Sędziowski Rynsztok

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sędziowski Rynsztok

Post autor: misha »

dla mnie to jest temat do dyskusji z sędziami, a nie przerzucania się co komu się wydaje na kilka stron
ta dyskusja do niczego nie prowadzi

może osobny temat warto założyć? "co wpływa na stompy" i sobie tam można spamować i parafrazować do woli
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

A muthare jak zwykle stuka posty dla zasady :roll: #-o

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Jeżeli mogę coś zasugerować to jest tona tematów do prowadzenia tego typu wywodów, ideą tego jest uzyskiwanie odpowiedzi od pseudosepcjalistów z LS. Zamieszczanie takiej ilości postów, a tym bardziej udzielanie błędnych odpowiedzi wprowadza spore zamieszanie. Najlepiej kontynuować takie przemyślenia w osobnych tematach lub którymś zbiorczym.

Natomiast ponieważ temat powstał pozwolę sobie wyjaśnić. Stompy ignorują zasady specjalne oraz wpływ magicznych przedmiotów (głównie broni, bo to ona mają wpływ). Jest to po prostu automatyczne trafienie z siłą z profilu z zasadą always strike last (tej zasady stomp nie ignoruje). Jeżeli w jakikolwiek sposób zmodyfikujemy profil (potion, 0 z beasta, 2 z shadowa) to oczywiście korzystamy ze zmodyfikowanej wartości. Co ważne mimo, że jest to atak zasada magical atacks jest również ignorowana i demon ma niemagiczny stomp.

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

kudłaty pisze:Jeżeli mogę coś zasugerować to jest tona tematów do prowadzenia tego typu wywodów, ideą tego jest uzyskiwanie odpowiedzi od pseudosepcjalistów z LS. Zamieszczanie takiej ilości postów, a tym bardziej udzielanie błędnych odpowiedzi wprowadza spore zamieszanie. Najlepiej kontynuować takie przemyślenia w osobnych tematach lub którymś zbiorczym.

Natomiast ponieważ temat powstał pozwolę sobie wyjaśnić. Stompy ignorują zasady specjalne oraz wpływ magicznych przedmiotów (głównie broni, bo to ona mają wpływ). Jest to po prostu automatyczne trafienie z siłą z profilu z zasadą always strike last (tej zasady stomp nie ignoruje). Jeżeli w jakikolwiek sposób zmodyfikujemy profil (potion, 0 z beasta, 2 z shadowa) to oczywiście korzystamy ze zmodyfikowanej wartości. Co ważne mimo, że jest to atak zasada magical atacks jest również ignorowana i demon ma niemagiczny stomp.
pogrzebałem chwilkę i wrzucam to co wyłapałem jako potencjalnie działające na stompy w grze:

- czar nr 0 i nr 5 z Lore of Beast (+1 do siły dla oddziału, +3 dla bohatera)
- czar nr 2 i nr 6 z Lore of Shadow (obniżenie siły o k3 i brzytwa)
- czar nr 3 z Lore of Death (oniżenie siły o 1)

- czar nr 2 z Lore of Fire (+1 do rzutów na zranienie)
- czar nr 1 i 3 z Lore of Heaven (przerzuty 1 i 6 w rzutach na zranienie)

- czar nr 2 z Lore of Vampire (przerzuty zranień)
- czar nr 0 i nr 4 z Spells of da Little Waaagh (przerzuty zranień, przerzuty 6 w zranieniach)
- czar nr 0 z Daemons of Chaos - Lore of Nurgle (obniżenie S)
- czar nr 5 z Warriors of Chaos - Lore of Nurgle (obniżenie S)

- czar nr 2 z Lore of Great Maw (+1 do siły w zasięgu 12cali)
- czar nr 5 z Lore of Nehekhara (-1 lub -k3 do Siły)
- Potion of Strenght oraz wszystkie inne przedmioty które zmieniają współczynnik S z wyjątkiem broni,

czy mógłbyś Kudłaty potwierdzić albo wypunktować mnie gdzie się mylę ?

p.s. lore of metal - wywalone.
Ostatnio zmieniony 14 gru 2012, o 13:12 przez White Lion, łącznie zmieniany 3 razy.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

White Lion pisze: - czar nr 2 z Lore of Metal (+1 do rzutów na zranienie)
Tan czar daje +1 do hita, a nie zranienia.
Ostatnio zmieniony 13 gru 2012, o 12:30 przez Macias, łącznie zmieniany 1 raz.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8785
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

trochę źle użyłeś cytatów :wink:
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Dzięki, poprawione
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

A ja chciałbym jeszcze uzupełnić pytanie o stompy o brzytwe - działa czy nie?

