Szczury 1700 na WE
Szczury 1700 na WE
Poniższa armia ma za zadanie pokonac WE jak najbardziej się da. Rzadko kiedy grywam przeciw WE więc to, co mi moga zrobić mogę sobie tylko wyobrazić. Dowodzić nimi bęzie gracz raczej początkujący (ja za to jestem hobbystą i housgamerem ), ale na pewno będzie miał "edwajzora".
Ponieważ gramy w ramach kampanii Mighty Empires, kolega użył eventu Scouts, który powoduje, że cała moja armia wystawia się pierwsza, a on zaczyna.
Zamiast latarki wolałem censerów, wg mnie są lepszym wyborem (boję się, ze latarę mi raz-dwa jakiś biegacz czy inne driady czy fasty spędzą).
Na drzewca mam mało pomysłów, poza piorunami, jezzailami i ostatecznie ratlingami (tych wolałbym na wardancerów użyć), tudzież gazownikami.
Poniżej armia, wszelka konstruktywna krytyka i dobre (nie "dobre" ) rady mile widziane:
T'Rottis (Plague Priest) @ 136 Pts
General; Censer, Bands of Power, Warpstone Amulet
25 Plague Monks @ 200 Pts FCG
War Banner
25 Clanrats @ 200 Pts S,M
Ratling Gun
22 Clanrats @ 185 Pts S, M
Ratling Gun
Tsiknit (Warlock Engineer) @ 135 Pts
Technoarcana, Warpstone Charm, Storm Daemon
Nikritt (Warlock Engineer) @ 135 Pts
Technoarcana, Dispel Scroll x 2
23 Clanrat Slaves @ 50 Pts
Musician
22 Clanrat Slaves @ 48 Pts
Musician
6 Night Runners @ 30 Pts
6 Night Runners @ 42 Pts
2ndWeapon
5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 105 Pts
TPoisoned Hand Weapons; Poisoned Throwing Stars
6 Warplock Jezzail teams @ 120 Pts
1 Plague Rat Swarms @ 65 Pts
18 Giant Rat Pack @ 90 Pts
3 Packmasters
4 Poison Wind Globadiers @ 40 Pts
7 Plague Censer Bearers @ 119 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 178
Total Army Cost: 1700
Ponieważ gramy w ramach kampanii Mighty Empires, kolega użył eventu Scouts, który powoduje, że cała moja armia wystawia się pierwsza, a on zaczyna.
Zamiast latarki wolałem censerów, wg mnie są lepszym wyborem (boję się, ze latarę mi raz-dwa jakiś biegacz czy inne driady czy fasty spędzą).
Na drzewca mam mało pomysłów, poza piorunami, jezzailami i ostatecznie ratlingami (tych wolałbym na wardancerów użyć), tudzież gazownikami.
Poniżej armia, wszelka konstruktywna krytyka i dobre (nie "dobre" ) rady mile widziane:
T'Rottis (Plague Priest) @ 136 Pts
General; Censer, Bands of Power, Warpstone Amulet
25 Plague Monks @ 200 Pts FCG
War Banner
25 Clanrats @ 200 Pts S,M
Ratling Gun
22 Clanrats @ 185 Pts S, M
Ratling Gun
Tsiknit (Warlock Engineer) @ 135 Pts
Technoarcana, Warpstone Charm, Storm Daemon
Nikritt (Warlock Engineer) @ 135 Pts
Technoarcana, Dispel Scroll x 2
23 Clanrat Slaves @ 50 Pts
Musician
22 Clanrat Slaves @ 48 Pts
Musician
6 Night Runners @ 30 Pts
6 Night Runners @ 42 Pts
2ndWeapon
5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 105 Pts
TPoisoned Hand Weapons; Poisoned Throwing Stars
6 Warplock Jezzail teams @ 120 Pts
1 Plague Rat Swarms @ 65 Pts
18 Giant Rat Pack @ 90 Pts
3 Packmasters
4 Poison Wind Globadiers @ 40 Pts
7 Plague Censer Bearers @ 119 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 178
Total Army Cost: 1700
wyrzuc gutter runnersow, giant raty, swarma. Za te punkty dowalasz kolejne jezzaile, skoro nie masz latary (sam uwazam ze jedna to za malo i lepiej wziac censerow) clanraty do 24 zwiekszyc, zeby z elektrykami mieli po 25, wtedy trzeba zabic 7 zeby wzbudzic panike w nich. A jako ze masz 3 oddzialy clanratow, to jeden powinien miec 25. Slavsom starczy 21+ muzyk , night runnersow zmiejszylbym do 5 (bez 2 hand weapons) i tak sa tylko do blokowania itd. na walke z WE sie nie nadaja... jeszcze powinno zostac troche punktow i zamiast 4 globadiersow zrobic ich trzy oddzialy po 2 lub 3 wtedy treeman ma juz kiepsko . pzdr.
