Znaleziono 9843 wyniki

autor: Ziemko
30 kwie 2018, o 17:21
Forum: Komputerowe
Temat: Hearthstone
Odpowiedzi: 4668
Odsłony: 272747

Re: Hearthstone

Elizka jest dobra do kazdej niemal talii, piszesz w miare niezle staty - imho bardzo dobre staty do tej super skill.

Umbra jesli grasz na 2 agoniach jest super (polecam takze lalkarza, obled robi :D )

Reszta to juz legendy pod konkretny dek gdzie w innych taliach nie uzyjesz.
autor: Ziemko
27 kwie 2018, o 09:55
Forum: Komputerowe
Temat: GWINT - karcianka online
Odpowiedzi: 1010
Odsłony: 55271

Re: GWINT - karcianka online

Ostatnio nie grywam w ogole, znudzil mnie, wole HS.
autor: Ziemko
25 kwie 2018, o 12:47
Forum: Turnieje i inne imprezy
Temat: 14 miejsc wonlych [Master] TMS na Comiconie - 21-22 04-18
Odpowiedzi: 342
Odsłony: 23738

Re: 14 miejsc wonlych [Master] TMS na Comiconie - 21-22 04-1

WYRWENA pisze:
Ziemko pisze:Gasior lobuzie udalo Ci sie jeszcze odbic :) Fajnie bylo wpasc i zbic pione ze stara gwardia przy okazji Comic Conu :)
Mam nadzieje że już odkurzasz figsy i reaktywujesz Bydgoszcz ! fajnie było zbić pione ! :P pozdro
Jam jest Warszawiak już (a bardziej Sulejowszczanin ;)
autor: Ziemko
24 kwie 2018, o 10:35
Forum: Turnieje i inne imprezy
Temat: 14 miejsc wonlych [Master] TMS na Comiconie - 21-22 04-18
Odpowiedzi: 342
Odsłony: 23738

Re: 14 miejsc wonlych [Master] TMS na Comiconie - 21-22 04-1

Druchii pisze::cry:
Zazdrośnicy!!!!
Zboju jeden byles w niedziele - jakos Cie nie widzialem jak przechodizlem sie miedzy stolami ?

Koncert w niedziele byl masakra, wpadlem przejsc sie po CC i robic w ostatni dzien koncert juz jest slabym pomyslem, a co dopiero metalowo-rockowy... debilizm...
autor: Ziemko
24 kwie 2018, o 10:32
Forum: Sprawy Administracyjne
Temat: Pytania, uwagi, sugestie i marudzenia
Odpowiedzi: 2024
Odsłony: 174322

Re: Pytania, uwagi, sugestie i marudzenia

Dodalem - nie widze zeby sie wywalilo nic, wiec chyba jest ok.
autor: Ziemko
22 kwie 2018, o 16:30
Forum: Turnieje i inne imprezy
Temat: 14 miejsc wonlych [Master] TMS na Comiconie - 21-22 04-18
Odpowiedzi: 342
Odsłony: 23738

Re: 14 miejsc wonlych [Master] TMS na Comiconie - 21-22 04-1

Gasior lobuzie udalo Ci sie jeszcze odbic :) Fajnie bylo wpasc i zbic pione ze stara gwardia przy okazji Comic Conu :)
autor: Ziemko
20 kwie 2018, o 18:24
Forum: Komputerowe
Temat: Hearthstone
Odpowiedzi: 4668
Odsłony: 272747

Re: Hearthstone

Dla huntera pozniej robi sie problem z duzymi minionami - nawet jesli zrobi quest - w zwiazku z tym ten koles jest imho piekny.

Zagralem 6 partii na randzie 5 - 4 do przodu dziala calkiem ok.
autor: Ziemko
20 kwie 2018, o 14:47
Forum: Komputerowe
Temat: Hearthstone
Odpowiedzi: 4668
Odsłony: 272747

Re: Hearthstone

Wo Panie !! Quest hunter, wiec jednak nie bede jedyna osoba na tej planecie z ta talia. Dostal mega boosty w tym dodatku - houndmaster shaw, koles za 4 co daje 1 cost minionom poison, koles za 3 co daje ci 2x1 dropy na reke. Do tego z zeszlego dodatku jeszcze wyszedl ten za 1 co jak zaatakuje to do...
autor: Ziemko
19 kwie 2018, o 20:25
Forum: Sprawy Administracyjne
Temat: Pytania, uwagi, sugestie i marudzenia
Odpowiedzi: 2024
Odsłony: 174322

