HE w 9th AGE by ETC - ROZPISKI I ROZKMINY

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Re: HE w 9th AGE by ETC - ROZPISKI I ROZKMINY

Post autor: Kosa »

Retaguardia pisze:Boze jaki high magic jest teraz slaby. Jeden za slabszych lorow
#-o
powiesz dlaczego?
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Dobrze rozumiem że swordmasterzy teraz mają i +1 do hita i -1 do hita w nich?
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Nie do końca.
W walce wybierasz co im dasz, albo + albo -.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
SZKODNIK-HE
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 130

Post autor: SZKODNIK-HE »

testowałem dziś mniej wiecej taką rozpiskę jak wcześniej wklejałem (przeciwko imperium)
i wniosek jest taki że smoczur jest nie do zabicia bo działa strzelają tak beznadziejnie że nie ma sie co ich bać, w zasadzie nie istnieje czar posyłający go od razu do piachu a w cc może sie klepać prawie z każdym bo anuluje mu efekty magicznych przedmiotów (jak sie ładnie wkleić w cc to i magie przeciwnikowi wyłączyć można xD

SM z +1t +1st mielą wszystko co może pojawić sie na stole

frost faktycznie niewiele robi

trafianie wszystkim na 2+ w cc jest BARDZO przyjemne

no i mała siła bazowa na SM jest rekompensowana tym że mniej oddziałów ma teraz as 1+

mag zerówkowiec z +4 do magii jest mega bo połowę zerówek można rzucać z jednej kostki

a piątki elyrianów fajnie jest ustawiać w kresce za oddziałem z którym planujesz walczyć bo teraz za przebiegnięcie przez wrogi oddział przy ucieczce oblewasz na 1-3 wiec połowa uciekających do piachu od razu

no i ten motyw z wywaleniem całej armii od razu na stół i możliwością zaczęcia jest trochę OP bo skoro wiesz że masz pierwszą turę możesz bardzo ostro sie od razu ustawić i lecieć na max

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

A jak w ogóle strzelają teraz działa ? :)
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Retaguardia
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 108

Post autor: Retaguardia »

Kosa pisze:
Retaguardia pisze:Boze jaki high magic jest teraz slaby. Jeden za slabszych lorow
#-o
powiesz dlaczego?

Powiem. Slaby strasznie lore attribute. Znerfiona i podrozona 0? 6,5 bez znaczacych zmian. Inne czary ciezko ocenic ale bez szalu.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Kosa pisze:Nie do końca.
W walce wybierasz co im dasz, albo + albo -.
Tak a poza tym +1 do hita mają za lightning reflex.
Obrazek

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Nie mają bo mają dwuraki :wink:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
SZKODNIK-HE
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 130

Post autor: SZKODNIK-HE »

Lazur pisze:
Kosa pisze:Nie do końca.
W walce wybierasz co im dasz, albo + albo -.
Tak a poza tym +1 do hita mają za lightning reflex.
nie bo mają GW i to sie znosi z asf wiec mają tylko wybór +1 albo -1


wybierasz punkt na stole i rzucasz d6+1 o ile zniesie i w którą stronę (hit też znosi ale od wyniku odejmujesz bs)
w miejscu lądowania masz st10 i d3+2W a dalej leci o kolejne k6 tyle że już z st5
a no i 6 na kostkach to misfair wiec to jeszcze zmniejsza szanse

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Co tu dużo mówić, działami ciężko teraz trafić nawet monstera na 100x150, a co dopiero trzy razy mniejszego star dragona.

Awatar użytkownika
SZKODNIK-HE
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 130

Post autor: SZKODNIK-HE »

o strzelaniu do chaosowych bohaterów czy saurus lordów na coldonach nie wspominając
a o trafieniu do pojedynczego maga na piechotę co wyszedł z oddziału to nawet nie ma co marzyć

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1993

Post autor: Aldean »

pamietajmy o zasadzie hand weapon + shield, ktora daje -1 to hit, takze nie zawsze beda trafiac na 2+.
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Awatar użytkownika
SZKODNIK-HE
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 130

Post autor: SZKODNIK-HE »

owszem nie zawsze ale to akurat była kawaleryjska rozpiska imperium
na takie krasnoludy kloc sm bardzo dobrze wygląda statystycznie a w cc nie sprawdzałem bo nie było okazji jeszcze

