Tk na 2500
Tk na 2500
2.5k Tk 2500 Pts - Tomb Kings Army
1 Tomb King @ 265 Pts
General
Destroyer of Eternities [70]
Collar of Shapesh [25]
1 Liche Priest na Koniu @ 173 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Liche Priest na Koniu @ 173 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Liche Priest @ 160 Pts
Hierophant
Hieratic Jar [25]
Cloak of the Dunes [20]
2x Klopy z czaszkami @ 110 Pts
2x3 Skeleton Chariots @ 130 Pts
Muzyk
2 Tomb Swarm @ 90 Pts
2x Tomb Scorpion @ 85 Pts
23 Tomb Guard @ 346 Pts
FCG
Icon of Rakaph [40]
6 Ushabti @ 390 Pts
10 Skeleton Warriors @ 90 Pts
Bow; czempion
17 Skeleton Warriors @ 161 Pts
Bow; FCG
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 5
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2498
Tak gram ostatnio; O dziwo się sprawdza, pomimo kilku dziwnych pomysłów
1 Tomb King @ 265 Pts
General
Destroyer of Eternities [70]
Collar of Shapesh [25]
1 Liche Priest na Koniu @ 173 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Liche Priest na Koniu @ 173 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Liche Priest @ 160 Pts
Hierophant
Hieratic Jar [25]
Cloak of the Dunes [20]
2x Klopy z czaszkami @ 110 Pts
2x3 Skeleton Chariots @ 130 Pts
Muzyk
2 Tomb Swarm @ 90 Pts
2x Tomb Scorpion @ 85 Pts
23 Tomb Guard @ 346 Pts
FCG
Icon of Rakaph [40]
6 Ushabti @ 390 Pts
10 Skeleton Warriors @ 90 Pts
Bow; czempion
17 Skeleton Warriors @ 161 Pts
Bow; FCG
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 5
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2498
Tak gram ostatnio; O dziwo się sprawdza, pomimo kilku dziwnych pomysłów
Calkiem ok
Jedynie pomyslalbym o lataniu dla kinga (wiadomo ,ze teraz ma siedziec w TG ale ciezko moze byc wykorzystac inkantacje ,6 cali ......) .
Wicej lucznikow bym dal .
Uszty wydaje mi sie ,ze 4 to max
p.s-TG jak rozumiem jest 24
p.s2-jak ci sie ta fajna kosa (choc droooga) na kingu sprawdza ?? no i te uszaty w liczbie 6 ???
Jedynie pomyslalbym o lataniu dla kinga (wiadomo ,ze teraz ma siedziec w TG ale ciezko moze byc wykorzystac inkantacje ,6 cali ......) .
Wicej lucznikow bym dal .
Uszty wydaje mi sie ,ze 4 to max
p.s-TG jak rozumiem jest 24
p.s2-jak ci sie ta fajna kosa (choc droooga) na kingu sprawdza ?? no i te uszaty w liczbie 6 ???
Nie wiem jakim sposobem Ci się to sprawdza (6 Ushabti, King na piechotę z DoE), ja bym chyba co najwyżej remis uciągnął. Tym bardziej szacun
Chociaż... właściwie od mojej standardowej rozpy różni się kingiem lataczem i trójką Ushabti. Aż mnie zaciekawiłeś.
Chociaż... właściwie od mojej standardowej rozpy różni się kingiem lataczem i trójką Ushabti. Aż mnie zaciekawiłeś.
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
Tg jest 23, po koszcie nie poznajesz ?szczurek pisze: p.s-TG jak rozumiem jest 24
p.s2-jak ci sie ta fajna kosa (choc droooga) na kingu sprawdza ?? no i te uszaty w liczbie 6 ???
Kosa się sprawdza, koleś jest bardziej miękki od wersji latającej tym, że nie ma 5 woundów, a te da się uleczyć. Za to mam zdecydowanie większy potencjał w walce.