Daliście mi do myślenia z tymi jezzailami.
Chciałem runnerów użyc do obcinanaia ruchu, przynajmniej przez jakiś czas, ale rzeczywiście zmieniłem ich na drugi oddział jezzaili.
Swarma zostawiam - świetnie nadaje sie do gonienia magów. NIght runnersi stracili dod. broń, ale zostawiam ich 6, zeby zajęli ćwiartkę mimo śmierci jednego (wystarczy żeby jakiś mag albo BSb sobie puścił szczęśliwą strzałę i mam US 4...).
Za punkty zwiększyłem clanratów, wziąłem drugie jezzaile i dodałem globadierów. Starcie dziś o 20, doniosę o efektach.
Pozdrawiam,
Krzysiek
Chciałem runnerów użyc do obcinanaia ruchu, przynajmniej przez jakiś czas, ale rzeczywiście zmieniłem ich na drugi oddział jezzaili.
Swarma zostawiam - świetnie nadaje sie do gonienia magów. NIght runnersi stracili dod. broń, ale zostawiam ich 6, zeby zajęli ćwiartkę mimo śmierci jednego (wystarczy żeby jakiś mag albo BSb sobie puścił szczęśliwą strzałę i mam US 4...).
Za punkty zwiększyłem clanratów, wziąłem drugie jezzaile i dodałem globadierów. Starcie dziś o 20, doniosę o efektach.
Pozdrawiam,
Krzysiek
Coś mi mówi, że w tym celu trzaby mieć trzeciego elektryka i trzeci kloc klanratów z ratlingiem, ale nie chcę aż tak przeginac.
A moje obawy wynikają, jak podejrzewam, ż nieznajomości przeciwnika i małej świadomości własnych możliwości.
Dzięki za wsparcie, pozdrawiam
Krzysiek
A moje obawy wynikają, jak podejrzewam, ż nieznajomości przeciwnika i małej świadomości własnych możliwości.
Dzięki za wsparcie, pozdrawiam
Krzysiek
Drzewa boją się latarek (bardzo) i dzezajli (trochę).. ratlingów nie bardzo i elektryków też nie.KrzysiekW pisze:Coś mi mówi, że w tym celu trzaby mieć trzeciego elektryka i trzeci kloc klanratów z ratlingiem, ale nie chcę aż tak przeginac.
A moje obawy wynikają, jak podejrzewam, ż nieznajomości przeciwnika i małej świadomości własnych możliwości.
Dzięki za wsparcie, pozdrawiam
Krzysiek
Ale obawiam się, ze jedna (zwłaszcza że przeciwnik będzie widział moje rozstawienie i miał 1 rundę) może nie przeżyć za długo by oddać skuteczny strzał.pingus pisze: Drzewa boją się latarek (bardzo)
Dlatego zrezygnowałem z gutterów i liczę na te jezzaile.pingus pisze:i dzezajli (trochę)..
Ratlingi sa na coś innego, elektrycy w zasadzie też. Ale jak przyjdzie potrzeba, to "szczurzymi koścmi użyźnimy łan" , czyli będziemy się łapać wszelkich wrednych sztuczek (oczywiście, dowozlonych zasadami...). Prawda-prawda, ik?pingus pisze:ratlingów nie bardzo i elektryków też nie.
Szybka relacja: przeciwnik początkujący, armia: 2 x mag (3 DS, Deepwood Sphere), wardancers, 3 x driady, drzewiec, warhawk riders, wild riders, glade guards, scouts.
W pierwszej rundzie ruszył do mnie troszeczke, ale miał plan strzelać, a resztę przemycić do mnie w lasach. Tylko wid riders wyskoczyli mocniej do przodu i ...
... w mojej rundzie 6 jezzaili jedną salwą skosiło ten oddział.
