Euro Lizaki
Moderator: Ziemko
Euro Lizaki
No cóż, po Bazylu przyszedł czas na parę przemyśleń i nieco zmian, może na lepsze...
Skoro nie można mieć eteryka i stubborna na jednym modelu, niech będzie na dwóch
Lizaki 2400
Slann Life, Bsb
Eteryk
Zabiera 6 w 24"
+1 czar
Saurus Oldblood
Armour of Destiny
Crown of Command
Luckstone
Skink Priest z Engine oraz wardem na 4+
Core
3 x 10 Skirmisherów
36 Skinków FCG +4 Kroxy
21 Saurusów FCG
Rare
3 Salki +10 poganiaczy
Ancient Stegadon
i brakuje mi cholernie kameleonów w tej rozpie....
Skoro nie można mieć eteryka i stubborna na jednym modelu, niech będzie na dwóch
Lizaki 2400
Slann Life, Bsb
Eteryk
Zabiera 6 w 24"
+1 czar
Saurus Oldblood
Armour of Destiny
Crown of Command
Luckstone
Skink Priest z Engine oraz wardem na 4+
Core
3 x 10 Skirmisherów
36 Skinków FCG +4 Kroxy
21 Saurusów FCG
Rare
3 Salki +10 poganiaczy
Ancient Stegadon
i brakuje mi cholernie kameleonów w tej rozpie....
-
- Mudżahedin
- Posty: 250
- Lokalizacja: Szybki Szpil
Mi się podoba. Generalnie sam nad stegami myślałem.
Kapitan KOCOŃ stół nr. 6 xD
Bis dat qui cito dat.
Bis dat qui cito dat.
- ŁukaszŻelazek
- Mudżahedin
- Posty: 219
- Lokalizacja: Gdańsk
Bretonię czy Chaos to ta rozpa miecie.
Nie wiem tylko jaką masz kontrę (oprócz salamander, których moc jest losowa) na hordy i parki maszynowe?
Ciekawy jestem jak ta rozpiska spisałaby się przeciw hordom demonów, czy bestii?
Nie wiem tylko jaką masz kontrę (oprócz salamander, których moc jest losowa) na hordy i parki maszynowe?
Ciekawy jestem jak ta rozpiska spisałaby się przeciw hordom demonów, czy bestii?
Galeria http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... k#p1256100
Moja strona z większą ilością zdjęć: http://lukaszzelazek.com
Maluję zamówienia.
Moja strona z większą ilością zdjęć: http://lukaszzelazek.com
Maluję zamówienia.
Hordy (takie zwykłe z powiedzmy 3/4 St) oczywiście trzeba jakoś zmiękczyć (salki, dwellersy)choć np oddział saurusów z eterycznym slannem i oldbloodem mógłby przyjąć taką hordę i bez zmiękczania (nie mówię o demonach z magicznymi atakami i killing blowem); zmiękczone biorę na klatę moją hordą skinek + kroxy, ewentualnie saurusami +slann+ oldblood, następnie w takie coś wpadaja stegadony i powinno być pozamiatane.
W hordy które mają mniej niż 6 St można się też wbić oboma stegadonami albo i jednym i go podleczać. Może jej całej nie zabije, ale utrzymać powinien. Ostatnio jeden utrzymał hordę bloodletterów.
Hordy, które wypracują 6 St i więcej...trzeba flankować stedziami, będą pewnie miały jakieś odginaczki ale przecież od tego są skirmishe żeby je zapluwać, tudzież broń strzelecka na samych stedziach, ostatecznie będą miały taki hordy do wyboru : albo od przodu skinki i kroxy / slann, odlblood i saurusy a od boku stedzie, albo na odwrót..oczywiście dwellersy i salki muszą tutaj zapracowywać na swoją markę ostro...wszystko to teoryhammer
Parki maszynowe... no cóż tutaj trzeba po prostu napierać do przodu przy czym stegadony w pierwszych fazach ruchu muszą być ustawiane bokiem do dział po wykonanym ruchu żeby zwiększyć możliwość przestrzelenia, można też je kitrać za górkami przy SLOS. W późniejszych turach slann może próbować rzucać dwellersy w maszyny....
W hordy które mają mniej niż 6 St można się też wbić oboma stegadonami albo i jednym i go podleczać. Może jej całej nie zabije, ale utrzymać powinien. Ostatnio jeden utrzymał hordę bloodletterów.
Hordy, które wypracują 6 St i więcej...trzeba flankować stedziami, będą pewnie miały jakieś odginaczki ale przecież od tego są skirmishe żeby je zapluwać, tudzież broń strzelecka na samych stedziach, ostatecznie będą miały taki hordy do wyboru : albo od przodu skinki i kroxy / slann, odlblood i saurusy a od boku stedzie, albo na odwrót..oczywiście dwellersy i salki muszą tutaj zapracowywać na swoją markę ostro...wszystko to teoryhammer
Parki maszynowe... no cóż tutaj trzeba po prostu napierać do przodu przy czym stegadony w pierwszych fazach ruchu muszą być ustawiane bokiem do dział po wykonanym ruchu żeby zwiększyć możliwość przestrzelenia, można też je kitrać za górkami przy SLOS. W późniejszych turach slann może próbować rzucać dwellersy w maszyny....
