Jak wygrać z Bretonnią?
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
dlatego od ironów lepsi hammerersi... a jakiego masz BSB?
jeśli gracie na dwa kafle to bierz kowadło i spowalniaj mu ten oddział, będziesz miał ze dwie dodatkowe tury ostrzału (pomijając inne ciekawe opcje)
jeśli czujesz się pokrzywdzony to 2xorgan gun :D
rakso ma rację, tu pomoże tylko stubborn
a jeśli czujesz że twoi bohaterowie są dymani, to BSB postaw gdzieś w drugiej linii oddziałów - niech daje przerzuty+ +1CR w 12"
jeśli czujesz się pokrzywdzony to 2xorgan gun :D
rakso ma rację, tu pomoże tylko stubborn
a jeśli czujesz że twoi bohaterowie są dymani, to BSB postaw gdzieś w drugiej linii oddziałów - niech daje przerzuty+ +1CR w 12"
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
na latający cyrk jest M. rune of challenge a na busha górnicy i po problemie
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Bierzesz konfigurację: hamki, minersi i 2x klopa... Dodatkowo 2x organy i przy szczęściu i odpowiednich strzałach powinna dojechać, co najwyżej połowa z tego...
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
jak masz pecha do maszynek to ich nie wystawiaj... ja miałem pecha do kowadła więc gram na lordzie i jestem szczęśliwy... proste rozwiązanie
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 151
- Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta
dobry na bretę, bedzie ten motyw gogola z gyrosem i kowadełkiem
reszta standardowo - ja biorę LB z brejkiem na 1d6 i +1CR i z Bsb w środku, masz 7 na wstępie i oczywiście Hamererzy, bo bez nich to się nie da za bardzo na bretkę na 2K, dać im +1CR i mają 6 na wstępie i nieoceniony stubborn maszynki to 2x Organki, lub ten motyw z Gyrosem i kowadłem.
nasze maszynki dają radę na lance więc brać je trzeba
to tyle
pzdr
reszta standardowo - ja biorę LB z brejkiem na 1d6 i +1CR i z Bsb w środku, masz 7 na wstępie i oczywiście Hamererzy, bo bez nich to się nie da za bardzo na bretkę na 2K, dać im +1CR i mają 6 na wstępie i nieoceniony stubborn maszynki to 2x Organki, lub ten motyw z Gyrosem i kowadłem.
nasze maszynki dają radę na lance więc brać je trzeba
to tyle
pzdr
"Cięzka noc, co? ... pół miliarda się wymknęło..."
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
Ja w sumie zazwyczaj nie mam problemu. Wystawiasz sie w rogu, zeby krance pola bitwy chronily Twoje flanki. Bierzesz kowadlo, gyros, przynajmniej jedna klope, ze dwa bolty, hammererow i longbeardow. Za pozostale punkty kupujesz klocki warriorow, minersów i ewentualnie druga klope.
Taktyka: jesli jestes ryzykantem, na poczatku czestujesz go duza runa (fazy ruchu nie ma naturalnie, wystawiasz sie tak, zeby chronic maszyny. Gdzies posrodku hammererow, do nich dajesz thane z MRoC i ew. BSB). Spowalniasz jak najwiecej lanc. Gyrosem podlatujesz i albo spierdalasz przed jakas lanca, zeby spalila szarze, albo po prostu obcinasz im marsz.
No i tyle, po prostu prujesz az dojada (jakies dwie tury), przy normalnych rzutach powinienes go nadgryzc az za bardzo. Minerami wpadasz od boku w jakas lance najblizej krawedzi, zdarzalo mi sie przetoczyc przez jego caly front w ten sposob. Szkoda, ze to nie 6ed, panika na eerantach za szarze od boku byla przyjemna :>. Jesli cos groznego moze Cie szarzowac, uzywasz MRoC, nie powinienes miec problemu tym klocem hammererow (jakies +7 na starcie?).
zakladajac, ze kowadlo Ci nie wybuchnie na malej runie przy popychaniu gornikow (:>), mozna ugrac duze zwyciestwo/masakre z graczem o porownywalnych mozliwosciach.
Taktyka: jesli jestes ryzykantem, na poczatku czestujesz go duza runa (fazy ruchu nie ma naturalnie, wystawiasz sie tak, zeby chronic maszyny. Gdzies posrodku hammererow, do nich dajesz thane z MRoC i ew. BSB). Spowalniasz jak najwiecej lanc. Gyrosem podlatujesz i albo spierdalasz przed jakas lanca, zeby spalila szarze, albo po prostu obcinasz im marsz.
