Motyw przewodni tej (tych armii) to duży klocek Templi:
Rozpa na 2000 pkt
Slann (standardzik za 660 pkt)
Priest (1lvl, 2xDS)
Biegacz (CotJW,GW,LA,ES,Quetzl,Sotek)
4x10 skinks (2xblowpipe'y 2xjaveliny)
30 Temple (FCG,shields, Huanchi Blessed Totem)
2x3 Terki
NA 2250:
Wchodzą 3 kroxy i 5 kameleonów
NA 2500:
(w stosunku do wersji na 2250)
Wchodzą 3 salki, i jeden krox
Wersja na 2k oczywiście defensywna (ale jak się trafi na jakies defensy to są 2x terki + biegacz, żeby szybko maszynki pokosić, na ofensy ... to zależy od ofensu ). Wesja na 2250 już może coś skontrować kroxami. Do tego czasu raczej te stoją z tylca zeby nie dostac od niczego zanim wejdą do walki + upierdliwe kameleonki. Wersja znacznie lepsza na ofensy. No i na 2,5k dochodza uniwersalne salki. A no i ewentualnie sztandar na TG jest do wymiany na Sun Standar of Chotec.
30 TG raczej mało co jest w stanie rozwalić nawet jak staną na środku stołu. Jak jest smok to biegacz siedzi w klocku i z 0+ AS łapie go na klate. Nawet jak biegacz zginie to i tak raczej mało woundów mu smok zada i smoczek powinien sie odbic.
Co o tym sądzicie ? Powtarzam, że nacisk tutaj jest na duuuuży klocek TG.
Duuuuuuzi Temple :)
Moderator: Ziemko
Huanchiego na Templach biore praktycznie zawsze. Bardzo pomaga na coś zaszarżować. Poza tym żaden smok raczej nie wyląduje mi za dupskiem wtedy. Na templach ten sztandar jest dla mnie nieoceniony. Wiele razy pozwalał mi wykonywać szarżę, której przeciwnik się nie spodziewał a która miała dla niego katastrofalne skutki - albo to paniki na około od zbrejkowanego unitu albo przebiegłem się po kilku jego jednostkach rozpędzając się właśnie na tej pierwszej, na którą szarżując użyłem Huanchiego. Poza tym Temple często dostają się w środek albo za linie armii wroga dzięki szarży z Huanchiego a to mówi samo za siebie.
A co do straty klocka to tak czy siak jak ginie Slann z TG to jest już po grze.
A co do straty klocka to tak czy siak jak ginie Slann z TG to jest już po grze.