Jak wygrać z Bretonnią?

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

ten zestaw, z break'ował 20 irronów do 2x1!!! zabili mi 13, a jego bsb, sklepał mojego bsb!!!

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

dlatego od ironów lepsi hammerersi... a jakiego masz BSB?

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

nieśmiertelny... tj:
sv na 1+, przerzut, albo +1 s, albo immune killing+posion

Awatar użytkownika
HarryAxe
Chuck Norris
Posty: 556
Lokalizacja: Míl Än Óveķ

Post autor: HarryAxe »

jeśli gracie na dwa kafle to bierz kowadło i spowalniaj mu ten oddział, będziesz miał ze dwie dodatkowe tury ostrzału (pomijając inne ciekawe opcje)

jeśli czujesz się pokrzywdzony to 2xorgan gun :D


rakso ma rację, tu pomoże tylko stubborn
a jeśli czujesz że twoi bohaterowie są dymani, to BSB postaw gdzieś w drugiej linii oddziałów - niech daje przerzuty+ +1CR w 12"

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

dobra tylko co robić z latającym cyrkiem i trebuszem...
albo skupie ostrzał by zdjąć jedno albo 2.... bo w 2 turze już jest gorąco....

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

na latający cyrk jest M. rune of challenge a na busha górnicy i po problemie :)

Awatar użytkownika
HarryAxe
Chuck Norris
Posty: 556
Lokalizacja: Míl Än Óveķ

Post autor: HarryAxe »

5 górników zdejmuje trebusz, jesli ci pilno to 5 z veteranem i świdrem

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

tylko jak to biorę, to już jest kiepsko, bo mam 3 specjale,tj(irroni, hamki, mineri)

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Bierzesz konfigurację: hamki, minersi i 2x klopa... Dodatkowo 2x organy i przy szczęściu i odpowiednich strzałach powinna dojechać, co najwyżej połowa z tego... 8)

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

w praktyce fajnie, tylko ja mam zajebiaszczy pech do strzału, z tego co napisałeś Marcus, to w 1 turze wyustrzeli 1 maszynka a w 2 już żadna...;/

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

jak masz pecha do maszynek to ich nie wystawiaj... ja miałem pecha do kowadła więc gram na lordzie i jestem szczęśliwy... proste rozwiązanie

Nindox Arf
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151
Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta

Post autor: Nindox Arf »

dobry na bretę, bedzie ten motyw gogola z gyrosem i kowadełkiem :wink:

reszta standardowo - ja biorę LB z brejkiem na 1d6 i +1CR i z Bsb w środku, masz 7 na wstępie i oczywiście Hamererzy, bo bez nich to się nie da za bardzo na bretkę na 2K, dać im +1CR i mają 6 na wstępie i nieoceniony stubborn :arrow: maszynki to 2x Organki, lub ten motyw z Gyrosem i kowadłem.
nasze maszynki dają radę na lance więc brać je trzeba :wink:

to tyle :D

pzdr
"Cięzka noc, co? ... pół miliarda się wymknęło..."

Amor patriae nostra lex

Salamun Aleykum

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Jeszcze 1 ważna rzecz to to że zyro może uciekać zbierać sie i ruszać co w walce z errantami muszącymi zdawać Ld albo szarzowac może być super sprawą

Awatar użytkownika
HarryAxe
Chuck Norris
Posty: 556
Lokalizacja: Míl Än Óveķ

Post autor: HarryAxe »

ironi to nie jest najlepszy pomysł, sejv nie taki genialny jeśli brytfanna szarżuje... lepiej za to dokładnie wziąć 2xklopkę - najlepiej z s4, żeby nie miał 5+warda

Awatar użytkownika
CzarnY
Falubaz
Posty: 1470
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok!

Post autor: CzarnY »

Ja w sumie zazwyczaj nie mam problemu. Wystawiasz sie w rogu, zeby krance pola bitwy chronily Twoje flanki. Bierzesz kowadlo, gyros, przynajmniej jedna klope, ze dwa bolty, hammererow i longbeardow. Za pozostale punkty kupujesz klocki warriorow, minersów i ewentualnie druga klope.