Na jednej flance wardancerzy mocno napierali (censerzy do piachu), ale warlock + ratling zrobili swoje. Reszta elfów zaszokowana (nie mniej niż ja ) skutecznością jezzaili usiadła w lesie i musiałem ich wyciągać za szpiczaste uszy. Driady wolały nie wyłazić, drzewiec siedział za lasem i tylko slaveów mi obrzucił szyszkami. Generalnie duże zwycięstwo i 4 Empire Points dla szczurów, ale gdyby kolega ruszył tym wszytkim do przodu, to tak różowo by nie było.
Dziekuję za wszystkie rady, pomysł z jezzailami się sprawdził.
Pozdrawiam,
Krzysiek
W pierwszej rundzie ruszył do mnie troszeczke, ale miał plan strzelać, a resztę przemycić do mnie w lasach. Tylko wid riders wyskoczyli mocniej do przodu i ...
... w mojej rundzie 6 jezzaili jedną salwą skosiło ten oddział.
Na jednej flance wardancerzy mocno napierali (censerzy do piachu), ale warlock + ratling zrobili swoje. Reszta elfów zaszokowana (nie mniej niż ja ) skutecznością jezzaili usiadła w lesie i musiałem ich wyciągać za szpiczaste uszy. Driady wolały nie wyłazić, drzewiec siedział za lasem i tylko slaveów mi obrzucił szyszkami. Generalnie duże zwycięstwo i 4 Empire Points dla szczurów, ale gdyby kolega ruszył tym wszytkim do przodu, to tak różowo by nie było.
Dziekuję za wszystkie rady, pomysł z jezzailami się sprawdził.
Pozdrawiam,
Krzysiek
W obecnym momencie jedyne co mi przychodzi na myśl w walce ze Scavenami to masa Glade Guardow i Driad oraz Smok z Wraithstone, który w drugiej turze jest już tam gdzieś u nich i prosi ładnie o niezdanie terrora u jak najwiekszej liczby odziałów. Tamte, uciekając, wywołają popłoch w szczurzych sercach i może następne nie zdadzą paniki...acha i strzaly robiące panike na któryms z bohaterów.
No ja miałem szczęście, że kolega od WE dopiero zaczyna, a chaośnik który mu doradzal nie za bardzo znał WE.
Rzeczywiście, dużej liczby Glade Guards i dużej ilości boundów (np. ten z głupota) mógłbym nie przeżyć.
Ale to małe miki, teraz czeka mnie starcie z moją "najmniej ulubioną armią" - Bretonnią... Rozpiskę wstawię za jakiś czas.
Rzeczywiście, dużej liczby Glade Guards i dużej ilości boundów (np. ten z głupota) mógłbym nie przeżyć.
Ale to małe miki, teraz czeka mnie starcie z moją "najmniej ulubioną armią" - Bretonnią... Rozpiskę wstawię za jakiś czas.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 157
- Lokalizacja: Kraków
Jestem początkującym graczem czy ktoś mógłby zrobić rozpe na 1000pkt przynajmniej wiedziałbym jak zaczać... Chciałbym stawić na magie i ostrzał na ww troche mniej...chciałbym aby rozpa była stworzona specjalnie na dark elfy ,bo chce rozwalić te niekochane dzieci!
Powrót WE
-
- Masakrator
- Posty: 2297
1) Kup sobie Podręcznik Podstawowy i poczytaj zasady.
2) Kup Podręcznik Skavenów i poczytaj sobie.
3) Zrób rozpiskę i zagraj parę bitew.
Nikt tu nie będzie ci pisał rozpisek. Armia jest na tyle gięta, iż sam spokojnie po paru bitwach ogarniesz co i jak.
2) Kup Podręcznik Skavenów i poczytaj sobie.
3) Zrób rozpiskę i zagraj parę bitew.
Nikt tu nie będzie ci pisał rozpisek. Armia jest na tyle gięta, iż sam spokojnie po paru bitwach ogarniesz co i jak.
Poza tym załóż nowy temat dla swojej rozpiski, bo szczurzy nekromanci to już przegięcie.Twoja-Stara pisze:Jestem początkującym graczem czy ktoś mógłby zrobić rozpe na 1000pkt przynajmniej wiedziałbym jak zaczać... Chciałbym stawić na magie i ostrzał na ww troche mniej...chciałbym aby rozpa była stworzona specjalnie na dark elfy ,bo chce rozwalić te niekochane dzieci!