Znaleziono 16 wyników

autor: Radzio
11 mar 2008, o 10:49
Forum: Sylvan Elves
Temat: Coś dla początkujących
Odpowiedzi: 620
Odsłony: 28738

Witam, czy warto wystawiać wieszczkę w tej wspólnocie i dać jej jednorożca ?
autor: Radzio
25 lut 2008, o 23:10
Forum: Sylvan Elves
Temat: Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Odpowiedzi: 6767
Odsłony: 228620

Witam mam takie pytanko, czy do tancerzy wojny warto wykupywać jakiś comand grup ?
autor: Radzio
23 lut 2008, o 18:12
Forum: Sylvan Elves
Temat: Alternatywne figurki do WE
Odpowiedzi: 770
Odsłony: 72706

Witam, na CoolMiniOrNot znalazłem fajne zdjęcie drzewca:

http://img299.imageshack.us/my.php?imag ... hedgq8.jpg
Nie wiem jak wam ale mi się podoba taka wyrośnięta driada :-)
[/url]
autor: Radzio
16 lut 2008, o 21:27
Forum: Sylvan Elves
Temat: Dlaczego żadna z ras starego świata nie lubi WE?
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 4450

Ja uważam, że WE są dość mocną armią, choć WE gram od niedawna, ale z bitewniakami miałem duzo wczesniej do czynienia (Konfrontacja, Infinity...) Jednak jak ktoś już wspomniał, GW musi troche wzmocnić DE, bo jak dla mnie wygrana z tą armią nie przynosi żadnej satysfakcji...

Pozdrawiam
autor: Radzio
31 sty 2008, o 18:43
Forum: Galeria Figurek
Temat: Spellsinger
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 925

Dzieki za porade, postaram sie poprawić a kiedy juz to zrobie to wrzyce zdjęcie
autor: Radzio
26 sty 2008, o 19:59
Forum: Galeria Figurek
Temat: Spellsinger
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 925

Spellsinger

Witam, tak jak w temacie zamieszczam tutaj fotki mojego spellsingera.
Komentarze bardzo mile widziane. nie bijcie zbyt mocno :wink:

http://img118.imageshack.us/my.php?imag ... 883uq2.jpg

http://img169.imageshack.us/my.php?imag ... 884kr1.jpg
autor: Radzio
22 sty 2008, o 13:47
Forum: Galeria Figurek
Temat: Figartes - prace od Kuczek & Szary
Odpowiedzi: 332
Odsłony: 46958

Piekne malowanie =D> kiedy ja się naucze tak maalować ](*,)
autor: Radzio
19 sty 2008, o 19:30
Forum: Sylvan Elves
Temat: Kto w sojuszu dla WE ???
Odpowiedzi: 61
Odsłony: 6233

ja grałem WE + DE i wcale źle nie było :P, w końcu hordy chaosu zostały pokonane ;P
autor: Radzio
19 sty 2008, o 19:22
Forum: Sylvan Elves
Temat: Kupię/Sprzedam
Odpowiedzi: 1130
Odsłony: 131402

Kupię 5 glade riders, najlepiej niepomalowanych i z VI edycji. Kontakt na PW lub maila Rapa1@wp.pl
autor: Radzio
18 sty 2008, o 21:43
Forum: Sylvan Elves
Temat: Zielono mi..... (WE 600 pkt, na dobry początek)
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 1638

Witam, jestem nowym graczem WE i chciałbym abyście mi doradzili jakimi artefaktami wypakować bohatera, lub czarodzieja? Prosiłbym o pełne nazwy, bo na skrótach sie jeszcze nie znam :wink:
autor: Radzio
14 sty 2008, o 18:24
Forum: Sylvan Elves
Temat: Coś dla początkujących
Odpowiedzi: 620
Odsłony: 28738

Czy to tylko u mnie tak jest w podręczniku WE jest, że wielkie orły poruszają sie tylko 2 cale ? Bo to troche dziwne, zwykły elf porusza się 5...
autor: Radzio
11 gru 2007, o 17:05
Forum: Sylvan Elves
Temat: Coś dla początkujących
Odpowiedzi: 620
Odsłony: 28738

Witam, a co sądzicie o Eternal Guards? Przeglądając ten dział, nie spotkałem się nigdy (albo nie zauważyłem) żeby ktoś wystawiał ich. Czyżby byli aż tak słabi ?
autor: Radzio
9 gru 2007, o 21:32
Forum: Sylvan Elves
Temat: Alternatywne figurki do WE
Odpowiedzi: 770
Odsłony: 72706

Mnie się jakoś sama figurka nie podoba, malowanie całkiem niezłe...
autor: Radzio
9 gru 2007, o 21:32
Forum: Sylvan Elves
Temat: Alternatywne figurki do WE
Odpowiedzi: 770
Odsłony: 72706

Mnie się jakoś sama figurka nie podoba, malowanie całkiem niezłe...
autor: Radzio
9 gru 2007, o 17:58
Forum: Sylvan Elves
Temat: Kupię/Sprzedam
Odpowiedzi: 1130
Odsłony: 131402

kupię 4 glade guards, najlepiej te nowoedycyjne, ale starsza edycją też nie pogardzę:) oferty na gg 8747614 lub maila rapa1@wp.pl
autor: Radzio
9 gru 2007, o 17:44
Forum: Sylvan Elves
Temat: Coś dla początkujących
Odpowiedzi: 620
Odsłony: 28738

Witam, jestem tutaj zupełnie nowy chciałbym zacząć zbierać leśne elfy, mam na razie box glade guards, i ty nasuwa sie pytanie: czy u gg potrzebne są grupy dowodzeniowe ??