Powrót do Lustrii - rozpiski Lastiego

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lasti
Falubaz
Posty: 1447
Lokalizacja: Kraków/Azyr

Powrót do Lustrii - rozpiski Lastiego

Post autor: Lasti »

Witam serdecznie :) Wraz z nową edycją Lizaków, mojej pierwszej i ukochanej armii noszę się z zamiarem powrotu do "kwadraciaków" po dłuuugiej przerwie walcząc w mrocznym 41-szym milenium. Jako że 8-mą edycję znam tylko na papierze, moje rozpiskowe twory zapewne będą bardzo kulawe ale od czegoś trzeba zacząć. Analizując booka, inne armybooki, różne rozpiski oraz przede wszystkim grając będę powoli "wracał do gry".

Tak więc jedziemy, 2000 pkt.
1 Saurus Oldblood @ 441.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
Dawnstone [25.0]

1 Carnosaur @ [220.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 183.0 Pts
Halberd; Light Armour; Battle Standard
Sacred Stegadon Helm of Itza [40.0]
Luckstone [5.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Chief @ 89.0 Pts
Spear; Light Armour
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]

1 Terradon @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]

19 Saurus Warriors @ 250.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician

1 Spawn Leader @ [10.0] Pts

19 Saurus Warriors @ 250.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician

1 Spawn Leader @ [10.0] Pts

12 Skink Skirmishers @ 84.0 Pts
Blowpipe

12 Skink Skirmishers @ 84.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Cohort @ 50.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield

10 Skink Cohort @ 50.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield

1 Bastiladon with Solar Engine @ 150.0 Pts
Solar Engine

3 Ripperdactyl Riders @ 120.0 Pts
Spear; Shield

3 Ripperdactyl Riders @ 120.0 Pts
Spear; Shield

Models in Army: 88
Total Army Cost: 1996.0
Wiem, wiem, Oldblood i to w dodatku generał na Carnosaurze to karkołomny wybór ale jednak chcę dać mu szansę. Klocki saurusów z BSB w środku wspomagane bazylem i shamanem w kohorcie na tyłach (zerówka z beasta robi z saurusów dobrych klepaczy) dopakowane kowbojem na terku (trochę boję się frenzy, stąd terka ale jakie to tanie!) i ripkami do zadań wszelakich.

Obawiam się tylko że bez slanna bazyl nigdy nie skorzysta z bound spella #-o Kminie czy nie wymienić go na COR i posadzeniu "dziadka" na cold onie zamiast na carnim coby sobie w nich mógł hasać. Do tego obcięcie saurusów i wsadzenie stegadona ze świdrami (rogi).

Pozdrawiam :D
Polska grupa zrzeszająca sympatyków Age of Sigmar:

https://www.facebook.com/groups/438370546345173/

Awatar użytkownika
Lizak
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 144
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Lizak »

Nocne kminy ;P

rozpa fajna ciekawy jestem jak sie sprawdzi carnosaur, dorzucilbym 2 priesta, i zmienil chefowi terka na ripperka, moze jakies chamki wejda?

Awatar użytkownika
Nebiros
Mudżahedin
Posty: 230

Post autor: Nebiros »

Widzę, że coraz więcej osób wystawia skink chiefa na latającym czymś to miło tylko sam nie wiem czy lepszy na terku czy riperze.
terek nie ma frenzy ale ripper lepiej bije i mamy dodatkowo bonus od zaby z pozostałych oddziałów co dla mnie jest duzym + mój nosi jeszcze jajko za 30 pkt

Awatar użytkownika
The WariaX
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Rybnik i okolice

Post autor: The WariaX »

mamy dodatkowo bonus od zaby z pozostałych oddziałów
Nie mamy, bo pirania od chiefa jako mount nie ma tej zasady. Ma ją tylko oddział.

Awatar użytkownika
Lasti
Falubaz
Posty: 1447
Lokalizacja: Kraków/Azyr

Post autor: Lasti »

BANG!
2400 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 470.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Soul of Stone [25.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Focus of Mystery [35.0]
D: Becalming Cogitation [25.0]
Channeling Staff [15.0]
Standard of Discipline [15.0]

1 Skink Chief @ 127.0 Pts
Light Armour
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
1 Terradon @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 153.0 Pts
Halberd; Light Armour
Sacred Stegadon Helm of Itza [40.0]
Luckstone [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

24 Saurus Warriors @ 305.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts

10 Skink Cohort @ 50.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield

10 Skink Cohort @ 50.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield

19 Temple Guard @ 340.0 Pts
FCG
Banner of Swiftness [15.0]
Gold Sigil Sword [15.0]

3 Ripperdactyl Riders @ 120.0 Pts
Spear; Shield

3 Ripperdactyl Riders @ 120.0 Pts
Spear; Shield

1 Bastiladon with Solar Engine @ 150.0 Pts
Solar Engine

1 Ancient Stegadon with Engine of the Gods @ 300.0 Pts
Engine of the Gods; Sharpened Horns

Models in Army: 101
Total Army Cost: 2395.0
Myślę że to naprawdę dobry i umiarkowany wygar. Mamy dwa potężne kloce wspierane bulbazaurem (nie liczę go jako kontry bo jest żałosny), kontra w postaci Stedzia i Kowboja, Ripki wiadomo - są kozackie i hit sezonu czyli kowboj skink chief z 2+ savem z przerzutem i stałą siłą 5 :D Zapewne mój ulubieniec w nowym codexie.
Polska grupa zrzeszająca sympatyków Age of Sigmar:

https://www.facebook.com/groups/438370546345173/

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 803
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Fajny ten kowboj na terku, ale powiedz mi z czym on ma walczyć?

Awatar użytkownika
Lasti
Falubaz
Posty: 1447
Lokalizacja: Kraków/Azyr

Post autor: Lasti »

Upierdliwe fasty, dobicie jakiegoś rannego celu ale przede wszystkim maszyny - to co mnie i nas boli.

A reszta rozpiski?
Polska grupa zrzeszająca sympatyków Age of Sigmar:

https://www.facebook.com/groups/438370546345173/

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 803
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Terki też zabiją upierdliwe fasty (kamykami), świetny jest as2+ z rerollem ale to nadal t3 na modelu i 3ataki. 3 terki też dają sobie radę z maszynami a mają więcej ran. IMO 2 scar. vetów to mus. Nie wiem czy nie za mało saurusów, no i ten bulbazaur.....nie jestem do niego przekonany.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

1. Brak muzykow na kohortach - mus.
2. Na cholere miecz na championie?
3. Ripery w ilosci 3 sa slabe, to w przeciwienstwie do terek ma wchodzic w kombat, imho optymalna liczba na nie to 4-5.
4. Bazyl - cholera go wie, poki co wole zamiast niego wystawic cokolwiek.
5. Czemu kowboj na CO ma halabarde zamiast dwuraka? Zamiast luckstona daj dragonbane gema.
6. Wywal slome z chiefa - przedrazasz model, lepiej mu dac po prostu speara, nie lepiej dac go na ripera? Wiecej atakow z lepszymi umiejetnosciami.

Tyle ode mnie.

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 803
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

3. Ripery w ilosci 3 sa slabe, to w przeciwienstwie do terek ma wchodzic w kombat, imho optymalna liczba na nie to 4-5.
Testowałeś już 3, i większe oddziały?
Ja mam miejsce na 3 lataczy i nie wiem czy:
3terki
3terki
3 daktyle

czy:

3terki
3 daktyke
3 daktyle

ODPOWIEDZ