Ósmoedycyjne kminy nad Lizakami... (Pająk)

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
The WariaX
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Rybnik i okolice

Re: Ósmoedycyjne kminy nad Lizakami...

Post autor: The WariaX »

żeby parry save mieć.
To mając włócznie nie mamy parowania?
No ta, teraz doczytałem w RB .... nosz cholira by to. #-o

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Slann Mage-Priest @ 480.0 Pts
General; 3 Discipline; Magic Level 4; Lore of Life; Battle Standard
# Focus of Mystery [0.0]
# Higher State of Consciousness [0.0]
# Focused Rumination [0.0]
Feedback Scroll [50.0]
Bane Head [15.0]
Standard of Discipline [15.0]

Skink Priest @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]

Skink Priest @ 115.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]

2 x 25 Saurus Warriors @ 305.0 Pts
Shield; FCG

2 x 10 Skinks @ 56.0 Pts
Javelin; Shield; Musician

2 x 8 Chameleon Skinks @ 96.0 Pts

27 Temple Guard @ 477.0 Pts
FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]

Ancient Stegadon @ 275.0 Pts

Salamander Hunting Packs @ 80.0 Pts
Additional Skink

2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts

Kolejne przemyślenia... Dotąd średnio przekonywali mnie Temple, nie chciałem grać na life... ale... no cóż, temple bić się potrafią, a Slann będzie ich wskrzeszał... złamanie ich jest prawie niemożliwe, więc powinno być ok. Dopóki żyją:-P Do saurusów się przekonałem po ostatnich grach na małe punkty, na większe jeden oddział zazwyczaj też sporo robił i myślę że dwa takie klocki plus temple mogą sporo zdziałać. Co myślicie o tym? Reszta to głównie odginanie, strzelanie... stedzio do walki będzie szedł tylko jako kontra...

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Generalnie podobne przemyslenia - duze punkty to dla mnie slann, saurusy i TG.
Skirmisherow w rozpie zmnieszylem juz nawet do 2 oddzialow - w sumie przy zejsciu +1 za LT nie widze ich przewaga nad javelinami, gdy musza chodzic w formacji , a sa 2 pktow drozsi.

Awatar użytkownika
Donderwolf
Wałkarz
Posty: 72

Post autor: Donderwolf »

ja mam jedno pytanie co do ostatniej rozpiski... jak radzisz sobie z defensami?! bo szczerze mówiąc jakoś nie widzę silnego argumentu przeciwko np Dwarf'om czy strzelającymi DE.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Z dwarfami nie jest tak źle... od katapek są teraz save'y, kameleony bardzo mocno naciskają maszynki/strzelców, a w CC moje klocki wygrywają ze wszystkim prócz Hammererów... Ale od czegoś też mamy magię. Z dwarfami jest ciężko, ale nie powinniśmy przesadzać. Z DE defensywnymi też powinno być ok... salki niszczą skupiska shade'ów, klocki dochodzą do strzelców... wystarczy że dojdzie połowa, a przebiega po strzelcach... Gorzej z DE na smoku i dwóch hydrach, tu już trzeba bardziej kombinować.

Ogólnie dla tej rozpiski najgorsze są rzeczy typu Steam Tank, 2 x Hydra etc...

emiel_regis
Oszukista
Posty: 837

Post autor: emiel_regis »

nie widzę tej rozpiski w walce ze standardową bretonnią. Jakbyś miał wątpliwości: 2 kowbojów z wardem 2+ na ogień, płonące ataki na templach, pegazy do omiatania skinów/łączonych szarż na saurusy (temple na 100% zostaną złapane i będą trzymane do us***** śmierci).

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Zawsze można takiemu cowbojowi przywalić z dwellersów :wink:

Rozumiem, że obaj kowboje mają stubborna? Bo jak nie, to raczej nie wytrzymają zbyt długo.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

No jeśli kowboje nie mają stubborna, to szybko płyną...

bretki jakoś się nie boję... wystarczy że nie wyjdzie jej tura szarży, to moje klocki radzą sobie z kawalerią.

