Znaleziono 2511 wyników

autor: Sykstus
21 lut 2011, o 21:12
Forum: Galeria Figurek
Temat: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa
Odpowiedzi: 211
Odsłony: 18194

Re: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa

Przemyśle :twisted:
autor: Sykstus
21 lut 2011, o 19:30
Forum: Galeria Figurek
Temat: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa
Odpowiedzi: 211
Odsłony: 18194

Re: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa

I ostatni misio.
Obrazek

Galeria
autor: Sykstus
19 lut 2011, o 12:36
Forum: Galeria Figurek
Temat: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa
Odpowiedzi: 211
Odsłony: 18194

Re: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa

Nawet nie wiesz jaką masz racje pisząc te słowa xD Jak pomaluje wszystkich to zrobię lepsze foty, bo wymieniłem żarówkę w lampce na lepszą :) A maluje tak mało bo mam problem z czasem, poświęciłem się muzyce.
autor: Sykstus
16 lut 2011, o 17:25
Forum: Galeria Figurek
Temat: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa
Odpowiedzi: 211
Odsłony: 18194

Re: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa

Booxi: pryszcze, kręgosłup i wnętrze paszczy są pokryte water effectem, być może nie jest to widoczne ta tych fotach. Jak pomaziam wszystkich to zrobię family portret :)
autor: Sykstus
15 lut 2011, o 19:47
Forum: Galeria Figurek
Temat: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa
Odpowiedzi: 211
Odsłony: 18194

Re: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa

Drugi ślimaczek. Zdjęcia nieco ciemniejsze, gdyż lampka odmówiła posłuszeństwa.
Obrazek

Cała galeria dostępna tutaj.
autor: Sykstus
12 lut 2011, o 22:36
Forum: Galeria Figurek
Temat: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa
Odpowiedzi: 211
Odsłony: 18194

Re: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa

Udało mi się pomalować pierwszą bestyjkę. Na razie bez podstawki.
Obrazek

Reszta tutaj.
autor: Sykstus
8 lut 2011, o 19:31
Forum: Galeria Figurek
Temat: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa
Odpowiedzi: 211
Odsłony: 18194

Re: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa

Jako że czekają mnie 3 tygodnie przerwy w nauce, stwierdziłem ze trzeba ten czas jakoś konstruktywnie wykorzystać. W przerwach od grania na gitarze zabrałem się za kończenie moich misiów xD Oto ostatni z trójcy http://i230.photobucket.com/albums/ee35/sykstus1/beast3/DSC04935.jpg?t=1297189306 I całe ...
autor: Sykstus
8 sie 2010, o 09:34
Forum: Galeria Figurek
Temat: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa
Odpowiedzi: 211
Odsłony: 18194

Re: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa

Plagusy podstawka 2,5x2,5 cm, a bestia podstawka 4x4cm. Moja pierwsza bestia jest trochę większa od tego ślimaczka, ale tez muszę do niej trochę gsu dowalić i ogonek przylepiłem :) Jak skończę to pokażę.
autor: Sykstus
7 sie 2010, o 17:35
Forum: Galeria Figurek
Temat: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa
Odpowiedzi: 211
Odsłony: 18194

Re: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa

Skaven: mam teraz trochę czasu to nadrabiam zaległości ;p Z tym że już trochę pozapominałem zasady ;p A wszystko robione ze spawnów 40tkowo/batlowych, skarbnica bitsów ^^ Rilam: no może coś dolepię robaczków, jeszcze nad tym pomyśle. Daw: jeśli chodzi o nadlewki to pousuwane, a płaskie powierzchnie ...
autor: Sykstus
6 sie 2010, o 23:00
Forum: Galeria Figurek
Temat: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa
Odpowiedzi: 211
Odsłony: 18194

Re: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa

Może dlatego że to podwinięty ogon ;p Czy coś ;p Ale raczej nie przyrodzenie ;p
autor: Sykstus
6 sie 2010, o 22:40
Forum: Galeria Figurek
Temat: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa
Odpowiedzi: 211
Odsłony: 18194

