Warlord [199]
General;
Heavy Armour;
Shield;
Fell Blade [85]
Talisman of Protection [15]
Warlock Engineer [135]
Supercharged WP Accumulator;
Upgraded Warp-Energy Condenser;
Warp Blades;
Storm Daemon [25]
Warpstone Charm [25]
Warlock Engineer [135]
Supercharged WP Accumulator;
Upgraded Warp-Energy Condenser;
Warp Blades;
Eye of the Horned Rat [25]
Dispel Scroll [25]
Warlock Engineer [135]
Supercharged WP Accumulator;
Upgraded Warp-Energy Condenser;
Warp Blades;
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Warp-lightning Warp Cannon [100]
Plague Censer Bearers 7 [119]
Warplock Jezzail teams 9 [180]
Warplock Jezzail teams 9 [180]
Gutter Runners Tunnelling Team 3 [51]
Poisoned Hand Weapons;
Plague Monks 21 [208]
2ndWeapon;
Standard;
Musician;
War Banner [25]
Clanrats 25 [140]
Standard;
Musician;
Ratling Gun [60]
Clanrats 25 [140]
Standard;
Musician;
Ratling Gun [60]
Clanrats 25 [140]
Standard;
Musician;
Ratling Gun [60]
Night Runners 5 [25]
Night Runners 5 [25]
Night Runners 5 [25]
Poison Wind Globadiers 4 [40]
Poison Wind Globadiers 4 [40]
Clanrat Slaves 24 [52]
Musician;
Total Army Cost: 2249 Pts.
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 179
Komentarze mile widziane;) Jest ograniczenie max użycia PD - 9 na turę, stąd 3 elektryków, nie ma Seera albo 4 elektryka, rare nie mogą się powtarzać, max 2 takie same speciale. Zastanawiałem się nad wstawieniem 21 Stormverminów z jakimś magicznym sztandarkiem.
Skaveny na lubelskiego chalangera
wywal oczko... masz ograniczenie 9 pod z tym,ze bounfy sa liczone pierwszy jako 1 dp a nastepne jako 2 wiec jesli masz charma i demona na jednym magu (czyli male szanse, ze sie wyzerpie) to i tk nie wykorzystasz ostatniej kosci (choc mozesz wziac tylko dla asekuracji, ze sie bound wyczerpie)
dalej
zmniejszyl bym jezzaile do 6 w unicie i moze do 3 globkow w unicie (ew. jesli chcesz miec tyle w armii to bym dal ich w 3 unitach)
dodalbym kolejnych slejwikow (moze dwa razy ale nie wiem co jeszcze obciac )i zmienil itemy na lordzie (przy mv5 i tak w niego beda wpadac a zakladajac, ze wczesniej straci 1 rane z trucizny fellblade'owej to i tak go zabija jak zaszarzuja;) )
dalbym mu: weeping blada, enchanted shielda i warda 4+ ;]
dalej
zmniejszyl bym jezzaile do 6 w unicie i moze do 3 globkow w unicie (ew. jesli chcesz miec tyle w armii to bym dal ich w 3 unitach)
dodalbym kolejnych slejwikow (moze dwa razy ale nie wiem co jeszcze obciac )i zmienil itemy na lordzie (przy mv5 i tak w niego beda wpadac a zakladajac, ze wczesniej straci 1 rane z trucizny fellblade'owej to i tak go zabija jak zaszarzuja;) )
dalbym mu: weeping blada, enchanted shielda i warda 4+ ;]
Mam 8 pd więc licząc 3 duże piorunki to jest 9 kostek\ dlatego dałem oczko, no chyba, że bym rzucał jednego małego i korzystał ze Storm Deamona.
Jezzaile są straszne w takiej ilości - efekt psychologiczny, chociaż z drugiej strony może mnie zaboleć jak zwieją z paniki bo to sporo punktów. Globków chyba wystawię 3x3.
Oka Warlodowe sprzęty zmienię, chociaż Warpstone Amulet też może zaboleć po bitwie.
Jezzaile są straszne w takiej ilości - efekt psychologiczny, chociaż z drugiej strony może mnie zaboleć jak zwieją z paniki bo to sporo punktów. Globków chyba wystawię 3x3.
Oka Warlodowe sprzęty zmienię, chociaż Warpstone Amulet też może zaboleć po bitwie.
Po Kolei:
-3 kopaczy to za mało. Jak już brać to po 5. Po pierwsze nie można założyć trójką crossfire'a, po 2 3 kopaczy może ugrzęznąć w maszynie dwarfickiej .
-2x 9 jezzaili to nie głupi pomysł, sam tak grałem, tylko że na seerze i można było się pokusic o frenzy dla nich .
-Na Warlordzie Regenka i Weeping będą najlepsze, ew Desolate,Enchanted Shield i Regenka.
-Oczka też bym nie brał, jest ograniczenie kości, także sobie nie użyjesz go dobrze, dopóki się bound nie wyczerpie ;].
-Jeden oddział slejwów to za mało, jakieś cięcia by się przydały żeby wrzucic jeszcze jeden unit.
-Obowiązkowo czempioni w Clanratach, magów chyba nie chcesz trzymac w monkach do walki
-3 kopaczy to za mało. Jak już brać to po 5. Po pierwsze nie można założyć trójką crossfire'a, po 2 3 kopaczy może ugrzęznąć w maszynie dwarfickiej .
-2x 9 jezzaili to nie głupi pomysł, sam tak grałem, tylko że na seerze i można było się pokusic o frenzy dla nich .
-Na Warlordzie Regenka i Weeping będą najlepsze, ew Desolate,Enchanted Shield i Regenka.
