Bitwa przeciw lizakom

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
michal22289
Pseudoklimaciarz
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa

Bitwa przeciw lizakom

Post autor: michal22289 »

Witam.

W ciągu kilku najbliższych dni mam zamiar stoczyć walkę z jaszczurami. I tu pojawia się problem. Jaką sensowną rozpiskę można sklecić z armii którą posiadam? I jak reagować na dane sytuacje na stole? Obecnie jestem początkujący i będzie to moja 3 bitwa.
Rozpiska jest mi potrzebna nietypowa bo na 750 pkt
Posiadam:
26 glade guards
24 dryads
11 wardancers
spellsinger
noble
eagle

Przeciwnik najprawdopodobniej będzie grał: masa skinków, coldone'y/terradony i skink priestx2 (najprawdopodobniej)

Jakieś rady?

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

na małe punkty powinno być łatwo z lizakami. nasze łuki ładnie zamiataja morze skinkow, juz nie wspominajac o driadach.
proponuje wystawic nobla z hail of doom arrow, 2 oddzialy driad po 8, 2x10 lukow z muzykiem, mozesz wystawic orzelka (coby odgiac te cold ony. jesli w ogole beda), tancerki w liczbie 7-9 sztuk tez powinny dac rade, jak nie chcesz tancerek to wiecej lukow badz driad.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

kolejny bot na forum...

michal22289
Pseudoklimaciarz
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michal22289 »

Hm. I teraz tak. Driady frontalnie szarżujące wydają mi się głupim pomysłem-wielokrotny strzał sinków (swoją drogą jeśli jednostka szarżuje na skinki mogą z tej umiejętności skorzystać?). Driadami od boku dojść i szarżować?
Taktycznie wydaje mi się, że w pierwszej kolejności zestrzelić terradony. Następnie ostrzelać skinki.
Jeśli chodzi o odginanie szarży (rozumiem, że na drodze coldonów postawić orła tak?) i wystrzelać coldony.