Bitwa o psie pole ;-) DoW vs Skaven 6120 pkt

Niekulawy język oraz zdjęcia mile widziane!

Moderator: RedScorpion

ODPOWIEDZ
Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3135
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Bitwa o psie pole ;-) DoW vs Skaven 6120 pkt

Post autor: Myth »

Bitwa rozegrana w ostatnią sobotę z Debelialem w jego gamesroomie, enjoy :-) Na ścianach widać trochę uzbrojenia, ale moje życie nie było zagrożone w żadnym momencie :-P

Na początek i przede wszystkim: jeszcze raz dzięki za super bitwę Przemku :-) No i przy okazji za gościnę ;-)

Moja rozpiska:
Doom and Ruination 6120 Pts - Skaven Army

1 Warlord @ 225.0 Pts
General; Heavy Armour; War-Litter
Ogre Blade [40.0]
Enchanted Shield [10.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 War-litter @ [35.0] Pts

1 Warlord @ 233.0 Pts
Shield; Bonebreaker
Sword of Might [20.0]
Warpstone Armour [30.0]
Dawnstone [25.0]
Portent of Verminous Doom [20.0]

1 Bonebreaker Rat Ogre @ [65.0] Pts

1 Warlord @ 93.0 Pts
Halberd; Heavy Armour

1 Vermin Lord @ 500.0 Pts
Magic Level 4; Doom Glave

1 Ikit Claw @ 395.0 Pts
Warpfire Thrower; Warplock Pistol
#Iron Frame [0.0]
#Storm Daemon [0.0]

1 Chieftain @ 142.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Sacred Standard of the Horned Rat [70.0]

1 Chieftain @ 97.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Arabyan Carpet [50.0]

1 * Assassin @ 170.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
Weeping Blade [30.0]
Potion of Strength [20.0]

1 Plague Priest @ 191.0 Pts
Magic Lvl2; Frenzy; Censer
Dispel Scroll [25.0]
Rival Hide Talisman [15.0]

1 Warlock Engineer @ 120.0 Pts
Magic Level 2
Warp-Energy Condenser [20.0]

1 Warlock Engineer @ 150.0 Pts
Magic Level 2
Feedback Scroll [50.0]

40 Stormvermin @ 425.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Storm Banner [50.0]

1 Weapon Team @ [70.0] Pts
Warpfire Thrower

50 Clanrats @ 249.5 Pts
Light Armour; Shields; FCG

50 Clanrats @ 249.5 Pts
Light Armour; Shields; FCG

1 Clawleader @ [8.0] Pts

50 Clanrats @ 345.0 Pts
Spear; Light Armour; Shields; FCG

1 Weapon Team @ [70.0] Pts
Warpfire Thrower

50 Clanrats @ 345.0 Pts
Spear; Light Armour; Shields; FCG

1 Weapon Team @ [70.0] Pts
Warpfire Thrower

15 Night Runners @ 165.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars; Tunnel Team

1 Tunnel Team @ [60.0] Pts
Warp-Grinder

40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician

40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician

40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician

21+4 Giant Rats @ 95.0 Pts

21+4 Giant Rats @ 95.0 Pts

5+1 Giant Rats @ 23.0 Pts

4 Poisoned Wind Globadiers @ 80.0 Pts
Poison Wind Globe; Heavy Armour

1 Bombardier @ [30.0] Pts
Death Globe

4 Poisoned Wind Globadiers @ 80.0 Pts
Poison Wind Globe; Heavy Armour

1 Bombardier @ [30.0] Pts
Death Globe

7 Gutter Runners @ 126.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

7 Gutter Runners @ 126.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

30 Plague Monks @ 260.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; FCG
Banner of the Under-Empire [25.0]

4 Rat Ogres @ 176.0 Pts
Frenzy

2 Rat Ogre Packmasters @ [16.0] Pts
Whip; Light Armour

10 Plague Censer Bearers @ 160.0 Pts

1 Doomwheel @ 150.0 Pts

1 Plague Claw Catapult @ 100.0 Pts


1 Plague Claw Catapult @ 100.0 Pts


1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts


1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts


Models in Army: 501


Total Army Cost: 6092.0
No i rozpiska Przemka:
Borgio the Besieger - generał
Truthsayer
Mercenary General - ward 4+, stubborn, enchanted shield, morning star, brace of pistols
Wizard Lord l4(raczej Fire) - book of ashur i MR2
Asarnil the Dragonlord
Wizard l2 (Fire) - dispel scroll
Wizard l2 (Beast) - ring of ruin, scroll of shielding
Captain - barded warhorse, brace of pistols, MR3, ironcurse icon, tarcza, morning star
Mydas the Mean +24 bodyguards, Sheikh Yadosh

30 Leopold's Leopard Company
30 Riccos Republican Guard
30 Pirazzo's Lost Legion
30 Pikemen -Heavy armour, fcg, razor standard
10 Vesperos Vendetta
12 Volands Venators
14 Marksmen of Miragliano
12 Crossbowmen
2x8 duellists - pistols
10 long drongs
4 golgfags ogres
13 lumpin croop fighting cocks
10 Mengil Manhide Manflayers
2x cannon
1 bronzino galloper gun
1 halfling hotpot
1 fenbeast

Zasady specjalne

Co do samej bitwy - ustalony format wyszedł na 6120 pkt przy dozwolonych bohaterach imiennych (warunek to posiadanie stosownej figurki). Dodatkowo, dopóki suma poziomów magii na stole przekraczała 16, na wiatry magii rzucaliśmy 3D6, dwa najwyższe wyniki szły dla przeciwnika jako dispel.

Wystawienie odbyło się za zasłoną z walizek, jak siadłem na krześle, to nie widziałem Przemka, więc zdało to egzamin ;-) No i znacznie przyspieszyło tą fazę, zaczęliśmy grę koło 11, a pewnie byłoby dużo później, gdyby wystawiać się naprzemiennie. Graliśmy 7 tur. W galerii zdjęć trwa ich podpisywanie, żeby oglądający wiedzieli co kto i z kim. Oczywiście nie zrobiłem ostatniego zdjęcia całego pola bitwy już po, skleroza.

Link do galerii zdjęć

Rozstawienie najemników:
Obrazek
Legenda:
1. Golgfag's Mercenary Ogres
2. Duellists
3. Cannon
4. Halflings
5. Ricco's Republican Guard, Mercenary General
6. Leopold's Leopard Company, Fire Wizard Lord
7. Mydas the Mean & Bodyguard
8. Cannon
9. Marksmen of Miragliano, Light Wizard
10. Vespero's Vendetta
11. Pirazzo's Lost Legion, Life Wizard
12. Fenbeast
13. Pikemen, Truthsayer
14. Lumpin Croops's Fighting Cocks
15. Crossbowman (w budynku)
16. Asarnil the Dragonlord
17. Galloper Gun Team
18. Sheikh Yadosh with Pay Chest
19. Long Drong's Slayer Pirates
20. Duellists
21. Voland's Venators, Borgio the Besieger, Bronzino
22. Mengil Manhide's Manflayers

Zdjęcia będą sukcesywnie podpisywane, jeszcze z 40 mi zostało do końca. Niedługo pojawi się też zdjęcie z dokładnym opisem kto gdzie stoi.

Bitwa

Po rozstawieniu wojsk za przesłoną i jej podniesieniu okazało się, że obie armie są sformowane wokół silnego centrum, mają po dwa wzgórza z artylerią i mobilne flanki. Dla najemników była to kawaleria, mengile i dueliści z jednej strony, oraz dueliści i ogry z drugiej. Skaveńskie flanki wzmacniały doomwheel z jednej strony i vermin lord z drugiej – miałem nadzieję na okrążenie przeciwnika hordami klanratów ze wsparciem magii.

Początek zapowiadał się wyśmienicie dla szczuroludzi, mengile ponieśli ciężkie straty z ostrzału, a celny cios katapult sprawił, że tyły podał oddział kawalerii z generałem i dwoma innymi postaciami za w sumie ponad 700 punktów – uciekli za stół. Do tego gutterzy zniszczyli jedną armatę, tą na prawej flance ludzi. Dodatkowo aktywowałem stormbanner, więc w pierwszej turze najemników moje straty ze strzelania były praktycznie zerowe. Główne siły najemników pozostały w miejscu, oczywistym jest, że pikinierzy wolą pozwolić magii i ostrzałowi osłabić nadciągające wojska.

