kilka pytań początkującego 3

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5678

Re: kilka pytań początkującego 3

Post autor: Afro »

no wg faq jest magiczne
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

W polskich uściśleniach jest zapis że zianie po jajku nie jest magiczne.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

w jajku podstawą do takiej interpretacji był fakt, że to nie jajko zieje, a postać po jego użyciu dostaje special rule breath weapon, natomiast w brecie to lanca zieje.

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5678

Post autor: Afro »

faq by gw > uściślenia
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

To zianie z jajka nie jest magiczne a bloodcurdling roar już jest? Trochę to zamotane i niekoniecznie logiczne

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

RedScorpion pisze:To zianie z jajka nie jest magiczne a bloodcurdling roar już jest? Trochę to zamotane i niekoniecznie logiczne
A to od kiedy krzyk jest magiczny ? Coś ostatnio przeoczyłem ?
Ostatnio zmieniony 27 lis 2012, o 13:52 przez Grolshek, łącznie zmieniany 1 raz.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

Właśnie pytam (dałem ?) bo się sam pogubiłem.

Przy okazji co się dzieje jeśli Hellcannon stracił załogę i na monster reaction rzucił, że do końca gry nie może się ruszać a potem obleje rampage?

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

zasada cannot jest zawsze mocniejsza niż must. Więc skoro nie może się ruszać to się nie ruszy.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

jak sie nie może ruszyć to gdzie tu jest konflikt? nie może i tyle, stoi i pilnuje swoich krasnoludków patrząc smutno swymi kółeczkami :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Muthare pisze:Językowo z tego co wiem to "must" używa się mówiąc o nakazach formalnych, np. o płaceniu podatków.

A przy konflikcie nie decyduje osoba której tura jest, bądź przy zaistnieniu sytuacji kula się na 4+?
Tego kto jest tura dotyczy sytuacji gdy dwie rzeczy dzieją się na raz i ważna jest kolejność. Natomiast 4+ nie działa w takich sytuacjach bo doprowadziłoby to do bardzo słabych akcji typu "rydwan z frenzy an 4+ może szarżować domek".

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Muthare pisze:Konie bez uprzęży mogą czekać a w rydwanie już nie?
Tak

Awatar użytkownika
Myzu
Mudżahedin
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań, Strefa zero

Post autor: Myzu »

A jak sie ma szarzowanie przez kawalerie potworow na budynek w kontekscie korzystania przez model z wyzszej z charakterystyk T i W, ktore to najczesciej pochodza od wierzchowca?

Czy jezdziec atakujacy na piechote walczy korzystajac z wlasnych cech T i W?

A jesli tak, to co sie dzieje gdy zginie? Zdejmujemy tez wierzchowca? I ile CR wtedy dostajemy - tyle ile W mial jezdziec, czy tyle ile wierzchowiec?

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3000
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Starasz się dochodzić Logiki w sytuacji, w której zasady są jej akurat pozbawione. Nie wiem, czy coś z tego wyjdzie :D
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

w domu przy piwku możesz zmieniać zasady jak chcesz, ale po co starasz się przepchać tu na forum coś co nie jest w zasadach to ni wiem
nie szukaj logiki w młotku :) analogie bywają, ale czasami są złudne
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3000
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Model ma ciągle tyle samo woundów ile miał, czyli wyższa wartość z jeźdźca i wierzchowca. Zapis jest tylko o traceniu Save'a.
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Myzu
Mudżahedin
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań, Strefa zero

Post autor: Myzu »

Nic nie staram sie przepchac, zwyczajnie pytam jak jest.
Strata save'a jest w RB i to jest jasne, ale juz korzystanie z T i W wierzchowca jest mocno nieintuicyjne gdy chodzi o jezdzca walczacego pieszo.
Stad pytanie.
Ostatnio zmieniony 29 lis 2012, o 08:28 przez Myzu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3000
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Jest to może nieintuicyjne, ale nie ma zapisu o tym, aby miał a mu się zmniejszać liczba woundów.
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Masz również T mounta podczas szturmu na domek, trudno gra nie jest perfekcyjna. Zresztą doszukiwanie się logiki i skrajnego realizmu w świecie gdzie jest magia jest dość karkołomne.

Awatar użytkownika
Myzu
Mudżahedin
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań, Strefa zero

Post autor: Myzu »

Wszystko jasne. Zastanawia jednak fakt dlaczego save od mounta tracisz, a T i W juz nie... Srac na realizm, tu o spojnosc i konsekwencje chodzi.

Ale tak, tak wiem...to GW...

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080

Post autor: Morsereg »

dlatego, ze jest to jeden model dlatego posiadasz T i W najwyzsze w modelu.
AS tracisz bo przy domku nie walczysz na wierzchowcu. schodzisz z niego i walczysz na piechote, a to siedzenie na nim zwieksza AS.
przeciez jest to wszystko opisane w RB.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Zablokowany