Taktyka: jesli jestes ryzykantem, na poczatku czestujesz go duza runa (fazy ruchu nie ma naturalnie, wystawiasz sie tak, zeby chronic maszyny. Gdzies posrodku hammererow, do nich dajesz thane z MRoC i ew. BSB). Spowalniasz jak najwiecej lanc. Gyrosem podlatujesz i albo spierdalasz przed jakas lanca, zeby spalila szarze, albo po prostu obcinasz im marsz.

No i tyle, po prostu prujesz az dojada (jakies dwie tury), przy normalnych rzutach powinienes go nadgryzc az za bardzo. Minerami wpadasz od boku w jakas lance najblizej krawedzi, zdarzalo mi sie przetoczyc przez jego caly front w ten sposob. Szkoda, ze to nie 6ed, panika na eerantach za szarze od boku byla przyjemna :>. Jesli cos groznego moze Cie szarzowac, uzywasz MRoC, nie powinienes miec problemu tym klocem hammererow (jakies +7 na starcie?).

zakladajac, ze kowadlo Ci nie wybuchnie na malej runie przy popychaniu gornikow (:>), mozna ugrac duze zwyciestwo/masakre z graczem o porownywalnych mozliwosciach.

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

a jak sie bretka modli to przypadkiem nie dostaje tego wsv?

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

musiałes mieć pecha z tym bsb....ja standardowo biorę save 1+/re roll i +1S.W sumie to nigdy nie miał kłopotów...
jeśli z maszynami masz pecha to naładuj się klockami, weź 2 organki i np katapę albo bolce.
hamki są niezbędni...jeśli weźmiesz lorda na tarczy to możesz wystawić 2 unity longów, o czym warto pamietać...i zawsze możesz mu dać alaryka na kosę a wtedy wali bez sejwa z siłą 4..czyli bretońcom zostaje tylko ward na 6+..
plus z posiadania gyrosa jest taki, że możesz zatakować trebusza...albo zianiem albo w walce wręcz..
jak już koledzy powiedzieli wczesniej: na pegasy r.of challenge, a generalnie na bretkę kampowanie sie w rogu...zauważ, że rozmiarowo jego oddziały są wieksze od Twoich (dłuższe) i będzie jemu trudniej manewrować tak żeby wszystkie wjechały jednocześnie w klocki piechoty.

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

2350 Pts - Dwarfs Army



Dwarf Lord 298
Shield Bearer
Runic Weapon - No Armour Saves allowed;+1 Strength
Runic Armour-Allows re-rolled armour saves.
Runic Talisman-Reroll one failed to-hit, to-wound or saving throw roll.
2 Shield Bearers


Thane 180
BsB
Oath Stone

Runic Armour-1+ Armour Save;Allows re-rolled armour saves.
Runic Weapon- +1 Strength

* Thane
Runic Talisman-Master Rune of Challenge
Runic Weapon-Master Rune of Kragg the Grim;+1 Strength
Runic Armour- +1 Armour Save.

* Runesmith
GW, Sh
Runic Talisman-Rune of Spellbreaking (x2)

* Hammerers 19
FCG
Runic Banner-Rune of Battle; Rune of Stoicism
Gate Keeper 1

Ironbreakers 19
FCG
Runic Banner-Rune of Battle;Rune of Determination
Ironbeard 1

Miners 6
FCG
Prospector 1
Steamdrill

* Longbeards 14
Runic Banner-Rune of Battle
Greatbeard 1

Warriors 10
GW

Thunderers 10
Sh

Organ Gun 1


Gyrocopter 1


Total Army Cost: 2347
Dispel Pool: 5
Casting Pool: 2
Models in Army: 92

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

hmmm...ja bym wywalił thundów i rozbudował longów i warriorów...ale może to tylko moje uprzedzenie do thundów ? coś ich ostatnionie lubię :D

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

wywale ich to nie będe miał 3 core...

ODPOWIEDZ