6 ushabti - taka liczba jest w miarę optymalna, i tak stoi 4 z przodu, te 2 z tyłu schodzą na ogół w pierwszej turze walki kiedy ushabti są szarżowane, potem już moge spokojnie się bić. No i jeszcze mogę tam wstawiać herosów i dalej mieć look-outa.(chociaż to tylko teoria, do nich nie są potrzebni herosi ).
kurde te 6 uszatych na początku mnie strasznie zdziwiło, ale tak sobie pomyślałem że rzeczywiście te grubasy na podstawkach 40x40 jak kroxy minosy etc, po stracie 2 w szarży mogą mnie połaskotac najwyzej. A te uszatki robią za autentycznego blokersa. Podoba mi się rozpa. Kosa co by tu nie mówić słaba nie jest a takie pytanko, nie lepiej jeden licz na piechte i kosztem tego konika wsadzic szkieli do 19?
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Konik dla liczki = jeden szkielet.
Wolę zasięg inkantacji miec większy o 4 cale, niż jeden strzał z siłą 3 trafiający na 5+
Wolę zasięg inkantacji miec większy o 4 cale, niż jeden strzał z siłą 3 trafiający na 5+
jedyne co mi nie pasuje to muzycy na chariotach, liczki na koniach i fcg na szkieletach (sam champon by wystarczyl)
uszatki w 4->2 formacji? bo chyba nie 3-> 3
tak troche ich przyduzo... jesli je maja wystrzelac to i tak to zrobia
powiedz co do tego dwuraka... jak ci on wychodzi w starciach z lodami na koniach?
a i liczka na koniu to nie tylko jeden szkielet, ale tak, ze co najmniej +1 fast w styku z toba... a w lesie jezdzisz tak samo (a twoja armia to raczej defens wiec zasieg az tak potrzebny nie jest.. ale to tylko moje zdanie)
uszatki w 4->2 formacji? bo chyba nie 3-> 3
tak troche ich przyduzo... jesli je maja wystrzelac to i tak to zrobia
powiedz co do tego dwuraka... jak ci on wychodzi w starciach z lodami na koniach?
a i liczka na koniu to nie tylko jeden szkielet, ale tak, ze co najmniej +1 fast w styku z toba... a w lesie jezdzisz tak samo (a twoja armia to raczej defens wiec zasieg az tak potrzebny nie jest.. ale to tylko moje zdanie)
Ej dwurak jest świetny - naprawdę się sprawdza też kiedyś korzystałem - dobry motyw jest gdy korzystasz ze smitinga wtedy za jeden atak masz auto hity bo możesz nawet jeden atak zamienić. Przeciwko typom na mouncie to zawsze jest S7 i KB.
Ja też bym wywalił konie i FCG. No i ushabti... to są 2x3?
Ja też bym wywalił konie i FCG. No i ushabti... to są 2x3?
Ushabti są w formacji 4x2.Izo pisze:Ej dwurak jest świetny - naprawdę się sprawdza też kiedyś korzystałem - dobry motyw jest gdy korzystasz ze smitinga wtedy za jeden atak masz auto hity bo możesz nawet jeden atak zamienić. Przeciwko typom na mouncie to zawsze jest S7 i KB.
Ja też bym wywalił konie i FCG. No i ushabti... to są 2x3?
Głównym atutem tej pały jest to ze inkantacja, gdy king juz w walce siedzi się nie marnuje.
Ja liczek nie wystawiam na szarżę fastów także mnie to nie robi specjalnie .a i liczka na koniu to nie tylko jeden szkielet, ale tak, ze co najmniej +1 fast w styku z toba... a w lesie jezdzisz tak samo Wink (a twoja armia to raczej defens wiec zasieg az tak potrzebny nie jest.. ale to tylko moje zdanie) Wink
A mam 6+ sejwa , No i mogą mieć ofensywne zastosowanie w postaci szarżowania samotnych magów na piechotę
nie tylko twoja armia ma popychaczki... pamietaj, ze nei zawsze to ty musisz sie wystawicJa liczek nie wystawiam na szarżę fastów także mnie to nie robi specjalnie Smile
opza tym taka liczka ci nie wejdzie do domku a 6+ save to...
a jak uy ciebie sprawa ze smokami wyglada? bo raczej nie masz zbyt duzo rzecyz mogacych im zrobic krzywde
A co mają TK co może robić krzywdę smokowi, jeśli nie klopy to nie wiem coShino pisze:no ale one maja scattery... a zazwyczaj jest 1 tura gdzie mozesz ustrzelic smoka zanim przyszarzuje i te 3 - 4 strzaly to moze byc za malo
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Poza DoE na Kingu i 6!!! Uszatkami - standard.
Nie wyobrażam sobie bym czymś innym mógł zagrać.
Taka faza magii wytarcza.
Polecam GW, latanie, Scorpion Armour i Shapesh.
Jednak zaszarżowana Gwardia ostro się sypie. KIng jeśli ginie, to raczej z CR.
KB za 70 punktów? Hmmm...
Sam gram 4 Uszatkami, 2 dodatkowe Uszatki to na 2500 faktycznie sprytne.
Nie wyobrażam sobie bym czymś innym mógł zagrać.
Taka faza magii wytarcza.
Polecam GW, latanie, Scorpion Armour i Shapesh.
Jednak zaszarżowana Gwardia ostro się sypie. KIng jeśli ginie, to raczej z CR.
KB za 70 punktów? Hmmm...
Sam gram 4 Uszatkami, 2 dodatkowe Uszatki to na 2500 faktycznie sprytne.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Ryzykowny manewr to popchnąć na smoka kinga z flail of skulls, ale lejesz po smoku - jak zabijesz (wystarczy trafić trzy i zranić trzy:) tylko:)) to już jesteś w domu: lord cie nie zabije i ucieknie. Ale żeby to wyszło trzeba trochę szczęścia no i przewaga w magii na dodatkowy atak ze smitinga. Niestety mały WS kinga sprawia, że to bardzo ryzykowna zabawa. Jak nie zabijesz smoka smok odda...
hmmm pomysl beznadziejny.... juzlepiej w niego wbic 15 kawalerii i liczyc, ze sie zbreakuje... sxzanse pewnie nawet wieksze sa na to... a na smoki sa sposoby tylko trzbea nad nimi troche popracowacIzo pisze:Ryzykowny manewr to popchnąć na smoka kinga z flail of skulls, ale lejesz po smoku - jak zabijesz (wystarczy trafić trzy i zranić trzy:) tylko:)) to już jesteś w domu: lord cie nie zabije i ucieknie. Ale żeby to wyszło trzeba trochę szczęścia no i przewaga w magii na dodatkowy atak ze smitinga. Niestety mały WS kinga sprawia, że to bardzo ryzykowna zabawa. Jak nie zabijesz smoka smok odda...
? maja szanse... pierwsza ture spokojnie ustawaja.. niezaleznie z jakim koksowym smokim... i nie ma opcji, ze nie..Izo pisze:Kto nie ryzykuje ten nie zyje
Kawa? Mówimy o kawie TK? Sypną się nawet z elfickim nie wspomne o chaosowym
Nie no jasne że tak ale pytanie jak zabić smoka Bo z takiej sytuacji to mozna się wykrecić - chyba, że już sam amok został na stole Zresztą dywagować można ale takiego pewnego sposobu to nie ma jak na mój gust - trzeba się nieźle namęczyć.
Takie kombo może i działa, ale mi latanie wcale nie potrzebne, to defens. A szarżowana gwardia ostro się sypie ????. To co musi to zaszarżować żeby ostro się sypali :/.Jedy Knight pisze: Polecam GW, latanie, Scorpion Armour i Shapesh.
Jednak zaszarżowana Gwardia ostro się sypie. KIng jeśli ginie, to raczej z CR.
Magiczny KB z opcją 6 hitów z siłą 7 w fazie magii. , a nie jednego ataku.KB za 70 punktów? Hmmm...