Hmm ile znasz Hord z siłą większą niż 6? Chyba tylko Beastmenskie ze sztandarem.
no wlasnie te beastmeńskie i wcale nie muszą mieć sztandaru, wystarczy sygnaturka z bestii
w zasadzie wszystkie które mają z bazy 6 St i dostaną sygnaturkę z bestii
Trochę inne złożenie Lizaków. Stegadony idą na półkę.
Slann, Bsb magia Life / Light
ward na 2+ na zasięgowe
zabieranie 6 w 24"
+1 czar
Saurus Oldblood na Coldzie
Venom of Firefly Frog
Talisman of Preservation
light armour, great weapon
Saurus Scar-Veteran na Coldzie
Dragonhelm
Dawnstone
Ironcurse Icon
light armour, great weapon
Saurus Scar- Veteran na Coldzie
Armour of Destiny
great weapon
36 Skinks FCG +4 Kroxy
3 x 10 Skink Skirmishers
10 Skinks
21 Skinks
7 Cold One Cavalry FCG, płonące ataki
2x 7 Chameleons
3 Salamanders
Lord Saurusów oraz bohaterowie do oddziału Cold One Cavalry i alleluja i do przodu; z ich przeżywalnością i siłą ataku powinni zmielić to i owo, mogą też wyszarżowywać w razie potrzeby z oddziału.
Zastanawiam się czy tak bardzo tu potrzebuję Magię life i czy nie zamienić na Light. Life IMO wydaje mi się uniwersalniejsza jednak, poza tym wciąż jest co leczyć/ wskrzeszać a Kawaleria Saurusów z T6 /T8 może być twarda do zgryzienia. Kusi jednak Birona. Kohorta raptem o jeden punkt wolniejsza powinna dotrzymywać kroku kawalerii. Być może warto zmienic banner na ten od Armour Piercing wywalając trochę skinek...
Slann, Bsb magia Life / Light
ward na 2+ na zasięgowe
zabieranie 6 w 24"
+1 czar
Saurus Oldblood na Coldzie
Venom of Firefly Frog
Talisman of Preservation
light armour, great weapon
Saurus Scar-Veteran na Coldzie
Dragonhelm
Dawnstone
Ironcurse Icon
light armour, great weapon
Saurus Scar- Veteran na Coldzie
Armour of Destiny
great weapon
36 Skinks FCG +4 Kroxy
3 x 10 Skink Skirmishers
10 Skinks
21 Skinks
7 Cold One Cavalry FCG, płonące ataki
2x 7 Chameleons
3 Salamanders
Lord Saurusów oraz bohaterowie do oddziału Cold One Cavalry i alleluja i do przodu; z ich przeżywalnością i siłą ataku powinni zmielić to i owo, mogą też wyszarżowywać w razie potrzeby z oddziału.
Zastanawiam się czy tak bardzo tu potrzebuję Magię life i czy nie zamienić na Light. Life IMO wydaje mi się uniwersalniejsza jednak, poza tym wciąż jest co leczyć/ wskrzeszać a Kawaleria Saurusów z T6 /T8 może być twarda do zgryzienia. Kusi jednak Birona. Kohorta raptem o jeden punkt wolniejsza powinna dotrzymywać kroku kawalerii. Być może warto zmienic banner na ten od Armour Piercing wywalając trochę skinek...
Koniecznie wywal tę szmatę z kawalerii, jeden kowboj z wardem na ogniste Ci ją zablokuje do końca gry (bo Twoi herosi też będą mieć ogniste ataki). Poza tym całkiem całkiem, chociaż slann bez dodatkowych kości... No powiedzimy, że jak bym się nie skusił.
Grałeś już tym coś? Jak Ci się sprawdza?
Grałeś już tym coś? Jak Ci się sprawdza?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Nie grałem tym jeszcze, to taki luźny pomysł.
przy ognistej szmacie się nie upieram, ale
przy ognistej szmacie się nie upieram, ale
nie zablokuje mi jej żaden kowboj z wardem na ogniste, bo Saurus Oldblood ma magiczną broń (Venom of the Firefly Frog), po prostu rzuci challenga i pokroi kowboja.jeden kowboj z wardem na ogniste Ci ją zablokuje do końca gry (bo Twoi herosi też będą mieć ogniste ataki)
Nie ma magicznej broni tylko magiczne ataki, więc nadal sztandar od flamingów daje mu flamingi.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki