Znaleziono 1602 wyniki

autor: Ice-T
3 sie 2014, o 21:13
Forum: Galeria Figurek
Temat: GraveDigger - Unlimited Colours [29.06.16]
Odpowiedzi: 603
Odsłony: 95937

Re: GraveDigger - Unlimited Colours [29.07.14]

@ Ziemko to jest na pancerzu "wytłoczone" :D


Pozwalam sobie wkleić Mammotha do "warmachinkowego jazzy stuffu"
autor: Ice-T
3 sie 2014, o 20:30
Forum: Galeria Figurek
Temat: GraveDigger - Unlimited Colours [29.06.16]
Odpowiedzi: 603
Odsłony: 95937

Re: GraveDigger - Unlimited Colours [29.07.14]

A gdzie ma liny do pociagania za spust w cannonach?? ;)
autor: Ice-T
11 sty 2014, o 00:10
Forum: Galeria Figurek
Temat: Ice Blog
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 945

Re: Ice Blog

podziękował za ciepłe słowa o ile nie zapomne postaram się i tu wrzucać jakieś prace w miarę na bieżąco.
autor: Ice-T
10 sty 2014, o 14:33
Forum: Galeria Figurek
Temat: Ice Blog
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 945

Ice Blog

Dawno się tu nie chwaliłem swoimi pracami bo przerzuciłem się kilka lat temu na Warmachine&Hordes ale myślę że mogę tutaj też zamieszczać swoje prace i posłuchac opini. Jeśli będzie jakiś odzew to moge updejtować moją galerię i tutaj (w większości pokazuję prace na Polskim forum WMki i na zagraniczn...
autor: Ice-T
25 lis 2013, o 12:07
Forum: Dyskusja Ogólna
Temat: Laser Liniowy
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1485

Re: Laser Liniowy

wielkie dzieki Krzyśku i jeszcze raz wszystkiego naj naj naj! (w opcji szukaj wpisałem laser i same jakieś posty z bitwami na lasery mi wyskoczyły albo jakiś przedmiot który w slangu nazywacie laserem) EDIT: Gdyby ktoś wiedział gdzie kupić taki laser wielkości pointera byłbym wdzięczny za wszelkie i...
autor: Ice-T
25 lis 2013, o 11:33
Forum: Dyskusja Ogólna
Temat: Laser Liniowy
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1485

Laser Liniowy

Siemka nie bardzo wiedziałem gdzie wrzucić ten temat a jednak dotyczy to grania w figurki. Ludzie do battla często kupowali lasery liniowe, czy moze mi ktoś z was zapodać jakimś linkami gdzie taki znajde, chodzi mi o polski sklep. Niestety na Allegro i w budowlanych sklepach znalazłem tylko takie sp...
autor: Ice-T
25 cze 2013, o 22:02
Forum: Płoty i Młoty
Temat: Zadania z Termodynamiki zapłacę za rozwiązania
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 453

Zadania z Termodynamiki zapłacę za rozwiązania

Zapłacę za rozwiazanie tych zadań

szczególnie zadanie pierwsze z odprowadzaniem wilgoci

Obrazek

Obrazek
autor: Ice-T
8 cze 2013, o 23:15
Forum: Galeria Figurek
Temat: Galeria jak c'tan chlapie farbą...
Odpowiedzi: 1512
Odsłony: 100456

Re: Galeria jak c'tan chlapie farbą...

wielkie dzięki!! Będe testował!
autor: Ice-T
7 cze 2013, o 21:23
Forum: Galeria Figurek
Temat: Galeria jak c'tan chlapie farbą...
Odpowiedzi: 1512
Odsłony: 100456

Re: Galeria jak c'tan chlapie farbą...

ctan pisze:młoda padawanka

Obrazek

Ctan czy mógłbys mi podać przepis na skórę tej czarki? byłbym bardzo wdzieczny
autor: Ice-T
12 maja 2013, o 14:42
Forum: Modelowanie i Malowanie - Pytania, Porady itp.
Temat: Szybkie pytania
Odpowiedzi: 7140
Odsłony: 267302