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

SZKODNIK-HE pisze: mag zerówkowiec z +4 do magii jest mega bo połowę zerówek można rzucać z jednej kostki
jak rozumiem miałeś banner +1 do casta jak i arkan +1? Trochę drogo to wychodzi niestety :/ chyba że jest coś innego? :)
Retaguardia pisze: Powiem. Slaby strasznie lore attribute. Znerfiona i podrozona 0? 6,5 bez znaczacych zmian. Inne czary ciezko ocenic ale bez szalu.
Atribute w zasadzie sporo lepszy niż poprzedni, który był bardzo dziwny i całą rozpę pod niego trzeba było składać, która i tak była słaba.
W końcu to taki dość bardzo okrojony atrybut od WE, który był najsilniejszy w grze, teraz jest po prostu bardzo fajny.
0). znerfiona? ok, nie ma 4d6 ale jest 3d6 i łatwiej wchodzi. Za koszt podstawowej wersji płacisz wydłużonym zasięgiem 6 cali, 18 to było strasznie, strasznie mało, jest to zmiana na wielki plus.
1). Nie wiem co lepsze w poprawionej wersji, leczenie o d3, nadal może być 1 czy ta dodatkowa siła, dla smoka jak znalazł. Z S8 oraz S7 z princa i nullstonem no nikt mu nie podskoczy więc plus.
2). bez zmian
3).Znerfione ale nieznacznie, nadal bardzo dobry czar.
4). Tutaj chyba nie ma co pisać :)
5). ogromny plus, nie ma tego pieprzonego rzutu na 2+, jakże często wypadała jedynka :/
6). Flejmsy ogromny minus, obecna nazwa mi się nie podoba ;) A możliwość rzucenia małej wersji tylko wzmacnia ten, jakże morderczy czar.

Dalej nie wiem jak możesz twierdzić, że ten lore jest znerfiony i do tego jeden z najsłabszych w grze? :)
Lore idealnie nastawiony na synergię ze smokiem.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1993

Post autor: Aldean »

slaby lore jest. porownaj go z dread elfowym. niebo a ziemia.
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Awatar użytkownika
efferus lupus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141

Post autor: efferus lupus »

5 szybkich pytań
co daje Lightning Reflexes i Natural Armor(nie mogę zaleść tej umiejętności w AB)
Czy WL zabrano stuborn ?
Czy teraz SM wydają się być najlepszą elfią piechotą
Czy zlikwidowano Banner smoka (ward na wszystko co magiczne) ?
Czy elfy straciły możliwość atakowania z 3 szeregu bez posiadana hordy ?

Rozumiem to cały czas testowe wersje podręczników ?
Ostatnio zmieniony 4 lis 2015, o 08:38 przez efferus lupus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1993

Post autor: Aldean »

efferus lupus pisze:4 szybkie pytanka
co daje Lightning Reflexes (nie mogę zaleść tej umiejętności w AB)
Czy WL zabrano stuborn ?
Czy teraz SM wydają się być najlepszą elfią piechotą
Czy zlikwidowano Banner smoka (ward na wszystko co magiczne) ?

Rozumiem to cały czas testowe wersje podręczników ?
1. +1 to hit, chyba ze masz iniciatywe 0 w walce(great weapon np) to wtedy po inicjatywie ale tracisz +1
2. zabrano, teraz tylko jak gienio jest w oddziale
3. sa najlepsi w tej chwili, moim zdaniem poziom 8 ed. po prostu pogorszyli WL strasznie:P
4. nie ma juz banneru smoka
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Awatar użytkownika
efferus lupus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141

Post autor: efferus lupus »

Dzięki

Co daje Natural armor ? Czy dobrze zrozumiałem ze aby był Stuborn musi być generał w oddziale ? Czy obecność generała w oddziale WL daje im stuborn z jakiejś zasady ?

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1993

Post autor: Aldean »

z zasady bodygard

Mounts
-Mount’s Protection: +1. No matter how many
mounts a model has, it still only gains this bonus
once. Remember that mounted Large Targets don't
receive this bonus.
- Barding: +1. Barding also gives the mount -1
Movement
- Natural Armour: +1
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Awatar użytkownika
efferus lupus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141

Post autor: efferus lupus »

ok Dzięki :)

ODPOWIEDZ