Lance bretońskie bardzo boją się salek.

pegazy już tak nie omiatają jak kiedyś.

Wiadomo też że wszystko zależy od rzutów kośćmi na ilość kości magii, na trafienia, zasięg szarż... ale ogólnie jakoś tak mocno Bretki się nie boję. Są gorsze dla mnie armie.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

W niedzielę robimy turniej w Sopocie, 2600 ban tylko na power scrolla- Euro CS nam się troszkę przejadł... co sądzicie o czymś takim? myślałem nad czymś w miarę uniwersalnym...

Slann Mage-Priest @ 395.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Shadow; Battle Standard
Cupped Hands of the Old Ones [45.0]
# Focus of Mystery [0.0]
# Focused Rumination [0.0]

Saurus Oldblood @ 255.0 Pts
The Blade of Realities [75.0]
Charmed Shield [5.0]
Cold One @ [0.0] Pts

Skink Priest @ 405.0 Pts

Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Ancient Stegadon with Engine of the Gods @ [290.0] Pts

Skink Priest @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]

4x10 Skinks @ 56.0 Pts
Javelin; Shield; Musician

25 Saurus Warriors @ 305.0 Pts
Shield;FCG

2x10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

16 Temple Guard @ 301.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]

2x7 Chameleon Skinks @ 84.0 Pts

Blowpipe

3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts

1 Salamander Hunting Packs @ 75.0 Pts

Awatar użytkownika
Byqu
Masakrator
Posty: 2724
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Byqu »

Oldblood tak sam sobie biega?
A jak z enginem? Nie spada Ci za często? Bo ja mam strasznego pecha co do niego... Szybko pada, albo nic nie ubija.
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Dobra, olać tą poprzednią rozpiskę, kminy nad rozpiską na Euro CS... Mam problem z zabezpieczeniem przeciwko miscastom, udało mi się parę razy już wysadzić Slanna pomimo łapek, ale teraz mi się one po prostu nie mieszczą... Zastanawiam się nad wywaleniem Rumination właśnie w zamian za łapki... ale boli mnie trochę ten deal... A co do samej koncepcji- to mamy cztery dobrze bijące się klocki, przy czym TG ze Slannem mają dobijać zdziesiątkowanego już przeciwnika. Magia osłabiająca Shadow, sporadycznie jakieś moce engina- on raczej czarów prócz bounda rzucać nie będzie.

Slann Mage-Priest @ 410.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Shadow; Battle Standard
Plaque of Tepok [15.0]
Obsidian Amulet [30.0]
# Focused Rumination [0.0]
# Becalming Cogitation [0.0]
Standard of Discipline [15.0]

Skink Priest @ 405.0 Pts

Magic Level 1; Lore of Heaven
Dawnstone [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Ancient Stegadon with Engine of the Gods @ [290.0] Pts

3x20 Saurus Warriors @ 238.0 Pts
Shield; Standard; Musician

3x10 Skinks @ 56.0 Pts
Musician

16 Temple Guard @ 321.0 Pts
FCG
War Banner [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]

7 Chameleon Skinks @ 84.0 Pts

6 Chameleon Skinks @ 72.0 Pts

3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts

Awatar użytkownika
Jasif
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3016

Post autor: Jasif »

