Ósmoedycyjne kminy nad Lizakami... (Pająk)

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ósmoedycyjne kminy nad Lizakami... 2600pkt.

Post autor: Ziemko »

Mozna, jest infantry i nigdzie nie jest napisane, ze nie jest on foot. Pytalem o to juz Jankiela, powiedzial, ze mozna, wiec dopoki nie wyjdzie jakis faq zaprzeczajacy temu dopoty mozna.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Ale dywanik i tak jest bezsensu:-P nie można joinować oddziałów...

w VI ed. rządziło strzelanie u niektórych graczy:-P ja wolałem grać Monster Truckiem, Crus z tego co pamiętam też...

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Slann Mage-Priest @ 530.0 Pts
General; 4 Discipline; Magic Level 4; Lore of Life; Battle Standard
# Focus of Mystery
# Focused Rumination
# Higher State of Consciousness
# Unfathomable Presence
Standard of Discipline
Feedback Scroll
Bane Head


Skink Priest @ 405.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dawnstone
Dispel Scroll

Ancient Stegadon with Engine of the Gods @

4x10 Skink Skirmishers @ 80.0 Pts
Javelin; Shield

4x15 Skinks @ 89.0 Pts
Javelin; Shield; Standard; Musician

4 Kroxigors @ 220.0 Pts


7 Chameleon Skinks @ 84.0 Pts

3 Salamander Hunting Packs @ 235.0 Pts

11 Skink Handlers

1 Salamander Hunting Packs @ 75.0 Pts

Ancient Stegadon @ 275.0 Pts


Models in Army: 131


Poczytałem trochę o Silesianie i zacząłem zastanawiać się nad taką koncepcją... do B&G jest Slann, 4 oddziały skinków...
Skinki w skirmishu z javelinami są droższe, ale chodzi tu o WYSIWYG i o przyzwyczajenie z VI i z VII ed. :-P no i zasięg mają dość spory teraz:-)
Kroxy chodzić będą w kwadracie i tak biją wszystkie:-P Engine i Ancient to kontra do ochrony Slanna lub biegną do jakiś dużych klocków jak najszybciej... dość łatwo je trzymają, a dzięki magii life będe w stanie je leczyć jak coś. Salki niszczą system w tej edycji, klocki się ich boją:-P żałuję tylko jednego oddziału Chamków... a Slann tak złożony straszy lordów przed rzucaniem czarów ze zbyt dużej ilości kostek:-P Co o tym myślicie?

Awatar użytkownika
JungleJack
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 191
Lokalizacja: Lewa Flanka Mielec

Post autor: JungleJack »

Z mojej skromnej strony powiem tak: Podoba mi się złożenie slaana , kroxy zdają się ciekawe w tej rozpisce. 4 "skinki" powinny chyba utrzymać przynajmniej 1 sztandar. Fajny pomysł jak dla mnie.

Zapomniałem jednej rzeczy, ja wolałbym salki 2x2.

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2993
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Ja bym przemyślał tylko 2 stegi, generalnie sam się waham czy nawet engina nie wywalić, już nie jest taki uber. Teraz jak trafiasz na woch, krasie czy imperium to jesteś od kopa 700pkt w plecy, no ale z drugiej strony na niektóre armie to miazga. Co do salek to oczywiście 2x2 najlepiej. No i co do braku terków, to ja gdybym ich nie wystawiał to bym 2x kamele wrzucił żeby mieć czym maszyny szybko pościągać. Ogólnie kamele to mój ulubiony oddział, dzięki możliwości wystawienia zawsze w 12" są uber :)

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Terki mi w tej edycji w ogóle nie grają:-/ wolę chamki... tutaj nie mieszczą mi się dwa oddziały, chyba że zrezygnuję z Kroxów, to wejdą nawet trzy:-P

a co do stegów... też myślałem, czy by się ich nie pozbyć, ale... z Ld Slanna i wskrzeszaniem potrafią utrzymać każdy klocek. Gorzej z Gunlineami, ale zawsze tak było:-P

