Znaleziono 11 wyników

autor: Bollo
10 sty 2011, o 09:49
Forum: Ustawki
Temat: LEGIONOWO ustawka ;)
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 4283

Re: LEGIONOWO ustawka ;)

Witam:) monotonnie, ale zapytam dla jasności. Wg zasad Euro do 25% punktów stanowić mogą lordowie z bohaterami? Wg podręcznika jest to ujęte jako 25% dla Lordów i 25% dla bohaterów. Stąd pytanie.
Dzięki za grę w czwartek, dobra sieczka była:)
autor: Bollo
30 gru 2010, o 10:27
Forum: Ustawki
Temat: LEGIONOWO ustawka ;)
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 4283

Re: LEGIONOWO ustawka ;)

W ogólnym skrócie: progi punktowe i zasady euro, czyli jakie?:)
Dzięki za wyjaśnienie.

Jak dla mnie 2000 pkt też spoko. Propozycję mam taką, żeby dopisywały się tu kolejne chętne osoby. Przy dziesięciu lub nawet więcej spróbujemy to ogarnąć.

Pozdrawiam
autor: Bollo
28 gru 2010, o 14:32
Forum: Ustawki
Temat: LEGIONOWO ustawka ;)
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 4283

Re: LEGIONOWO ustawka ;)

Witam, ja jestem bardzo za ogólnie:) gram Chaosem, chętnie od czasu do czasu zmierzyłbym się z kimś w Legionowie. Co do zasad turnieju to nie wiem jak to wygląda w zorganizowanych ligach z częstotliwością, ale system meczu na tydzień byłby chyba ok. Rozumiem, że liga działałaby na zasadzie tabeli, w...
autor: Bollo
28 sie 2010, o 11:49
Forum: Ustawki
Temat: LEGIONOWO ustawka ;)
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 4283

Re: LEGIONOWO ustawka ;)

Dobrze to wygląda, zorganizujemy się niedługo zatem. Na razie się nie umawiam, gdyż do września jestem zajęty, później się dogadamy. Gracie w domu, czy macie może jakąś lepiej zorganizowaną miejscówkę?
autor: Bollo
20 sie 2010, o 16:37
Forum: Ustawki
Temat: LEGIONOWO ustawka ;)
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 4283

Re: LEGIONOWO ustawka ;)

Chodek pisze:Ja również posiadam WoCh. Drugi kumpel z Legionowa ma Imperium. Chętnie się spotakmy.
Witam, to zapytam teraz jak z czasem stoisz? Pracujesz, preferujesz może weekendy i czy masz jakieś miejsce gdzie regularnie grywasz ?
autor: Bollo
20 sie 2010, o 16:34
Forum: Warriors of the Dark Gods
Temat: Walka z Dwarfami
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 10923

Re: Walka z Dwarfami

150 marudów ? Fajne, tylko skad miałeś na nich magiczny sztandar na nich ? Z BSB-ka :P ? Dokładnie, z BSB. Taki kloc jest dbry na krasnali, gdyż np Tzeentchowcy plus ward na 5+ w fazie strzelania daje sporą ochronę. Jednak jak zagrałem z tym na Woch to rzucono mi z lozy Slaneesha test na wytrzymało...
autor: Bollo
13 sie 2010, o 09:49
Forum: Warriors of the Dark Gods
Temat: Walka z Dwarfami
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 10923

Re: Walka z Dwarfami

Krasnoludy były strasznie mocne na Woch w 7 edycji i na ogół dobrze sklejony kloc Chocenów z własnym błogosławieństwem plus dwoma z dwóch altarów pozwalał iść w stronę np. Ironbreakerów nie zwarzając na fazę strzelania u Krasnoludów. Często stosowałem marka Tzeentcha i liczyłem, że z Okiem Bogów na ...
autor: Bollo
10 sie 2010, o 11:09
Forum: Ustawki
Temat: LEGIONOWO ustawka ;)
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 4283

LEGIONOWO ustawka ;)

Witam, przesyłam propozycję dla ludzi z Legionowa i okolic, którzy chcieliby zagrać bitwę (zwykłą klepankę lub tez bardziej zaawansowany scenariusz) w bliżej nieokreślonym terminie (czas i miejsce do uzgodnienia jeżeli już chętny się znajdzie) z armią Warriorów Chaosu. Chętnych na razie zachęcam do ...
autor: Bollo
31 lip 2010, o 10:33
Forum: Kwestia Zasad czyli Pytania i Odpowiedzi
Temat: Ward save.....
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 893

Re: Ward save.....

Dzięki, wszystko jasne.
autor: Bollo
30 lip 2010, o 11:43
Forum: Kwestia Zasad czyli Pytania i Odpowiedzi
Temat: Ward save.....
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 893

Ward save.....

Wątek z ward savem i jego łączeniem jest znany. Ale czy ktoś wyczytał gdzies jasno, ze np. ward save, który posiada już np demon lub Tzeentchowiec nie może być modyfikowany? Bo wtedy taki Demon z nowymi przedmiotami może mieć warda na 2+. I tu własnie miałbym drugie pytanie do kogoś, kto jasno już g...
autor: Bollo
30 lip 2010, o 11:34
Forum: Kwestia Zasad czyli Pytania i Odpowiedzi
Temat: Ochrona magiczna
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 957

Re: Ochrona magiczna

Nawiązując dalej do wątku... wardy nie moga być łączone z przedmiotów. Jak jest natomiast w przypadku czegoś co już ma swojego worda np. demonów, lub Tzeentcha? I czy mozliwe jest posiadanie warda poniżej 3+. Oprócz przedmiotu, który może dac takiego wroda, ale tylko przeciwko flaming attacks. Jeżel...