tak średnio przy tym wychodzi. A magii dobrej nie będę miał, bo gram zwykle tylko na gostkach ze Scrollami. :roll:

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

to pora uwzglednic fakt pojawienia sie skavenow w rozpisce #-o

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5678

Post autor: Afro »

Jako gracz skaveński powiem Ci, że z goblinami abominację bolą maszyny. Wiadomo, że nie zawsze się przebiją, ale jak już przejdą, to multiplikacja ran boli. Możesz też spróbować oddalić ją od BSB i złamać w walce (ale to jest 'long shot' jak mówią nasi bracia zza oceanu ;) )
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Abominacja nie jest taka straszna, dopóki jest tylko jedna
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Jak mamy storma odpalonego to przykro sie robi. Ale co nam zostaje. HtH jest jak dla mnie dla największych farciarzy/lodołamaczy, którzy ja pożrą alobna dobitkę. Na małe pkt. abomka jest koszmarna moim zdaniem.
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...

Awatar użytkownika
Dziekan
Chuck Norris
Posty: 536
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Dziekan »

Szemkel pisze:Na małe pkt. abomka jest koszmarna moim zdaniem.
To prawda! Na małe punkty jest to rzecz nie do przepchnięcia! Ostatnio regimentem 30 Gobosów trzymałem Abomkę 3 tury. Potem był fear outnumber. Z czego przez dwie tury przegrywała combat z moim statikiem. Ale 8 LD ze Stubbornem! Kto to do k... nędzy wymyślił!

Kurcze wymyślmy coś, bo spać po nocy nie mogę. :roll:

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Szarża oddziałem orków z savego orc shamanem ze skull wand of kaloth i collar of zorga? Dla savage orc great shaman dodatkowo jeszcze bigged's kickin' boots

PS. Przypominam uściślenie:
Jeśli abominacja zginie w wypadku zagonienia (czy też w wypadku wejścia w impassable terrain w trakcie ucieczki, od efektu 11-12 z czaru infernal gateway i innych przykrości, które nie zadają ran, ale po prostu zdejmują model) nie rzucamy D6 by sprawdzić, czy wstanie - po prostu jest usuwana z gry.
- więc śmierć, za pomocą skull wand of kaloth byłaby całkiem wygodna...

PS.2. Łączymy to z "The Pipes of Doom" + ewentualnie "Horn of Urgok" - i po prostu staramy się zalać abomkę testami Ld. 8 to nie aż tak dużo i kiedyś go się nie zda.

PS.3. No i zawsze w pobliżu bohater z shinguards of sneaky shino

Łączymy to wszystko/większość i powinno pójść.
Ostatnio zmieniony 24 lut 2010, o 22:25 przez Mac, łącznie zmieniany 2 razy.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Ugadać się na honorowe 17-3 i pójść z graczem skaveńskim na piwo.

Tak na poważnie, wbić się hoppersami od boku i czymś od przodu. Stubborn na 8 nie czyni dominacje niewrażliwą na breaki.

Awatar użytkownika
Dziekan
Chuck Norris
Posty: 536
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Dziekan »

Mac pisze:Szarża oddziałem orków z savego orc shamanem ze skull wand of kaloth i collar of zorga? Dla savage orc great shaman dodatkowo jeszcze bigged's kickin' boots.
To jest trochę głupie złożenie szamana. Koncepcja może i cwana, ale to trochę za dużo punktów kosztuje. Ale ok. Na większe punkty ujdzie. Ale na mniejsze, takie jak 1000? Tu już nie ma super uber opcji. = /

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Na małe punkty, takie jak 1000, to i magii za dużej nie uświadczysz u wroga (no chyba, że jest "anty" i gra na "klimatycznym" dowództwie magów*), więc savage orc shaman spełnia wystarczająco swoją rolę oferując nam dodatkową kość dispela (przy czym jest tani - 70+45=115pkt.). Zakładamy w końcu, że i tak sobie nie poczaruje.

Widać, że oddziałem, możesz utrzymać abomkę nawet 3 tury i to powinno wystarczyć. Do tego oddziału wstawiasz tego shamana z różdżką, collarem (ten zaoferuje ochronę, przed śmiercią szamana, by ten mógł przynieść śmierć abomce), 2 atakami trafiającymi na 4+ i czekasz aż przeciwnika nie zda LD. Pamiętaj wystarczy trafić, nie trzeba ranić (ranisz dopiero normalnie, jak przeciwnik zda LD).

*Oczywiście nie mówię, że zawsze armia jest nieklimatyczna, gdy jest dowodzona przez maga. Są pewne wyjątki typu armia HE kreowana na Saphery itp.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

no chyba, że jest "anty" i gra na "klimatycznym" dowództwie magów*
Ale ty jesteś człowieku uprzedzony do magów, co w nich nieklimatycznego? No tak, zapomniałem. Grasz armia BEZ magów. Magowie i magia to esencja Warhammera. Bez nich i nich gralibyśmy w nudnego historicala.
A armie dowodzone przez magów to nic nadzwyczajnego w warhammerze-> Legiony Tzeentcha, Mroczne Elfy czy Lizardmeni. Magowie to czasem przywódcy społeczności i najwyżsi generałowie. Poza tym, to istnieje jakaś magiczna bariera punktowa, która odgradza "klimatyczność" magów od pg? Ciekawe.

Sorki za offtop.

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Varinastari pisze:
no chyba, że jest "anty" i gra na "klimatycznym" dowództwie magów*
Ale ty jesteś człowieku uprzedzony do magów, co w nich nieklimatycznego? No tak, zapomniałem. Grasz armia BEZ magów. Magowie i magia to esencja Warhammera. Bez nich i nich gralibyśmy w nudnego historicala.
A armie dowodzone przez magów to nic nadzwyczajnego w warhammerze-> Legiony Tzeentcha, Mroczne Elfy czy Lizardmeni. Magowie to czasem przywódcy społeczności i najwyżsi generałowie. Poza tym, to istnieje jakaś magiczna bariera punktowa, która odgradza "klimatyczność" magów od pg? Ciekawe.

Sorki za offtop.
Takie są moje pogląd, może i trochę konserwatywne, ale to już raczej moja sprawa. Dla mnie to wojak jest generałem, mag doradzcą, wsparciem. Zdarza się, że kontrolują działania wojsk, posiadają armię, lecz częściej kontrolują osoby odpowiedzialne za te sprawy, niż same siedzą w tym sami. Dla mnie magowie to takie szare eminencje. Rozumiem, wykazujemy tu brak tolerancji? Nie trzeba się od razu rzucać i brać tego do siebie, swojego zdania i tak nie zmienię.
Nie powiedziałem nigdzie, że magia nie jest integralną częścią warhammera. Jest i uważam to za super aspekt. Ale dla mnie istnieją granice, poza którymi wredny gracz serwuje drugiemu na 1000 punktów 3 magów wypakowanych kostkami magii i czarami... Te armie, które wymieniłeś, jak najbardziej zaliczają się do podanego przeze mnie wyjątku, ale najwyraźniej nie raczyłeś przeczytać do końca postu, za nim napisałeś swojego...
Komentarze ad armia czy ad persona, zostaw sobie na skype'a/pw. Ludzi raczej nie interesują Twoje zdania na temat czyjejś armii, czy czyiś poglądów. End of topic.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

ODPOWIEDZ