Euro Lizaki

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3290
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Euro Lizaki

Post autor: Crane »

No cóż, po Bazylu przyszedł czas na parę przemyśleń i nieco zmian, może na lepsze...
Skoro nie można mieć eteryka i stubborna na jednym modelu, niech będzie na dwóch 8)

Lizaki 2400

Slann Life, Bsb
Eteryk
Zabiera 6 w 24"
+1 czar

Saurus Oldblood
Armour of Destiny
Crown of Command
Luckstone

Skink Priest z Engine oraz wardem na 4+

Core
3 x 10 Skirmisherów
36 Skinków FCG +4 Kroxy
21 Saurusów FCG

Rare
3 Salki +10 poganiaczy
Ancient Stegadon

i brakuje mi cholernie kameleonów w tej rozpie....

Awatar użytkownika
woolfik
Chuck Norris
Posty: 499

Post autor: woolfik »

Bardzo fajna rozpiska i nawet oldblooda zmieściłeś. Sory, że zapytam w Twoim dziale, ale czy ward działa tlyko na priesta czy na cały model? Bo widze, że coraz więcej osób daje tego warda.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3290
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

na priesta tylko

Awatar użytkownika
woolfik
Chuck Norris
Posty: 499

Post autor: woolfik »

Ok, dzięki.

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

ward jest słabym wyborem (lepszy jest ward 2+ na pierwszą ranę)
Obrazek

Captain Kocoń
Mudżahedin
Posty: 250
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Captain Kocoń »

Mi się podoba. Generalnie sam nad stegami myślałem.
Kapitan KOCOŃ stół nr. 6 xD
Bis dat qui cito dat.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3290
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

ward jest słabym wyborem (lepszy jest ward 2+ na pierwszą ranę)
nie wiem Fisch, czasem muszę wysyłać engine do walki wtedy ward na 4+ sie przydaje

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1445
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Gdyby ten ward działał zawsze kiedy mag ma 2 życia, a nie tylko jednorazowo to byłby świetny. A tak jest po prostu kiepski. Ward na 4+ i magia życia spokojnie wystarczają :wink:
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

Awatar użytkownika
ŁukaszŻelazek
Mudżahedin
Posty: 219
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ŁukaszŻelazek »

Bretonię czy Chaos to ta rozpa miecie.
Nie wiem tylko jaką masz kontrę (oprócz salamander, których moc jest losowa) na hordy i parki maszynowe?
Ciekawy jestem jak ta rozpiska spisałaby się przeciw hordom demonów, czy bestii?
Galeria http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... k#p1256100
Moja strona z większą ilością zdjęć: http://lukaszzelazek.com
Maluję zamówienia.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3290
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Hordy (takie zwykłe z powiedzmy 3/4 St) oczywiście trzeba jakoś zmiękczyć (salki, dwellersy)choć np oddział saurusów z eterycznym slannem i oldbloodem mógłby przyjąć taką hordę i bez zmiękczania (nie mówię o demonach z magicznymi atakami i killing blowem); zmiękczone biorę na klatę moją hordą skinek + kroxy, ewentualnie saurusami +slann+ oldblood, następnie w takie coś wpadaja stegadony i powinno być pozamiatane.
W hordy które mają mniej niż 6 St można się też wbić oboma stegadonami albo i jednym i go podleczać. Może jej całej nie zabije, ale utrzymać powinien. Ostatnio jeden utrzymał hordę bloodletterów.
Hordy, które wypracują 6 St i więcej...trzeba flankować stedziami, będą pewnie miały jakieś odginaczki ale przecież od tego są skirmishe żeby je zapluwać, tudzież broń strzelecka na samych stedziach, ostatecznie będą miały taki hordy do wyboru : albo od przodu skinki i kroxy / slann, odlblood i saurusy a od boku stedzie, albo na odwrót..oczywiście dwellersy i salki muszą tutaj zapracowywać na swoją markę ostro...wszystko to teoryhammer

Parki maszynowe... no cóż tutaj trzeba po prostu napierać do przodu przy czym stegadony w pierwszych fazach ruchu muszą być ustawiane bokiem do dział po wykonanym ruchu żeby zwiększyć możliwość przestrzelenia, można też je kitrać za górkami przy SLOS. W późniejszych turach slann może próbować rzucać dwellersy w maszyny....

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Post autor: Golonka »

Hmm ile znasz Hord z siłą większą niż 6? :D Chyba tylko Beastmenskie ze sztandarem.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Jeszcze zielone czarnuchy w dwurakami.
Obrazek

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3290
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Hmm ile znasz Hord z siłą większą niż 6? :D Chyba tylko Beastmenskie ze sztandarem.

no wlasnie te beastmeńskie i wcale nie muszą mieć sztandaru, wystarczy sygnaturka z bestii
w zasadzie wszystkie które mają z bazy 6 St i dostaną sygnaturkę z bestii 8)

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3290
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Trochę inne złożenie Lizaków. Stegadony idą na półkę.

Slann, Bsb magia Life / Light
ward na 2+ na zasięgowe
zabieranie 6 w 24"
+1 czar

Saurus Oldblood na Coldzie
Venom of Firefly Frog
Talisman of Preservation
light armour, great weapon

Saurus Scar-Veteran na Coldzie
Dragonhelm
Dawnstone
Ironcurse Icon
light armour, great weapon

Saurus Scar- Veteran na Coldzie
Armour of Destiny
great weapon

36 Skinks FCG +4 Kroxy
3 x 10 Skink Skirmishers
10 Skinks
21 Skinks

7 Cold One Cavalry FCG, płonące ataki
2x 7 Chameleons

3 Salamanders

Lord Saurusów oraz bohaterowie do oddziału Cold One Cavalry i alleluja i do przodu; z ich przeżywalnością i siłą ataku powinni zmielić to i owo, mogą też wyszarżowywać w razie potrzeby z oddziału.
Zastanawiam się czy tak bardzo tu potrzebuję Magię life i czy nie zamienić na Light. Life IMO wydaje mi się uniwersalniejsza jednak, poza tym wciąż jest co leczyć/ wskrzeszać a Kawaleria Saurusów z T6 /T8 może być twarda do zgryzienia. Kusi jednak Birona. Kohorta raptem o jeden punkt wolniejsza powinna dotrzymywać kroku kawalerii. Być może warto zmienic banner na ten od Armour Piercing wywalając trochę skinek...

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3143
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Koniecznie wywal tę szmatę z kawalerii, jeden kowboj z wardem na ogniste Ci ją zablokuje do końca gry (bo Twoi herosi też będą mieć ogniste ataki). Poza tym całkiem całkiem, chociaż slann bez dodatkowych kości... No powiedzimy, że jak bym się nie skusił.

Grałeś już tym coś? Jak Ci się sprawdza?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3290
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Nie grałem tym jeszcze, to taki luźny pomysł.

przy ognistej szmacie się nie upieram, ale
jeden kowboj z wardem na ogniste Ci ją zablokuje do końca gry (bo Twoi herosi też będą mieć ogniste ataki)
nie zablokuje mi jej żaden kowboj z wardem na ogniste, bo Saurus Oldblood ma magiczną broń (Venom of the Firefly Frog), po prostu rzuci challenga i pokroi kowboja.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Nie ma magicznej broni tylko magiczne ataki, więc nadal sztandar od flamingów daje mu flamingi.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3290
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Dobrze wiedzieć. Banner wypadnie zatem, może za +1 do M albo + 1 do Ld, Armour Piercing jest trochę za drogi...

ODPOWIEDZ