Druga tura zaczyna się równe owocnie dla skavenów – z tunelu wychodzą night runnerzy, którzy zniszczą hot pot i oddział łuczników niziołków. Do tego szarżuję warlordem na szczuroogrze i chieftanem na latającym dywanie na skrajną falangę pikinierów. Zamysł był prosty, chieftan bierze na siebie wyzwania, a warlord ma na sobie zbroję, która każdy save zamienia w hit z S4 w przeciwnika. W ten sposób wybiłem 7 pikinierów, dalszych 5 bodajże położyły trupem ataki warlorda i jego „azorka” ;-) Niestety, nie popatrzyłem w co szarżuję, w oddziale był najemny generał, który sprał chieftana, a później przetrzymał warlorda – w kolejnej fazie złamałem się od samego statica i zebrałem dopiero aż za wieżą na swojej lewej flance. Ten warlord był jakiś felerny, bo zastrzeliło go tam działo spaczeniowe po spektakularnym niewypale.

Dowódca najemników celnym ostrzałem zniszczył mi katapultę i zaczął szarpać stormverminów. Jego smok zniszczył doomwheela w szarży, po czym przyjął szarżę klanratów, zabił championa i inżyniera w wyzwaniu (liczyłem, że złamie się od statica). Elf zginął w trzeciej fazie, nadziany na włócznie oddziału, a sam smok rozgonił towarzystwo. Niestety, oblał monster reaction i musiał siedzieć przy truchle swojego pana. Zaraz obok wielkie szczury wpakowały się w spiraconych krasnoludów, bili się chyba z 3 pełne tury, ale w fala skavenów pochłonęła ostatnią pomarańczową brodę. Nieopodal mengile zginęli rozjechani przez doomwheela (zdążył nim zaszarżował go smok).

Na lewej flance skavenów ogry rozgoniły drugi oddział wielkich szczurów i z rozpędu uderzyły na skrajny oddział klanratów z włóczniami. O dziwo, zadały mu duże straty, walka trwała 3 kolejne fazy. Niebagatelną rolę odegrał w tym truthsayer, który w magii co fazę potrafił wskrzesić jeden model (!) w sojuszniczych oddziałach, które poniosły straty. Centrum armii najemników twardo stało w miejscu mimo ostrzału z katapult, dział i magii vermin lorda, któremu zebranych batów udało się przedrzeć na tyły, gdzie zjadł armatę i oddział kuszników. Niestety, rzucone przez niego cloud of corruption nie zabiło stojącego w pobliżu maga światła (który miał czar zadający demonom 3D6 S4, wymuszające przerzut udanych wardów), cholerny ward w 3 calach od piechoty… ;-) Co tu dużo mówić, z demona zostały skwarki po pocisku z 6 kości. Uciechę maga zakończyło działo spaczeniowe, smażąc go na miejscu olbrzymią kulą energii.

W końcu obstawa wykruszona plagą truthsayera starła się z niewolnikami, heros zginął w drugiej fazie (rzeźniccy niewolnicy :-D ), sam oddział w trzeciej. Stormvermini dopadli drugiego od prawej oddziału pikinierów, przepchnęli go, ale nie dogonili, a klatka z ognia sprawiła, że dopiero w 7 turze doszło do wyżynki. Z perspektywy czasu wiem, że powinienem był szarżować na halabardników z BSB najemników. Co ciekawe, nie udała się próba zamachu na tego bsb, straceńczo szarżujący gutterzy (stali w lesie, mieli stubborn :-P ) przez trzy fazy nie wbili nawet rany, tak się skubaniec bronił.

W tym samym czasie na mojej lewej flance skrajni klanraci podeszli zbyt blisko, oba oddziały pikinierów zaszarżowały, w tym jeden na flankę, musiałem ratować się ucieczką i już nie sproszyłem uciekinierów – 400 punktów poszło w siną dal, a za nimi podążyli skrajni pikinierzy z generałem. Ostatni oddział pikinierów dostał na front klanratów, na bok slavów, złamał się, ale go nie dogoniłem w ostatniej turze (na dodatek się sproszył). Za to zrobiło mi się ciepło, gdy na tych klanratów od tyłu dobiła resztka halabardników z BSB, uratował mnie steadfast.

