Pacyny Bobsona

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

Awatar użytkownika
Bobson
Masakrator
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa

Pacyny Bobsona

Post autor: Bobson »

Juz od jakiegos czasu nosilem sie z zamiarem wrzucenia paru fotek moich pacyn na forum. Licze na pare porad co i jak moge poprawic.
Z gory dzieki.

Awatar użytkownika
Kuros
Falubaz
Posty: 1466
Lokalizacja: białobrzegi/grójec/radom

Post autor: Kuros »

jakieś fotki?

Awatar użytkownika
Bobson
Masakrator
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bobson »

Na pierwszy ogien Maggoth Lord. Przepraszam za kiepskie zdjecia, mam nadzieje, ze cos bedzie widac> Tulowia lordow i glowki potwora sa na magnesy, zeby mozna bylo pograc roznymi herosami :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 24 gru 2014, o 13:49 przez Bobson, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Bobson
Masakrator
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bobson »

Blightkings

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

fajne :D
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Durant
Falubaz
Posty: 1228

Post autor: Durant »

Fajne choć zdjęcia już gorsze, strasznie płaskie wyszły.

A myślałeś o dodaniu water efect albo still water, mogło by dużo dodać, do ja ww fajnych figsów.

Awatar użytkownika
Bobson
Masakrator
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bobson »

Nie myślałem. Ale, że na cały figs?

Durant
Falubaz
Posty: 1228

Post autor: Durant »

myślałem o podstawkach raczej, są bardzo fajne tak mi się pomyślało jak je ulepszyć ;)

Awatar użytkownika
Bobson
Masakrator
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bobson »

Chyba można spróbować. Mniej więcej podobny efekt osiągnąłem na podstawce do glottkina.

Obrazek

Obrazek

Durant
Falubaz
Posty: 1228

Post autor: Durant »

Czy to oczy na plecach?

Awatar użytkownika
Bela
Falubaz
Posty: 1232

Post autor: Bela »

Tak, to są oczy.
Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW

Awatar użytkownika
Aenoq
Wałkarz
Posty: 71
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Aenoq »

Cacy, ale biją po oczach te szpary na nogach :)
Mimo to =D> =D> =D>
Jak ktoś chce pograć to :

WoW - Burning Legion/PW
BF4 PC - PW

Durant
Falubaz
Posty: 1228

Post autor: Durant »

Właśnie tak sobie pomyślałem że twój pomysł z water efect na całe figsy, tak jakby właśnie się wynurzały z wody może być fajny. Coś ala davi johns z piratów z karaibów. Oczywiście nie ma pewności ale taka ściekająca woda może być epicka.

Awatar użytkownika
Pinka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 113

Post autor: Pinka »

Przód wyszedł super, ale plecki bym mu trochę pocieniowała, bo ma chyba troszkę za jednolicie zielone:)

Awatar użytkownika
Bobson
Masakrator
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bobson »

Kolejny grubas. Na razie bez podstawki.

Obrazek

Durant
Falubaz
Posty: 1228

Post autor: Durant »

Co to za model, a malowanie fajne.

Duży minus za brak zdjęć :evil:

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Durant pisze:Co to za model, a malowanie fajne.

Duży minus za brak zdjęć :evil:
Kromlech. Mam takiego do sprzedania :mrgreen:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Bobson
Masakrator
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bobson »

A masz jakieś skrzydła do niego?

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Bobson pisze:A masz jakieś skrzydła do niego?
Mam.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Bobson
Masakrator
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bobson »

Obrazek

Dioramka jeszcze ze studiow

ODPOWIEDZ