Re: Szybkie pytania

czy ktoś kiedykolwiek widział tutorial jak ulepić maskę samuraja

Obrazek

albo moze całe głowy w hełmach i maskach samurai w sklai 32mm
autor: Ice-T
29 lis 2012, o 13:17
Forum: Turnieje i inne imprezy
Temat: Mistrzostwa Podbeskidzia, 2 grudzień 2012, Bielsko-Biała
Odpowiedzi: 407
Odsłony: 15468

Re: Mistrzostwa Podbeskidzia, 2 grudzień 2012, Bielsko-Biała

Info dla ludzi bez GPS'a. Jeśli ktoś planuje z tego skorzystać proszę o kontakt tu lub na 660 527 787. Przekażcie to innym hobbystom ! O godzinie 8 rano będzie na was czekać pod Gnomem przewodnik, który doprowadzi was na miejsce turnieju. 8:18 w sobotę odjeżdża autobus spod Gnoma ( w niedzielę 8:13 ...
autor: Ice-T
27 lis 2012, o 20:43
Forum: Modelowanie i Malowanie - Pytania, Porady itp.
Temat: Pigmenty?
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1147

Re: Pigmenty?

Witam ktoś może podesłac mi tutorial jak używać pigmentów najlepiej z obrazkami i na modelach figurek. Błotko rdza itp.
autor: Ice-T
14 sie 2012, o 07:54
Forum: Galeria Figurek
Temat: Ice Blog reloaded [2.08.2k12]
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1253

Re: Ice Blog reloaded [2.08.2k12]

Wielkie dzięki za rady!
Zaraz podziałam ze zdjęciami
autor: Ice-T
3 sie 2012, o 10:42
Forum: Galeria Figurek
Temat: Ice Blog reloaded [2.08.2k12]
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1253

Re: Ice Blog reloaded [2.08.2k12]

#Marynarz Storczyk obojętnie jaki zielony na podstawce (nie zauważyłęm większej róznicy, więc goblin green optymalny) i smarujesz zieloną farbką do robienia witraży na okna (koszt takiej farbki to max 10pln) ważne żeby była ciemny zieleń a nie jakiś oczojebny, taką metodą zrobiłem mase bagien i jezi...
autor: Ice-T
2 sie 2012, o 20:57
Forum: Galeria Figurek
Temat: Ice Blog reloaded [2.08.2k12]
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1253

Re: Ice Blog reloaded [2.08.2k12]

dzięki pepe ty jeden ze starszych zasłużonych widziałeś moje zapaćkane elfiki :D
autor: Ice-T
2 sie 2012, o 13:35
Forum: Galeria Figurek
Temat: Ice Blog reloaded [2.08.2k12]
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1253

Ice Blog reloaded [2.08.2k12]

Siemka mój ostatni post tutaj był chyba z pińcet lat temu (co nie znaczy ze nie oglądam galeri zamieszczanych na tym forum) ale stwierdzam ze odświerzę również i swoją, normalnie maluję cały czas na zlecenie i nie mam czasu maziać własnych ludków a z battlem skończyłem i przerzuciłem się na WMke. To...
autor: Ice-T
16 lut 2012, o 18:17
Forum: Infernal Dwarves
Temat: Wspólne zamawianie figsów z Forge World
Odpowiedzi: 251
Odsłony: 19982

Re: Wspólne zamawianie figsów z Forge World

ile zwykle trwa oczekiwanie na przesyłkę z UK?
autor: Ice-T
12 paź 2011, o 09:37
Forum: Modelowanie i Malowanie - Pytania, Porady itp.
Temat: Szybkie pytania
Odpowiedzi: 7140
Odsłony: 267302

Re: Szybkie pytania

Yo widziałem kiedyś tutorial jak lepić ogień ma ktoś może linka?
autor: Ice-T
30 wrz 2011, o 11:53
Forum: Galeria Figurek
Temat: Dżezi stuff z innych stron
Odpowiedzi: 5954
Odsłony: 462470

Re: Dżezi stuff z innych stron

armia wypas. jedynie miśki lipne.
autor: Ice-T
24 wrz 2011, o 14:10
Forum: Galeria Figurek
Temat: Dżezi stuff z innych stron
Odpowiedzi: 5954
Odsłony: 462470

Re: Dżezi stuff z innych stron

Obrazek
Obrazek