Bardzo fajna rozpa, dużo zmieściłeś.
Nie boisz się jednak Slanna na full naporze? Ani Soul of Stone, ani Łapek? Też byłem optymistą, ale duży template na Slanna w TG mnie wyleczył na dobre :) Jeśli będziesz dorzucał te 2 kostki za każdym razem, to duża szansa, że przyjmiesz miscasta do buzi, zwłaszcza, że prawdopodobnie będą momenty, kiedy będziesz musiał rzucić brzytwę na strategiczny oddział. Kminiłem nad Ruby Ring of Ruin, ale zrezygnowałem z pomysłu, bo mając Lore oF Shafow i tak będziesz pociskał obniżanie statów/pitę/razora, ja nigdy nie miałem kości, żeby użyć pierścionka, bo dużo bardziej wartościowa jest na przykład miasma. Ja chciałem RRoR używać do wyłączania regenek, ale shadow ma tylko pendulum z ofensywnych czarów, więc guzik to warte w tym połączeniu. Poza tym to całkiem spoko, podoba mi się taktyka na 4 klockach. Jedyny minus, że nie możesz w pełni używać mocy Shadowa (nie użyjesz lore attribute), ale to już taka bolączka Lizaków.
pzdr
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Wersja giliotynowa - male saurusy, male TG.
O ile w przypadku malych TG kumam to jeszcze jako tako, to w przypadku malych saurusow kompletnie nie.
Przeciez oni z kazdym srednim klockiem do walki w pierwszej turze kombatu straca steadfasta.
Kompletnie to do mnie nie przemawia.
25tki to dla mnie minimum i powiem szczerze, ze na BoB moja 28 i 29tka dawaly rade.
Jesli chcesz miec slanna z shadowem w TG to MUSISZ miec raczki, bo inaczej masz naprawde grube czoko.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

No z rączkami to jest taki problem, że wtedy wypada mi tepok... jak wypada tepok, to muszę mieć mystery, a wtedy rumination jest bezsensowny.

Klocki małe, ale mega manewrowe i są ich aż cztery... jak jakiś stracę to szkody wielkiej nie czuję, a biją się dość dobrze, na tyle dobrze, że jak przegrają combat o 1, czy dwa to nie ma problemu, bo w większości przypadków Slann będzie w pobliżu- przynajmniej mam taką nadzieję :P A jeśli mam je podpakować, to kosztem czego? Jednego z nich niestety :(

A co do magii... nie zawsze brzytwa jest tym czarem kluczowym... Bardzo podobają mi się te czary obniżające statystyki :D

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Ja brzytwe rzucam rzadko, czesciej czary oslabiajace.
Wywal ruminacje, wstaw caly lore i cuppedsy. Te 2 kosci z autopsji moge powiedziec, ze az tak nie robia. Co innego bez euro kiedy jest ich 3-4...

Jak chcesz graj na 20tkach, ale imho lepsze by byly 2x30 niz 3x20.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Spróbuję zagrać i tak, i tak... do DMP dużo czasu, bo raczej na inne mastery sobie w tym roku nie pojeżdżę :(

tak z ciekawości możesz Ziemko wrzucić swoją rozpiskę z Białegostoku?

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Slann BSB, eteryk, odrzucanie 6tek, rumination, dodatkowy czar, stubborn, mr2, +1 LD, shadow
Veteran sh, la, burning blade, luckstone, potion of speed, dragonhelm
priest na enginie level 1 dawnstone, przerzucanie wardow

3x10 skirmisherzy
10xkohorty z muzykiem

29xsaurusow FCG wlocznie
28xsaurusow FCG

2x7 chameleonow

3xsalki

Moj nowy standard na euro. Wrzuce pozniej raport, bo mam polowe skonczonego. Generalnie byloby lepiej, ale w 2 bitwach kosci zrobily swoje...

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Post autor: Golonka »

Co do Pajęczej rozpiski to rzeczywiście, bez lifa graj na większych oddzialach saurusów, wiem że 20 świetnie sobie radzą ale tylko jako pomoc nie cos co w pewnym sensie musi walczyć, bo poza tym masz tylko stedzia i templi. Co do rozpiski Ziemka to który byłeś na BoB ? z ciekawości.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

36, dlaczego przeczytaj raport.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Post autor: Golonka »

Przeczytalem, rozumiem miejsce:) no cóż zdaża się, ale dostrzegłem troche sporą słabość Engina. Mianowicie jeżeli grasz z offensem nie ma żadnych problemów, jednak jeżeli grasz z deffensem praktycznie cała gra polega na skampieniu engina i nie pozwoleniu na jego anihilacje. Tak mi się przynajmniej wydje, nie wiem jak tobie, ale czytając twój raport tak to brzmiało.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

ODPOWIEDZ