Wymyśliłem coś takiego na V lige Rivendell :
1 Saurus scar-veteran 146 pkt.
gw, la, e. shield, dawnstone, venom of firefly frog, general
1 Saurus scar-veteran 166 pkt.
BSB, armour of destiny, gw
1 Skink priest 125 pkt.
2 lvl, dispell scroll
27 saurus warriors 343 pkt.
spears, musician, standard
19 Skinks 117 pkt.
fcg
3x12 Skink skirmishers 270 pkt.
champions
10 Cold one cavalry 400 pkt.
fcg
3 salamanders hunting packs 225 pkt.
Models in army: 98
Total army cost: 1792 pkt.
Priest wchodzi oczywiście do odziału skinków, a BsB z generałem do saurusów.
Moje pytanie brzmi: czy ta rozpa ma sens? I, jeśli trzeba, to co w niej zmienić?
Liczę na waszą pomoc
Lizardmen 1800 pkt. - Rimbo
Moderator: Ziemko
Niestety nie wystarczy mi modeli na kohorte z kroxami, a jak usunę zwykłe skinki to nie będę miał gdzie schować maga.
Chyba że da się dołączać priestów do kohorty z kroxami?
Jeśli chodzi o kawe to sam też nie jestem pewien czy to dobry pomysł by ją wystawiać i jestem otwarty na inne możliwości.
Chyba że da się dołączać priestów do kohorty z kroxami?
Jeśli chodzi o kawe to sam też nie jestem pewien czy to dobry pomysł by ją wystawiać i jestem otwarty na inne możliwości.
Dobra, teraz biorę dwie opcje pod uwagę pierwsza:
1 Saurus scar-veteran 146 pkt.
gw, la, e. shield, dawnstone, venom of firefly frog, general
1 Saurus scar-veteran 166 pkt.
BSB, armour of destiny, gw
1 Skink priest 125 pkt.
2 lvl, dispell scroll
27 saurus warriors 343 pkt.
spears, musician, standard
24 Skinks 307 pkt.
fcg, 3 kroxigors
3x12 Skink skirmishers 252 pkt.
stegadon 235 pkt.
3 salamanders hunting packs 225 pkt.
Models in army: 97
Total army cost: 1799 pkt.
Mag wtedy musi iść do skinków w skirmiszu.
Albo taka opcja:
1 Saurus scar-veteran 146 pkt.
gw, la, e. shield, dawnstone, venom of firefly frog, general
1 Saurus scar-veteran 166 pkt.
BSB, armour of destiny, gw
1 Skink priest 125 pkt.
2 lvl, dispell scroll
27 saurus warriors 343 pkt.
spears, musician, standard
24 Skinks 293 pkt.
standard, 3 kroxigors
4x12 Skink skirmishers 336 pkt.
3 terradon riders 90 pkt.
6 chameleon skinks 72 pkt.
3 salamanders hunting packs 225 pkt.
Models in army: 117
Total army cost: 1796 pkt.
Też mag do skirmiszu.
Saurusów veteranów na CO nie wezmę, bo nie będą mieli Look outa.
Która rozpa lepsza?
1 Saurus scar-veteran 146 pkt.
gw, la, e. shield, dawnstone, venom of firefly frog, general
1 Saurus scar-veteran 166 pkt.
BSB, armour of destiny, gw
1 Skink priest 125 pkt.
2 lvl, dispell scroll
27 saurus warriors 343 pkt.
spears, musician, standard
24 Skinks 307 pkt.
fcg, 3 kroxigors
3x12 Skink skirmishers 252 pkt.
stegadon 235 pkt.
3 salamanders hunting packs 225 pkt.
Models in army: 97
Total army cost: 1799 pkt.
Mag wtedy musi iść do skinków w skirmiszu.
Albo taka opcja:
1 Saurus scar-veteran 146 pkt.
gw, la, e. shield, dawnstone, venom of firefly frog, general
1 Saurus scar-veteran 166 pkt.
BSB, armour of destiny, gw
1 Skink priest 125 pkt.
2 lvl, dispell scroll
27 saurus warriors 343 pkt.
spears, musician, standard
24 Skinks 293 pkt.
standard, 3 kroxigors
4x12 Skink skirmishers 336 pkt.
3 terradon riders 90 pkt.
6 chameleon skinks 72 pkt.
3 salamanders hunting packs 225 pkt.
Models in army: 117
Total army cost: 1796 pkt.
Też mag do skirmiszu.
Saurusów veteranów na CO nie wezmę, bo nie będą mieli Look outa.
Która rozpa lepsza?
Druga opcja jest lepsza, ale naprawdę nie doceniasz scar-veteranów na cold onesach Toż to jedna z najlepszych jednostek do walki wręcz u lizardmen'ów!
Jedyny mankament jest taki, że biorąc 2 scar veteranów na coldach musiałbyś obniżyć koszt skinka priesta, np. zabierając mu lvl magii, albo złożyć oldblooda po taniości zamiast jednego veterana (inaczej limit pkt na hero jest przekroczony). Jeśli chodzi o ochronę kowbojów przed artylerią, to jeden przykładowo ma warda na 4+ zawsze, a drugi np. warda na 2+ przed pierwszą raną od amuleciku Itzl lub charmed shielda. No i obydwoje armor save 1+. Tylko, że trzeba wiedzieć jak nimi zagrać aby wykorzystać ich potencjał, ale jak to mówią - praktyka czyni mistrza.
Jedyny mankament jest taki, że biorąc 2 scar veteranów na coldach musiałbyś obniżyć koszt skinka priesta, np. zabierając mu lvl magii, albo złożyć oldblooda po taniości zamiast jednego veterana (inaczej limit pkt na hero jest przekroczony). Jeśli chodzi o ochronę kowbojów przed artylerią, to jeden przykładowo ma warda na 4+ zawsze, a drugi np. warda na 2+ przed pierwszą raną od amuleciku Itzl lub charmed shielda. No i obydwoje armor save 1+. Tylko, że trzeba wiedzieć jak nimi zagrać aby wykorzystać ich potencjał, ale jak to mówią - praktyka czyni mistrza.
Jak napisał Okoń.
Saurusy muszą być na coldoneach.
No i IMO 4 chmurki to ciut za dużo, lepiej dopchać terki/kameleony
Saurusy muszą być na coldoneach.
No i IMO 4 chmurki to ciut za dużo, lepiej dopchać terki/kameleony