Taki dziwny akcent – klanraci z Ikitem i ukrytym zabójcą zaatakowali smoka, liczyłem na łatwy łup i sporo punktów (w końcu zabójca w jednej turze wypłacał 3A z S7 AP robiące D3 W, a Ikit co fazę ładował 3A S6 bez AS). Zabójca trafił wszystko, nie przebił nic… Zapomniałem rzucić w smoka globadierami przez 2 tury, sam sobie jestem winien. Tyle dobrze, że Ikit potrafi zdawać wardy na 5+ (zajadle atakował go smok przez kilka faz), w jednej rundzie zdałem 5 na 5 takich rzutów :-D

W ostatnich spazmach próbowaliśmy urwać sobie coś magią, ale Przemek nie zredukował stormverminów do ¼, a ja nie wykrzesałem już nic z Ikita, zresztą zajętego swoimi sprawami ;-)


Podsumowanie


Bitwa zakończyła się wynikiem 11:9 dla szczurków i umiarkowaną wyżynką z obu stron. Podziękowania jeszcze raz dla Debeliala :-) Szczęście było raz po jednej, a raz po drugiej stronie – ta kawaleria na flance mogłaby wiele namieszać, gdyby nie uciekła. Z kolei moje siły na lewej flance też podwinęły ogon i uciekły, chociaż liczyłem na nawiązanie walki. Ciekawe jakie miny mieli ci pikinierzy, gdy miotacze ognia rozpoczęły oczyszczanie przedpola ;-) Co ciekawe, pikinierom pomogli herosi z LD8, centrum nie uciekło, chociaż usilnie starałem się cokolwiek spanikować. Wielkim odwracającym uwagę jest vermin lord, może nie ubił tak wiele, ale pobiegał, porozpraszał (Ikit za cholerę tego nie potrafi… ), wytrzymał ostrzał i magię. Sądziłem, że spadnie wcześniej, a jednak nie ;-) W sumie mogłem nim atakować razem z parą herosów na tamtych pikinierów, nieprzemyślana decyzja.

Komentarz Debeliala:
W dużych bitwach wystawienie jednoczesne za przesłoną jest wydaje mi się jedyną sensowną opcją, inne trwają za długo. A tak to rozstawienie terenów, wylosowanie czarów i rozstawienie armii zajęło nam nieco ponad godzinę. Graliśmy do 17.20 z przerwą obiadową. Tak więc całość razem z wystawieniem zajęła nam 7h'

Uwagi co do gry:
W porozumieniu z Mythem zredukowałem śmiesznie wysoki koszt pikinierów, przeważnie o 2-3 punkty, w zależności od oddziału. Okazało się że i tak nie za bardzo dają radę w obecnych realiach - pika była fajna, gdy przeciwnik szarżował, wypłacało się mu 20+ ataków z ASF i liczyło się na zabicie pierwszego rzędu. A teraz zabiję z 25 ataków 6 clanratów i w zamian tracę zbliżoną ilość pikinierów (clanraci w hordzie). Na dodatek pika działa tak dobrze tylko w obronie i tylko pierwszej rundzie. 9 punktów za kolesia z piką i statystykami boleśnie ludzkimi to wciąż za dużo... W bitwie postawiłem na 4 oddziały po 30stu, głównie dlatego żeby wystawić różne Regiments of Renown. Jednak teraz widzę że lepiej zrobiłbym wystawiając 3 oddziały po 40 lub 2 po 50. Gdy dopakować ich magią potrafią zawalczyć, a tak musiałem rzucać czary na pomniejsze oddziały. 50 pikinierów w hordzie uderza 50 razy, więc jakiekolwiek polepszenie statystyk zwielokrotnia siłę oddziału. Najciekawsza wydaje się tu sygnaturka z Beasta (można ją mieć wielokrotnie, co daje kilka prób w wypadku rozproszenia), Flaming Sword z ognia (+1 do rzutów na zranienie) albo dopałki z Lore of Light. Tak, zdaję sobie sprawę że Brzytwa Okkama również działałaby świetnie, jednak w bitwie towarzyskiej nie chciałem używać tych najstraszniejszych czarów (tak jak Myth nie wziął 13stki)
Debelial mam nadzieję napisze jeszcze coś od siebie ;-)
Ostatnio zmieniony 28 lut 2011, o 14:26 przez Myth, łącznie zmieniany 1 raz.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4808
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Super że chciało wam się robić tyle zdjęć =D> naprawdę fotki sporo dają.
Podobają mi się też zasady rozgrywki; duże męskie punkty, ciekawe rozpiski i nieźle rozstrzygnięty problem magii (choć dwa najwyższe wyniki idące do DD przeciwnika to wydaje mi się za dużo).
Co do samego raportu to brakuje mu do ideału otoczki fabularnej, ale i tak jest IMO bardzo dobry.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Parę słów ode mnie:

Na mojej lewej flance stała ciężka jazda z generałem, liczyłem że pokaże klasę - niestety uciekła zanim zdążyła się ruszyć To mocno wpłynęło na wydarzenia na tamtej flance, gdyż zamiast planowanego przebicia się przez klanbraci do jego machin wojennych, a następnie wspomożenie centrum, musiałem sam ratować sytuację aby to szczury nie przebiły się do mnie Na szczęście Asarnil, a głównie jego smok, powstrzymali natarcie, rozbijając nawet jedną hordę klanbraci, a następnie wiążąc do końca bitwy oddział Ikita Clawa.

Na prawej flance ogry miały spowolnić natarcie wroga, gdyż było ich za mało do walki na wyniszczenie z klockiem klanbraci. Jednak wytrzymali znacznie dłużej niż się spodziewałem, a gdyby było ich ze dwóch więcej chyba by nawet wygrali ;]

Pikinierzy są jednostką wybitnie defensywną, dlatego moje centrum nie nacierało za szybko, ot parę cali na turę, bardziej jako najeżenie się w kierunku wroga. Jednak do tak defensywnych sił głównych miałem za mało strzelców i artylerii, której część zginęła zresztą w pierwszej turze gry. Marksmeni wspomożeni czarem +1 do hita z Truthsayera masakrowali aż miło i pewnie było by tak dalej gdyby nie ten farciarski Vermin Lord, który przeżył nawałę magii i artylerii na tyle długo by ich uciszyć, zginął tuż po tym usmażony czarem... Ale było za późno

Bitwa była fajna, bez najmniejszych nieporozumień i sprzeczek, jedyne czego mi żal to ucieczka jazdy zanim miała okazję się sprawdzić, no ale panika na Ld9 z przerzutem to jednak było dla nich za wiele.

Farciarz dnia - Ikit Claw, przeżył 20 ataków smoka, z których 11 było przebitych - save na 6+ i ward na 5+: efekt 1 stracona rana

@Arbiter - wbrew pozorom nie jest to za dużo, mimo wszystko rozpraszanie jest trudniejsze. W każdym razie nam sprawdzało się dobrze.

Awatar użytkownika
Dasieq
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Dasieq »

No,świetna bitwa musiała być. I naprawdę fajnie że są zdjęcia. Ciekwie się to prezentowało,szkoda tylko że bez kolorów :P
"Kobieta powinna być na tyle wykształcona, żeby przyciągnąć głupich mężczyzn i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych"

Wieszkto
Chuck Norris
Posty: 588
Lokalizacja: Piekło

Post autor: Wieszkto »

Raport jest że tak powiem w pyte. 8)
Ja mam pytanko co do tej figurki pani czarodziej w toples skąd ona czy to nie magik z Celtosa czy coś .
-Qc- pisze:Sie naucz - to jest TROLL. Ja jestem ARTYSTĄ (artystOM dla groszka - ogladasz fulham w niedzielę nie?)

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3135
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Ta pani to czarodziejka z reapera jeśli się nie mylę ;-) No i dzięki za dobre słowo :-)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1445
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Bardzo fajny raport i bardzo ciekawa bitwa :) Brakuje mi wprawdzie kilku potworów w Skavenach, ale zakładam że nie zostały wystawione bo są zbyt silne. Ciekawie rozwiązaliście problem kostek magii. No i była moja ulubiona część bitwy czyli rozstawianie za zasłoną :) Czekam na kolejne raporty w przyszłości

Kraggo
Chuck Norris
Posty: 586

Post autor: Kraggo »

Dla mnie trochę chaotycznie, ale raport trzyma się kupy i można z grubsza wywnioskować przebieg bitwy :) Z drugiej strony chyba nie lada sztuką jest stworzenie zwięzłego raportu na takie punkty.

A koledze od armii najemników pozazdrościć masy wielu sympatycznych modeli :)

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3135
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Wiadomo, na następny raz spróbuję się zdecydować czy opisuję w całości przebieg bitwy na każdym fragmencie pola bitwy osobno, czy będę lecieć tura po turze, bo teraz wyszło coś pomiędzy i jest parę niedociągnięć ;-) Mam nadzieję, że zdjęcia plus lektura jednak w miarę oddają co i jak ;-)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3848
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Fajna bitwa, uwielbiam takie. Ciekawy pomysł na magię na te punkty, bo GW jakoś to przeoczyło. :)
Dobry pomysł ze zdjęciem z ponumerowanymi jednostkami DoW. Ogólnie fajnie, że Wam się chciało zagrać, "obfocić" to, a jeszcze potem opisać. =D>

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Wieszkto pisze:Ja mam pytanko co do tej figurki pani czarodziej w toples skąd ona czy to nie magik z Celtosa czy coś .
Jak pisze Myth, to z Reapera: 02722: Witch of Darkmoors
KrzysiekW pisze:Fajna bitwa, uwielbiam takie. Ciekawy pomysł na magię na te punkty, bo GW jakoś to przeoczyło. :)
Dobry pomysł ze zdjęciem z ponumerowanymi jednostkami DoW. Ogólnie fajnie, że Wam się chciało zagrać, "obfocić" to, a jeszcze potem opisać. =D>
Mamy nadzieję że w kwietniu uda nam się zagrać podobnych rozmiarów bitwę, choć tym razem zagram inną niż DoW armią (nie żebym coś do nich miał, ale innym też trzeba dać się rozruszać :wink: )

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

piękna rzeźnia! ale szkoda że nie zobaczyłem tak rzadko spotykanych birdmenów i braci giantsonów z albionu :( bearmenów z urlso też by chętnie zobaczył w akcji...

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Wszystko się nie zmieściło, RoRy są drogie jak diabli ;]

Z niewystawionych oddziałów mam właśnie 5-tkę Birdmen of Catrazza, Giants of Albion i 15 (tylko :( ) Bearmen of Urslo.

Mam jeszcze Lucrezzię Belladonnę, ale ze względu na jej zasady nie chciałem jej używać - każdy wrogi heros na 4+ traci ranę przed bitwą... Na 6k trochę by za wiele mogła potruć, uznałem to za przegięte. Poza tym miała dostęp wyłącznie do koledżów magii, których nie chiałem (Shadow i Death)

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3848
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

debelial pisze:Mamy nadzieję że w kwietniu uda nam się zagrać podobnych rozmiarów bitwę, choć tym razem zagram inną niż DoW armią (nie żebym coś do nich miał, ale innym też trzeba dać się rozruszać :wink: )
Zazdroszczę. :)
debelial pisze:Z niewystawionych oddziałów mam właśnie 5-tkę Birdmen of Catrazza, Giants of Albion i 15 (tylko :( ) Bearmen of Urslo.
Birdmenów wyjątkowo nie lubiłem, nie podobały mi się modele. :)
debelial pisze:Mam jeszcze Lucrezzię Belladonnę, ale ze względu na jej zasady nie chciałem jej używać - każdy wrogi heros na 4+ traci ranę przed bitwą... Na 6k trochę by za wiele mogła potruć, uznałem to za przegięte. Poza tym miała dostęp wyłącznie do koledżów magii, których nie chiałem (Shadow i Death)
Z racji ich "giętości" czy nie pasowania do założeń taktycznych?

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Z racji giętości, nie chciałem psuć takiej bitwy chorymi czarami ;]

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3848
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

=D> That's the spirit of the game.
Patrzcie młodzi i uczcie się. :)

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Zawsze mogliscie zagrac na 7 ed lory :wink:
Polecam to rozwiązanie, zwłąszcza dla special characters. W ostatniej grze - na 5k - wystawilem nieoppatrznie Manfreda, w pierwszej turze dla jaj rzuciłem duże słoneczko, padł IF, mi sie nic nie stało, a wzornik pojechał na 24'' w poprzek armii, przeciwnik po pozbieraniu 50 modeli (w tym dwóch hellcannonów) stwierdził ze to po prostu nie jest dobry dzien na battla, pozbierał figurki i poszedł do domu :(

Obiecałem sobie nigdy więcej :(

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

No kiepska sprawa, może faktycznie zrujnować zabawę...

Hmm, z tymi lorami to może być ciekawe rozwiązanie :)

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Piękny raport. Wspaniała armia DoW ;)
=D> =D>

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3135
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Dzięki, tak jak pisał Debelial, w kwietniu może następny, tym razem będziemy mieć coś pomalowane na stole ;-)

W międzyczasie: wszystkie zdjęcia w galerii są podpisane :-)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

ODPOWIEDZ