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5712
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

White Lion pisze: pogrzebałem chwilkę i wrzucam to co wyłapałem jako potencjalnie działające na stompy w grze:

- czar nr 0 i nr 5 z Lore of Beast (+1 do siły dla oddziału, +3 dla bohatera)
- czar nr 2 z Lore of Shadow (obniżenie siły o k3)
- czar nr 3 z Lore of Death (oniżenie siły o 1)

- czar nr 2 z Lore of Fire (+1 do rzutów na zranienie)
- czar nr 1 i 3 z Lore of Heaven (przerzuty 1 i 6 w rzutach na zranienie)

- czar nr 2 z Lore of Vampire (przerzuty zranień)
- czar nr 0 i nr 4 z Spells of da Little Waaagh (przerzuty zranień, przerzuty 6 w zranieniach)
- czar nr 0 z Daemons of Chaos - Lore of Nurgle (obniżenie S)

- czar nr 2 z Lore of Great Maw (+1 do siły w zasięgu 12cali)
- czar nr 5 z Lore of Nehekhara (-1 lub -k3 do Siły)
- Potion of Strenght oraz wszystkie inne przedmioty które zmieniają współczynnik S z wyjątkiem broni,
Q: Do Stomp or Thunderstomp hits benefit from any other special
rules, equipment or magic items of the model that inflicts the hits?
(p76)
A: No.

Wniosek z tego jest następujący - na Stompy działają efekty czarów. Z tej listy czarów, co wymieniłeś - wszystko działa. Dopisz jeszcze przerzuty jedynek na zranienie z haevena. No i brzytwe.

NIE działa z kolei potion of strength, ponieważ jest to magic item.

pozdrawiam
Furion
Ostatnio zmieniony 14 gru 2012, o 16:05 przez Furion, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

dzięki.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

potion na stompy nie dziala. Jest magic itemem wiec nie wplywa na stompy.

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

dodałem do listy Czar nr 5 z Warriors of Chaos - Lore of Nurgle (obniżarka siły RIP)


co do potion:

Furion twierdzi że działa (chyba że nie zauważył tej linijki)
Shino że nie działa


jak w końcu z tymi przedmiotami i efektem na stompy?
zgodnie z erratą żaden efekt przedmiotu magicznego nie może wpływać na stompy?
czy też te przedmioty które wpływają na siłę (poza magic weapons) wpływają na stompy pomimo erraty?
Ostatnio zmieniony 14 gru 2012, o 13:25 przez White Lion, łącznie zmieniany 1 raz.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

Muthare pisze:Potion of Strenght NIE wpływa bezpośrednio na stomp, on JEDYNIE podnosi siłę, wynikową czego jest wyższa siła stompy.
przypomnijcie mi, jaka jest definicja internetowego trolla?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8685
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

Morog pisze:
Muthare pisze:Potion of Strenght NIE wpływa bezpośrednio na stomp, on JEDYNIE podnosi siłę, wynikową czego jest wyższa siła stompy.
przypomnijcie mi, jaka jest definicja internetowego trolla?

Troll – bezmózgi kręgowiec z rodziny niekomunikatywnych. Zwykle wielki, tępy i cuchnący stwór unikający mydła i promieni słonecznych. Niezależne badania wykazały, że trolle najlepiej rozmnażają się w środowisku Neostrady dzięki dużej zawartości pokarmu, którym przede wszystkim są rożnego rodzaju fora internetowe, chaty itp.
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Obrazek

Awatar użytkownika
Thain
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Thain »

Proszę admina o usunięcie powyższego użytkownika. Bo to Troll i do tego bez klasy. No i mam dziwne przeświadczenie, że dostał w tym roku bazyliszka, więc się ukrywa.

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Shino pisze:potion na stompy nie dziala. Jest magic itemem wiec nie wplywa na stompy.
Shino, wszystko fajnie, ale potiona używasz na początku tury i można powiedzieć, że: znika magic item a pojawia się +X do statystyk do końca tury. Stompa używa się w fazie CC czyli jak nie ma item'a a jest +. To działa czy nie? (ale rule laweyring ;) )
PS. Przy takiej interpretacji to potion of toughness nie daje bonusa do T przeciwko stompom, tak? ;)

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

nie no nie przesadzaj :)

tylko bonus z potion of strenght wpływa na stompa, bonus do T przeciwnika wpływa w ten sam sposób co bonus +/-1 do KP :)
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5712
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Potiona na liście nie zauważyłem. Moim zdaniem NIE wpływa on na siłę stompa, bo to magic item. Poprzedni post wyedytuję dla czytelności.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Muthare pisze:
Ja się zgadzam z Furionem - wszystko, co działa na statystyki wpływa na siłę stompa. Wszystkie obniżenia czy podniesienia siły, czy to z zasad specjalnych, czy magic itemów, czy czarów.
Proszę moda o usunięcie powyższych postów, bo to spam, i do tego bez klasy.
done

Zablokowany