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2993
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Gdyby polska baza terenowa byla przygotowana na 8 ed to stegi by były oczywistym wyborem :) Co do koxów to ja bym z nich zrezygnował bo teraz są jakoś mało efektowne imo. W każdym razie skoro już te stegi sa to przydało by się coś do ściągnięcia maszyn. Zwykłe skinki są super ale one zwykle w 3 turze podchodza na zasięg strzały do maszyny a to trochę późno. Osobiście jestem mega zafascynowany kameleonami po tym jak zobaczyłem jak super ściągają one maszyny itd wiec mam 3 oddziały w rozpie ;P Z moich doświadczeń wynika że kamele sa lepsze niż terki bo i tańsze i szybciej docierają tam gdzie trzeba, ale terki mi się też spisują. Mam jeden oddział czterech i dzęki stompowi sobie radza teraz duzo lepiej. Jeżeli przeciwnik ma maszyny to musi w nie czymś wystrzelić żeby ich nie stracić, a skoro w nie strzela to nie strzela np w engina ;)

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

no taka ósemka chamków fajnie maszynki ściąga. Ja Terki wystawiam czasem w ilości 5... ale jakoś mimo wszystko nie robią już takiego wrażenia jak wcześniej... w sumie za 4 kroxy są pkt. na jakieś 17 chamków... czyli wychodzą łącznie trzy oddziały po 8 :-D

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Sam sie zastanawiam nad 8ed.
Glowne pytania to czy:

- w corach same skinki i niektore kohorty z sztandarami czy skinki + saurusy
- czy gwardia w specialach czy nie

Na jednych terkach pewnie bede gral, bo je po prostu lubie.
3xoddzialy chamow to sporo - ja widze predzej taka 7+8.
Na pewno 2x2 salki w kazdej rozpie.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

saurusy dają radę. W sumie jeszcze mnie w tej edycji nie zawiodły. Boli ich niska I, ale mają sporą przeżywalność i oddają sporo ataków.

Chamki 2x8 lub 3x8... ładnie maszynki kroją lub inne scouty:-P

gwardia jakoś mi nie leży... za mały save w CC... Gwardia byłaby zajebista ze wsparciem magii light.

Salki albo 3+1 lub 2+2, whatever:-P

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Ostateczne rozpiska jaką grałem na Kohortexie oraz wnioski są troszkę niżej.
Ostatnio zmieniony 25 paź 2010, o 14:32 przez Pająk, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8685
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

1 Saurus Scar-Veteran @ 165.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Enchanted Shield [15.0]
Gold Sigil Sword [15.0]
Potion of Strength [20.0]

1 Skink Priest @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]

1 Skink Priest @ 90.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]

24 Saurus Warriors @ 330.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician

1 Champion @ [12.0] Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skinks @ 50.0 Pts
Javelin; Shield

10 Skinks @ 58.0 Pts
Javelin; Shield; Standard

10 Skinks @ 58.0 Pts
Javelin; Shield; Standard

6 Chameleon Skinks @ 72.0 Pts
Blowpipe

4 Terradon Riders @ 120.0 Pts
Javelin

4 Terradon @ [0.0] Pts

1 Stegadon @ 235.0 Pts
Giant Bow

5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Javelin

Models in Army: 104


Total Army Cost: 1598.0

ja czymś takim pewnie bym zagrał :) podobne tylko ja ancienta nie mam i salek :) muszę to jakoś w tygodniu przetestować :D [choć tak nie gram ]

eddie
Chuck Norris
Posty: 409
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: eddie »

Na kohotrex chciałem jechać porno dwarfami ale jest ograniczenie do 3 maszyn więc pojadę moimi kochanymi lizami :D
Pierwotnie chciałem zgrać monster truckiem ze skinkami ale po kminach wyszło mi coś takiego :
Unnamed1600 Pts - Lizardmen Army

1 Saurus Scar-Veteran @ 186.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 140.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]

30 Saurus Warriors @ 348.0 Pts
Shield; Standard; Musician

30 Saurus Warriors @ 348.0 Pts
Shield; Standard; Musician

8 Chameleon Skinks @ 96.0 Pts


8 Chameleon Skinks @ 96.0 Pts


1 Stegadon @ 235.0 Pts


2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts

6 Skink Handlers @ [30.0] Pts

Casting Pool: 2

Dispel Pool: 2

Models in Army: 87


Total Army Cost: 1599.0
Ostatnio zmieniony 3 paź 2010, o 12:23 przez eddie, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

@ eddie możesz mieć tylko jednego large targeta na slot... czyli rozpiskę masz nielegalną:-P a jeden priest bez niczego jest bezsensowny.

@ Gokish- nie widzę salek u Ciebie... chociaż jedna musi być, zwłaszcza jak masz tyle strzelania... z takich grave'ów na bank ściągnie regenkę, a poza nimi świetnie przerzedza klocki...

Ja się zastanawiam nad innym złożeniem herosów- bsb dać charmed shielda, biting blade i light armorua, a na priescie jednym zwykłego dispel scrolla i incourse iron. Co o tym myślicie? mój bsb i saurusy i tak rzadko walczą w moich dotychczasowych bitwach.

eddie
Chuck Norris
Posty: 409
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: eddie »

@ pająk
Faktycznie zapomniałem już zmieniam

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Saurus Scar-Veteran 160 pkt.
Armour of Destiny
Biting Blade
Dragonbane Gem
BSB

Skink Priest 90 pkt.
1 Level
Ruby Ring of Rhuin

Skink Priest 140 pkt.
2 Level
Cube

Saurus Warriors 305 pkt.
FCG
25

1 x Skink Cohorts 56pkt.

Musician
10

1 x Skink Cohorts 64 pkt.
Musician
Standard Bearer

Stegadon 235 pkt.


Ancient Stegadon 275 pkt.


Salamandra 80 pkt.

4 Skinki

2 x Kameleony 96 pkt.

8

Czymś takim zagrałem na Kohortexie. Po turnieju wiem, że na pewno BSB na ten format zrobiłbym dużo tańszego, 118 pkt, tylko z light armourem i shieldem... Walczył tylko w jednej bitwie, zginął z 11 horrorów FCG i Generałem Tzeentcha... W cztery tury walki został zagoniony...

Ale ogólnie ten bohater nie walczy, stoi z tyłu i pilnuje armii, więc ten cały sprzęt jest mu średnio potrzebny...

Jakbym mógł zrobić rozpiskę jeszcze raz, to byłoby coś takiego:

Saurus Scar-Veteran @ 118.0 Pts

Light Armour; Shield; Battle Standard

Skink Priest @ 115.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]

Skink Priest @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]

2 x 24 Saurus Warriors @ 294.0 Pts
FCG

2 x 10 Skinks @ 56.0 Pts
Javelin; Shield; Musician

2 x 7 Chameleon Skinks @ 84.0 Pts

Blowpipe

Ancient Stegadon @ 275.0 Pts


Salamander Hunting Packs @ 80.0 Pts
Additional Skink Handler @ [5.0] Pts

Rozpiska zdecydowanie lepsza i dająca więcej przyjemności z gry na ten format.

Awatar użytkownika
The WariaX
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Rybnik i okolice

Post autor: The WariaX »

Pająk

Twoja druga rozpiska jest na 1456 (no chyba, że coś popieprzyłem).
Dodanie jednemu oddziału Saurusów włóczni, za tę rezerwę nie byłoby ok?

No ale ja tam noob jeszcze :wink:

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

tak, popieprzyłeś coś:P ilość pkt. się zgadza- przed niektórymi oddziałami mam wrzuconą ich ilość:-P

Wolę h&s, żeby parry save mieć... jakoś bardziej mnie to przekonuje niż włócznie... fakt że mamy wtedy więcej ataków... z drugiej strony fakt, że można się nad tym zastanowić.

Awatar użytkownika
Jasif
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3016

Post autor: Jasif »

Teraz się opłaca brać speary, prawda? Bo i tak nie ma bonusu do AS za hand weapon+shield? Poprawcie mnie jeśli się mylę, jeszcze bardzo słabo znam tę edycję... :roll:
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

bonus masz w postaci parry save- ward 6+ przeciwko atakom piechoty, kawalerii, etc.

ODPOWIEDZ