Znaleziono 28 wyników

autor: Deathall
13 wrz 2011, o 12:36
Forum: Dread Elves
Temat: Pytania początkujących i niepewnych 2
Odpowiedzi: 2618
Odsłony: 75828

Re: Pytania początkujących i niepewnych 2

Jest tu też drugi paradoks bo jeśli tak to brać to Death Hag gdy jest sama ma 5 ataków (3 baza +1 ahw +1 frenzy) a gdy jest w kociołku nagle już nie może mieć dodatkowego ataku z ahw? strange...
autor: Deathall
24 paź 2010, o 17:15
Forum: Empire of Sonnstahl
Temat: Rozpiski Imperialne 8 edycja
Odpowiedzi: 1600
Odsłony: 51161

Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja

Nom dokładnie :) Gdyby tak łatwo się niszczył to BS byłyby totalnie bezsensu i bezużyteczne, a porównaniu do poprzedniej edycji i tak je już osłabili.
autor: Deathall
24 paź 2010, o 16:03
Forum: Empire of Sonnstahl
Temat: Rozpiski Imperialne 8 edycja
Odpowiedzi: 1600
Odsłony: 51161

Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja

Tak, dokładniej dział magii o tym traktuje, nie mam teraz rulebooka pod nosem, ale jest to jakoś pod koniec działu magii; do rzutu na bound, nie dodajesz niczyjego poziomu, a na kościach musisz wyrzucić tyle lub więcej co power level boundu, w przeciwnym wypadku przedmiotu nie będziesz mógł już wyk...
autor: Deathall
23 paź 2010, o 12:40
Forum: Orcs and Goblins
Temat: Steam Tank
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 1993

Re: Steam Tank

Guter pisze:Teraz czołgu nie trafia się już z automata, więc miecz nie jest już taki mocny. To tylko 4 ataki trafiające na 3+, czyli średnio ok 2 rany.
Jak nie, przecież w tym się nic nie zmieniło, czołg w close combat zawsze jest trafiany automatycznie.
autor: Deathall
16 paź 2010, o 14:32
Forum: Płoty i Młoty
Temat: Ile lat mają gracze warhammera
Odpowiedzi: 429
Odsłony: 13614

Re: Ile lat mają gracze warhammera

Też się przyznam :P wspaniały rocznik '85 :)
autor: Deathall
14 paź 2010, o 12:28
Forum: Kwestia Zasad czyli Pytania i Odpowiedzi
Temat: 8 edycja- pytania
Odpowiedzi: 5156
Odsłony: 117608

Re: 8 edycja- pytania

Mowisz ma ręce i nogi? Lecimy wypasionym bohaterem na smoku, który ginie od jednego strzału, ale gdyby przyleciał na orle to by przeżył... a w świetle erraty przylatuja pegasus knights i są odporni na kb, tego już nie bierzesz pod uwagę jako bezsensu? Poza tym idąc tym tropem co Ty, gość z KB nie mo...
autor: Deathall
13 paź 2010, o 17:48
Forum: Kwestia Zasad czyli Pytania i Odpowiedzi
Temat: 8 edycja- pytania
Odpowiedzi: 5156
Odsłony: 117608

Re: 8 edycja- pytania

Jakbyś sie uczył o wieloznaczności języka to byś wiedział, że to praktycznie niemożliwe :P . Mogli by pisać tak, by pola do interpretacji było mniej, ale całkowicie się tego zlikwidowac nie da :P . Ja tam się uczyłem tylko o praktycznie jednoznacznych językach (programowania :P), całe szczęście :P
autor: Deathall
13 paź 2010, o 17:34
Forum: Kwestia Zasad czyli Pytania i Odpowiedzi
Temat: 8 edycja- pytania
Odpowiedzi: 5156
Odsłony: 117608

Re: 8 edycja- pytania

No właśnie dokładnie tak samo uważam. Swoją droga GW mogło by te erraty pisać w taki sposób, żeby nie było można próbować te odpowiedzi różnie interpretować.
autor: Deathall
13 paź 2010, o 12:27
Forum: Kwestia Zasad czyli Pytania i Odpowiedzi
Temat: 8 edycja- pytania
Odpowiedzi: 5156
Odsłony: 117608

Re: 8 edycja- pytania

No ale tu przeczą samym sobie bo skoro w podręczniku jak byk stoi.. Very rarely, a character will have a option to ride a monstrous beast. In this case, the whole model is treated as having the troop type "monstrous calvary" ... Natomiast przy opisie KB jest napisane że na "monstrous calvary nie dzi...
autor: Deathall
11 paź 2010, o 21:54
Forum: Dread Elves
Temat: Nasze Rozpiski
Odpowiedzi: 2878
Odsłony: 144443

Re: Nasze Rozpiski

Trzeba przyznać że ludzie to jednak maja czasem pomysły :)
autor: Deathall
11 paź 2010, o 07:58
Forum: Dread Elves
Temat: Nasze Rozpiski
Odpowiedzi: 2878
Odsłony: 144443