Re: Pytania, uwagi, sugestie i marudzenia

Coś się z silnikiem wali, ehhh znów będę musiał wołać Tomasha.
autor: Ziemko
18 kwie 2018, o 14:41
Forum: Komputerowe
Temat: Hearthstone
Odpowiedzi: 4668
Odsłony: 272747

Re: Hearthstone

Ja początkowo bardzo sceptycznie podchodziłem do tego dodatku, ale po paru godzinkach muszę przyznać że gra się całkiem fajnie. Gram oczywiście Magikiem. Control Elemental Magik. Talia która może grać na wszystko. Bardzo fajnie, że wygląda na to że meta jest/będzie bardzo zróżnicowana - Grają zarów...
autor: Ziemko
17 kwie 2018, o 20:59
Forum: Komputerowe
Temat: Hearthstone
Odpowiedzi: 4668
Odsłony: 272747

Re: Hearthstone

Dibo pisze:Ej kurde nie moge sie przekonac do tego dodatku, o ile koboldy mnie zacwycily tak ten las nie bardzo. Tak starsznie niewiele zmienia moje talie :( niby taka prawidlowsc jeden dodatek fajny jedne slaby, jeden fajny jeden slaby..ale myslaem ze mooooze tyytm razeeem.
Ja mam dokladnie na odwrot :)
autor: Ziemko
15 kwie 2018, o 09:08
Forum: Komputerowe
Temat: Hearthstone
Odpowiedzi: 4668
Odsłony: 272747

Re: Hearthstone

41 paczek i 4 legendy - całkiem nieźle, choć dupy nie urywają. Pograłem trochę i widać, że Dreszczołak to totalne op. Zabija bez problemu i nie ma na to żadnej rady. Totalnie chora karta. Nie widzę żadnego przeciwdziałania na jej kombinację ze stworem zadającym 3 obrażenia bohaterowi z okrzyku bojo...
autor: Ziemko
13 kwie 2018, o 16:19
Forum: Komputerowe
Temat: Hearthstone
Odpowiedzi: 4668
Odsłony: 272747

Re: Hearthstone

Gram obecnie na OTK shamanie , ale to jest powalony i skuteczne :D , ze tez ludzie takie deki wymyslaja.
autor: Ziemko
12 kwie 2018, o 20:52
Forum: Komputerowe
Temat: Hearthstone
Odpowiedzi: 4668
Odsłony: 272747

Re: Hearthstone

120 paczek 6 legend - jaj nie urywa...
autor: Ziemko
5 kwie 2018, o 15:34
Forum: Komputerowe
Temat: Hearthstone
Odpowiedzi: 4668
Odsłony: 272747

Re: Hearthstone

Tutajec pisze:Dla kurczaka +3 +3 potem je zbierasz tolvirem. Wystawisz 3 plus tundrę i grevious wound rani 3 kurczaki i każdy ma 9 powera i szarże. Właściwie to jest 31 dmg.
Grevious nie kojarze karty?

Bosh kurczaki pierwszy raz beda grane :D
autor: Ziemko
5 kwie 2018, o 10:44
Forum: Komputerowe
Temat: Hearthstone
Odpowiedzi: 4668
Odsłony: 272747

Re: Hearthstone

Nie wiem?

Nie, zarzuc :)
autor: Ziemko
4 kwie 2018, o 09:57
Forum: Komputerowe
Temat: Hearthstone
Odpowiedzi: 4668
Odsłony: 272747

Re: Hearthstone

Dollmaster Dorian <3 , ale on mi siadzie w kilku deckach :)
autor: Ziemko
2 kwie 2018, o 22:20
Forum: Sprawy Administracyjne
Temat: Fora Lokalne
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 4897

Re: Fora Lokalne

Sprobowac zrobic forum klubowe co czeka i Ci dac znac czy jeszcze cos robisz ?
autor: Ziemko
2 kwie 2018, o 00:44
Forum: Komputerowe
Temat: Hearthstone
Odpowiedzi: 4668
Odsłony: 272747

Re: Hearthstone

Pomysl o kolejnych dodatkach. Aczkolwiek mogli go dodac go w 2-3ecim gdzie dodadza wiecej smokow ewidentnie.
autor: Ziemko
30 mar 2018, o 20:28
Forum: Komputerowe
Temat: Hearthstone
Odpowiedzi: 4668
Odsłony: 272747

Re: Hearthstone

Mi sie bardzo podoba dodatek - uwazam, ze bardzo udany, a jeszcze duzo kart przed nami.
Ten chamelos - kurde jaka fajna karta, trzymasz ja w rece ciagle i masz zwiad co przeciwnik ma na rece - w przypadku tur gdzie przeciwnik ma juz mala reke to jest wrecz wybitne.