Re: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa

Między innymi po to zrobiłem te fotki żeby zobaczyć te wszystkie nadlewki które nie rzucają się w oczy jak patrzy się na figurkę od tak, za to na zdjęciach aż klują w spojówki :)
autor: Sykstus
6 sie 2010, o 21:18
Forum: Galeria Figurek
Temat: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa
Odpowiedzi: 211
Odsłony: 18194

Re: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa

Rasti pisze:Z przodu baardzo przyzwoity. Dostaniemy jakieś zdjęcia z tyłu/boku troszkę oddalone? Łatwiej ogarnąć ;)
Tam jest link do galerii podany, daje jeszcze raz http://s230.photobucket.com/albums/ee35 ... %20Nurgla/ .
autor: Sykstus
6 sie 2010, o 19:43
Forum: Galeria Figurek
Temat: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa
Odpowiedzi: 211
Odsłony: 18194

Re: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa

A teraz pora na ślimaczka :P http://i230.photobucket.com/albums/ee35/sykstus1/slimaczek%20Nurgla/DSC04507.jpg?t=1281119011 http://i230.photobucket.com/albums/ee35/sykstus1/slimaczek%20Nurgla/DSC04500.jpg?t=1281119035 Dobrze sobie foty porobić, wtedy widać gdzie człowiek opuścił nadlewki ;p Reszta fo...
autor: Sykstus
4 sie 2010, o 12:35
Forum: Galeria Figurek
Temat: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa
Odpowiedzi: 211
Odsłony: 18194

Re: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa

2 oddziały ukończone, pora zabrać się za bestyjki ^^
Obrazek
Reszta fotektutaj.
autor: Sykstus
23 lip 2010, o 19:19
Forum: Galeria Figurek
Temat: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa
Odpowiedzi: 211
Odsłony: 18194

Re: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa

Jak malowałem to zauważyłem że w niektórych paluchach jakieś się ostały, ale tak to wszystko starannie czyszczone było xD No i tony green stuffu.
autor: Sykstus
23 lip 2010, o 19:12
Forum: Galeria Figurek
Temat: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa
Odpowiedzi: 211
Odsłony: 18194

Re: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa

Po miesiącach przerwy znalazłem czas żeby pomalować do końca brudasów ;p Zauważyłem że będę musiał ich miejscami mocniej rozjaśnić, aby bardziej pasowali do pierwszego oddziału. http://i230.photobucket.com/albums/ee35/sykstus1/2nd%20regiment%20plague/DSC04464.jpg http://i230.photobucket.com/albums/e...
autor: Sykstus
1 lip 2010, o 08:19
Forum: Galeria Figurek
Temat: Warsztat Szczurka ...
Odpowiedzi: 775
Odsłony: 69256

Re: Warsztat Szczurka ...

Smoczek cud miód i orzeszki po prostu ^^
autor: Sykstus
22 paź 2009, o 21:20
Forum: Galeria Figurek
Temat: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa
Odpowiedzi: 211
Odsłony: 18194

Re: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa

Obrazek
Zima zawitała na moje podstawki. Reszta tutaj.
autor: Sykstus
29 wrz 2009, o 13:47
Forum: Galeria Figurek
Temat: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa
Odpowiedzi: 211
Odsłony: 18194

Re: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa

A i tak do tej pory nic nie zmusiło mnie do pomalowania 2 psów :P Są już sklejeni, pospreyowani, ale nie pomalowani.
autor: Sykstus
29 wrz 2009, o 12:58
Forum: Galeria Figurek
Temat: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa
Odpowiedzi: 211
Odsłony: 18194

Re: Demons of Chaos Nurgla i Tzeentcha Sykstusa

http://sykstus1.fotosik.pl/albumy/238326.html Ale teraz jak patrze na tą bandę to stwierdzam że szału nie ma :P