Re: Nasze Rozpiski

o ile dobrze pamietam to zasada altar of khain daje stubborn a nie frenzy, po 2 daje ją tylko jednostkom khanite czym ani korsarze ani warriorsi nie są :P
autor: Deathall
30 wrz 2010, o 16:50
Forum: Kwestia Zasad czyli Pytania i Odpowiedzi
Temat: 8 edycja- pytania
Odpowiedzi: 5156
Odsłony: 117608

Re: 8 edycja- pytania

Nie wprowdzaj ludzi w błąd. W podreczniku jak byk stoi. If the result is less than the spell's casting result, the dispel attempt has failed. Furthermore, the Wizard is so preoccupied by his collapsing dispel that he is unable to attempt another later in the phase Wiec jest podobnie jak w przypadku ...
autor: Deathall
30 wrz 2010, o 10:44
Forum: Kwestia Zasad czyli Pytania i Odpowiedzi
Temat: 8 edycja- pytania
Odpowiedzi: 5156
Odsłony: 117608

Re: 8 edycja- pytania

Tak traci koncentracje jeśli nie osiągnoł casting value czaru. A co do drugiego pytania, nie nie może on już dispelowac.
autor: Deathall
23 wrz 2010, o 12:49
Forum: Dread Elves
Temat: My Druchii z Naggaroth! Przedstawmy się nawzajem.
Odpowiedzi: 202
Odsłony: 16425

Re: My Druchii z Naggaroth! Przedstawmy się nawzajem.

Jak już taki wysyp w temacie którego w ogóle nie zauważyłem, to i ja dołożę swoje i też się przywitam. A więc witam wszystkich Druchii :) A co do wygrywania to czy ja wiem, coś w tym ze sportowej rywalizacji jest ale chyba się bardziej zabawa powinna liczyć (co jo godom, co jo godom jasne ze tylko z...
autor: Deathall
16 wrz 2010, o 15:40
Forum: Dread Elves
Temat: Pytania początkujących i niepewnych 2
Odpowiedzi: 2618
Odsłony: 75828

Re: Pytania początkujących i niepewnych 2

Q: When a unit has multiple toughness values or armour saves do you use the value of the majority or in the case of a tie, the best (p42, 43)? A: Yes, unless specified otherwise. W sumie masz rację, to chyba będzie najlepsze wyjście podciągnąć ten przypadek pod tą odpowiedz, ma to najwięcej sensu :)
autor: Deathall
16 wrz 2010, o 11:54
Forum: Dread Elves
Temat: Pytania początkujących i niepewnych 2
Odpowiedzi: 2618
Odsłony: 75828

Re: Pytania początkujących i niepewnych 2

Ja zaproponowałbym tak: te modele które stykają się tylko z małymi wiczkami biją przeciwko WS4, te które stykają się z Hagą (i mają możliwość wyboru) wybrać nie mogą i muszą bić przeciwko WS6 Hagi. A potem nie ma znaczenia komu zadane zostały rany - za pierwsze dwie spadają wiczki, za czwartą Haga....
autor: Deathall
15 wrz 2010, o 22:47
Forum: Dread Elves
Temat: Pytania początkujących i niepewnych 2
Odpowiedzi: 2618
Odsłony: 75828

Re: Pytania początkujących i niepewnych 2

Zgodnie z zasadami ataki idą w kociołek, więc nie ma deklaracji w kogo się atakuje z załogi. Pozostaje pytanie jakiego WS używać podczas gdy kociołek jest atakowany, najwyższego z załogi czyli od DH?
autor: Deathall
4 wrz 2010, o 09:08
Forum: Kwestia Zasad czyli Pytania i Odpowiedzi
Temat: 8 edycja- pytania
Odpowiedzi: 5156
Odsłony: 117608

Re: 8 edycja- pytania

Skoro już pytania o kary do strzelania, to chciałem zapytać jak się ma vlos do np Outridersow ustawionych zaraz za piechota i strzelający przez nią?
autor: Deathall
2 wrz 2010, o 11:11
Forum: Empire of Sonnstahl
Temat: Pytania początkującego
Odpowiedzi: 1868
Odsłony: 38551

Re: Pytania początkującego

Staram się czytać dokładnie, może coś przegapiłem, jeśli tak oświeć mnie, wg vlos jeśli miedzy strzelcami a celem jest jednostka która ma rozmiar o wielkości równej lub mniejszej o tylko 1 od celu lub strzelca, to obowiązuje kara za hard cover. No chyba ze faktycznie czegoś nie zrozumiałem :P
autor: Deathall
1 wrz 2010, o 14:44
Forum: Empire of Sonnstahl
Temat: Pytania początkującego
Odpowiedzi: 1868
Odsłony: 38551

Re: Pytania początkującego

a gdzie napisałem ze strzelając przez jednostkę skirmish nie ma się kary?