Apka T9A Magic Flux
Re: Apka T9A Magic Flux
Rozumiem założenie ja spotkałem natomiast dwa "use case" gdzie to ma sens:
- pomylka uzytkownika, nie ma zadnej blokady przed przejsciem do nastepnej tury/nastepnego gracza i w takiej sytuacji nie mozesz wrocic a np. niedoczytales jaka byla karta (tak zdarza sie i wiem ze to blad ludzki, ale interfejs moze w takiej s ytuacji pomagac )
- zwykla chec spisania raportu po grze/notatek i wtedy to tez jest fajne do retrospekcji (tak sa ludzie ktorzy tak postepuja:P)
Oczywiscie jesli nie masz tego w planach to trudno ale moze uznasz to za pomysl warto rozwazenia (chociazby jakis doble check na przejscie dalej, lub podglad historii po calej grze).
- pomylka uzytkownika, nie ma zadnej blokady przed przejsciem do nastepnej tury/nastepnego gracza i w takiej sytuacji nie mozesz wrocic a np. niedoczytales jaka byla karta (tak zdarza sie i wiem ze to blad ludzki, ale interfejs moze w takiej s ytuacji pomagac )
- zwykla chec spisania raportu po grze/notatek i wtedy to tez jest fajne do retrospekcji (tak sa ludzie ktorzy tak postepuja:P)
Oczywiscie jesli nie masz tego w planach to trudno ale moze uznasz to za pomysl warto rozwazenia (chociazby jakis doble check na przejscie dalej, lub podglad historii po calej grze).
Dzisiaj wypuszczam wersję 0.2.0
Zmiany obejmują tak z 60% kodu, a że mój zespół scrumowy zawiera dokładnie jedną osobę miałem pewien problem ze zleceniem testów na różnych urządzeniach
Zmiany to przede wszystkim:
- zapowiadane wcześniej zabezpiecznie apki przed dłubaniem użytkownika z uprawnieniami Root'a
- dodanie podglądu nie użytych jeszcze kart kart
- dodanie (w szczątkowej formie, ale jednak) historii: przechodząc na reactive player zobaczymy ostatnią używaną kartę wyróżnioną poprzez wyszarzenie tła.
Zapraszam do testowania.
Zmiany obejmują tak z 60% kodu, a że mój zespół scrumowy zawiera dokładnie jedną osobę miałem pewien problem ze zleceniem testów na różnych urządzeniach
Zmiany to przede wszystkim:
- zapowiadane wcześniej zabezpiecznie apki przed dłubaniem użytkownika z uprawnieniami Root'a
- dodanie podglądu nie użytych jeszcze kart kart
- dodanie (w szczątkowej formie, ale jednak) historii: przechodząc na reactive player zobaczymy ostatnią używaną kartę wyróżnioną poprzez wyszarzenie tła.
Zapraszam do testowania.
ver. 0.2.1 dostępna. Dodałem zmniejszenie tekstu dla "długich" kart, powinno się lepiej mieścić na urządzeniach z bardziej kwadratowymi ekranami. Jeżeli przez tydzień nikt nie wywiesi czerwonej flagi zamknę rozwój aplikacji i zrobię release produkcyjny.
(Jak na razie projekt nie wykazał zainteresowania dostarczaniem danych o wynikach gier przez apkę...)
(Jak na razie projekt nie wykazał zainteresowania dostarczaniem danych o wynikach gier przez apkę...)
Dobijałem się oficjalnie do różnych redtagów od samego początku i po chwiliwym entuzjazmie przyszła odpowiedź, że projekt gdyby miał wystawić rest api do którego by apka raportowała to by musiał zrekrutować. A że do 9tg buildera się nie udało to i tu się nie uda...
edit: dołączyłem użytkownika 'slivek' do dyskusji na forum 9ki.
edit: dołączyłem użytkownika 'slivek' do dyskusji na forum 9ki.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1040
Jeszcze jakby się dało wybrać kolor motywu (np czarny) albo półprzezroczysty obrazek w tle byłoby 10/10 i tip...
Jest dostępna wersja 0.3.0
Wersja zawiera narzędzie do raportowania wyników bitwy. Aktualizacja może wymagać udzielenia zgody aplikacji na dostęp do internetu. Aplikacja nie wysyła Waszych danych personalnych, wprowadzonych nicków ani żadnych stałych identyfikatorów sprzętu.
Ponadto w apliakacji dodałem informacje licencyjne i usunąłem crystal ball'a
Wersja zawiera narzędzie do raportowania wyników bitwy. Aktualizacja może wymagać udzielenia zgody aplikacji na dostęp do internetu. Aplikacja nie wysyła Waszych danych personalnych, wprowadzonych nicków ani żadnych stałych identyfikatorów sprzętu.
Ponadto w apliakacji dodałem informacje licencyjne i usunąłem crystal ball'a