No i tyle, po prostu prujesz az dojada (jakies dwie tury), przy normalnych rzutach powinienes go nadgryzc az za bardzo. Minerami wpadasz od boku w jakas lance najblizej krawedzi, zdarzalo mi sie przetoczyc przez jego caly front w ten sposob. Szkoda, ze to nie 6ed, panika na eerantach za szarze od boku byla przyjemna :>. Jesli cos groznego moze Cie szarzowac, uzywasz MRoC, nie powinienes miec problemu tym klocem hammererow (jakies +7 na starcie?).
zakladajac, ze kowadlo Ci nie wybuchnie na malej runie przy popychaniu gornikow (:>), mozna ugrac duze zwyciestwo/masakre z graczem o porownywalnych mozliwosciach.
musiałes mieć pecha z tym bsb....ja standardowo biorę save 1+/re roll i +1S.W sumie to nigdy nie miał kłopotów...
jeśli z maszynami masz pecha to naładuj się klockami, weź 2 organki i np katapę albo bolce.
hamki są niezbędni...jeśli weźmiesz lorda na tarczy to możesz wystawić 2 unity longów, o czym warto pamietać...i zawsze możesz mu dać alaryka na kosę a wtedy wali bez sejwa z siłą 4..czyli bretońcom zostaje tylko ward na 6+..
plus z posiadania gyrosa jest taki, że możesz zatakować trebusza...albo zianiem albo w walce wręcz..
jak już koledzy powiedzieli wczesniej: na pegasy r.of challenge, a generalnie na bretkę kampowanie sie w rogu...zauważ, że rozmiarowo jego oddziały są wieksze od Twoich (dłuższe) i będzie jemu trudniej manewrować tak żeby wszystkie wjechały jednocześnie w klocki piechoty.
jeśli z maszynami masz pecha to naładuj się klockami, weź 2 organki i np katapę albo bolce.
hamki są niezbędni...jeśli weźmiesz lorda na tarczy to możesz wystawić 2 unity longów, o czym warto pamietać...i zawsze możesz mu dać alaryka na kosę a wtedy wali bez sejwa z siłą 4..czyli bretońcom zostaje tylko ward na 6+..
plus z posiadania gyrosa jest taki, że możesz zatakować trebusza...albo zianiem albo w walce wręcz..
jak już koledzy powiedzieli wczesniej: na pegasy r.of challenge, a generalnie na bretkę kampowanie sie w rogu...zauważ, że rozmiarowo jego oddziały są wieksze od Twoich (dłuższe) i będzie jemu trudniej manewrować tak żeby wszystkie wjechały jednocześnie w klocki piechoty.
2350 Pts - Dwarfs Army
Dwarf Lord 298
Shield Bearer
Runic Weapon - No Armour Saves allowed;+1 Strength
Runic Armour-Allows re-rolled armour saves.
Runic Talisman-Reroll one failed to-hit, to-wound or saving throw roll.
2 Shield Bearers
Thane 180
BsB
Oath Stone
Runic Armour-1+ Armour Save;Allows re-rolled armour saves.
Runic Weapon- +1 Strength
* Thane
Runic Talisman-Master Rune of Challenge
Runic Weapon-Master Rune of Kragg the Grim;+1 Strength
Runic Armour- +1 Armour Save.
* Runesmith
GW, Sh
Runic Talisman-Rune of Spellbreaking (x2)
* Hammerers 19
FCG
Runic Banner-Rune of Battle; Rune of Stoicism
Gate Keeper 1
Ironbreakers 19
FCG
Runic Banner-Rune of Battle;Rune of Determination
Ironbeard 1
Miners 6
FCG
Prospector 1
Steamdrill
* Longbeards 14
Runic Banner-Rune of Battle
Greatbeard 1
Warriors 10
GW
Thunderers 10
Sh
Organ Gun 1
Gyrocopter 1
Total Army Cost: 2347
Dispel Pool: 5
Casting Pool: 2
Models in Army: 92
Dwarf Lord 298
Shield Bearer
Runic Weapon - No Armour Saves allowed;+1 Strength
Runic Armour-Allows re-rolled armour saves.
Runic Talisman-Reroll one failed to-hit, to-wound or saving throw roll.
2 Shield Bearers
Thane 180
BsB
Oath Stone
Runic Armour-1+ Armour Save;Allows re-rolled armour saves.
Runic Weapon- +1 Strength
* Thane
Runic Talisman-Master Rune of Challenge
Runic Weapon-Master Rune of Kragg the Grim;+1 Strength
Runic Armour- +1 Armour Save.
* Runesmith
GW, Sh
Runic Talisman-Rune of Spellbreaking (x2)
* Hammerers 19
FCG
Runic Banner-Rune of Battle; Rune of Stoicism
Gate Keeper 1
Ironbreakers 19
FCG
Runic Banner-Rune of Battle;Rune of Determination
Ironbeard 1
Miners 6
FCG
Prospector 1
Steamdrill
* Longbeards 14
Runic Banner-Rune of Battle
Greatbeard 1
Warriors 10
GW
Thunderers 10
Sh
Organ Gun 1
Gyrocopter 1
Total Army Cost: 2347
Dispel Pool: 5
Casting Pool: 2
Models in Army: 92