-Oczka też bym nie brał, jest ograniczenie kości, także sobie nie użyjesz go dobrze, dopóki się bound nie wyczerpie ;].
-Jeden oddział slejwów to za mało, jakieś cięcia by się przydały żeby wrzucic jeszcze jeden unit.
-Obowiązkowo czempioni w Clanratach, magów chyba nie chcesz trzymac w monkach do walki
ja na Twoim miejscu pomyślałbym nad bezpiczna wersja Warlorda:
Warpstone Amulet, Heavy Armour, Shield, Dwurak , dającego LD niż samobójcę z fellką
druga broń u monków to dla mnie strata punktów ale co kto lubi...
7 Censer Beareró to moim zdaniem też za dużó, za łatwo się sami gazują
6 to przeze mnei sprawdzona, najlepsza liczba dla tych panów
ale jak juz bieresz jednmą latarkę i 18 jezzaili to można być konsekwentnym i dać jednak druga latarke zamiast tych Censerów
Do tego jka jużnapisali inni: wykopywacze się sprawdzają najlepiej albo w 5 albo nawet w 6: Crossfire, maszyny , łucznicy, a nawet słabe kloce breakują
do tego ja bym dołożył Slavów do trzech oddziałów i będzie git rozpa (kiedys grałem taką)
pozdro
Warpstone Amulet, Heavy Armour, Shield, Dwurak , dającego LD niż samobójcę z fellką
druga broń u monków to dla mnie strata punktów ale co kto lubi...
7 Censer Beareró to moim zdaniem też za dużó, za łatwo się sami gazują
6 to przeze mnei sprawdzona, najlepsza liczba dla tych panów
ale jak juz bieresz jednmą latarkę i 18 jezzaili to można być konsekwentnym i dać jednak druga latarke zamiast tych Censerów
Do tego jka jużnapisali inni: wykopywacze się sprawdzają najlepiej albo w 5 albo nawet w 6: Crossfire, maszyny , łucznicy, a nawet słabe kloce breakują
do tego ja bym dołożył Slavów do trzech oddziałów i będzie git rozpa (kiedys grałem taką)
pozdro
@Fisch, nie mozna dublowac rarow - takie zasady turnieju - ograniczenia jak na EURO
Dzięki za rady. Trochę pozmieniałem teraz rozpa wygląda tak:
Warlord [189]
General;
Heavy Armour;
Shield;
Desolate Blade [40]
Twisted Crown of the Horned Rat [50]
Warlock Engineer [135]
Supercharged WP Accumulator;
Upgraded Warp-Energy Condenser;
Warp Blades;
Storm Daemon [25]
Warpstone Charm [25]
Warlock Engineer [135]
Supercharged WP Accumulator;
Upgraded Warp-Energy Condenser;
Warp Blades;
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Warlock Engineer [135]
Supercharged WP Accumulator;
Upgraded Warp-Energy Condenser;
Warp Blades;
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Warp-lightning Warp Cannon [100]
Plague Censer Bearers 6 [102]
Warplock Jezzail teams 5 [100]
Warplock Jezzail teams 5 [100]
Gutter Runners Tunnelling Team 5 [85]
Poisoned Hand Weapons;
Plague Monks 21 [208]
Standard;
Musician;
War Banner [25]
Clanrats 25 [140]
Standard;
Musician;
Ratling Gun [60]
Clanrats 25 [140]
Standard;
Musician;
Ratling Gun [60]
Clanrats 25 [140]
Standard;
Musician;
Ratling Gun [60]
Night Runners 5 [35]
2ndWeapon;
Night Runners 5 [35]
2ndWeapon;
Night Runners 5 [35]
2ndWeapon;
Poison Wind Globadiers 3 [30]
Poison Wind Globadiers 3 [30]
Poison Wind Globadiers 3 [30]
Clanrat Slaves 27 [58]
Musician;
Clanrat Slaves 25 [54]
Musician;
Clanrat Slaves 25 [54]
Musician;
Warlord [189]
General;
Heavy Armour;
Shield;
Desolate Blade [40]
Twisted Crown of the Horned Rat [50]
Warlock Engineer [135]
Supercharged WP Accumulator;
Upgraded Warp-Energy Condenser;
Warp Blades;
Storm Daemon [25]
Warpstone Charm [25]
Warlock Engineer [135]
Supercharged WP Accumulator;
Upgraded Warp-Energy Condenser;
Warp Blades;
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Warlock Engineer [135]
Supercharged WP Accumulator;
Upgraded Warp-Energy Condenser;
Warp Blades;
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Warp-lightning Warp Cannon [100]
Plague Censer Bearers 6 [102]
Warplock Jezzail teams 5 [100]
Warplock Jezzail teams 5 [100]
Gutter Runners Tunnelling Team 5 [85]
Poisoned Hand Weapons;
Plague Monks 21 [208]
Standard;
Musician;
War Banner [25]
Clanrats 25 [140]
Standard;
Musician;
Ratling Gun [60]
Clanrats 25 [140]
Standard;
Musician;
Ratling Gun [60]
Clanrats 25 [140]
Standard;
Musician;
Ratling Gun [60]
Night Runners 5 [35]
2ndWeapon;
Night Runners 5 [35]
2ndWeapon;
Night Runners 5 [35]
2ndWeapon;
Poison Wind Globadiers 3 [30]
Poison Wind Globadiers 3 [30]
Poison Wind Globadiers 3 [30]
Clanrat Slaves 27 [58]
Musician;
Clanrat Slaves 25 [54]
Musician;
Clanrat Slaves 25 [54]
Musician;