Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 21 mar 2019, o 09:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jackie tworzy
PostNapisane: 29 gru 2015, o 14:55 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2014, o 07:48
Posty: 210
Lokalizacja: wadowice
Przedstawiam 2 z planowanych 16 fallenów. Na każdego zeszło po pare godzin. To jest narazie maks tego co potrafie:)

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jackie tworzy
PostNapisane: 29 gru 2015, o 14:58 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 sie 2009, o 10:44
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań
Wyglądają bardzo dobrze :) Podoba mi się kolorystyka, OSL na obu panach, no i technicznie naprawdę kawał dobrego malowania =D>

Jedyna mała uwaga - czy mi się wydaje, czy na drugim zdjęciu pan po prawej nie ma pomalowanej kolczugi ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jackie tworzy
PostNapisane: 29 gru 2015, o 23:37 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2014, o 07:48
Posty: 210
Lokalizacja: wadowice
Jakoś przeoczyłem ten fragment kolczugi:) Poprawie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jackie tworzy
PostNapisane: 30 gru 2015, o 10:31 
Wielki Nieczysty Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 6271
Bardzo dobrze!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jackie tworzy
PostNapisane: 31 gru 2015, o 11:24 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 maja 2007, o 15:09
Posty: 2995
Na chwilę Cię zostawić samego i takie figsy trzaskasz? Wstyd mi za Ciebie! Nie chciałbyś czegoś do WM&H pomalować? :P

Naprawdę petarda, masz do tego smykałkę.

_________________
paulinka17 napisał(a):
Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jackie tworzy
PostNapisane: 18 sty 2016, o 22:12 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2014, o 07:48
Posty: 210
Lokalizacja: wadowice
Nowy nabytek:)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

dalej próbuje ze zdjęciami (ciężki temat:))


Ostatnio edytowano 19 sty 2016, o 14:23 przez jackie, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jackie tworzy
PostNapisane: 18 sty 2016, o 22:42 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2012, o 13:08
Posty: 2150
Lokalizacja: Warszawa
Rewelacyjny. Zmiesci sie jakos na 25x50?

_________________
Obrazek

Moje pacyny:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=46765


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jackie tworzy
PostNapisane: 19 sty 2016, o 07:35 
Wielki Nieczysty Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 6271
Słodki ma pyszczek. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jackie tworzy
PostNapisane: 19 sty 2016, o 09:32 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2014, o 07:48
Posty: 210
Lokalizacja: wadowice
Bobson napisał(a):
Rewelacyjny. Zmiesci sie jakos na 25x50?


Da radę. Myślałem żeby z nich zrobić oddział knightów ale ciężko bedzie ich poustawiać koło siebie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jackie tworzy
PostNapisane: 19 sty 2016, o 09:49 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2012, o 13:08
Posty: 2150
Lokalizacja: Warszawa
No myślałem, żeby z jednego zrobić bohatera w oddziale knightów, a pozostałych dwóch kozaczków na DM :)

_________________
Obrazek

Moje pacyny:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=46765


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jackie tworzy
PostNapisane: 19 sty 2016, o 13:39 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 18:52
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa
Cytuj:
Rewelacyjny...

No bez przesadyzmu :wink: Jak wtedy okreslic prace bohuna? :wink:


Mialem Ci napisac komentarz przy pierwszej pracy, ale jakos wylecialo mi z glowy :mrgreen: Widac potencjal... fajnie rozkladasz swiatlo np: swiecace topory (co prawda nie swieci sie jeszcze tak jak powinno, ale przy tego typu rzeczach poza malowanie fotki duzo daja :wink: ). Brakuje mi troche gladkosci malowania i czasami wiekszej ilosci przejsc (tych widocznych :wink: bo kiedys sam robilem po 7-9 warstw, a widac bylo 3 :mrgreen: ). Przykladem moze byc 2 foto panow na piechte... Plecy, helm... troche wyglada jak jedna warstwa (nie wiem jaki udzial maja tutaj fotki bo sa srednie... ). Jezeli chodzi o NMM proponuje zastosowac wiekszy kontrast. Zobacz jak to robie miszcze w tej dziedzinie. Imo zaczynasz od zbyt jasnego koloru (szary i zolty) przez co te elementy wygladaja jak szary/zolty pancerz ,a nie zloto czy srebro.

_________________
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jackie tworzy
PostNapisane: 19 sty 2016, o 14:28 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2014, o 07:48
Posty: 210
Lokalizacja: wadowice
Wrzuciłem większe zdjęcia. Szczurek dzięki za uwagi. Cały czas się uczę. Brakuje mi troche cierpliwości i zawsze za szybko chcę skończyć figsa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jackie tworzy
PostNapisane: 14 lut 2016, o 12:47 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2014, o 07:48
Posty: 210
Lokalizacja: wadowice
kolejny klepacz
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 20 lut 2016, o 13:31 przez jackie, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jackie tworzy
PostNapisane: 14 lut 2016, o 12:57 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2014, o 07:48
Posty: 210
Lokalizacja: wadowice
i ostatni lord
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 20 lut 2016, o 13:31 przez jackie, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jackie tworzy
PostNapisane: 14 lut 2016, o 12:58 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 wrz 2012, o 08:23
Posty: 278
Lokalizacja: Mielec
Foty do poprawy , poza tym całkiem fajne

_________________
http://wolfhagen88.blogspot.com/
https://www.facebook.com/WolfhagenArmyFabrik/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jackie tworzy
PostNapisane: 14 lut 2016, o 13:53 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2012, o 18:41
Posty: 1727
Wygląda fajnie, ale fotki są niestety prześwietlone (ból z ich robieniem jest mi znany ;] ).

_________________
""A Dwarf is'n short, he is concentrated in every aspect" !"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jackie tworzy
PostNapisane: 16 lut 2016, o 08:57 
Wielki Nieczysty Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 6271
Malowanie wygląda super, ale foty tak prześwietlone, że niewiele więcej można powiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jackie tworzy
PostNapisane: 16 lut 2016, o 09:42 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2014, o 07:48
Posty: 210
Lokalizacja: wadowice
straszny ból z tymi zdjęciami:) Pokombinuje coś i wrzuce na nowo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jackie tworzy
PostNapisane: 16 lut 2016, o 09:49 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2015, o 15:48
Posty: 530
Oglądam właśnie na telefonie i wrażenie przeswietlenia jakby mniejsze. Może wrzuć po prostu jakiś filtr w fotoshopie, lekkie przyciemnianie i będzie git. Malowanie ładne, mam wrażenie że na żywo prezentuje się jeszcze lepiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jackie tworzy
PostNapisane: 16 lut 2016, o 09:56 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 sie 2009, o 10:44
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań
Wystarczy trochę pobawić się ustawieniami gamma i brightness i już to wygląda lepiej :)

Obrazek

Obrazek

Mógłbyś jednak spróbować pobawić się ustawieniami aparatu, bo mimo zmniejszenia jasności zdjęć i tak widać kosmiczne prześwietlenia (np. śnieg na podstawce to nadal biała, świecąca plama).

Tak czy siak, malowanie świetne, bardzo mi się podobają Twoje prace :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.032s | 10 Queries | GZIP : Off ]